| Lempjaksosi? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Lempjaksosi? La Maalis 07 2015, 08:51 | |
| Mistä jaksosta te pidätte? Oma lempparini on Terässormi. Moto on olevinaan 007 ja se on kyl tosi komea smokissa. Mikä on teidän lempparinne kertokaa pois | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? La Maalis 07 2015, 09:14 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
- Mistä jaksosta te pidätte? Oma lempparini on Terässormi. Moto on olevinaan 007 ja se on kyl tosi komea smokissa. Mikä on teidän lempparinne kertokaa pois
En osaa suoraan sanoa, mikä olisi lempijaksoni, mutta tykkään tosi monista jaksoista. Seuraavista tykkään kuitenkin erityisen paljon: Hanat auki, Hiiri ja hänen prätkänsä, Ystävyys koetuksella, Terässormi, Hevihemmo, Jäätävä vyöhyke, Aseiden aatelia, Anteeksiantamaton juusto, Vuoden kelmi, Verminaattori, Alta nollapisteen, Ollako vai eikö olla sekä viimeisimpänä muttei vähäisimpänä, Olipa kerran Marsissa. Olen samaa mieltä siitä että Moto oli tosi komea smokissa | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? La Maalis 07 2015, 18:33 | |
| Prätkiksiin mahtuu monta hyvää jaksoa. Hevi Hemmo, Takaisin Marsiin 1-3, Voitonsiemenet, Vieraita Marsista, Verminaattori, Olipa kerran Marsista 1-3 on miulle ne suosikkijaksot mitä on tullu katottua eniten ja juurikin niiden Mars takaumien vuoksi. |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Maalis 08 2015, 08:46 | |
| Itsekin pidän Verminaattori jaksosta . Ehkä lähinnä sen Vinskin robottikloonin takia | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Maalis 08 2015, 08:50 | |
- Itsekin pidän Verminaattori jaksosta . Ehkä lähinnä sen Vinskin robottikloonin takia
Itse tykkään Verminaattorista lähinnä sen takia että se on ensimmäisiä näkemiäni prätkisjaksoja. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Maalis 08 2015, 14:28 | |
| Kuin Elämä itse on myös hyvä jakso. Se, jossa Nuikin masiina herättää Rasvanahkan töhrerrykset henkiin ja yhdistää ne parin muun sarjakuvahahmon kanssa. |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ma Maalis 09 2015, 07:56 | |
| - ukuotus_ukuli kirjoitti:
- Kuin Elämä itse on myös hyvä jakso. Se, jossa Nuikin masiina herättää Rasvanahkan töhrerrykset henkiin ja yhdistää ne parin muun sarjakuvahahmon kanssa.
Eiks se ole se kun pojat sai vastaansa lohikäärmeen, Viiksi-vallun ja Skeletorin . Tai siis niiltä ne näytti | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? La Heinä 04 2015, 16:46 | |
- ukuotus_ukuli kirjoitti:
- Kuin Elämä itse on myös hyvä jakso. Se, jossa Nuikin masiina herättää Rasvanahkan töhrerrykset henkiin ja yhdistää ne parin muun sarjakuvahahmon kanssa.
Eiks se ole se kun pojat sai vastaansa lohikäärmeen, Viiksi-vallun ja Skeletorin . Tai siis niiltä ne näytti Juuri se jakso. Pahispiirroshahmot olivat sarjassa nimiltään herra Conzales ( Saddle Sore ja kylläpä hän Viiksi-Vallusta kävisi. ) ja Kalmamestari ( Deathmaster, joka kovasti Skeletorin näköinen tyyppi olikin .x''D ) Millanen he-man versio Prätkismaailmassa mahtaskaan olla? Pahoittelen myöhäistä vastausta. |
|
| |
Prätkämimmi
| |
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Heinä 05 2015, 22:56 | |
| |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ma Heinä 06 2015, 08:14 | |
| | |
|
| |
Maru
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 14.05.2015 Ikä : 33 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ti Heinä 07 2015, 00:14 | |
| Omat ehdottomat lempparijaksot prätkiksistä on aina ollut Hiiri ja hänen prätkänsä, Terässormi, Häijyt Prätkät ja Olipa Kerran Marsissa. Mutta nyt kun löysin Prätkähiiret uudelleen niin myös Takaisin Marsiin, Hevi-Hemmo, Verminaattori, Kuin elämä itse ja Aseiden aatelia-jaksoista on tullut myös lemppareita. Toisin sanoen voisin sanoa, että kaikki jaksot on lemppareita paitsi ne kertausjaksot. Kysäsenpä nyt vielä että onko teillä jossain tallessa KAIKKI prätkähiirijaksot? Itseä harmittaa, kun ne oli ihan kaikki tuolla Youtubessa yhdessä vaiheessa kokonaisuudessaan mutta sitten ne ilmeisesti poistettiin | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ke Kesä 08 2016, 08:13 | |
| Toinen jakso mikä nousee kakkoseksi mun lempparijaksot listassa on Ollakko vai eikö olla . Ja miksi Ollakko vai eikö olla? Sen on vaan jotenkin niin hauskaa kun pojat, Santtu ja pahikset päätyy Shakespearin näytelmiin ja huvittavin kohtaus on kyllä Romeo ja Julia | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ke Kesä 08 2016, 08:20 | |
- Toinen jakso mikä nousee kakkoseksi mun lempparijaksot listassa on Ollakko vai eikö olla . Ja miksi Ollakko vai eikö olla? Sen on vaan jotenkin niin hauskaa kun pojat, Santtu ja pahikset päätyy Shakespearin näytelmiin ja huvittavin kohtaus on kyllä Romeo ja Julia
Ilman muuta yksi parhaita jaksoja Täytyy myöntää että repesin sille Romeon ja Julian parvekekohtaukselle Sarjassa on niin paljon hyviä jaksoja ettei mikään niistä nouse ylitse muiden vaikka olenkin tässä ketjussa jo ehtinyt luetella muutamia suosikkejani. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ke Kesä 08 2016, 08:31 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- Prätkämimmi kirjoitti:
- Toinen jakso mikä nousee kakkoseksi mun lempparijaksot listassa on Ollakko vai eikö olla . Ja miksi Ollakko vai eikö olla? Sen on vaan jotenkin niin hauskaa kun pojat, Santtu ja pahikset päätyy Shakespearin näytelmiin ja huvittavin kohtaus on kyllä Romeo ja Julia
Ilman muuta yksi parhaita jaksoja Täytyy myöntää että repesin sille Romeon ja Julian parvekekohtaukselle
Sama täällä . Santtu: Oi Romeo. Oi Romeo. Miksi olet....hiiri? Vinski (ajaa prätkällä parvekkeelle): Rakkautesi tähden lakkaan olemasta karkea jyrsijä. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Kesä 12 2016, 21:52 | |
| Täytyy sanoa, että Vaara on bisneksemme on myös tosi hyvä jakso. Jori van Hameen vuorosanasekoilulle ei voi kuin nauraa Ja Jori uhoaa että tekee itse omat stunttinsa mutta lentää saman tien rähmälleen kuralätäkköön | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ma Kesä 13 2016, 07:47 | |
| | |
|
| |
Norton
Viestien lukumäärä : 306 Join date : 31.08.2016
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? To Syys 20 2018, 19:12 | |
| Haluan herätellä tätä ketjua...
Onko lempijaksosi muuttunut ajan saatossa?
Siis ite tykkäsin siitä Hamlet jaksosta eniten ennen, mutta nyt kun olen katsonut jaksot useampaan kertaan uudestaan se tuntuu lähinnä... no ei se edelleenkään huono ole, mutta vähän kyllästyttää kierrätys kun tekijöillä on selvästi ihan uusia omiakin ideoita. Nykyään rankkaisin esimerkiksi sen Riitasäde jakson Hamlet jakson yli koska se kertoo pienin elein enemmän. (anteeksi mulla on tosi huono nimimuisti joka koskee näköjään myös jaksojen nimiä mutta luulen että tiedätte mitä jaksoja tarkoitan) | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Pe Syys 21 2018, 15:42 | |
| No mun lemppari on yhä Terässormi ja kakkossijaa pitää Hiiri ja hänen prätkänsä. Pidän kans Verminaattorista, Pyöreän pöydän prätkäritareista, Ollakko vai eikö ollasta ja Jackpot-jyrsijöistä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Syys 23 2018, 06:15 | |
| Tämä Hamlet-jakso oli Ollako vai eikö olla. Ja Riitasäde-jakso oli Ystävyys koetuksella.
Täytyy sanoa, että omalla kohdalla suosikkijaksot ovat edelleen samat. Ei ole tapahtunut huomattavaa muutosta. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Syys 23 2018, 09:03 | |
| Ollakko vai eikö olla on kyl tosi hauska jakso. Ja varsinkin se Vinskin ja santun Romeo ja Julia | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Syys 23 2018, 09:11 | |
| Tykkäsin myös kovasti siitä Shakespeare-teemaisesta jaksosta ja sen kautta tutustuin Shakespearen tuotantoon. Tämän seurauksena tein lukiossa jopa esitelmän Hamletista. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Su Syys 23 2018, 09:41 | |
| Mäkin tutustuin sen avulla Shaksepeariin mut siinä auttoi myös Gargoyles | |
|
| |
Norton
Viestien lukumäärä : 306 Join date : 31.08.2016
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ma Syys 24 2018, 17:54 | |
| Hauska nähdä, että Ollako tai eikö olla on kuitenkin monen lemppari Ja edelleen, ei se minustakaan huono ole, päin vastoin! Todella oivaltava, ja esittää Shakespearen uudessa valossa ja uudelle yleisölle! | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? Ti Syys 25 2018, 15:47 | |
| Joo hiukan kyl mietityttää mitä ois tapahtunut jos jengi ois päätyny Kesäyön unelmaan | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lempjaksosi? | |
| |
|
| |
| Lempjaksosi? | |
|