Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 4

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptySu Syys 02 2018, 10:35

Täällä on 15 astetta plussalla ja pilvetön kaunis päivä. Eilen satoi aika tavalla mutta se oli Porissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptySu Syys 02 2018, 13:36

Näillä näkymin 25 000 viestin raja paukkuu rikki jo syyskuun aikana Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyMa Syys 03 2018, 08:30

Se ois aika siistiä jos se onnistuis Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyMa Syys 03 2018, 08:37

Varmasti onnistuu Smile Siihen tuskin menee enää montaa viikkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyMa Syys 03 2018, 08:39

Pidän sille peukkuja Smile. Sain tos viikonloppuna muuten Leijonakuningas kokoelmani kasaan. Viimeinen pentu Nala
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyMa Syys 03 2018, 14:19

Tällä viikolla olen menossa leikkauttamaan hiukset koska edellisestä kerrasta on aikaa. Tarkoitus on lyhentää ja siistiä niin että jää päälaelta hieman pidemmäksi. Olen joutunut kampaamaan otsahiukset sivuun geelin avulla koska ne ovat menneet silmien eteen. Vaan kohta ei mene.

Näyttää myös siltä että joudun selvittämään omia työttömyystukiasioita viranomaisten kanssa, sillä minulta otettiin pois työttömyystuet kesällä mielivaltaisesti ja epäloogisesta syystä johtuen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:07

Itsekin olen leikkautanut hiukseni lyhyiksi kesää varten. Huvittaa kyl hiukan kun äiti sanoo et sille mun pixie tukka on aina kulttuurishokki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:10

Lyhyessä tukassa on se etu, että kuluu vähemmän shampoota. Eikä mene takkuun niin kuin pitkä tukka eikä mene repun hihnojen ja turvavöiden väliin. Eikä lennä silmille tuulessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:16

Jeah niin on. Eikä se hiosta niskaa niin paljon kuin pitkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:21

Näin on. Lyhyt tukka on huomattavasti helpompi kammata. Ainoa huono puoli lyhyessä tukassa on se, ettei se suojaa niskaa hyttysiltä kesällä. Jos olen lenkittänyt porukoiden koiraa kesällä, lenkin jälkeen niskassa on ollut hyttysenpuremia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:23

Joo totta. Viime kesä oli kyl niin kuuma et lyhyestä tukasta ei kyl ollut apua mut kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:27

Siinä ei paljoa hiustyyli auttanut. Kunpa olisin hankkinut lippalakin.

Se on jokaisen oma asia pitääkö hiuksensa pitkinä vai lyhyenä. Joillekin ihmisille sopii paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset. Ja vastaavasti joillekin sopii pitkät hiukset paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:31

Jeah samaa mieltä. Eikä kyl pahimmillaan lippiksestäkään ollu apua. Itse innostuin pixiestä kun tajusin et haluan kerrankin oikeasti lyhyet hiukset enkä pelkkää polkkatukkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:34

Very Happy Mä pitäisin varmaan kohtalaisen lyhyttä tukkaa jos vaan mun hiuslaatu antais myöden... Mut kihara ja tooooosi paksu tukka on tosi rasittava yhdistelmä :'D Mulla oli koko peruskouluajan melkee tositosi lyhyttä tukkamallia, mut sit kauppikses aloin kasvattaa kärsivällisesti ja totesin tän niin paljon helpommaksi :'D Kiharat käyttäytyy nätimmin kun tukka painaa enemmän. Sit vaan yrittää aina parturille selittää että pakko kerrostaa, ku muute mun päänahka hautuu ku tukka ei kuiva ikinä, mut ei liikaa :'D

Yhden ainoan kerran on meinannu itku tulla parturireissun jälkee ku joku vanhanliiton parturitäti päätti oikein huolella kerrostaa ja se veti nuo päällimmäiset kerrokset ihan niinsanotulle "kananperseelle". Mä olin oikeesti ihan rikki, mitä mä sen tukan kans teen. Se oli niinko kasari fleda, ku se veti ihan kikkuralle ja pystyyn! >,< Meni ihan törkykauan vielä kasvattaa tukka takas kuntoon. Mut sitä on liian kiltti ihminen eikä kehtaa sanoa ammattilaiselle että "älä älä ny enää!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:39

Jotkut on kysyny et leikkasiks mä lyhyiksi sen takia et mulla oli purkkaa hiuksissa mut ei vaan siks et latvat alkoi oleen tosi huonot. Toisaalta jos joku luokan ääliöistä oli onnistunut sotkeen purkkaan mun tukkaan niin siin vaiheessa ois kiltti tyttö riittäny jos tajuutte Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:40

Itse päätin leikata hiukset lyhyiksi kun olin kyllästynyt pitkään tukkaan ja sen aiheuttamiin ongelmiin (takut, kuluttaa shampoota, hiostaa, jää repun hihnojen välin yms.)

Se on harmi juttu jos hiustenleikkuu ei suju suunnitelmien mukaan, vaikka se tukka kasvaa ajan myötä takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:43

Joo toi kuulostaa aika työläältä. Ja se "pyrstö" tyyli ei aina sovi kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:45

Onhan sellaisen tukan kanssa haasteita. Ja varsinkin vielä sen takia kun oma hiuslaatuni on ohutta, untuvanpehmeää ja sitä tukkaa on oikeasti paljon. Voisi luulla että sellaiset hiukset olisivat kivat, mutta niiden kanssa on noita käytännön ongelmia joita tuossa äsken luettelin. Lyhyenä niitä on paljon helpompi hoitaa ja käsitellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:49

Jeah ihan varmasti. Oma hiuslaatuni on paksu ja helposti laineille menevä joskin viimeks kun mulla oli ns Charlien enkelit tukka niin mä olin ala-asteella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:51

Joo tottakai aina sattuu välillä noita hutejakin Very Happy Viimevuoden alkuvuodesta päätin leikauttaa itselle otsarin ja tajusin melkee saman tien mimmonen virhe se olikaa.. Kauhee kiehkura se sieltä aina päätti sojottaa ihan minne sattuu vaikka kuinka raudalla sen veti aamulla suoraksi XD Mut asenne on se että tukka kasvaa takasin. Mä käyn nii harvoin leikkauttaaskin että aina ku meen nii mä lyhennytän kunnolla XD

Mua eniten risoo tää nykyinen malli siitä että se on AINA pitkin naamaa ku vähäki nojaa eteenpäin XD Ja sit sen tukan sutasee taakse ja jakaus ei oo ikinä siinä mihin mä sen aamulla laitan. Sit ku miehen kans ku suukotellaan nii siellä se on suus XDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:54

Toi tyyli kuulostaa aika hankalalta. Itse olen nyt aika usein yrittänyt jättää otsarin pois mut hiukset pukkaa kuitenkin rillien päälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 16:58

Joillakin ihmisillä hiukset todellakin menevät helposti laineille. On kiharaa, suoraa ja kaikkea siltä väliltä. Jännä juttu miten moni suoratukkainen haluaa kiharat hiukset ja moni luonnostaan kiharatukkainen haluaa suoristaa hiukset. Omat hiukseni ovat aika suorat. Äidillä on samanlainen hiuslaatu kuin minulla mutta hän on ruskeatukkainen. Isä on luonnostaan vaaleatukkainen joten sieltä se oma hiustenväri on varmasti tullut.

Se on tosi ärsyttävää kun tukka valuu naaman ja silmien eteen vaikka mitä tekisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 17:09

Ja Charlie enkelitkin tuli sen jälkeen kun olin nukkunut hiukset leteillä. Aika tavallista mulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 17:16

Niin siinä voi käydä jos letittää pitkät hiukset ennen nukkumaan menoa. Ja jos menee lyhyen tukan kanssa nukkumaan heti suihkun jälkeen, hiukset menevät hassuun asentoon Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 EmptyTi Syys 04 2018, 17:20

Joo sekin on tavallista mulla Laughing. Tukka on pystyssä kun nousen sängystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 19 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 4
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaista höpinää
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: