Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä biisi soi nyt?

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Elo 23 2018, 22:44

Queen & David Bowie - Under Pressure

Rakastan Queeniä niin paljon.. Tää on tällä hetkellä usein kuunneltu biisi. Jotenkin iskee suoraa jonnekin syvälle.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Elo 24 2018, 00:01

Tiedän että olisi hyvän tavan mukaista odottaa että joku laittais tähän väliin ensi jotain, mut IHAN PAKKO LAITTAA TÄÄ

Katzenjammer - A Bar in Amsterdam


Ihan tajuttoman kova bändi!!!! Norjalaista naisenergiaa!! Noi muijat soittaa jokainen tyyliin kaikkia soittimia ja laulavat ihan törkeen hyvin, tekevät omat biisinsä ja vaihtavat sit tosiaan livenäkin esiintyessään joka biisin välissä soittimia. Olivat tässä joku vuos sitten provinssissa ja näin heidät siellä <3 Kauhee kiire oli töistä suihkuun ja provinssiin, mut kyllä oli vaivan väärti!! Olisin maksanu koko satasen lipun pelkästään jo heidän näkemiseen <3 Ja tää on se biisi mistä kaikki mun fanitus on lähteny!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Elo 24 2018, 11:27

Joo... ei oo varsinaista inspismusaa mut pidän tästä biisistä. Energinen ja iloinen Very Happy

Ooa Hela Natten

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Elo 24 2018, 15:52

Nää biisit oli tosi hyviä Very Happy. Nyt soi Anna Erikssonin Kaikista kasvoista

Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptySu Elo 26 2018, 16:39

Black Sabbath ja Paranoid. Tämä biisi on klassikko.






Olen jostain lukenut ilmiöstä, jossa ihmiset huutavat jonkin bändin konsertissa "Soittakaa Paranoid!" Saattaa olla, että se on vain vitsi. Ja joissakin tapauksissa bändi soittaa oikeasti Paranoidia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyMa Elo 27 2018, 09:28

Joo olen itsekin kuullut tosta "soittakaa Paranoid!" jutusta. Itse asiassa mun Eppu Normaali kokoelman keikkataltiointi CD:llä joku huutaa sen. Nyt soi Anne Mattila ja Asfaltiviidakko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyKe Elo 29 2018, 16:59

James Hornerin Futile Escape Aliensista. Se on yksi kuumottavimmista sävellyksistä, mitä tiedän ja jo pelkästään tätä kuunnellessa tulee mieleen seuraavat asiat: epätoivo, ylivoimainen vihollinen painaa päälle, selkä seinää vasten...

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyKe Elo 29 2018, 17:20

Ja poraa kielensä aivoihisi ja munii vatsaasiko? Sitähän Alienit tekee eiks? Mulla soi nyt Charles Plogman ja Pientä unelmaa

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyKe Elo 29 2018, 17:25

Prätkämimmi kirjoitti:
Ja poraa kielensä aivoihisi ja munii vatsaasiko? Sitähän Alienit tekee eiks?
Itse xenomorffi ei vastaa "munimisesta", vaan siitä vastaa alien-munan sisällä oleva facehugger, hämähäkkiä muistuttava olento, joka nimensä mukaisesti tarrautuu naamaasi kiinni eikä sitä saa kovinkaan helposti irti, jos ollenkaan.

EDIT: Sori, kuningatar-xenomorffi voi munia alien-munia, joissa sitten facehuggerit ovat valmiina odottamassa uhrejaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyKe Elo 29 2018, 17:30

DeadRat21 kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Ja poraa kielensä aivoihisi ja munii vatsaasiko? Sitähän Alienit tekee eiks?
Itse xenomorffi ei vastaa "munimisesta", vaan siitä vastaa alien-munan sisällä oleva facehugger, hämähäkkiä muistuttava olento, joka nimensä mukaisesti tarrautuu naamaasi kiinni eikä sitä saa kovinkaan helposti irti, jos ollenkaan.

EDIT: Sori, kuningatar-xenomorffi voi munia alien-munia, joissa sitten facehuggerit ovat valmiina odottamassa uhrejaan.
Okei nyt selkis. Mut sen verran olin oikeilla jäljillä että muninta muistuttaa loispistiäistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyKe Syys 05 2018, 19:51

Killer - Naughty Boy






Muistuu mieleen miten tämä biisi oli iso hitti omina yläasteaikoina. Se soi usein radiossa, nykyään sitä kuulee harvemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 16:09

Muistan itsekin tuon biisin. Mulla soi nyt Paula Koivuniemi ja Yöperhonen

Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 17:05

Siiri Nordin ja Sydämeni osuman sai. Sama laulaja kuin tuossa Killerin Naughty Boy- biisissä.

Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 17:13

Tätä biisiä on tullu hyräiltyä yläasteella musantuntien jälkeen. nyt soi Neljänsuora ja Siipirikko.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 17:23

Joskus tulee sellaisia biisejä vastaan, jotka eivät ensimmäisellä kuuntelukerralla vakuuta, mutta joista alkaa ajan kuluessa pitämään enemmän. Linkin Parkin In Between on yksi tällaisista tapauksista. Aluksi en pitänyt laulusta, mutta vuosien aikana olen alkanut pitämään siitä entistä enemmän. Omasta mielestäni Linkin Parkin yksi aliarvostetuimmista biiseistä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 17:32

Broidi kuuntelee aik paljon Linkin parkia. Nyt soi Jari Sillanpää ja Satulinna

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 06 2018, 23:46

Tämä biisi on soinut myös omassa päässä paljon..
The Cranberries - Zombie
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Syys 07 2018, 00:23

Ainoa biisi jonka EDELLEEN osaan soittaa bassolla ;D
Yläasteen musiikinopettajan sanoin "hyvä biisi neljällä soinnulla"
Mulla on spotifyn soittolistalla "vähä" rankempi versio Zombiesta..

Kaunis biisi ja hyvä versio <3 Tää biisi on sekä suomeksi että enkuksi mun soittolistoilla silent silent silent silent Joskus puhuttii miehen kans et olisko tää meidän häävalssi XD (jos semmosta tanssitaan ikinä...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Syys 07 2018, 16:23

Tosi hyvät biisit  silent. Nyt soi Mamba ja Vielä on kesää jäljellä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Syys 14 2018, 17:29

Spectre Induction, ääniraita, joka soi, kun Citadel-neuvosto "aateloi" Shepardin kaikkien aikojen ensimmäiseksi ihmis-Spectreksi. Tämä on yksi koko trilogian eeppisimmistä hetkistä. Cool

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Syys 14 2018, 17:34

Aik hieno biisi Cool. Nyt soi Rauli Badding Somerjoki ja Paratiisi

Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 20 2018, 21:13



Olin niin edgy 2007 et silloin kun tää biisi oli suosittu, niin nauroin tälle koska... suosituille jutuille piti nauraa...
mut nyt eihän tää hullumpi oo? Siis menevä biisi joka jää päähän soimaan, ei hullumpi!


Viimeinen muokkaaja, Norton pvm La Syys 22 2018, 13:57, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyTo Syys 20 2018, 21:18

Paitsi että muistan tän biisin aina tälläsenä versiona...

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyPe Syys 21 2018, 16:04

Itsekin muistan ton Tean biisin ja jostain kumman syystä isä yritti rajottaa mun musan kuunteluu kahdeksannella. Nyt kuitenkin soi Kari Tapio ja Olen suomalainen

Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 EmptyLa Syys 22 2018, 20:33

Paula Abdul Straight up
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä biisi soi nyt?   Mikä biisi soi nyt? - Sivu 17 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä biisi soi nyt?
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Mikä biisi soi päässä nyt?
» Mikä prätkähiirissä ärsyttää?
» Mikä fanfictionissa ärsyttää?
» Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit
» Testaa mikä Disneyn pahis olet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: