Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset hehkutukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyPe Syys 07 2018, 07:22

Pelivideoiden selostaminen muka ajanhukkaa? Ei minusta, sillä itse katson mieluummin sellaisia videoita joilla pelaaja ei vain pelaa vaan myös puhuu ja selostaa. Silloin se on minusta mielenkiintoisempaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyPe Syys 07 2018, 12:30

Last Chance kirjoitti:
Pelivideoiden selostaminen muka ajanhukkaa? Ei minusta, sillä itse katson mieluummin sellaisia videoita joilla pelaaja ei vain pelaa vaan myös puhuu ja selostaa. Silloin se on minusta mielenkiintoisempaa.
No olkoon, ei se selostaminen ole tyhjänpäiväistä, jos se on vieläpä tehty hyvin ja selkeästi, ja olen vuosien varrella törmännyt sellaisinkiin pelikanaviin, joissa löytyy videoita, joihin on laitettu aidosti hyviä, asianmukaisia ja auttavia selostuksia. Selostaminen ei tosin ole minun juttuni, sillä jos minun pitäisi selostaa, en pystyisi välttämättä keskittymään itse pelaamiseen 100-prosenttisesti. Ja jos huutaisin jatkuvalla syötöllä PewDiePien tapaan, menisi ääni jo päivässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyPe Syys 07 2018, 12:35

Toiset selostavat ja toiset eivät ja se on ok. Pointtini oli se, etten itse koe selostamista ajan tuhlauksena.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyPe Syys 07 2018, 15:59

Itse pidän pelivideoiden selostuksesta vain jos pelaaja ei puhu animaatioiden aikana
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 15:48

Se onnistumisen tunne kun onnistuu valmistamaan maukkaan aterian Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 15:49

Hieno juttu Smile. Mitä kokkasit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 15:50

Intialaista ruokaa Smile Tykkään siitä kovasti ja eri maiden ruokakulttuurit kiinnostavat muutenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 15:51

Kuulostaa hyvältä Smile. Mustakin muiden maiden ruokakulttuurit on kiinnostavia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 15:56

Minkä maan ruokakulttuuri kiinnostaa sinua eniten? Smile 

Tykkään intialaisesta ruuasta sen takia koska pidän mausteisesta ruuasta. Kaikki intialainen ruoka ei ole tulista, vaan sitä saa myös miedosti maustettuna. Porukoilla on jopa intialaisia reseptejä sisältävä keittokirja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 16:02

Ehkä japanilainen Smile. Tein siitä harjoitustyön koulussakin. Tosi kala ja äyriäis painotteista mut tosi hyvää.

Intialainen kuulostaa kyl tosi hyvältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 16:07

Japanissa syödään aika paljon kalaa koska kyseessä on meren ympäröimä saarivaltio. Aika moni tykkää japanilaisesta ruuasta myös täällä länsimaissa Smile Täytyykin joskus testata japanilaista ruokaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 12 2018, 16:16

Joo sen olen huomannut Smile. Suosittelen shusia. Sitä saa pakastekaapista kaupoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 08:50

Positiivinen ajattelu kannattaa monessakin mielessä. Itse asiassa on olemassa jopa tieteellistä näyttöä myönteisen asenteen hyödyistä terveyden kannalta. Myönteisesti ajattelevat ihmiset nimittäin elävät pidempään, ja heillä on myös parempi terveys ja vastustuskyky. (lähde)

Siinä on yksi täysin hyvä syy ajatella myönteisesti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 08:53

Jeah ja siks mä yritän aina yleensä ajatella positiivisesti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 08:57

Myönteisellä asenteella pääsee pitkälle ja se voi auttaa menestymään ja selviämään paremmin vastoinkäymisistä Smile Ja myönteisistä ihmisistä on myös helpompi pitää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 09:09

Joo totta Smile. On kyl hiukan vaikeeta odottaa kolmen viikon päähän kun silloin on kirjamessut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 09:13

Kolme viikkoa on pitkä aika, mutta siitä odotuksesta selviää kyllä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 09:26

Joo niin on mut kyl se siitä Smile. Me ollaan nyt melkein joka vuosi käyty kirjamessuilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptySu Syys 16 2018, 23:14

Kanadassa asustava Chris Taylor -niminen pelaaja sairastaa terminaalista syöpää, ja häntä pelottaa, ettei hän saa koskaan pelata rakastamansa Super Smash Bros -sarjan tuoreinta osaa, Super Smash Bros Ultimatea, joka on tarkoitus julkaista tämän vuoden joulukuussa. Seuraava kohta sai minut iloiseksi: pelaajayhteisö on aloittanut kampanjan, jolla pyritään mahdollistamaan Taylorin toive, eli tarkoituksena on mahdollistaa, että hän saisi pelata peliä ennen sen virallista julkaisua. Tällainen uutinen lämmittää kanssapelaajan sielua Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyMa Syys 17 2018, 08:00

Toihan kuulostaa kivalta teolta Smile. Ja samalla vähän Hurjalta Remontilta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyTi Syys 18 2018, 09:29

Tänä aamuna yllätyin positiivisesti sillä olen onnistunut pudottamaan painoa Surprised Vaakaa en omista joten en ole punninnut itseäni, mutta laihtumisen huomaa mittanauhan lukemista. Peiliin katsoessa kasvonpiirteetkin näyttävät terävämmältä, ja poskipäätkin erottuvat selkeämmin. Ja minulla kun on luonnostaan varsin korkeat poskipäät. 

Viimeiset kolme kuukautta olen myös nukkunut erinomaisen hyvin säännöllisen lääkityksen ansiosta, eikä minulla ole edes ollut huomattavia sivuvaikutuksia. Ainoa huono puoli lääkityksessäni on sekava olo aamuisin mutta se olo menee ohi. Elämänlaatu on selvästi parempi nyt kun unettomuus on jäänyt (toivottavasti) lopullisesti historiaan. Energiaa on enemmän, jaksan puuhailla enemmän, ajattelen selkeämmin, mieliala on parempi, keskittyminen on helpompaa, muisti toimii ja saan enemmän aikaan Smile Olen myös huomannut että syön vähemmän herkkuja.

Nyt huomaan, miten huono elämänlaatuni oli ennen lääkitystä. En aikaisemmin edes tiennyt, että on mahdollista nukkua hyvin. Mutta nyt tiedän. Vointini on nykyisin huomattavasti parempi kuin ennen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyTi Syys 18 2018, 12:19

Mukava kuulla, että olet onnistunut pudottamaan painoa ja elämänlaatusi on selvästi parantunut. Ei välttämättä tarvitse kunnolla hikoilla, jos aikomuksena on laihtua. Myös ruokavalion parantaminen voi auttaa siinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyTi Syys 18 2018, 15:43

Hei sehän hieno juttu Surprised. Munkin oli tarkotus laihtua viime kesänä mutta sään takia ei jaksanut tehdä mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyTi Syys 18 2018, 15:51

Ja minulla on ollut aikaisemmin suuria vaikeuksia laihtua. Hyvällä tuurilla ja kovalla työllä saatoin pudottaa 1-2 kiloa, ja niidenkin karistaminen kesti vähintään puoli vuotta vaikka kuntoilin ja söin terveellisesti. Ja nekin vaivalla pudotetut kilot tulivat aina takaisin. Kai sillä oli jotain tekemistä unettomuuden kanssa, sillä unettomuus hidastaa aineenvaihduntaa (asiasta on olemassa tieteellistä näyttöä) ja nyt olen saanut levättyä niin aineenvaihduntakin alkaa pelittää. Tosin olen myös vähentänyt herkuttelua mikä voi myös omalta osaltaan vaikuttaa asiaan.

Nyt ei ole enää paahtavaa kuumuutta niin varmasti jaksaa paremmin kuntoilla ulkona.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 EmptyKe Syys 19 2018, 12:30

Todella hienoa kuulla, että voit paremmin Last chance cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset hehkutukset
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset
» Sekalaiset vuodatukset vol 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: