Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Jatka tarinaa 2

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyLa Syys 03 2016, 15:23

Eli ideana on jatkaa edellisen keksimää kohtausta omilla ideoillaan. Yksi kirjoittaa kohtauksen, toinen jatkaa tarinaa kirjoittamalla oman kohtauksen... ja niin edelleen.

Voit halutessasi käyttää omia hahmoja. Paritukset ok. Ikäraja saisi olla enintään k13.

Minäpä aloitan. Smile Tarinassa esiintyy myös omia hahmoja.

*

Turbo oli Moton, Vinskin ja Santun kanssa tien päällä matkalla kohti Michigan-järveä. Sää oli hyvä ja ilma oli miellyttävän lämmin, eikä mikään voisi pilata tämän päivän kalastusreissua. Kolmikko oli ottanut mukaan reilusti eväitä ja kalansyöttejä. 

Matkan aikana Moto alkoi muistella elämää Marsissa ja sitä miten hän oli käynyt sisarenpoikansa Miihkalin kanssa onkimassa. "Ihan muistuu mieleen, kun aikanani kävin ongella siskonpojan kanssa Marsissa. Siis sillon ku Marsissa vielä oli vettä. Tuli vaan mieleen et onks teillä muilla siskoa tai veljeä?"
"Sisaruksia mulla ei ole", Turbo vastasi.
"No, mulla on isoveli. Sen nimi on Santeri", Santtu selitti.
"Ai mä en tiennyt, et sulla on isoveikka, söpöliini", Vinski sanoi.
"Se on mua kolme vuotta vanhempi. Mä näin sen viimeksi monta vuotta sitten. Sit se lähti armeijaan enkä oo kuullu siitä mitään pitkään aikaan", Santtu kertoi, ja muisteli yhteisiä vuosiaan isoveljensä kanssa. Hän muisteli, miten he olivat jo aivan pienenä kiinnostuneet moottoripyöristä ja leikkineet yhdessä lelumoottoripyörillä. Santtu muisteli myös, miten he olivat teineinä alkaneet säästää rahaa omiin prätkiin. Muistiin oli painunut myös se, miten Santeri oli antanut Jori van Hameen kuulla kunniansa kun tämä oli jättänyt Santun koulun tanssiaisissa toisen tytön takia. Santun oli myönnettävä itselleen että hän ikävöi isoveljeään.
"Must tuntuu et tässä on joku ongelma", Turbo tuumi.
"Miten niin?" Moto kysyi.

Turbo pysäytti prätkänsä ja muut tekivät samoin. Turbo painoi kojelaudan nappia ja hänen prätkänsä moottorista kuului outoja ääniä. Santtu meni tutkimaan prätkän moottoria ja totesi, että siinä oli rikkinäisiä osia jotka piti vaihtaa uusiin. Toivottavasti läheltä löytyisi jokin paikka, josta voisi ostaa varaosia moottoripyörään - Santtu ja jätkät eivät olleet osanneet varautua siihen että he joutuisivat tällaiseen tilanteeseen. Onneksi lähistöllä oli kuitenkin myymälä, josta saattoi ostaa varaosia ja moottoripyörätarvikkeita.

Samaan aikaan myymälän sisätiloissa oli hankala tilanne. Liikkeen omistaja Santeri Davidson oli joutunut pulaan sillä Rasvanahka oli muutama hanttapuli mukanaan sisälle. Santeri oli melko pitkä, hyväkuntoisen näköinen ja melko lihaksikas nuori mies, jolla oli vihertävät silmät ja punaruskeat hiukset. Hänellä oli yllään mustat farkut, moottoripyöräsaappaat ja valkoinen t-paita jossa oli Harley Davidson-prätkän kuva.
"Viimeisen kerran", Santeri tokaisi. "Tämä kauppa kuuluu mulle, enkä aio luopua siitä."
"Mietihän vielä", Rasvanahka sanoi. "Se minkä Leipäjuusto tahtoo, sen Leipäjuusto myös saa. Jos et luovuta hyvällä, niin sitten pahalla. Laitas nimikirjoitus tähän."

Rasvanahka laittoi pöydälle Santerin eteen ostotarjouslomakkeen, ja muut konnat uhkasivat häntä aseella. Santeri nielaisi hermostuneena - häntä ei saisi luopumaan myymälästä mistään hinnasta. Kunpa joku tulisi apuun.

Juuri sillä hetkellä prätkähiiret syöksyivät näyteikkunan läpi sisälle. He olivat saapuneet moottoripyörämyymälän parkkipaikalle ja näyteikkunasta nähneet mitä oli tekeillä.
"Stop tykkänään, traanitapiiri." Turbo osoitti Rasvanahkaa.

*
Huh huh, tulipas siitä pitkä. Tarinan jatkajan ei ole pakko kirjoittaa juuri saman pituista. Ei haittaa vaikka olisikin lyhyt teksti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptySu Syys 04 2016, 08:19

Rasvanahka kääntyi ympäri ja huomasi hiiret.
- Voi ei taas noi rotat, hän voihkaisi.
Silloin Moton silmä alkoi palaa punaisella.
- Rotat!? Mun äitini ei kasvattanu mitään haisevaa rottaa. Meniks perille, hän karjaisi.
Vinski virnisti.
- Niitataan ne, hän hihkaisi.
- Jeah! Moto ja Turbo huusivat ja kaikki kolme kävivät hyökkäykseen.
Santtu oli seurannut hiiriä liikkeelle ja näki kuinka yksi hanttapuli lensi ikkunan läpi. Hän vilkaisi sisälle ja näki taistelun olevan täydessä käynnissä.
- Miks tää on jotenkin Deja vu? Santtu ajatteli.
Lopulta Rasvanahka apumiehineen oli saatu lakoon ja konnat olivat ottaneet nopeastijalat alleen. Turbo kääntyi Santerin puoleen.
- Oletteko kunnossa? hän kysyi.
- Askelkin lähemmäs ja kolahtaa, Santeri sanoi ja piteli kädessään rengasrautaa.
Santtu syöksyi väliin.
- Santeri venaa! Ne on hyviä tyyppejä! hän huusi.
Santeri kääntyi katsomaan siskoaan ja kaappasi tämän isovelimäiseen halaukseen.
- Sarianne pitkäst aikaa! hän hihkaisi.
- Monestiks mun pitää sanoo se? Mä oon Santtu! Santtu nauroi.
- Sori systeri, Santeri virnisti ja kyhnytti siskonsa otsaa rystysillään, mutta lopetti kun huomasi jätkien riisuneen kypäränsä ja paljastuneen mutanttihiiriksi.
Hän katsoi siskoaan ällistyneenä.
- Ooks sä ruvennu hengaan jättihamstereiden kanssa? Santeri ihmetteli.
- Öh hiiriä. Me ollaan hiiriä, Turbo oikaisi.
- Hiiriä? Santeri ällistyi.
- Haitako odotit? Moto virnisti.
Vinski oli ruvennut tutkimaan liiketilaa. Hän huomasi seinälle kiinnitetyn paksurunkoisen maastopyörän.
- Hei mikäs tää on? hän kysyi.
Santeri kääntyi katsomaan ja hänen kasvoilleen levisi lämmin hymy.
- Mun vanha BMX-pyörä. Mä ja Santtu opittiin ajaan tollasilla, hän kertoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptySu Syys 04 2016, 11:09

Santeri mietti hetken ja alkoi kertoa siitä miten hänen liikkeeseensä oli tunkeuduttu ja miten hänet oli yritetty painostaa luopumaan myymälästään. "Täällä kävi joku iso mies, josta valui öljyä lattialle. Sillä oli mukanaan muutama konna ja se yritti pakottaa muo myymään tämän kaupan jollekin Lalli Leipäjuusto-nimiselle äijälle. Kuulostaaks yhtään tutulta?"
"Liiankin tutulta", Moto vastasi.
"Ei oo voitu välttää", Vinski vahvisti.
"Plutolainen limanuljaska joka on tullu Chicagoon rosvoamaan luonnonvaroja", Turbo selitti "Plutolaiset on muutenkin käyny ryöstöretkillä sen jälkeen, ku niiltä loppu omat luonnonvarat. Ja nyt niitä on tullu maapallolle asti."
"Sitä paitsi se on yrittäny pakottaa mua luopumaan mun korjaamosta ja jopa yrittäny tuhota sen", Santtu kertoi.
"Ei oo totta. Miten se voi tehdä jotain sellaista." Santeri kuulosti järkyttyneeltä. "Jos tämä Leipäjuusto on lähettäny oman kätyrinsä tänne, se haluaa taatusti jotain mun kaupasta. Tietäis vaan mitä."
"Sitä me ei vielä tiedetä. Pitää ottaa asiasta selvää", Turbo sanoi. "Osaisitsä vähän auttaa meitä? Katos kun mun prätkän moottori hajos, ja me tarvittais lisää osia jotta sen sais kuntoon."
"Autan mielelläni." Santeri hymyili ystävällisesti. "Sitä varten mä olen täällä, jotta voisin auttaa motoristeja jotka tarvii lisää osia. Saanko ensin vilkaista sitä prätkää jotta voin valita oikeat osat varastosta?"
"Totta kai", Turbo lupasi.

*Samoihin aikoihin Leipäjuuston tornitalolla*
"Ei voi olla totta!" Lalli Leipäjuusto raivosi turhautuneena. " Taas me epäonnistuimme todella surkeasti. Haluan vain päästä käsiksi siihen öljyesiintymään joka sijaitsee sen moottoripyörämyymälän alla. Ja tietysti kaikki on sinun syytäsi, senkin surkea sähläri!"
"Ei ollu mun vika", Rasvanahka yritti selittää. "Ne hiiret tuli sinne ja pilas kaiken."

*Takaisin Santerin kaupalle*
Santeri oli tutkinut Turbon prätkän ja todennut, että moottorin jäähdytin ja akku olvat hajonneet. Hän toi uuden jäähdyttimen, akun ja työkalupakin, jotta Santtu voisi korjata prätkän ja kiinnittää uudat osat paikoilleen. 
"Olipa hyvä juttu, et tää paikka oli lähellä sillon ku Turbon prätkästä hajos moottori", Vinski sanoi.
"Nyt me voidaankin jatkaa matkaa ja mennä onkimaan Michigan-järvelle", Moto sanoi.
"Ai te ootte lähdossä kalastamaan? Tarvitteko te lisää polttoainetta?" Santeri kysyi. "Täältä saa sitäkin."
"Kiitos, mut me tankattiin aika vasta Santun korjaamolla", Turbo vastasi.
"Nyt kun on saatu uusia osia Turbon prätkään, me voidaankin jatkaa matkaa. " Santtu puki kypärän päähän. "Äh, unohdin lompakon korjaamolle."
"Ei hätää. Mä voin lähettää sulle laskun", Santeri lupasi. "Turvallista matkaa."
"Paljon kiitoksia. Pidä lippu korkeella!" Turbo nousi prätkänsä kyytiin, käynnisti sen ja lähti ajamaan kohti Michigan-järveä Moto, Vinski ja Santtu mukanaan. Santeri jäi parkkipaikalle vilkuttamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyMa Syys 05 2016, 08:10

Leipäjuusto löi kätensä otsaan. Taasko niiden raivostuttavien rottien oli tultava pistämään kapuloita rattaisiin. Hänen oli lyötävä hiiren jotenkin mutta miten. Jos hänellä vain olisi hieman pätevämpiä käskyläisiä. Juuri silloin Leipäjuustolla välähti. Fiksut konnat. Oli vaikka millä mitalla roistoja joilla oli patisi älyä myös voimaa. Leipäjuusto laskeutui Rasvanhan kanssa labraan.
- Nuikki! hän karjaisi.
Hintelä isopäinen tiedemies loikkasi pari metriä ilmaan kuullessaan pomonsa huudon.
- Niin teidän pyöreä pastaisuutenne? hän kysyi
- Tuo tänne superkonna. Jotain uutta. Jotain sellasista mitä ne julmetun jyrsijät eivät osaa aavistaa. Joku jolla on sekä älyä että voimaa, Leipäjuusto käski.
Nuikki tuumi hetken ja kääntyi sitten kuljettimen puoleen.
- Odottakaas hetkonen teidän mahtipontisuutenne. Tuon tänne sellaisen superroiston joka saa ne hiiret pötkimään pakoon häntä koipien välissä, hän naureskeli ja veti kuljettimen kahvasta.
Kuljetin hehkui ja hetken päästä sieltä astui mies joka oli pukeutunut kuin Itä-Intian kauppakomppanian mies merirosvojen ajalta 1800-luvulta.
- Saisinko esitellä. Sebastian Shaw. Toiselta nimeltään Musta kuningas, Nuikki esitteli.
Leipäjuusto tuijotti Hetken Sebastiania ja sitten Nuikkia.
- Ja tämäkö on sinusta superkonna? hän äimisteli.
Sebastian katseli hetken hämmentyneen näköisenä ympärilleen, kohautti sitten olkiaan ja ampui kädestään lasersäteen suoraan päin Rasvanahkaa joka lensi päin seinää.
- No sainhan minä sen energian johonkin purettua, hän totesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Syys 06 2016, 08:26

Leipäjuusto oli tyytyväinen. Hän hymyili häijysti miettiessään, mihin kaikkeen Sebastian pystyisi. Hän oli varma siitä ettei prätkähiirillä olisi mitään mahdollisuutta Sebastiania vastaan. Nyt hän pääsisi käsiksi öljyyn.

*

Samoihin aikoihin Michigan järvellä jätkät ja Santtu olivat jo ottaneet kalastustarvikkeet esille. Moto oli mennyt hieman kauemmas muista onkimaan Turbon kanssa. Vinskiä kiinnosti enemmän uiminen. Valkonen hiiri oli vaihtanut punaiset uimahousut ylleen ja nyt hän juoksi täyttä vauhtia laiturilla minkä jälkeen hän hyppäsi järveen niin että vesi roiskui ympäriinsä. Santtu yritti lämmittää grilliä.

"Tulisit uimaan", Vinski yritti houkutella Santtua veteen. "Vesi on lämmintä."
"Ei nyt ku mun pitää vahtia grilliä", Santtu selitti. "Toivottavasti Turbo ja Moto saa saalista."

Ja jonkin ajan kuluttua Turbo ja Moto saapuivat kalansaaliin kanssa. Kalat perattiin ja ne laitettiin Santun lämmittämään grilliin paistumaan. Vinskikin malttoi tulla pois vedestä, kuivasi itsensä ja vaihtoi vaatteet. Vähän myöhemmin nelikko istui piknikillä syömässä vasta grillattua kalaa, autaan tietämättöminä siitä mitä pahikset juonivat ja millainen superkelmi pahiksilla oli mukana tällä kertaa.

(Mitä mieltä olet Santerista?)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyKe Syys 07 2016, 07:58

(Tosi kiva hahmo oikeastaan Very Happy. Saas nähdä miten se suhtautuu Vinskin kaahailuun Santtu kyydissään.)

Kaupalla Santeri oli saanut siivottua paikkoja jätkien ja Leipäjuuston kätyrien välisen taistelun jäljiltä.
- En ois ikinä uskonu. Sisko hengaa jättikokoisten hiirien kanssa, hän ajatteli.
Samassa kaupan eteen ajoi sama romuista kasattu moottoripyörä jonka hän oli nähnyt ennenkin.
- Ei taas, Santeri voihkaisi.
Prätkän selästä nousi Rasvanahka ja mies joka ensi silmäykseltä näytti siltä kuin cosplayaisi Pirates of the Caribbean-trilogian pahiksia. Miehet kävelivät sisälle. Santeri nappasi varmistuksekseen rengasraudan. Tultuaan sisälle Rasvanahka aikoi ilmeisesti ruveta heti puhumaan, mutta Itä-Intian kauppakomppanian mies keskeytti hänet sanomalla:
- Minä hoidan puhumisen.
Sitten hän kääntyi Santeriin päin.
- Mitäs etsitte? Santeri kysyi.
- Öljyä typerä homo sapien, mies sanoi.
Santeri ällistyi.
- Miks sä sanoit mua? hän kysyi.
- Homo sapien. Ihmisrodun alempi taso. Se joka on vielä vahvoilla maailmassa, mutta ei kauaa. Mutantit valtaavat pian planeetan, mies sanoi.
Santeri ällistyi entistä enemmän. Kaveri oli joko katsonut liikaa telkkaria tai täysin sekaisin.
- Kuka sä oikein oot? hän kysyi.
Mies hymyili kylmästi.
- Nimeni on Sebastian Shaw, mutta sinä voit kutsua minua Mustaksi kuninkaaksi, Sebastian sanoi.
Sen sanottuaan Sebastian ampui kädestään energiapurkauksen. Santeri ehti juuri ja juuri väistää. Laukauksia sateli edelleen mutta Santeri onnistui aina väistämään. Lopulta hän päätyi työkaluja täynnä olevan hyllyn eteen. Sebastian vilkaisi vain kerran ylös ja huomasi hyllyn päällä olevan bensakanisterin. Hän laukaisi energiapurkauksen kohti Santeria joka väisti sivu suuntaan. Sen Sebastian oli ennakoinutkin tapahtuvaksi sillä enrgiapurkauksen aiheuttama räjähdys täräytti hyllyä niin että bensakanisteri putosi alas iskien Santeria päähän. Santeri lyyhistyi tajuttomana lattialle. Sebastian käveli tajuttoman miehen luo.
- Kauniita unia, homo sapien, hän sanoi.
Sitten hän katsoi Rasvanahkaa.
- Sido hänet. Leipäjuusto halusi että tuhoan hiiret. Tuhoan heidät omalla tavallani, Sebastian sanoi.
Rasvanahka teki työtä käskettyä ja nosti sitten Santerin olalleen. Roisto kaksikko lähti viemään Santeria Leipäjuuston tornitalolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyKe Syys 07 2016, 19:49

(Aivan varmasti tulisi sanomista. Hyvin sujuu, jatka samaan malliin Smile )

Jonkin ajan kuluttua tornitalolla Santeri heräsi ja tajusi että hän makasi toimistohuoneen lattialla sidottuna. Hänen päätään särki kovasti. Mitä kummaa oli tapahtunut ja miksi hän oli päätynyt toimistoon? Turhaan hän rimpuili köysissä. Santeri toivoi että joku tulisi apuun.

Joku kuitenkin tuli mutta ei apuun. Se joku oli Leipäjuusto jolla oli häijy hymy huulillaan.
"Kappas, vankimme on jo hereillä. Nyt näet miten käy kun ei suostu yhteistyöhön minun eli Lalli Leipäjuuston kanssa."
"En ikinä suostuis yhteistyöhön sun kanssa, senkin juustopallo", Santeri tokaisi ja katsoi Leipäjuustoa uhmakkaan oloisena. Hänellä ei ollut pienintäkään aikomusta luovuttaa kauppaa viholliselleen. "Mun kauppaa sä et saa."


Samoihin aikoihin Santtu oli palaamassa jätkien kanssa järveltä tyytyväisinä onnistuneen kalastusreissun jälkeen. Matkan aikana Santtu halusi kuitenkin pysähtyä Santerin kaupalla koska hän oli varma että oli unohtanut sinne jotakin. Kun nelikko oli pysähtynyt, he panivat merkille, että myymälän pääovi oli avoinna.
"Onks täällä avoimien ovien päivä?" Vinski ihmetteli astuessaan sisään.
"Hetkinen ja seis, joku on tainnut käydä täällä hetki sitten", Moto huomautti.
"Ja se joku on Rasvanahka." Turbo nuuhkaisi epäilevästi ilmaa ja osoitti lattialla oleviä öljyisiä kengänjälkiä.
"Ne on varmaan vieny Santerin mukanaan kun täällä ei ole ketään." Santtu kuulosti huolestuneelta. 
"Musta vaikuttaa siltä et se on viety Leipäjuuston tornille", Turbo sanoi ja nousi takaisin prätkänsä selkään.
 
Muut hiiret tekivät samoin ja Santtu istahtu Vinskin kyytiin.
"Hanat auki!" Kaikki hiiret huusivat yhtä aikaa, nostivat keulia ja suuntasivat kohti tornitaloa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTo Syys 08 2016, 08:23

Tornitalolla Leipäjuusto hymyili huvittuneena Santerin uhmakkaalle ilmeelle. Miehessä oli selvästi sisua. Aivan samanlaista sisua kuin siskossaan. Leipäjuusto virnisti leveästi.
- No herra Davidson. Olisitteko yhä suostuvainen yhteistyöhön jos sisarenne sattuisi olemaan vaarassa? hän kysyi.
Santerin ilme muuttui yllättyneeksi.
- Miten Santtu tähän liittyy? hän ihmetteli.
- Siten vain että jos ette allekirjoita sopimusta sisarellenne ja hänen korjaamolleen voi sattua jotain ikävää, Leipäjuusto sanoi vihjailevasti.
Nyt oli Santerin vuoro virnistää.
- Ai niinkö luulet, kalakukko? Siinä tapauksessa sä unohdat yhden pikku jutun. Nimittäin Prätkähiiret, hän sanoi.
Leipäjuusto alkoi nauraa.
- Niistä jyrsijöistä ei ole enää kauaa vastusta minulle. Ei ainakaan kun päästän Sebastianin heidän kimppuunsa, hän sanoi.
Juuri silloin Rasvanahka ryntäsi toimistoon.
- Pomo, ne rotat on tulossa kohti tornia, hän ilmoitti.
Leipäjuusto virnisti.
- Loistavaa. Pistäkäämme siis energiaa absorvoiva avustuksemme liike kannalle, hän sanoi.

Hiiret ja Santtu ajoivat kohti Leipäjuuston tornia kun sen alaovista astui ulos mies joka oli pukeutunut kuin aristokraatti merirosvojen ajalta. Pojat pysäyttivät prätkät hetkeksi ällistyksestä.
- Kukas tää pukupelle on? Turbo ihmetteli.
- Ei hajuukaan. Ehkä kalakukko kisko sen Pirates of Caribbeanista, Moto veikkasi.
- Mä hoidan tän, Vinski virnisti ja lähti ajamaan kohti miestä.
Samalla hän kytki aseistuksen päälle ja laukaisi. Laser osui mieheen mutta ei aiheuttanut minkäänlaista vahinkoa. Vinski tuijotti miestä suu auki. Mies virnisti.
- Minun  vuoroni, hän sanoi ja ampui Vinskiä päin saman laser tulituksen joka oli hetki sitten osunut mieheen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTo Syys 08 2016, 16:08

(oon ihan liian hidas kirjoittaja ottaakseni kunnolla osaa, mutta näitä on hauska lukea!)

[mainoskatko:

Santerin moottoripyörä ja varaosaliike! Taistele Leipäjuuston joukkoja vastaan, varusta, rakenna ja tuunaa pyöriä monenlaisilla liikkeessä olevilla lisäosilla. Yhteensopivia muiden Prätkähiiret lelujen kanssa.

Hahmot myydään erikseen. ]


Viimeinen muokkaaja, Norton pvm Su Syys 11 2016, 13:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisäsin tuon moottoripyörät tuohon :D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTo Syys 08 2016, 19:31

(Tuo mainoskatko oli aika hauska Smile Ensisijaisesti Santeri myy moottoripyöriä, mutta myös moottoripyörien osia ja hänen kaupastaan saa myös polttoainetta.)

Vinski väisti viime hetkellä ja lensi samalla prätkänsä selästä. Hänen kyydissään ollut Santtu lensi myös. 
"Ou män! Tästä tulee aika tiukkaa!" Vinski nousi pystyyn ja auttoi Santunkin pystyyn.
"Varokaa ettei nuo laserit osu teihin!" Turbo varoitti tovereitaan ja ampui pahiksia kohti. Sebastian ampui samalla tavalla päin Turboa joka onnistui väistämään.

Vinski nousi uudestaan pyörän selkään mutta jätti Santun syrjemmälle koska ei halunnut tämän loukkaantuvan. Moto hyppäsi prätkänsä selästä ja ampui käsitykillään Sebastiania päin joka ampui takaisin. Sebastian osui lähelle Motoa, ja harmaa hiiri horjahti taakse päin ja kohta makasi taju kankaalla maassa.
"Moto!" Turbo ja Vinski huudahtivat järkyttyneinä.
"Voi ei." Santtu mietti ankarasti. "Tolla pukumiehellä on pakko olla jokin heikkous. Tietäis vaan mitä se on."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyPe Syys 09 2016, 07:24

Turbo kääntyi Sebastianin puoleen ja jatkoi ammuskelua. Jokainen laser tulitus kuitenkin imeytyi Sebatianiin ja tuli melkein heti takaisin. Turbo ja Vinski joutuivat suojautumaan kadulla olevan auton taakse.
- Miten me oikein saadaan toi pelle kellistettyä? Sehän peilaa jokaisen laukauksen? Vinski ihmetteli.
- En tiedä vielä mut kyllä mä jotain keksin, Turbo sanoi.
Hälinän turvin Santtu oli onnistunut pääsemään Moton luo ja auttoi nyt tajuihinsa palailevaa harmaata hiirtä jaloilleen.
- Ootsä okei? Santtu kysyi.
Moto nyökkäsi.
- Jeah. Tuu. Turbo ja Vinski pitää Sebastianin kiireisenä. Meil on tarpeeks aikaa livahtaa sisälle pelastaan sun broidis, hän sanoi ja viittasi Santtua seuraamaan.
Kaksikko hiippaili sisälle Leipäjuuston torniin ja pääsivät nopeasti toimiston ovelle. Sisältä kuului puhetta.
- Luuleks sä todella et jätkät vois hävitä sille pukupellelle? Joo niin varmaan, Santeri ärähti.
- Luulenpa hyvinkin. Sebastianilla on vain yksi heikkokohta. Telepatia. Ja yksikään niistä rasittavista rotista ei lue ajatuksia, Leipäjuusto nauroi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyLa Syys 10 2016, 15:29

Toimiston ovi aukesi, ja Moto tuli sisälle Santtu mukanaan. Santeri ilahtui nähdessään pelastajansa, ja Moto ampui käsitykillä rikki köydet.
Santtu kääntyi veljensä puoleen. "Ootsä kunnossa?"
"Kunnossa ollaan. Kiitti kun tulitte apuun." Santeri nousi ylös. "Pukumiehen heikko kohta on siis telepatia. Sitä täytyykin hyödyntää."
"Mut miten se tapahtuu käytännössä?" Moto kysyi. 

Rasvanahka huomasi, että vanki oli vapautettu ja tarttui Santeria käsivarsista.
"Näpit irti, senkin gorilla!" Santeri potkaisi ahdistelijaansa sääreen. Rasvanahka huusi tuskasta, päästi irti ja alkoi hyppiä yhdellä jalalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptySu Syys 11 2016, 09:10

Moto iski Rasvanahkaa nyrkillä naamaan niin että rasvainen gorilla lensi seinään. Sitten hän kääntyi Santun ja Santerin puoleen.
- Okei miten me pysäytetään se pukupelle? hän kysyi.
- Kokeillaan Nuikin labrasta. Ehkä sieltä löytyy vastaus, Santtu sanoi ja lähti johdattamaan kolmikkoa labraan.

Samaan aikaan ulkona tilanne oli alkanut näyttää todella tukalalta. Vinski lojui maassa pidellen jalkaansa jota oli viiltänyt laser. Sebastian tarttui Turboa kurkusta ja nosti ilmaan. Turbo yritti taistella itsensä vapaaksi siinä kuitenkaan onnistumatta. Sebastian virnisti.
- Hyvästele maailma jyrsijä, hän naurahti ja loi toiseen käteensä laserpallon.
Hän oli juuri aikeissa pakottaa Turbon avaamaan suunsa työntääkseen laserpallon hänen suuhunsa kun hän päästikin irti ja tarttui päähänsä tuskasta karjuen. Turbo huomasi tornin ovella seisovan Santun jolla oli päässään jonkin mikä näytti pyöräilykypärältä johon oli yhdistetty tehosekoitin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyMa Syys 12 2016, 20:28

Turbo oli hämmästynyt, sillä Santtu oli onnistunut saamaan selville Sebastianin heikon kohdan juuri kun tilanne oli alkanut näyttää toivottomalta. Hän oli myös ilahtunut ja helpottunut siitä että Santtu oli tullut apuun. Hän tosin piti kättään kaulalla sillä Sebastian oli pitänyt kiinni aika lujaa. Nyt Sebastian karjui tuskasta päätään pidelleen. Santtu päättä jatkaa telepatiakypärän käyttöä. 

"Pukupellellä ei oo mitään mahiksia nyt", Moto totesi nähdessään kuinka Sebastian lyyhistyi maahan kovan kivun takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Syys 13 2016, 08:11

Turbo nousi seisomaan.
- Hyvä ajotus, hän huikkasi ja nosti peukalonsa ylös.
Sitten hän vilkaisi Vinskiä joka yritti joskin tuloksettomasti päästä ylös haavoittuneen jalkansa kanssa. Turbo katsoi Motoa ja tämä nyökkäsi.
- Me autetaan Vinskiä. Hoitakaa te kaks torni, hän sanoi.
Santtu nyökkäsi virnistäen. Kun Moto lähti Turbon avuksi Santtu kääntyi veljensä puoleen. Hän otti telepatiakypärän päästään ja ojensi sen Santerille.
- Sä saat kunnian big bro, Santtu sanoi.
- Kiitti, Santeri virnisti ja pisti kypärän päähänsä.
Hän keskitti kaiken ajatusenergian Sebastianiin ja sai tämän nousemaan. Telepaattisen hallinnan alainen Musta kuningas käveli sisälle tornin aulaan. Toimistossaan taistelua seurannun Leipäjuusto näytti kummastuneelta.
- Mitä nyt? hän ihmetteli ja aktivoi näyttöruudulle valvontakamerat.
Sebastian nostimolemmat kätensä ja ampui lasertulituksia joka puolelle.
- Voi ei! Äkkiä! Pysäyttääkää joku hänet ennen kuin....
Myöhäsitä. Sebastianin ampumat laserit osuivat tornia kannatteleviin tukipalkkeihin ja koko rakennus sortui.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Syys 20 2016, 07:56

Viisikko kaahasi korjaamolle mukanaan haavoittunut Vinski. Vinski voihki kivusta kun Turbo ja Moto auttoivat ontuvan ystävänsä sisälle. Santtu kävi hakemassa ensiapulaukun ja tuli sitten takaisin sohvalla makaavan Vinskin luo.
- Sun otettava housut pois, hän sanoi.
- Täh? Ootsä tosissas? Vinski hämmästyi.
- En mä muuten pääse siihen haavaan käsiksi, Santtu sanoi hieman tympääntyneenä.
Vinski nyökkäsi myöntävästi ja ryhtyi riisumaan housujaan. Hetken päästä Santtu tarkastelikin jo haavaa ja yllättyi aika tavalla.
- Öh Vinksi, hän aloitti.
- Älä sano. Mä arvaan. Niin syvä et tarvitaan leikkaus, Vinski voihkaisi.
- Ei, tää on pelkkä pintanaarmu, Santtu sanoi suorastaan huvittuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptySu Loka 16 2016, 16:57

(Jospa nyt jatkaisin vähäsen. Anteeksi lyhyys.)

"Onks se aina noin... dramaattinen?" Santeri kysyi Turbolta. Hän oli tullut mukaan korjaamolle.
"Jep", Turbo vastasi. "Sellanen se on aina."

Santtu puhdisti ja sitoi Vinskin haavan ja joutui komentamaan Vinskiä pysymään aloillaan. Haavan puhdistaminen tuntui epämiellyttävältä mutta se oli pian ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyMa Loka 17 2016, 07:47

Vinski yritti nousta seisomaan mutta haavaa kivisti ilkeästi eikä hän voinut muuta kuin jäädä paikalleen. Turbo ja Moto katsoivat ystäväänsä hieman huvittuneina. Vinski osasi aina vetää kaiken niin yliampuvaksi että oksat pois. Samassa Vinski huomasi vatsansa murisevan. Hän katsoi Santtua.
- Mul on hirvee nälkä. Voisiks sä santtu laittaa jotai? Vinski kysyi.
- Sori mut jääkaappi on ollu tyhjillään teidän viime lounastamisen täällä jälkeen, Santtu sanoi.
- Mä en o ehtinyt käydä kaupassa.
- Me voidaan käydä, Turbo tarjoutui.
Vinski oli aikeissa nousta mutta Santtu painoi hänet takaisin sohvalle.
- Ehei, sä jäät tänne parantelemaan koipeas, hän sanoi.
- Mut entäs jos ne saa vastaansa kalakukon kätyreitä tai Monttupomon miehiä. Mä haluun mukaan rähinään, Vinski valitti.
- Santeri  voi tuurata sua, Moto vitsaili.
Ennen kuin Vinski ehti sanoa mitään Turbo, Moto ja Santeri kaasuttivat jo ulos korjaamolta. Vinski väi kädet puuskaan ja näytti happamalta.
- Vai tuurata mua, hän mutisi.

Samaan aikaan tornin raunioista kaivautui erittäin tuttu konnakolmikko. Leipäjuusto puisteli tomua puvustaan.
- Ja torni on taas maan tasalla. Tämä alkaa todella ottaa päähän. Tämä ei voi mennä tämän pahemmaksi, hän jupisi.
- Tuota teidän tuoksuisuuttenne, Nuikki sanoi kuulostaen huolestuneelta.
- No mitä nyt senkin seniili seinäkello, Leipäjuusto ärähti ja kääntyi ympäri.
Nuikki osoitti kuljetinta joka hohti ja vilkkui hullun lailla.
- Mikä tuota rakkinetta vaivaa? Leipäjuusto kysyi.
- Kuljetin on mennyt jumiin. Sitä ei saa suljettua. Se lappaa superkonnia tänne minkä kerkeää, Nuikki sanoi.
- Onko se huono juttu? Leipäjuusto kysyi.
- Ei  tällä hetkellä mutta jossain vaiheessa saattaa olla, Nuikki totesi.
Juuri silloin kuljettimesta astui mies jolla oli yllään täysin vihreä trikoopuku josta lähti takaa myrkkypistimellä varutettu pyrstö.
- Skorpioni, Nuikki esitteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Marras 22 2016, 08:45

Skorpioni katseli ympärilleen ja käänsi sitten katseensa Leipäjuustoon. Leipäjuusto hymyili leveästi vaikka vaikutti hieman epävarmalta. Skorpioni  vei kädet ristiin rinnalle.
- No mikähän tän kutsun tarkotus oli? hän kysyi.
Leipäjuusto rykäisi.
- No niin haluaisin mielelläni päästä eroon eräästä erittäin ärsyttävästä hiirilaumasta, hän sanoi.
- Näytänkö muka tuholaistorjujalta? Skorpioni kysyi toinen kulma koholla.
- Siis nämä hiiret ovat estäneet jokaisen suunnitelmani tähän mennessä ja haluaisin saada heidät vihdoin pois päiviltä. Ymmärtääkseni skorpionit saalistavat myös hiiriä, Leipäjuusto selitti ja ojenis Skorpionille kuvan Prätkähiiristä.
Skorpioni katseli  hetken kuvaa ja virnisti sitten julmasti.
- Älä huoli. Nää jyrsijät on kohta historiaa? hän sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyKe Joulu 07 2016, 09:09

Hieman myöhemmin korjaamolla Vinski lojui sohvalla ja vaihteli kanavia telkkarista yrittäen löytää jotain seurattavaa.
- 170 kanavaa ja kaikilta pelkkää roskaa. Mua alkaa tympii tää koiven parantelu, hän murahti.
Santtu huolsi juuri Vinskin prätkää ja nosti katseensa työstään. Hän ei kuitenkaan ehtinyt sanoa mitään kun ovi hänen takanaan räjähti auki ja sisään astui mies vihreässä trikoopuvussa perässään lauma hanttapuleja. Santtu ja Vinski katsoivat miestä hämmästyneinä.
- Kukas tää trikoopelle on? Vinski ihmetteli.
- En tiedä, mut vaikuttaa siltä et se on Leipäjuuston leivissä, Santtu totesi.
Mies virnisti vaarallisesti.
- Minua kutsutaan Skorpioniksi. Ja kuten tunnettua skorpionit pistävät, Skorpioni sanoi ja ampui pyrstöstään energiapurkauksen kohti Vinskiä ja Santtua.
Vinski tönäisi Santun pois alta saaden itse suurimman osan iskusta. Vinski lensi lattialle tajuttomana.
- Vinski! Santtu huudahti ja aikoi rientää hänen luokseen, mutta hanttapulit tarttuivat hänen käsivarsiinsa.
Skorpioni virnisti.
- Sitokaa likka ja ottakaa mukaan. Sitokaa kans toi hiiri. Mulla on pieni viesti sen kavereille, hän sanoi.
Hanttapulit tekivät työtä käskettyä ja lähtivät sitten kantamaan Santtua ulos. Skorpioni laskeutui yhä tajuttoman Vinskin puoleen.
- Mulla on sulle pieni yllätys, hän kuiskasi ja kaivoi sitten vyöstään pienen pussin.
Skorpioni ravisteli siitä lattialle kipittämään kolme vaarallista skorpionia ja nousi sitten seisomaan.
- Nää pikkukaverit ei vielä tunne itseään uhatuksi mut kun ne alkaa tuntea...no nähdään tuon puoleisessa, Skorpioni sanoi ja nauroi.
Julma nauru halkoi vielä ilmaa hänen lähtiessään korjaamolta. Vinski oli nyt todella pulassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyPe Joulu 30 2016, 09:38

Vinski alkoi hitaasti palata tajuihinsa. Hän tunsi makaavansa kylmällä ja kovalla lattialla. Jokin kuitenkin häiritsi. Se että hän tunsi olevansa sidottu ja se että jokin rapisi. Vinski avasi hitaasti silmänsä ja tajusi miltei heti tuijottavansa keisariskorpionin pieniin mustiin tunnottomiin silmiin.
- Älä liiku, Vinski ajatteli hädissään.
(Oisko tästä apua jatkoon?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptySu Tammi 22 2017, 09:28

Hieman myöhemmin Turbo, Moto ja Santeri palasivat korjaamolle. Paikka oli hiljainen. Epäilyttävän hiljainen.
- Mulla on sellainen kutina et tääl on tapahtunu jotain, Turbo sanoi.
- Niin kun  mitä? Moto kysyi.
Turbo ei ehtinyt vastata kun Santeri avasi oven ja huudahti järkytyksestä. Vinski lojui sidottuna lattialla ja hänen ympärillään oli ainakin kolme skorpionia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Helmi 28 2017, 08:11

Turbo ja Moto riensivät ovelle.
- Mitä noi on? Moto kysyi.
- Älkää liikkuko. Noi on skorpioneja. Niiden pistimissä on tappavaa myrkkyä, Santeri sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyTi Helmi 28 2017, 21:51

Vinski hikoili hermostuneena skorpionien kipittäessä hänen lähellään. Toisaalta hän oli myös hyvillään siitä että Turbo, Moto ja Santeri olivat palanneet korjaamolle. Tilanne oli tukala. Nyt oli pakko keksiä miten päästä eroon skorpioneista ilman pistoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 EmptyKe Maalis 01 2017, 07:57

Pojilla oli nyt todellakin pähkinä purtavana. Miten saada skorpionit pois Vinskin läheltä ilman että ne pistäisivät joko heitä tai Vinskiä. Äkkiä Santeri muisti jotain minkä oli nähnyt luonto-ohjelmissa TV:ssä. Hän astui muutaman varovaisen askeleen lähemmäs ja nappasi yhtä skorpionia kiinni pyrstöstä pistimen kohdalta pistimen kohdalta. Sitten hän katsoi Turboa ja Motoa.
- Tehkää kuten mä. Ne ei pysty pistään jos niitä roikottaa pyrstöstä, Santeri ohjeisti.
Turbo ja Moto tekivät työtä käskettyä ja ei aikaakaan kun skorpionit oli saatu ilmareijillä varustettuun muovilaatikkoon. Turbo kumartui valkean hiiren ylle ja ryhtyi vapautamaan tätä köysistä.
- Ootsä kunnossa? Mitä tapahtu? hän kysyi irrottaessaan suukapulan Vinskin suulta.
- Mä en o varma itsekkään. Tänne hyökkäs joku vihreätrikoinen hyyppä hanttapulien kanssa ja seuraava juttu mitä mä muistan on ne ötökät, Vinski selitti.
- Skorpionit kuuluu kyl hämähäkkeihin, Santeri mainitsi.
Kaikki kolme hiirtä katsoivat häntä hämmästyneinä. Sitten Vinski äkkiä tajusi jotain. Santtu ei ollut paikalla.
- Santtu! Ne vei Santun! hän huudahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jatka tarinaa 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jatka tarinaa 2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 14Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava
 Similar topics
-
» Jatka tarinaa
» Jatka tarinaa 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: