Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 15:01

Aikaa tappaessani löysin netistä testin jolla voi vapaaehtoisesti testata mikä kreikkalainen jumala olisit. Toinen syy testin tekemiseen on se että kreikkalainen mytologia kiinnostaa. 

Ja testin perusteella allekirjoittanut on... Zeus.  Surprised


Jos olisit Kreikan jumala, niin olisit Zeus. Olisit ylijumala ja hallitsit taivasta, tuulta, sadetta ja ukkosta. Olisit on vastuussa järjestyksen ja oikeuden ylläpitämisestä maailmassa. 


Aika mielenkiintoinen juttu. Mitä tuloksia te muut saitte?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 15:21

Tuli tismalleen sama, eli Zeus. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 15:50

Varautukaa avioliittoon. Mä olen Hera Surprised

Hitsi mä rakastan mytologiaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:00

Saa nähdä koska tänne saadaan sodan jumala Ares tai meren jumala Poseidon Surprised

Tunnistan kyllä itsessäni joitakin samoja ominaisuuksia kun mitä Zeus-jumalalla on. Olen hänen tapaansa johtajatyyppi jolle oikeudenmukaisuus on tärkeää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:05

Jeah tai viisauden jumalatar Athene tai rakkauden jumalatar Aphrodite Surprised

Itsessänikin on ehkä hiukan Heraa mut en mä sentään heittäis lasta vuoren huipulta alas vaikka olisikin raajarikko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:08

Saa nähdä kenestä tulee Haades Smile 

Ja toisin kuin Zeus, minä en... (*miettii sanavalintojaan*) vehtaile jokaisen vastaantulijan kanssa. Eikä minulla ole lapsia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:10

Tai Demeter Smile.

Ja mulla ei edes ole (onneks) miestä jolla on naisseikkailuja kummankin käden sormien verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:14

Tai Hermes, Apollo tai Artemis. Smile 

Zeus oli kyllä mahdoton naistenmies.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 16:19

Tai Hefaistos ja Dionysos Smile.

Varmaan pahin Kreikan jumalista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 17:19

Mikä lienee syy siihen miksi melkein kaikki antiikin Kreikan jumalat olivat sukua toisilleen. Mahtaako edes Zeus itse muistaa, kuinka monta naisseikkailua hänellä itsellään on ollut? Rolling Eyes En usko että hän muistaa niitä kaikkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 17:22

Muistaakseni alkuperäiset jumalat olivat sukua titaaneille ja Zeus pelasti veljensä ja sisarensa Kronoksen vatsasta Rolling Eyes. Herakleksen tapaus saattaa olla vielä muistissa mut muuten ei varmaan veikkaan ma
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 17:28

Jotain tällaista muistin itsekin että Olympoksen jumalat olivat sukua titaaneille. Sen muistan myös että Zeusilla (en ole varma taivutetaanko se noin) oli ties kunka monta lasta ties kuinka monen eri naisen kanssa. Tuskin Zeus itse muistaa puoliakaan niistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit EmptyMa Huhti 30 2018, 17:30

Jeah todella. Kreikan tarut on musta tosi upeita vaik Herakleen taru loppuukin aika surullisesti. Sankari kuolee lopussa toisin kuin Disneyn leffassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty
ViestiAihe: Vs: Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit   Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Testaa mikä kreikkalainen jumala olisit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Testaa henkinen ikäsi
» Testaa mikä Disneyn pahis olet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: