Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 2

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:12

Minkälaisia toimintaseikkailu-tarinoiden sankareita olisimme? Millainen tausta hahmollasi olisi ja millaista asetta hän käyttäisi? Millainen asu hänellä olisi? Millainen luonne hänellä olisi?

Oma hahmoni on kuumapäinen mutta jalomielinen soturi, jolla on aseenaan liekehtivä miekka. Miekka on maaginen esine, joten sen liekit eivät satuta omistajaansa - jos kuka tahansa muu yrittäisi koskettaa sitä, hän polttaisi itsensä. Hahmolla on tapana kiusoitella ja härnätä pahiksia taistelemisen aikana. Asua en ole päättänyt, ja taustatarinakin on hieman auki vielä.

Sankari saattaa puhua ja toimia ennen kuin ajattelee, mutta hän on joka tapauksessa pohjimmiltaan jalomielinen ja hyväsydäminen. Hän on aina valmis pitämään heikompien puolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:18

No mulla on aika monta tällaista hahmoa joten en oikein osaa sanoa ja suurinosa niistä on supersankareita mut kokeillaan.

Mun eka vaihtoehto on et olen sokea tyttö jolla on kuitenkin erittäin herkät muut aistit. Siis mä haistan, maistan, kuulen ja tunnen kaiken erittäin tarkasti. Olisin päivisin isän asianajotoimistossa juoksutyttönä mut yöllä olen punaiseen trikoopukuun pukeutunut konnien kauhu. Väisty Daredevil uusi paholainen on saapunut kaupunkiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:22

Supersankareista tässä ei ole kyse, ei ainakaan ole tarkoitus.

Tuosta hahmosta tulikin mieleen Daredevil.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:32

Joo totta idea lähti siitä.

Näin äkkiseltään sanoisin että olisin ninja joka on joutunut omasta aikakaudestaan (fedoaalinen Japani) nykyaikaan mukanaan lohdittu katana jota pimeyden voimia hyväkseen käyttävä daimio demonininjoineen jahtaa. Katanan terään on käytetty jumalten terästä, taottu lohikäärmeen tulenlieskan avulla ja karaistu fujin lumessa mitkä antavat sille voimat olla voittamaton ase. Vain oikeamielinen soturi voi kantaa Lotuskatanaa ja pelastaa maailman tuholta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:35

Kuulostaa aika coolilta Smile 

Joillakin sankareilla todella on jokin ase, jota eivät voi muut käyttää kuin sankari itse.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptySu Maalis 11 2018, 09:41

Thanks Smile.

Joo totta. Vähän niin kuin He-manin miekka.

Luonteeltani oisin aika hiljainen ja puhuisin vain silloin kun on tarvis. Ja silloinkin lähinnä viisauksilla. Todella taitava soturi mutta hiukan pihalla tämän päivän teknologiasta ja muusta. Jengin pitäis estää mua rikkomasta TV:tä kun mä luulen sen olevan jonkilainen loihdittu vankila tai jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyMa Maalis 12 2018, 13:20

Vielä en ole täysin työkunnossa. Tänään jouduin lähtemään kesken päivän pois koska vointini ei oikein salli työntekoa juuri nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyTi Maalis 13 2018, 15:26

Toivottavasti alat pian voida paremmin. Broidille on kans iskeny aika ilkee flunssa ja se yskii tois ikävän kuulosesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyTi Maalis 13 2018, 17:30

Voin jo paremmin, ja olin tänään töissä normaalisti. Mitä nyt on vielä yskää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyTi Maalis 13 2018, 17:33

Hieno juttu. Yskä osaa olla ärsyttävää
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyKe Maalis 14 2018, 16:25

Niin onkin. Käytin sairastaessa pahimman yskän aikana vahvaa yskänlääkettä joka kyllä toimi, mutta siitä tuli hieman tokkurainen ja sekava olo. Mutta olotilani on jo lähes normaali nyt.

Pakkasta on noin 5 astetta ja sää on puolipilvinen. Viime päivinä on myös satanut lunta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyKe Maalis 14 2018, 16:28

-3 ja pilvistä. Eilen sato täälläkin lunta.

Sama juttu oli mun veljellä kun sillä oli viimeks flunssa. Panacod ja burana sai pään tyhjenemään
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:15

Tämä "pään tyhjeneminen" on aika yleinen Panacodin ja muiden samanlaisten lääkkeiden sivuvaikutus. Itse käytin Codesan Compia, josta tuli se sekava ja unelias olotila. No, jos jotain hyvää voi niistä sivuvaikutuksista sanoa, niin sain ainakin nukuttua hyvin. Aika vahva troppi on kyseessä.

Huh huh. Taas on yksi viikko takana ja viikonloppu edessä Smile Missä merkeissä teillä on viikko mennyt?

Mitään erikoista ei ole omalla kohdalla tapahtunut, työharjoittelu jatkuu normaaliin tapaan vielä muutaman viikon ajan. Yhtenä päivänä tein jopa ylitöitä, minkä vuoksi pomo päästi lähtemään aikaisemmin kotiin. Viikonlopun ajan otan rauhallisesti ja yritän saada jotain aikaan fanficcien saralla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:26

Joo kuulostaa tutulta. Kun mulla oli atibioottikuuri poskiontelon tulehduksen takia niin siinä sanottiin et saattaa alentaa verenpainetta ja mulla on jo valmiiksi alhainen verenpaine. Lopputulos oli kuitenkin se et töissä ekana päivänä lääkärissä käynnin jälkeen rupes äkkiä huippaan kun mä pilkoin välipalan tuorepalaa. Onneks mä tajusin istua ennen kuin meni pahemmaks Smile.

Mul on ollu muuten ihan kiva viikko jos ei laske sitä et broidin flunssa on taas tarttunu muhun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:32

Joillakin ihmisillä todellakin voi tulla huimausta antibioottien sivuvaikutuksena. Omalla kohdalla vastaavaa vaikutusta ei ole ollut. Saan antibiooteista yleensä vatsakipua, mutta kyllä ne tehoavat.

Sanoit, että sinulla on alhainen verenpaine. Mikä verenpaineesi on?

Harmin paikka, että olet flunssassa. Pikaista paranemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:37

Mulle aiottiin antaa penisiliinikuuri mut oon allerginen jollekin penisiliinin johdannaiselle.

En muista lukuja mut aina sanotaan et se on melko alhainen.

Sitä mäkin toivon sillä tiedän jo valmiiksi että pahimmillaan musta tuntuu kuin olisin jäänyt tankin alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:41

Omalla kohdalla verenpaine on aika lailla "normaalilukemissa". Mutta syke on alhainen. 

Tuo ei varmasti tunnu kivalta Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:43

Joo ei tunnukkaan ja päälle se että pää tuntuu siltä kuin sen tilalla ois keilapallo Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:46

Varmasti on huono olo Sad Nyt vain kannattaa levätä ja ottaa rauhallisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:48

Joo otinkin aamulla buranan Sad. Onneks on viikonloppu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:51

Toivottavasti olo alkaa helpottaa. Ei ole kiva sairastua.

Itse olen jo parantunut, ja toivottavasti tämä talven aikainen flunssakierre menee ohi ja pysyn terveenä pitkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:53

Toivotaan parasta. Mun flunssilla on vaan paha tapa venyä kahden kuukauden pituisiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 16:59

Tuokaan ei kuulosta kivalta jutulta että flunssat pitkittyvät Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 17:01

Jeah mut yks hyvä puoli niis on Sad. Ne syö mun allergiapuuskat
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 EmptyPe Maalis 16 2018, 19:54

Ei kukaan muu ole sattunut huomaamaan, että tässä eilen torstaina rikottiin foorumin entinen kävijäennätys? Foorumi näyttää, että hieman yli klo 23 täällä olisi ollut peräti 12 kävijää. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 26 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 26 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: