Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Mitä löytyy?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 13095
Ikä : 31

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyLa Maalis 07 2015, 08:47

Mitä toimintafiguureja ja muuta teiltä löytyy? Multa itseltäni löytyy Sport bros Turbo, tavallinen Moto ja Santtu, Moton ja Vinskin prätkät, 2006 Vinski ja ekasta episodista tehty sarjakuva.
Kertokaa omat kokoelmanne Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyLa Maalis 07 2015, 16:08

Haluatteko todella tietää? Siis ihanko oikeasti? Omasta kokoelmastani taitaa olla helpointa sanoa, että ainakin Biker Knights sarjan haarniskafigut. Embarassed

Perusfigut; Moto, Turbo, Santtu Vinski, Roope, Leipis, Suurjännite, Nuikki ja Mutantti, Sädesilmä
FreedomFighters: Prätkähiiret, Miihkali, Tahko
Freedom Fighters sarjan prätkät
Astro bros: Prätkähiiret + Miihkali
Astro Bros sarjan Moton ja Vinskin prätkät
Off-Road bros: Prätkähiiret + prätkät
Sport Bros sarjan hahmot
Gift setin Prätkikset ja Moton ja Turbon prätkät
Mega Micet
JailCruiser

Sekä:
Seikkailu Chicagossa lautapeli - säännötön ja kustomoitu
Marvelin sarjis
Lelukaupoissa joskus jaettu esitesarjis, josta otteita oli painettu prätkälaatikoihin. <'3
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptySu Maalis 08 2015, 08:41

ukuotus_ukuli kirjoitti:
Haluatteko todella tietää? Siis ihanko oikeasti? Omasta kokoelmastani taitaa olla helpointa sanoa, että ainakin Biker Knights sarjan haarniskafigut. Embarassed

Perusfigut; Moto, Turbo, Santtu Vinski, Roope, Leipis, Suurjännite, Nuikki ja Mutantti, Sädesilmä
FreedomFighters: Prätkähiiret, Miihkali, Tahko
Freedom Fighters sarjan prätkät
Astro bros: Prätkähiiret + Miihkali
Astro Bros sarjan Moton  ja Vinskin prätkät
Off-Road bros: Prätkähiiret + prätkät
Sport Bros sarjan hahmot
Gift setin Prätkikset ja Moton  ja Turbon prätkät
Mega Micet
JailCruiser

Sekä:
Seikkailu Chicagossa lautapeli - säännötön ja kustomoitu
Marvelin sarjis
Lelukaupoissa joskus jaettu esitesarjis, josta otteita oli painettu prätkälaatikoihin. <'3
Vau Very Happy . Aikamoinen kokoelma. Sä taidat olla melkoinen fani Smile
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptySu Maalis 08 2015, 15:04

Prätkämimmi kirjoitti:
Vau Very Happy . Aikamoinen kokoelma. Sä taidat olla melkoinen fani Smile

Kiitos. No, niitä on kertynyt. Embarassed Laitan kuvia ens viikon jälkeen, kun vihdoin on aikaa ja kevätsiivoustakin pitäis alotella.
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptySu Maalis 08 2015, 20:54

Muutamia figuureita löytyy:

Sport Bros Turbo, Moto ja Vinski
Astro Bros Turbo
Freedom Fighters Turbon prätkä
Leipäjuusto

Sarjiksia tai muita ei oo.. Yksi kaupasta ostettu VHS on, ja DVD-levyjä oon yrittänyt metsästää. Harmi ettei kaikkia jaksoja saa DVD:llä. Kaikki jaksot sisältävä boksi olisi hieno juttu, mut turha toivo Rolling Eyes
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptySu Maalis 08 2015, 21:21

Feila Eldfluga kirjoitti:
Harmi ettei kaikkia jaksoja saa DVD:llä. Kaikki jaksot sisältävä boksi olisi hieno juttu, mut turha toivo Rolling Eyes

Totta. Enkuks ekan kauden boxin kyllä sais. D: ( Ja ranskaksi kaikki kolme kautta, jos kielitaitoa olisi. ) Ne on nämä suomalaiset julkaisijat niin toivotonta sakkia, etteivät saa millään niitä boxeja tuotettua. Suspect Tarvittaisiin kai samanlainen ihme tai mielenviiraus joka aikaansai Afred J.Kwak -sarjan boxille aikoinaan. Alan epäillä onko nettiin perustetuilla adresseilla mitään virkaa...

DVD:lle niitä jaksoja ei ole kovinkaan montaa päätynyt, eikä sekään julkaisijan halvattu en paremmin sano ole viitsinyt julkaisuttaa niitäkään enempää.
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTi Maalis 10 2015, 10:39

Niinpä. Jos nyt edes niitä parin jakson levyjä olisivat saaneet enemmän julkaistua, jos kokonainen boksi on liikaa... Olisi kiva saada omaan kokoelmaan vielä edes osa niistä jaksoista, joita ei ole tullut nauhoitettua. 

Elämän pieniä iloja: huomasin ostaneeni kirpparilta joskus kasetin, jossa on jaksot Hevihemmo ja Kaivoksen konnat. Nyt hyllystä löytyy kaksi VHS-kasettia ja kolme DVD-levyä. Tosin toisella kasetilla ja yhdellä levyllä on samat jaksot  Rolling Eyes
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyKe Maalis 11 2015, 07:45

Kun nyt tuli videoista puhe niin multa löytyy kolme kasettia joissa on episodit Hanat auki, Juustokuninkaan katkuinen valtakunta osat 1 ja 2, Haiseva kaupunki, Juustomaa ja Terässormi Very Happy
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTi Toukokuu 17 2016, 07:56

Mä oon kerran nähny netissä kuvan tulostaululeikkisetistä. Onks kellään sellasta Very Happy?
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyLa Heinä 29 2017, 09:08

Mä yritän aina kirpputoreilla löytää niitä vanhempia hahmoja Very Happy
Norton

Norton

Viestien lukumäärä : 306

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTo Elo 09 2018, 22:02

Nyt en tiedä onko ollenkaan oikea ketju mutta pakko jakaa kun törmäsin huutonetissä tämmöisiin Prätkähiiret Micro Machines settiin!

Tosi näppärän näköisiä noin pieniksi jutuiksi, vähän harmittaa kun itellä ei oo nyt yhtään ylimääräistä... ja ehkä nää vois muutenkin olla paremmat keräilijälle joka ei revi pakkauksistaan irti (mä en kerää laatikoita vaan leluja mikä varmasti "vakavampaa" keräilijää voi hirvittää  Twisted Evil )

https://www.huuto.net/kohteet/biker-mice-from-mars-micro-machines/478006634
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyPe Elo 10 2018, 09:15

Vau noi näyttää aika siisteiltä ajopelileluilta Twisted Evil
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptySu Elo 12 2018, 23:35

Mä oon kans ihan samanlainen Norton! Katoin linkin ensin ennen kun kunnolla luin viestiäsi Very Happy Ja mietiin ihastellessani, että en ikinä malttais olla repimättä noita pakkauksia auki... Kaikkee pitää päästä hipelöimään..
..
Meillä oli pienenä (ja vähä isompinakin) hauska kun mummu tykkää kierrellä kirppiksiä niin se aina toi vuoron perään meille ja meidän serkuille KAIKKI prätkähiiret mitä se löysi XD Serkuilla oli arpaonni siinä mielessä huono kun niillä oli varmaan tyyliin kolme normi Turboa (mut toisaalta kadehdin aina niiltä freedom fighter Motoa...).

Nyt kun ollaan oltu jo isompia nii se oli löytänyt prätkähiiren taas ja kiikutti sitä vitsillä mulle niinkuin vanhoina hyvinä aikoina. En toki maininnut, että en varsinaisesti näistä 2006 mallin hiiristä välitä.... Ajatushan se on tärkein : D
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyMa Elo 13 2018, 08:02

Aika hyvin Very Happy. Mul kävi kerran silleen aika siisti säkä kun äiti ja mamma oli käsityömessuilla ja siel oli ollu se tuttu lelujen myyjä. Sil oli aina vaik mitä vanhoja hahmoja ja kans näitä vanhoja Prätkähiiriä. No meil oli silloin vain yks prätkis hahmo Moto joka oli muuten kunnossa mut robottikädestä puuttui tykkiosa ja mä ja mun veli aina vähän kinattiin siitä et kumman huoneessa sen kuuluu olla. Äiti toi sit mulle niiltä käsityömessuilta toisen Moton jolla oli kans prätkä ja kypärä. Toinen antenneista on poikki ja se aiheuttaa ongelmia kypärän kanssa mut käsitykki on kunnossa.
Norton

Norton

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyMa Elo 13 2018, 22:10

Joo ja nyt siellä huutonetissä oli myös uuden sarjan hiiriä koossa jota kerään (1:6 eli mitä barbiet ja isommat action figut on) mut ne on musta vaan niin rumia Sad Tiiän, että vanhemman sarjan figuja on olemassa, mutta en tiiä onko niitä koskaan edes tuotu Suomeen asti ja ebayssa hinta on aika suolainen
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTi Elo 14 2018, 15:31

Mä muistan ne isot 2006 sarjan figuurit ja musta ne oli aika huikeita kun ne oli niin isoja. Harmi vaan et ainoo 2006 hahmo mulla on Vinski Sad
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTi Elo 14 2018, 22:11

Mulle serkut läpällä osti ton 2006 ison Turbo figuurin kans jostain kirppikseltä.. Ja oon ihan samaa mieltä että ne ei oo kovinkaan kivan näköisiä :'D

Joskus ajattelin että olis kiva omistaa paljon paljon enemmän noita figuureja kun nyt on, mut nyttemmin mietin että olisin niin elämääni tyytyväinen kun saisin sen freedom fighter Moton ja sitten noi kaikki isot hahmot. Mut jos ei niitä kaikkia saa nii sit kelpuuttaisin pelkän Motonkin XD
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyKe Elo 15 2018, 16:08

Onks kukaan nähnyt Miihkali figuuria missään? Mä muistan nähneeni sellaisen kerran kirpparilla mutta lasikaapin tapaukset makso aina ihan sikana.
Vierailija
Vierailija

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyKe Elo 15 2018, 18:10

Mul on molemmat Very Happy Freedom fighters ja Astro Bros.
Mä sain ton freedom fighters Miihkalin itseasiassa mun miehelta <3 sitä ennen en oo ees nähny kyseistä figuuria. sitte joskus kirpparilta löyty toi toinen : )

löysin eilen oikein kuvan kun oon näköjää kuvannu mun prätkisukkelit Very Happy
Mitä löytyy? Untitled_by_pahgiz-dck0s5j
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyKe Elo 15 2018, 18:12

Mulla on noista Moto, Sport bros Turbo ja Santtu Very Happy
Norton

Norton

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyMa Elo 20 2018, 15:57

Eikä miten hieno kokoelma!!!!

Joo ja todellakin, jos hyvä tarjous tulee eteen niin aion kyllä ostaa uuden sarjan figut myös... mutta ne vaan ei oo sellaiset "pakko saada" ennemmin ostan noi vanhemmat jos jostain löydän.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? EmptyTi Elo 21 2018, 15:44

Kirjamessuilla oli joskus aika hyvä paikka löytää prätkisfiguureja ja kerran muistan jopa nähneeni Teuvo Tahko hahmon.
Sponsored content

Mitä löytyy? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä löytyy?   Mitä löytyy? Empty

Mitä löytyy?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Oheistuotteet-
Siirry: