Mitäs videopelejä te olette viime aikoina pelanneet? Itse olen pelannut lähinnä Simsiä ja Five Nights at Freddy's:iä mutta suunnitelmissa on hankkia uusiakin pelejä vaihtelun vuoksi. Esimerkiksi Undertalevaikuttaa kiinnostavalta, ja voisin lisätä sen seuraavaksi pelikokoelmaani.
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
En o oikeestaan pelannu vähään aikaan mitään videopelejä kun broidi vei xboxin mukanaan Poriin. enkä muutenkaan o niissä kovin hyvä vaik tappelupeleissä oonkin onnistunu päihittään veljeni ihan kivasti
Mitäs videopelejä te olette viime aikoina pelanneet?
Normaalisti pelaan viikon aikana vizzed.comissa sellaista jääkiekkopeliä kuin NHLPA Hockey '93, joka oli minulla tässä vuosituhannen vaihteessa SEGA:n Mega Drive/Genesis -konsolilla. Varmaan arvaatte, kuinka riemastunut olin saatuani tietää, että pystyn taas pelaamaan yhtä lapsuuteni peleistä.
Taisi olla viikon 4 viikonloppuna, kun pelasin kovasti arvostamani Dead Space -pelisarjan kolmannnen osan alusta loppuun kolmen päivän aikana (ja siihen vielä päälle Awakened -lisäri). Kolmosessa pidän erityisesti mahdollisuudesta rakentaa omia aseita löydetyistä materiaaleista ja toimintakin maistuu edellisosien tapaan, tosin kolmiodraama päähenkilön ja kahden sivuhenkilön välillä olisi voitu jättää kokonaan pois ja nimenomaan Dead Space -pelinä kolmososa on pettymys, kun painopiste on siirtynyt kauhusta toimintaan eikä se ole niin synkkä ja epätoivoinen tunnelmaltaan kuin olisin itse toivonut. Ykkönen ja kakkonen taasen ovat suosikkipelieni joukossa ja varsinkin tänä vuonna 10 vuotta täyttävään ykköseen sopii kuin nakutettu Three Days Gracen Get Out Alive, joka on omasta mielestäni yksi parhaimpia (ellei jopa paras) TDG -kappaleita. Alla musiikkivideo, joka käyttää juuri kyseistä kipaletta.
Sen jälkeen pari viimeistä viikkoa ovat menneet pelatessa ensimmäistä Crash Bandicootia Playstation Vita -käsikonsolilla. Pelillä on toki ikää sellaiset 22 vuotta ja kontrollit tuppaavat aina silloin tällöin ärsyttämään, mutta jostain kumman syystä juuri vanhat pelit vetoavat minuun paremmin kuin uudet, joidenka kanssa ei koskaan tiedä, tuleeko siihen mitään tärkeää lisäsisältöä vai eikö, mikä on aika yleistä näin nykyaikana.
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
No, vanhoilla videopeleillä on vähän erilaiset kontrollit kuin nykyaikaisilla ja ymmärrän kyllä jos välillä ärsyttää. Sekin varmasti pitää paikkansa että monesti nykyaikaisiin peleihin tulee tämän tästä lisää sisältöä.
Prätkämimmi
Ihan hyvin tää viikko on menny . Olin just katsomassa uuden pixar filmin nimeltä Coco ja huomenna ois tarkotus mennä kattoon Black panther. Ja ens viikko on vapaana eli jee!
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Aika hyvin itse asiassa, vaikka kiirettä on pitänyt. Opinnäytetyötä olen työstänyt ja ensi viikolla aloitan työharjoittelun. Siinä ohessa on sitten kiireinen kevät luvassa mutta enköhän pärjää. Yritän aina välillä julkaista fanfictionia. Tulihan siinä samalla juhlittua synttäreitä käymällä ulkona syömässä
Ensi viikkoa seuraavan viikon olen lomalla, joten silloin ehkä kirjoitan ja julkaisen materiaalia.
Prätkämimmi
Eri ihmisille fanfiction merkitsee eri asioita. Toisille se on omien ideoiden toteuttamista, toisille se on - kuten itse sanoit - paineiden purkamista ja toisille se on mukava harrastus. Ja joillakin on suuri tarve luoda ja kirjoittaminen on yksi tapa ilmaista itseä.
Prätkämimmi