Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Moto

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyMa Tammi 15 2018, 09:12

Jeah se on kova tyyppi
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTo Kesä 14 2018, 15:53

En oikeestaan osaa sanoa mikä Motosta tekee niin coolin. Onks se koko, mekaaninen käsi, silmälappu, lämmin sydän vai matala ääni? En vaan osaa sanoa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTo Kesä 14 2018, 16:07

Hyvä kysymys. Koska jokaisella on oma mielipiteensä tästäkin asiasta, on hankalaa antaa yleispätevää vastausta. 

Itse ainakin ajattelen, että tässä hahmossa on coolia hänen luonteensa - rohkea ja hyvä sydän. Tai ehkä se johtuu siitä että hän on porukan voimamies. Tietyllä tavalla silmälappu ja metallinen käsikin voivat tehdä Motosta coolin - vaikka Moto itse ei näytä pitävän metallikädestään koska se on vihollisen käsityötä. Kädestä on kuitenkin ollut paljon hyötyä taistelutilanteissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTo Kesä 14 2018, 16:10

Joo totta. Musta Motossa kans on suloista se kun se välittää kavereistaan ja perheestään ja ois vaikka valmis menettään oikean kätensä näiden vuoksi ja niinhän se on tehnykin vaik handu onkin Nuikin käsialaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyPe Kesä 15 2018, 17:30

Prätkämimmi kirjoitti:
En oikeestaan osaa sanoa mikä Motosta tekee niin coolin. Onks se koko, mekaaninen käsi, silmälappu, lämmin sydän vai matala ääni? En vaan osaa sanoa
Itselleni nuo kaikki mainitsemasi asiat tekevät Motosta coolin. Tosin on kyllä kysyttävä, että onko Motolla ollenkaan ollut tyttöystävää ennen sarjan tapahtumia? Motossa on omasta mielestäni ne kaikki ominaisuudet, joista pidetään, eli kohteliaisuus, herrasmiesmäisyys ja toisten huomiointi. Tosin voihan se olla hyvinkin mahdollista, että Moto ison koonsa vuoksi nähdään jotenkin pelottavana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyPe Kesä 15 2018, 17:33

Mä veikkaan et Motolla on ollu tyttöystävä mutta Moto on menettäny sen joko taistelussa plutolaisia vastaan tai rotille. Se ainaskin selittäis miks Motolla alkaa palaa punaisella jos se vain kuuleekin sanan rotta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyPe Kesä 15 2018, 21:09

Mielenkiintoista pohdintaa. Mitä tuohon tyttöystäväasiaan tulee, täyttä varmuutta ei ole. Sarjassa ei ole mainittu mitään hänen mahdollisista seurustelusuhteistaan sanallakaan. Ja tuo teoria siitä, että Moton rottaviha johtuisi tyttöystävän menettämisestä rotille, vaikuttaa sellaiselta että siinä voi olla järkeä. Se saattaa hyvinkin selittää sen miksi silmään syttyy punainen valo Moton vihastuessa rotta-sanasta. Jos tuo sana saa aikaan noin voimakkaan reaktion, Motolla on varmasti rottiin liittyviä ikäviä tai jopa traumoja aiheuttaneita kokemuksia. Tämä on tietysti vain omaa pohdintaani joten älkää ottako vakavasti. Tämäkin asia on yksi niistä sarjan selittämättömistä jutuista ja juonen aukoista, joihin ei ole saatu vastausta itse sarjasta tai sen tekijöiltä. Arvailuksi menee jälleen kerran scratch 

Veikkaan, että moni muukin fani on pohtinut tätä tyttöystäväasiaa, mikä selittänee sen miksi faneilla on niin paljon omia hahmoja joista on tehty Motolle tyttöystävä. Sarjassa ei ole mainintoja tyttöystävistä, Turbolla on Minni ja Vinski piirittää Santtua, joten ehkä he ovat ajatelleet että pitäähän Motollakin olla joku. Täytyy tunnustaa että olen itsekin luonut oman hahmon Motolle tyttöystäväksi.

Ja olisihan se sääli, jos Moto ei löytäisi tyttöystävää. Joku voisi saada hänestä hyvän poikaystävän ja ehkä aviomiehen. Veikkaan että hänestä voisi tulla myös hyvä isä koska hän näyttää tulevan mainiosti toimeen lasten kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 08:53

Jeah oon itsekin syylistynyt kyseiseen Motolle tyttöystävähahmo juttuun mutta se vaan niin tuntuu niin sopivalta kun Turbolla ja Vinskillä on jo tytöt scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:01

Turbolla on Minni, Vinski näyttäisi olevan sinkku mutta yrittää tuloksetta iskeä Santtua - luovuttaisi jo kun toinen ei kiinnostu. Ehkäpä se suurin syy siihen miksi Motolle keksitään omia hahmoja tyttöystäviksi. Ja toinen suuri syy on se, että sarjassa on vain vähän naishahmoja. Myönnän,  olen näistä syistä keksinyt Motolle oman hahmon tyttöystäväksi tai sitten olen parittanut häntä Santun kanssa, koska Vinski/Santtu ei vain tunnu omalta jutulta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:06

Jeah sama vika. Myönnän kyllä että taisin saada Sissiin idean Megarasta mutta musta Motolle sopis tyttö joka ei uskalla ääneen sanoa tykkäävänsä särkyneen sydämen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:18

Jokaisella on oma näkemyksensä tässäkin asiassa. 

Itse ajattelin sellaista rohkeaa ja sisukasta tyttöä joka näkee pintaa syvemmälle eikä siksi säikähdä Moton karua ulkonäköä. Veikkaan, että aika moni voisi säikähtää parimetristä voimamiestä, jolla on silmälappu ja metallinen käsi vaikka tällä olisi sydän puhdasta kultaa. Tässä ketjussa kun oli aikaisemmin pohdintaa siitä että iso koko ja hurja ulkonäkö voisivat haitata tyttöystävän löytämistä. 

Mutta kuitenkin, on olemassa naisia jotka pitävät juuri sellaisista miehistä joilla on karu ulkonäkö ja hyvä sydän, ja jotka haluavat kokea olonsa turvalliseksi voimamiehen seurassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:21

Joo totta  muuten. Vähn sellianen Beauty and the beast-juttu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:22

Jotain sen tapaista. 

Jotkut naiset oikeasti kokevat vetoa Moton tyyppisiin miehiin, joten ei pitäisi olla täysin mahdotonta löytää tyttöystävä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:24

Joo totta Smile. Ulkokuori kiveä mutta sydän kultaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:33

Kyllähän naisten päät kääntyivät Terässormessa, kun Moto ilmestyi juhliin smokki yllä. Ja sitten kun Moto torjui Rasvanahan hyökkäyksen niin hienosti ja tyylikkäästi. Rasvis heitti Motoa ilmeisesti hatulla jossa on metalliset lierit ja satalaita, mutta Moton tarvitsi vain nostaa pikkusormi pystyyn ja hattu oli entinen. Ja naiset huokailevat ihastuneina. Ja sitten harmaa herrashiiri kiskaisee verhoa ja hetken kuluttua Rasvis roikkuu katon rajassa. Naiset pyörtyvät kun Moto pyyhkii hihaansa sanoen "Vaarat ovat bisnekseni".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:35

Joo on ihme etten mäkin pyörtyny kun mä näin sen alkuperäisen verison.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:43

Alkuperäisessä dubissa Moton ääni on sellainen pehmeä ja matala, eli aika erilainen kuin suomidubissa. Ja onko ihmekään että naiset pyörtyvät ja huokailevat kun Moto sanoo alkuperäisessä dubissa "Danger is my business". 

Tästä kohtauksesta on ollut olemassa englanninkielinen klippi Youtubessa. Yritän etsiä sen ja linkittää tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 09:47

Joo just sen videon mä oonkin nähny. Se matala ja pehmeä ääni ah mun sydän tais sulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 10:09

Aika moni nainen tosielämässäkin tykkää juuri sellaisesta miesäänestä Smile Siitä on olemassa myös tieteellistä näyttöä, että matala miesääni saa monet naiset syttymään. 

En yhtään ihmettele, että ne naiset pyörtyilivät.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyLa Kesä 16 2018, 10:11

Joo totta Smile. Ja varsinkin jos se on smokkiin pukeutunut marsilainen hiiri
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyMa Elo 20 2018, 23:20

joo on se suomiäänikin hyvä ei siinä mitään... mut oi joi on kyllä pehmeä se alkuperäinen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTi Elo 21 2018, 02:14

DeadRat21 kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
En oikeestaan osaa sanoa mikä Motosta tekee niin coolin. Onks se koko, mekaaninen käsi, silmälappu, lämmin sydän vai matala ääni? En vaan osaa sanoa
Itselleni nuo kaikki mainitsemasi asiat tekevät Motosta coolin. Tosin on kyllä kysyttävä, että onko Motolla ollenkaan ollut tyttöystävää ennen sarjan tapahtumia? Motossa on omasta mielestäni ne kaikki ominaisuudet, joista pidetään, eli kohteliaisuus, herrasmiesmäisyys ja toisten huomiointi. Tosin voihan se olla hyvinkin mahdollista, että Moto ison koonsa vuoksi nähdään jotenkin pelottavana.

Itseasiassa!! Oon joskus lukenut jostain, että kun tekijät on aikoinaan suunnitellut 4 kautta nii on tarkoitus ollut että jossain tarinassa olis paljastunut että Moto on ollut NAIMISISSA Shocked  Ja Kuten toi Prätkämimmi tossa pohti nii siinä olis käyny just nii että tää valtava rottaviha liittyis siihen vaimoon. Sitä ei sit tiiä onko just vaimo kuollu/hukas tai sit on fanien puolesta heitelty ilmoille sellaistakin ideaa että vaimo olisi itse ollut rotta Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTi Elo 21 2018, 07:01

Jotain tuollaista vihjailua muistan lukeneeni että Moto olisi ollut aikaisemmin naimisissa Shocked Suhtaudun tähän asiaan pienellä varauksella, sillä Moton suhteista ei ole ollut tietoa sarjassa ja tämä tekijöiden vihjaus oli lähinnä... no, vihjailua. 

Ja se, että rottavihalla olisi tekemistä mahdollisen vaimon kanssa, on järkeen käypä teoria. Mistä sitä tietää, onko tämä oletettu vaimo kadonnut tai joutunut listityksi rottien takia. Tai, kuten jotkut fanit ehdottavat, ollut itse rotta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyTi Elo 21 2018, 15:49

Joo oon itsekin kuullut tuosta teoriasta mutta veikkaan silti sitä tytön menettämistä rotille Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 EmptyKe Elo 22 2018, 17:07

Siis itsellä yksi iso headcanon Motosta on, että hän ei välitä naisista romanttisessa mielessä tai välttämättä romanttisista suhteista ollenkaan.

Vaikka toisaalta Moto on just se hahmo mihin itse on kovin ihastunut, niin samalla musta on hienoa että voisi olla myös hahmoja, joita ei sotketa mihinkään suhdesotkuihin. Että sukulaiset ja kaverit on se "adoptoitu perhe" joka riittää sellaisenaan Motolle. 

Sit toki oon törmänny myös Vinski/Moto shippaajiin, ja jäin miettimään, että ehkä Moto ja Santtu tulee niin hyvin toimeen, koska ovat molemmat sukupuolivähemmistöä tai muuten vain välittävät vähemmän perinteistä, Santulla tosin on ollut poikaystäviä mutta eipä häntäkään näytä kiinnostavan asettua aloilleen leikkimään vaimoa, vaikka jonkun sortin äitihahmo hiirille onkin.

No, sanotaan niin että en pety eikä mulla ole sen kummempia odotuksia jos sarjaa jatketaan ja miten tahansa käy. Mutta todellakin, mulla ei oo mitään yhtä omaa headcanonia Motosta, niitä on tyyliin viis ja tykkään miettiä eri vaihtoehtoja ja siks kai tykkään lukea Moto x OC juttuja myös koska antaahan se luovat kädet kirjoittajille kun ei oo mitään "canon" rajoitteita. (ei sillä etteikö myös kaanonin voisi jättää käyttämättä, musta kaikki erikoiset AU:t on kanssa ihan hauskoja)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Moto - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Moto   Moto - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Moto
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kuvittele Moto joissakin varusteissa.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Hahmot-
Siirry: