Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Kesä 03 2017, 01:14

Biologiassa hirveintä oli nää et tutkittiin sisäelimiä (luokka haisi mukavasti mm. sian ja naudan keuhkoilta ja sydämiltä niiden lennettyä roskikseen), kalan perkaaminenkin on jostain syystä kauheen ällöttävää, oon aina inhonnu sisäelimiä enkä tiedä miksi Very Happy Yläasteella kans avattiin lehmän silmä ja ties mitä muuta ihanaa, itse pakenin käytävälle.

En tykkää kahvista, se on vaan niin kitkerää ja yksinkertasesti pahaa. Ärsyttää jos joku pyytää keittämään kahvia, en ole ikinä opetellut kun en aio sitä juoda :'D

Vegaanius on hieno aate, mutta tiiän niin monta vegaania joka nostaa metelin lihansyönnistä ja eläintuotteiden käyttämisestä. Oon aika kyllästynyt kuulemaan "tämä ja tuo ei ole peruste lihansyönnille", "villasukkia ei pitäis käyttää kun lampaita keritään niin julmasti", "miltä susta tuntuis jos joku tappais sun koiran ruoakseen" ja muita vastaavia argumentteja :'D Ei siis vegaaneissa muuten, mutta en hirveesti jaksais enää näitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Kesä 03 2017, 08:23

Itsekään välitä kahvista. Ne ainoot kerrat jolloin oon juonu kahvia niin oon todennu ettei se oo mun makuuni. Ainoo kahvi josta oon pitäny on ollu suklaamokka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Kesä 03 2017, 09:23

Minun mielestäni homejuusto on tosi hyvää. Tämähän on tietenkin makuasia, mutta itse tykkään kovasti ja joskus syön homejuustoa sellaisenaan. Jos jätkät kuuntelisivat juttujani nyt, he katsoisivat minua oudosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Kesä 03 2017, 09:30

Joo niin varmasti. Itse en hirveästi välitä homejuustosta mut en ole kyl sitä maistanutkaan mut se ulkonäkö näyttää epäilyttävältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyTo Kesä 22 2017, 04:06

Mut homejuustohan on pahaa... kuten myös suolakurkut, aurinkokuivatut tomaatit, kukkakaali, oliivit, hillosipulit, pistaasipähkinät, simpukat, katkaravut, mozzarella, sienet, salami, vuohenjuusto, graavilohi ja chili + 1726 muuta :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyTo Kesä 22 2017, 09:04

Itse kyllä pidän mozzarellasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyPe Kesä 30 2017, 19:59

Minä en kerta kaikkiaan käsitä suomalaista tapakulttuuria. Aivan turha yrittää selittää että melankolisuus (lue: yleinen negatiivisuus ja kaiken vihaaminen) ja puhumattomuus "kuuluvat" "suomalaiseen kansanluonteeseen". Tekosyitä, sanon minä. Kulttuuri ei luo ihmistä vaan ihminen luo kulttuurin. On se kumma että ei saa olla ulospäin suuntautunut, erottua massasta millään tavalla eikä käyttää kehon kieltä. Minä olen saanut moitteita ulospäin suuntautuneisuudestani sekä kehonkielen käytöstä ja on sanottu että "ei nuo muut räisky tuolla tavalla kuin italialaiset". Mad Nyt oikeasti - eivät kaikki italialaiset ole samanlaisia, eivätkä kaikki suomalaisetkaan ole samanlaisia. Ja tämän maan alkoholikulttuuri ei ole minusta mistään kotoisin. Tässä maassa on toki hyvätkin puolensa, mutta koen suomalaisen kulttuurin siinä määrin masentavana ja tukahduttavana että haluaisin muuttaa pois täältä. Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta, joten älä ota henkilökohtaisesti.

Ja siinä olikin samalla tämän päivän avautuminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyPe Kesä 30 2017, 23:26

Joo, tota ihmettelen myös! Joissain määrin se suomalainen henkilökohtaisen tilan suojelu on ihan humoristista mut yleensä suhteellisen rasittavaa, ja jos on itse vähänkään ulospäinsuuntautuneempi niin eiköhän siitä saa kuulla joka käänteessä vähintään kerran. Suomessa pidetään lähinnä harmaista ja pölyyn sulautuvista ihmisistä, joiden mielipiteet mukailevat muita.
Ja siis suomalainen juomakulttuuri on vaan noloa, etenkin sellainen ruotsinlaivameininki saa aikaan myötähäpeää niin paljon.

Suomessa on turvallista asua ja ei oo nälänhätää ja niin edespäin joo, mut kyllä itekin tekis mieli jonnekin muualle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyPe Kesä 30 2017, 23:54

Ymmärrän että henkilökohtaista tilaa halutaan suojella, mutta suomalaisten käsitys henkilökohtaisen tilan suuruudesta saavuttaa menee toisinaan yli ymmärryksen. Ja tätä samalaisuuspakkomiellettä en kerta kaikkiaan käsitä. Kaiken on pakko olla samaa harmaata massaa ja jokaista joka siitä vähänkin erottuu, katsotaan kieroon. Jos on vähänkin eri mieltä muiden kanssa, katsotaan kieroon. Kaikki positiivisuus leimataan "teennäisyydeksi".  Olisi toivottavaa että erilaisuus hyväksyttäisiin paremmin eikä kaikkia ihmisiä tungettaisi samaan muottiin. 

Ehkäpä muutan jonnekin eteläisen Euroopan maahan, koska minua ei siellä katsottaisi kieroon ulospäin suuntautumisen takia. Täällä Suomessa koen, että joudun jatkuvasti tukahduttamaan itseäni. Olisin mielelläni enemmänkin tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa tosielämässä, mutta se ei ole täällä yleisesti hyväksyttyä. 

Tämän maan juomakulttuuri on toki nolo, mutta en kuitenkaan puutu muiden ihmisten juomisiin. Juomattomuutta pidetään outona jopa siinä määrin, että revitään heti isot lehtiotsikot jos jokin julkkis tunnustautuu absolutistiksi. Ihmettelen myös suomalaisten tapaa syyllistää päättäjiä omista juomisistaan, ja sitä että vedetään itkupotkuraivarit heti kun vähänkin rajoitetaan tai säännellään jotakin. 

En kuitenkaan sekaannu muiden ihmisten henkilökohtaiseen elämään ja elämäntapavalintoihin. Suomi voisi olla mukavampi paikka elää jos ihmiset olisivat vähän ystävällisempiä toisilleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 08:46

Lil Hoss kirjoitti:
 Juomattomuutta pidetään outona
Toi on tuttua. Luokkakaverit katto mua kuin tärähtänyttä kun sanoin etten aio koskaan juoda, polttaa tai käyttää aineita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 09:13

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
 Juomattomuutta pidetään outona
Toi on tuttua. Luokkakaverit katto mua kuin tärähtänyttä kun sanoin etten aio koskaan juoda, polttaa tai käyttää aineita.
 
Minusta vaikuttaa hyvältä jutulta että olet päättänyt olla sekoilematta päihteiden kanssa. Smile

Varsinkin opiskelijaelämässä yletön juominen on ongelma - opiskelen ammattikorkeakoulussa ja minun koulussani on paljon sellaisia opiskelijoida jotka eivät puhu juuri muista asioista kuin känneistä ja krapuloista. Melkein joka päivä järjestetään kännibileitä joissa moni käy. Hyvin helposti jää ulkopuolelle jos ei juo. En puutu muiden ihmisten juomisiin, sillä he saavat itse ottaa vastuun omista tekemisistään.

Ja sitten jos ei halua juoda, saatetaan leimata tiukkapipoksi ja huumorintajuttomaksi scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 09:27

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
 Juomattomuutta pidetään outona
Toi on tuttua. Luokkakaverit katto mua kuin tärähtänyttä kun sanoin etten aio koskaan juoda, polttaa tai käyttää aineita.
 
Minusta vaikuttaa hyvältä jutulta että olet päättänyt olla sekoilematta päihteiden kanssa. Smile

Varsinkin opiskelijaelämässä yletön juominen on ongelma - opiskelen ammattikorkeakoulussa ja minun koulussani on paljon sellaisia opiskelijoida jotka eivät puhu juuri muista asioista kuin känneistä ja krapuloista. Melkein joka päivä järjestetään kännibileitä joissa moni käy. Hyvin helposti jää ulkopuolelle jos ei juo. En puutu muiden ihmisten juomisiin, sillä he saavat itse ottaa vastuun omista tekemisistään.
Thanks Smile . Mitä hauskaa edes on siinä et onnistuu humalassa tilaamaan hesellä vanilijahampurilaisen
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 09:30

Aika erikoinen hampurilainen. 

Vähän ihmettelen myös sitä että joka päivä uutisissa on vaikka ja mitä krapulanparannusvinkkejä, vaikka ainoa täysin varma tapa välttää krapula on olla juomatta. Tai ei ainakaan ota niin paljon että menee humalaan.

Oli elämäntapa mikä hyvänsä, jokainen ottaa itse vastuun omien tekemistensä seuraamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 09:36

Lil Hoss kirjoitti:
Aika erikoinen hampurilainen. 
Todellakin
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyLa Heinä 01 2017, 13:44

Joskus mielsin itseni absolutistiksi, ja siitä sain sit kuulla jatkuvasti. "Miksetsä juo? Etkö vaan uskalla? Mitä sä sit teet vapaa-ajallas josset ryyppää?" ja muita vastaavia kommentteja sateli koko ajan. Sitten sen yhen ainoan kerran kun oon oikeasti humalassa niin kaverit päivittelee joka väliin "eiks sun pitäny olla absolutisti, oot ainoa joka on jo ihan tunnelissa XD" että joo.

En itsekään puutu muiden elämäntapoihin, paitsi jos meinaavat kuolla niihin. Muuten jokainen saa tuhota maksaansa ja aivosolujaan niin reippaasti kuin haluaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptySu Heinä 02 2017, 08:50

On ihan okei jos mies pitää pitkää tukkaa. Ihan yhtä ok on se jos naisella on lyhyt tukka. On jokaisen oma asia miten hiuksensa laittaa. 

Jotkut miehet näyttävät paremmalta pitkätukkaisina. Ja vastaavasti joillekin naisille sopii lyhyt tukka paremmin kuin pitkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptySu Heinä 02 2017, 09:15

Lil Hoss kirjoitti:
On ihan okei jos mies pitää pitkää tukkaa. Ihan yhtä ok on se jos naisella on lyhyt tukka. On jokaisen oma asia miten hiuksensa laittaa. 

Jotkut miehet näyttävät paremmalta pitkätukkaisina. Ja vastaavasti joillekin naisille sopii lyhyt tukka paremmin kuin pitkä.
Joo toi on totta mut 46-vuotiaalle miehelle pitkä tukka ei vaan sovi sanon minä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptySu Heinä 02 2017, 09:20

Ei se sovikaan ihan kaikille. Tästäkin aiheesta voi olla montaa mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptySu Heinä 02 2017, 09:21

Lil Hoss kirjoitti:
Ei se sovikaan ihan kaikille. Tästäkin aiheesta voi olla montaa mieltä.
Totta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyKe Heinä 12 2017, 21:44

Moni tuntuu inhoavan parsakaalia syvästi. Minusta se on hyvää.

Minusta mitään eläintä ei voi kuvailla "väärinymmärretyksi". Jos eläin hyökkää ihmisen kimppuun, sympatiani ovat täysin uhrin puolella. Eri asia on jos ihminen on tieten tahtoen mennyt ärsyttämään tai ahdistelemaan eläintä tai sen poikasta. Joskus käy niinkin että hyökkäystä ei ole mahdollista ennakoida, vaan se tapahtuu aivan yllättäen. Ja pliis, ei aleta kiistelemään tästä asiasta.

Yksinäisyydestä pitäisi puhua enemmän. Jopa täällä epäsosiaalisessa Suomessa oletetaan että ihan kaikilla ihmisillä on sosiaalista elämää ja ainakin yksi kaveri/ystävä. Ja jos joku on yksinäinen, sen oletetaan olevan oma vika, riippumatta siitä mistä yksinäisyys johtuu. Ihan kaikilla ihmisillä ei ole ketään kaveria, mikä on aika surullinen asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyTo Heinä 13 2017, 01:40

Moni tuntuu Suomessa olettavan että koska suomalaisuuteen "kuuluu" tietynlainen itsenäisyys ja tarve omaan tilaan, niin yksinäisyys on harvinaista. Ristiriitaista sinänsä, Suomessa kuitenkin tehdään yllättävän paljon itsemurhia ja monesti syy siihen on just yksinäisyys. Siinä kun on kuitenkin ero vapaavalintaisella yksinolemisella ja sillä, että kokee olevansa yksin (vaikka ihmisiä olisikin ympärillä). Ehkä sitä ei oteta tarpeeks vakavasti? Ainakin siltä se tuntuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyTo Heinä 13 2017, 09:07

Vapaaehtoinen yksinoleminen on ihan ok, mutta toisaalta täällä on myös paljon vastentahtoisesti yksinäisiä ihmisiä. Täällä oletetaan, että yksin oleminen olisi aina vapaaehtoista, vaikka totuus on toinen. Voi olla, että tätä asiaa ei oteta tosissaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyTo Heinä 13 2017, 09:14

Yläasteella mä tunisin olevani yksin. Amiksessa mä halusin olla yksin.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyPe Heinä 14 2017, 19:46

Yksinolo on kivaa silloin kun sitä itse haluaa, mutta jos joutuu olemaan yksin niin siitä on enimmäkseen vain hallaa ihmiselle, etenkin peruskouluiässä. Ala-asteella mun ainoita luotettavia kavereita oli lähinnä kaks vuotta nuoremmat ihmiset (jotka onneksi eivät ole hylänneet vuosienkaan jälkeen), mutta aina niilläkään ei ollut aikaa ja etenkin kiusaamistilanteissa ne yleensä häipyivät siinä pelossa, että joutuisivat itse uhreiksi. Tää nyt hieman sivuaa aihetta mutta monet näistä joiden luulin olevan mun kavereita olivat todella määräileviä, jotka saivat tahtonsa läpi mun tunteisiin vetoamalla tai sanomalla että jättävät mut yksin jos en toimi kuten ne tahtovat - eipä hirveesti ollut väliä teinkö mitään toiveiden mukaan kun jäin yksin silti :'D

Yläasteella sain parempia kavereita ja kiusaamista ei tapahtunut enää ollenkaan, mutta lukiossa oon ollut jopa yksinäisempi kuin mitä ala-asteella ja joka päivä kun menen ovista sisään odotan, milloin se koko noidankehä alkaa taas alusta ja joudun käymään koko helvetin jälleen kerran. Mulla oli kyllä kavereita jotka puhuivat mulle ja olivat ystävällisiä, mutta siinä se sit olikin. Ne huomasivat mut kyllä, mutta menivät mieluummin muiden mukana eri paikkoihin. Toisaalta oon jo niin turtunut yksinoloon ettei jaksa enää tuntua missään eikä yllätä jos jään yksin, ja nyt viimeistään joudun opettelemaan sitä kun kaikki kaverit ovat valmistuneet. Onneksi sieltä on jäänyt yksi hyvä ystävä, jota näen harvoin mutta joka on silti korvaamaton ♡ Ehkä tää helpottuu jossain vaiheessa (sori offtopic)
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 EmptyPe Heinä 14 2017, 20:10

Vapaaehtoinen yksinolo on ihan ok. Mutta kyllähän se ymmärrettävästi masentaa jos jatkuvasti jää ulkopuoliseksi vasten tahtoaan. Toistuva ulkopuoliseksi jääminen on tullut tutuksi itsellekin, ja usein mietin mikä minussa on vikana. Tälläkin hetkellä ainoa sosiaalinen kontaktini on tämän foorumin yhteisö, mikä on yksi syy siihen miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä vuodesta toiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: