Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptySu Elo 07 2016, 20:22

Mitä jos kootaan tähän ketjuun väärin kuultuja/luettuja asioita jotka voivat olla esimerkiksi jonkin laulun sanat tai vaikkapa mainos. Miten sinä luit tai kuulit sen ja miten se oikeasti meni?

Muistelin, että olin kuullut Dolmio-kastikemainoksen loppukohtauksen ihan väärin. Luulin kuulleeni "Tänään on tuomiopäivä", mutta oikeasti se oli "Tänään on Dolmio-päivä". Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyMa Elo 08 2016, 07:50

Silloin kun mä aloin varsinaisesti kuunnella Dingoa niin Levottoman Tuhkimon kertsin lopussa kun sanotaan "Levoton Tuhkimo tekee itsestään martyyrin" mä kuulin vampyyrin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTo Syys 01 2016, 19:19

Onks se oikeesti Nuikki??? 
Miks mä oon aina luullut, että Luikki xD
ja pitänyt sitä hyvänäkin vitsinä kun se luikkii karkuun...
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTo Syys 01 2016, 20:44

Norton kirjoitti:
Onks se oikeesti Nuikki??? 
Miks mä oon aina luullut, että Luikki xD
ja pitänyt sitä hyvänäkin vitsinä kun se luikkii karkuun...

Se on oikeasti Nuikki. Et ole ainoa joka on kuullut sen Luikkina - itsekin kuulin niin kun pienenä katselin prätkiksiä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Syys 02 2016, 07:43

Lil Hoss kirjoitti:
Norton kirjoitti:
Onks se oikeesti Nuikki??? 
Miks mä oon aina luullut, että Luikki xD
ja pitänyt sitä hyvänäkin vitsinä kun se luikkii karkuun...

Se on oikeasti Nuikki. Et ole ainoa joka on kuullut sen Luikkina - itsekin kuulin niin kun pienenä katselin prätkiksiä. Smile
Itse asiassa mäkin luulin jossain vaiheessa et se on Luikki Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptySu Loka 09 2016, 18:26

Muistan vielä erään lehtiotsikon jonka luin ihan väärin. Katsoin ensin, että siinä luki: "Selänne tappaa presidentti Bushin". Oikeasti siinä luki: "Selänne tapaa presidentti Bushin". Laughing Kyse oli siis siitä että jääkiekkoilija Teemu Selänne oli menossa tapaamaan Bushia joka silloin oli Yhdysvaltain presidentti.

Miten yksi ainoa kirjain voikin muuttaa koko lauseen merkityksen Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyMa Loka 10 2016, 07:26

Lil Hoss kirjoitti:
Muistan vielä erään lehtiotsikon jonka luin ihan väärin. Katsoin ensin, että siinä luki: "Selänne tappaa presidentti Bushin". Oikeasti siinä luki: "Selänne tapaa presidentti Bushin". Laughing Kyse oli siis siitä että jääkiekkoilija Teemu Selänne oli menossa tapaamaan Bushia joka silloin oli Yhdysvaltain presidentti.

Miten yksi ainoa kirjain voikin muuttaa koko lauseen merkityksen Laughing
Okei toi on hyvä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTi Loka 11 2016, 18:11

Noita sattuu Very Happy saa hieraista silmiään parikin kertaa ennen kuin tajuaa mitä siinä oikeasti lukee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyKe Loka 12 2016, 07:58

Tää ei varsinaisesti ole väärin kuultu lyriikka mut mul on aina joinakin aamuina silleen et kun mä istun aamupalapöytään niin mä en heti saa mitään tolkkua sanomalehdestä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTo Huhti 20 2017, 19:03

Muistaako kukaan muu limsamainosta, jossa laulettiin "Aito oikea nautinto"?. Täytyy tunnustaa että kuulin tämänkin väärin. Minä kuulin, että "maitopoikien nautinnot" Laughing Varmasti moni muukin kuuli väärin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Huhti 21 2017, 15:03

Lil Hoss kirjoitti:
Muistaako kukaan muu limsamainosta, jossa laulettiin "Aito oikea nautinto"?.
Jep Jaffan mainos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Huhti 21 2017, 17:43

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Muistaako kukaan muu limsamainosta, jossa laulettiin "Aito oikea nautinto"?.
Jep Jaffan mainos.

Sepä se. Aika moni on kuullut sen miten sattuu, esim. "aikapoikia naurattaa" Laughing 

Muuten, näitä väärin kuultuja juttuja voi käydä katsomassa lisää osoitteessa Väärinkuullut.com.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyLa Huhti 22 2017, 09:10

Tää saattaa kuulostaa tosi hassulta mut aina ennen kuin mä luin Tikun ja Takun pelastuspartio sarjan tunnarin lyriikan mä luulin et siin sanotaan "ei koskaan tuu". Oikeesti siin sanotaan "ei koskaan kuhnaa" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Huhti 28 2017, 22:06

Aaveet kaatuu oli se joku hittibiisi. Vai oliko kuitenkin "haaveet kaatuu"... kovasti mietin, että miten voi aaveet kaatua kun eihän ne jaloillaan kävele.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyLa Huhti 29 2017, 08:27

Näistähän vois tehdä kirjan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyLa Huhti 29 2017, 10:35

Prätkämimmi kirjoitti:
Näistähän vois tehdä kirjan


Miksei Smile Todennäköisesti tästä aiheesta on jo tehty kirjoja. 

Ja sitten väärin kuultuja laulun sanoja. Juice Leskisen Marilynissa lauletaan "Mä sua tulisesti kirjeellä lemmin", mutta jostain syystä kuulin: "Mä sua tulisesti kirveellä lemmin" Laughing Mieluummin kirjeellä kuin kirveellä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyLa Huhti 29 2017, 10:55

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Näistähän vois tehdä kirjan


Miksei Smile Todennäköisesti tästä aiheesta on jo tehty kirjoja. 

Ja sitten väärin kuultuja laulun sanoja. Juice Leskisen Marilynissa lauletaan "Mä sua tulisesti kirjeellä lemmin", mutta jostain syystä kuulin: "Mä sua tulisesti kirveellä lemmin" Laughing Mieluummin kirjeellä kuin kirveellä Laughing
Äh kiitti vaan nyt se alkoi soida mun päässä Smile . Ja mä lauloin. Marilyn Marilyn milloin riisut jumpperin. Marilyn Marilyn tuon ajan tuon ajan tuon ajan saanko koskaan takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyKe Kesä 28 2017, 20:12

Siis tää Haloo Helsingin Beibi on lyriikoiltaan ollu aina hämmentävä, mut ihmettelin melkosesti mitä tarkoittaa "beibi, tartu muhun kiinni, beibi, oon sun elohiiri" (oikeastihan se on heroiini) + samassa biisissä "mut meidän avaruus on tässä vaikka hippaa, mut ei" :'D Ihan hyvä yhtyehän se on mut jostain syystä mun kuulo ei ihan skulaa niiden biisien kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyKe Kesä 28 2017, 20:25

Minäkin kuulin sen elohiirenä.

Tuossa äsken kuuntelin Carl Douglasin Kung Fu Fighting - nimistä biisiä ja kuulin väärin. Omiin korviin kuulosti siltä kuin siinä olisi laulettu "everybody was kung fu fighting, those cats were fast as lightning". Laughing Oikeasti siinä lauletaan "those kicks were fast as lightning".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTo Kesä 29 2017, 09:08

Täs topicissa on se ongelma et nä kaikki biisit alkaa soida seuraavaks päässä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyTo Kesä 29 2017, 19:22

Prätkämimmi kirjoitti:
Täs topicissa on se ongelma et nä kaikki biisit alkaa soida seuraavaks päässä Laughing

Todellakin Laughing Nyt minulla alkoi soida se Haloo Helsingin biisi päässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Kesä 30 2017, 08:51

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Täs topicissa on se ongelma et nä kaikki biisit alkaa soida seuraavaks päässä Laughing

Todellakin Laughing Nyt minulla alkoi soida se Haloo Helsingin biisi päässä.
Sama juttu paitsi et biisi oli Juice Leskisen Marilyn Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Kesä 30 2017, 08:56

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Täs topicissa on se ongelma et nä kaikki biisit alkaa soida seuraavaks päässä Laughing

Todellakin Laughing Nyt minulla alkoi soida se Haloo Helsingin biisi päässä.
Sama juttu paitsi et biisi oli Juice Leskisen Marilyn Laughing
 Ja nyt alkoi soida se kung fu- biisi päässä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Kesä 30 2017, 08:59

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Täs topicissa on se ongelma et nä kaikki biisit alkaa soida seuraavaks päässä Laughing

Todellakin Laughing Nyt minulla alkoi soida se Haloo Helsingin biisi päässä.
Sama juttu paitsi et biisi oli Juice Leskisen Marilyn Laughing
 Ja nyt alkoi soida se kung fu- biisi päässä Laughing
Ja mulla Kotiteollisuuden Ukonhauta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat EmptyPe Elo 11 2017, 15:55

Antero Mertaranta saattaa selostaessan huutaa "Ihanaa, leijonat, ihanaa!". Mutta jostain syystä kuulostaa siltä kuin Mertaranta huutaisi: "Ihanaa, ei ole ihanaa!" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty
ViestiAihe: Vs: Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat   Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Väärin kuullut lyriikat/sanat/asiat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Ihmeelliset asiat ja kummalliset juonenkäänteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: