Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ylläpidon anteeksipyyntö

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 13:05

Hei kaikille.

Myönnän että olen omilla sanomisillani saattanut aiheuttaa mielipahaa, ja siksi haluan pyytää anteeksi koko yhteisöltä. Olen aidosti pahoillani, jos olen sanonut tai tehnyt jotain josta on aiheutunut mielipahaa. Sad Ei ollut tarkoitus. Myönnän, että olen hetkittäin käyttäytynyt tyhmästi, enkä aio antaa sen toistua.

Pyydän vielä kerran anteeksi kaikilta. Lupaan etten anna tämän toistua, vaikka aion pitää kiinni arvomaailmastani ja mielipiteistäni.

Terveisin,

Last Chance
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:18

Ei se mitään. Mä annan sulle anteeksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:28

Hyvä kuulla tuo Smile 

Myönnän että olen saattanut toimia hetkittäin ajattelemattomasti ja sanoa liiankin kovasti. Tässä on ollut taustalla se, että tämä vuosi on ollut minulle henkisesti hyvin raskas (opiskelukiireet keväällä, ongelmat ammattiauttajien kanssa, iso elämänmuutos käynnistymässä, ulkopuolisuuden tunne, välit vanhempien kanssa ei kunnossa, työttömyys). 

Minulla ei oikein ole ollut muuta kanavaa puhua asioistani kuin tämä sivusto. Myönnän suoraan ja rehellisesti, että monet vanhatkin asiat saattavat jäädä vaivaamaan mieltäni pitkäksi aikaa - mikä ei aina ole niin hyvä juttu - lähinnä siksi koska en koe tulleeni kuulluksi.

Mikään näistä asioista ei kuitenkaan ole tekosyy, ja otan täyden vastuun omasta toiminnastani.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:33

Joo mä teidän tuon tunteen ja ymmärrän varsinkin sen keväisen purkauksen Smile. Broidikin oli yhdessä vaiheessa kuin takapuoleen ammuttu karhu kun sillä oli stressi päällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:43

Stressi on varmasti ikävä asia, ja monet ihmiset ovat ärtyisiä stressaantuneena. Ihmiset ovat tässäkin asiassa erilaisia - toisilla paha olo näkyy ulospäin ja toiset lamautuvat ja sulkeutuvat. Omalla kohdalla nämä omat ammattiauttajat ovat vaihtuneet useasti tänä vuonna, mm. työsuhteiden päättymisen takia ja aina ei ole löytynyt yhteistä säveltä. Nyt on löytynyt auttajia joiden kanssa on paremmin löytynyt yhteinen sävel Smile Jospa ne asiat alkavat vähitellen kääntyä parempaan suuntaan. Ja onneksi työvoimatoimiston viranomaiset ovat tarjonneet apua työttömyyteen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:45

Sehän kuulostaa hyvältä Smile. Toivottavasti osaavat kans auttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 16:56

Toivotaan parasta Smile

Tämä vuosi on ollut tosi stressaava, joten toivon ettei ensi vuodesta tule samanlaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyKe Loka 10 2018, 17:03

Toivotaan parasta Smile. Eiköhän se ala pian lutviutua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyPe Loka 12 2018, 22:18

Joo nyt meni vähän ohi tämä mutta ikävä että jotkut lähtivät. Ehkä palaavat vielä kuka tietää.



tavallaan kai tästäkin syystä voisi olla hyvä se "suljettu osio" joka avautuu vain tarpeeksi suuren viestimäärän jälkeen, jolloin henkilökohtaisimmat avautumiset näkyvät vain pitkään foorumilla olleille jolloin ne jotka ovat foorumilla vain kevyen viihdesisällön tai prätkähiirifanittamisen takia voivat jättää huomiotta, mutta ne jotka haluavat voivat osallistua syvällisempään keskusteluun ilman että se näkyy avoimesti kaikille foorumilla vieraileville.

Siis ei sillä etteikö prätkiksistäkin voi jutella syvällisesti, mutta ymmärrän kyllä jos joku haluaa liittyä foorumille vain fanittamaan - tai toisaalta, ettei kaikki uskalla ottaa liian hanakasti kantaa esim tosielämän asioihin avoimella foorumilla

Täytyy myöntää, että itse käyn foorumilla vain ajoittain kun on asiaa ja joskus voi olla pitkäkin tauko. Ja jos foorumin admin ja modet tarvitsevat lomaa niin voihan sitä kokeilla ottaa vaikka kuukauden tauko, katsoa mitä ajatuksia se tuo ja tulla sitten uudestaan uudella tarmolla? Jos senkin jälkeen tulee tunne, että foorumin pito on vain ikävä asia, niin vaikka se onkin kurjin vaihtoehto niin aina voi lopettaa, kun ei kenenkään pidä olla kahlittuna asiaan, jos tuntuu ettei siitä hyödy mitään.
Mutta todella toivon, ettei näin kävisi ja jos näin käy niin ettei foorumi yhtäkkiä lopu vaan että aikaa on esim. siirtää ficit ja taiteen muualle ja pitää huolen, että yhteydenpito muuta kautta pysyy kävijöiden kesken.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyPe Loka 12 2018, 22:54

Onhan se harmi juttu, että pari käyttäjää lähti täältä. 

Kannatan suljetun osion luomista. Tälle sivustolle on mahdollista luoda suljettu osio, joka ei näy vieraille. Ohjelmistosta johtuen tänne ei valitettavasti ole mahdollista luoda sellaista osastoa, joka avautuu vasta kun on kirjoitettu tietty määrä viestejä. Eli jos tänne luodaan vieraille näkymätön osasto, se on sellainen että se näkyy kaikille rekisteröityneille käyttäjille viestimäärästä riippumatta.

Tänne voi tulla aina silloin kun ehtii ja siltä tuntuu. Ehkä voisinkin pitää joskus pidemmänkin tauon mutta kokonaan en voisi tästä foorumista luopua, koska olen saanut siltä paljon hyvääkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyLa Loka 13 2018, 08:57

Musta toi suljettu osio kuulostaa ihan hyvältä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö EmptyPe Loka 19 2018, 17:31

Asia lienee tullut selväksi. Lukkoon ja kaatopaikalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Ylläpidon anteeksipyyntö Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpidon anteeksipyyntö   Ylläpidon anteeksipyyntö Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ylläpidon anteeksipyyntö
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ylläpidon terveiset foorumin väelle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: