Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Elo 27 2018, 09:18
Nyt viimeksi naureskelin Rakettitieteessä olleille videoille . Samanlainen ohjelma tulee national geographic kanavalta mut sen nimenä on Science of stupid
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? To Elo 30 2018, 22:29
Komentaja Shepard on loistava johtaja, hänellä on taito selviytyä mahdottomista tehtävistä, saada tiimiläiset pelaamaan yhteen hiileen ja pelastaa päivä kerta toisensa jälkeen. Hänellä on tosin heikkous, nimittäin... hän. ei. osaa. tanssia. Juuri tästä syystä allaoleva kuva saa allekirjoittaneen nauramaan.
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Pe Elo 31 2018, 10:43
Nauraminen on vaarallista kurkku kipeänä, mutta tätä pätkää ei voi katsoa ilme peruslukemilla.
"Oi,oioi! Minä tiedän! EliittiTukkaSotilasJumala!"
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Pe Elo 31 2018, 15:55
Nyt viimetteks olen ehkä eniten naureskellut sille miten kahelilta Rafiki vaikuttaa Leijonakuninkaassa
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? La Syys 01 2018, 14:23
Karvista taas, ja nauroin yhdelle stripille jossa Esko oli menossa treffeille aika kornin näköisessä puvussa.
Esko: Pidätkö uudesta puvustani? Karvinen: Määrittele "pitää". Esko: Minulla on tärkeä deitti illalla. Karvinen: Määrittele "tärkeä". Esko: Hän pitää tavastani pukeutua. Karvinen: Deitti klovnin kanssa!
Toisessa stripissä Esko kuvaili epäonnistuneita treffejään joissa hän oli ollut seuralaisensa kanssa sirkuksessa, ja klovni oli syyttänyt Eskoa pukunsa kopioimisesta. Loppuhuipennuksena Karvinen sanoo "Miten alas klovni voikaan vajota?"
Norton
Viestien lukumäärä : 306 Join date : 31.08.2016
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? La Syys 01 2018, 15:48
Tämä on vanha mutta törmäsin siihen taas - Cheek soundboard/moodboard:
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? La Syys 01 2018, 15:54
Facebook -profiilin avulla voi käydä suorittamassa erilaisia, hauskojakin testejä. Tässä muutama vuosi sitten kokeilin sellaista testiä, joka kertoisi, millaisen uutisen minusta saisi vuonna 2020. Tästä kuva alla.
Huomautettava on, että minulla on toki tapana juoda kahvia pari kolme kertaa viikossa, mutta energiajuomiin en ole koskenutkaan sitten vuoden 2011 kevään. Join niitä vain pari kertaa ja se riitti minulle.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Su Syys 02 2018, 10:29
Eilen tuli repeiltyä aika raskaasti Rakettitieteelle.
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Su Syys 02 2018, 20:41
Karvis-maniaa taas.
Tällä kertaa nauroin stripille jossa Esko kysyy mitä Karvinen haluaa päivälliseksi ja luonnollisesti katti ehdottaa lasagnea. Eskon ehdotellessa muita ruokalajeja Karvinen yrittää vääntää rautalangasta että hän tahtoo lasagnea ja lopulta käppäilee turhautuneena pois ja palaa takaisin lasagneainesten kanssa. Vasta kun Karvinen paiskaa lasagneainekset päin Eskon naamaa, Esko älyää mistä on kyse.
Ei voi muuta kuin nauraa Ihan selvä kommunikaatiokatkos kun kissat ja ihmiset eivät ymmärrä toisiaan.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 03 2018, 08:28
Karviset on aina tosi hauskoja
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 03 2018, 08:39
Älä muuta sano
Joskus 80-luvun alussa julkaistiin strippejä joissa Karvinen oli päättänyt viettää viikon vuoteessa. Kerran Esko kysyi miten katti aikoo viettää viikon vuoteessa ja samalla käydä syömässä. Vastauksena kysymykseen Karvinen ilmaantui paikalle kantaen vuodetta selässään
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 03 2018, 08:43
Toi oli kyl aika hyvä juttu . Itse taisin naureskella sitä kun Leijonakuninkaassa lopputaistelun alussa Timon ja Pumba päätyy hämään hyeenoja hulaesityksellä.
{Kuva vaihtuu Timoniin hula-asussa. Käytetty musiikki on Hawaiian War Chant, paljolti kuten Spike Jones sen esitti. Pumba on asettunut kuten possupaisti, jopa omena suussaan. Viidakkorumpuriffi.}
[th]Timon:[/th]
Luau!
Jos sä haluut syödä mehukkaita sikoja Syö mun kamu Pumba, siin' on paljon lihoja Tule syömään vaan Sika maistumaan Tulkaa kaikki sikailemaan vaan
{Suluissa olevat osiot ovat Pumban laulua; omena on nyt hänen jaloissaan.}
Oooooon se nannaa (Jap, jap, jap) Aaiiivan mannaa (Jap, jap, jap) Täääää on sika (Jap, jap) Sika sika syömään nyt.
Oi!
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 03 2018, 08:50
Aika hauska juttu
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 03 2018, 08:52
Joo niin se onkin . Timon ja Pumba on muutenkin hauskoja hahmoja.
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ti Syys 04 2018, 20:40
Myönnän, olen Karvis-hullu.
Viimeksi nauroin tälle stripille jossa Karvinen oivaltaa lopussa että se "tyttö"kissa jota se oli katsellut sillä silmällä, onkin Karviselle tuttu poikakissa. Mahtoi olla Karvisen kannalta kiusallinen tilanne, facepalm-eleestä päätellen
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ke Syys 05 2018, 16:28
Joo olen lukenut tuon stripin joskus . Se on tosi hauska.
Viimeksi repesin itse tälle kohtaukselle elokuvassa Fantastic four.
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 10 2018, 09:20
Karvis-mania jatkuu.
Yhdessä stripissä Esko käskee Karvista irrottamaan tassut keksipurkista. Keskimmäisessä ruudussa näkyy vain Eskon järkyttynyt ilme, ja viimeisessä ruudussa hän tivaa Karviselta aika vihaisena "Kuka sinulle tuon eleen opetti!?" Ja katti vasta "Sinä, ajaessasi autoa".
Karvinen luultavasti näytti Eskolle keskisormea, päätellen Eskon reaktiosta ja siitä ettei sitä elettä näytetty stripissä.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 10 2018, 09:22
Tuo oli kyl mahdottoman hyvä
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 10 2018, 09:27
Eskon käytös liikenteessä on tuskin ollut kovin esimerkillistä
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Ma Syys 10 2018, 09:29
Joo niin tuskin on . Viimeksi muistan jonkun vetäneen saman tempun ja se oli elokuvassa Green Hornet
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Pe Syys 14 2018, 16:25
Ne, jotka eivät ole aikeissa pelata Mass Effect -pelejä, mutta joita kuitenkin kiinnostaa, millaisista peleistä on kyse, sen sijasta, että olisin pistänyt pitkäkestoisen esittelyn pystyyn, löysin tarkoitukseen täydellisen "oppaan" 12-sivuisen manga-sarjakuvan muodossa, joka on täynnä huumoria. Sarjakuvan nimi on "Teach me! Mordin-sensei!", ja siinä kaksi Shepardin tiimiläistä, Liara T'Soni ja Tali'Zorah, ovat opiskelijoita (ja Shepard on liikkaope ), joilla ei ole harmaintakaan hajua siitä, mitä "Mass Effect" tarkoittaa. Koko sarjakuva on luettavissa deviantartissa, tässä ensimmäinen sivu.
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Pe Syys 14 2018, 16:26
Viimeksi repesin tälle videolle jolla kissa päästää hassuja ääniä kun sitä rapsuttaa selästä
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Pe Syys 14 2018, 16:36
Olen nähnyt samanlaisia kissavideoita ennenkin ja ne on aika hauskoja
Last Chance Admin
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Su Syys 16 2018, 07:18
Karvinen saa minut aina nauramaan ja niin on saanut nytkin.
Yhdessä stripissä Esko yrittää puhelimessa pyytää naista treffeille kanssaan ja onkin jo varannut liput. Viimeisessä ruudussa Esko sulkee puhelimen ja sanoo oppineensa juuri kolme uutta sanaa. Lukijalle ei kerrota mitä ne sanat ovat, mutta Karvinen toteaa niiden olevan "sopimattomia sarjakuvaan, epäilemättä" (lähde)
Yhdessä toisessa stripissä (tässä) Esko on lähtenyt Karvisen ja Oskun kanssa trooppiselle saarelle lomailemaan ja Esko päättää tervehtiä paikallisia:
Esko: Kas, alkuasukas. Aloha, kamu! (vilkuttaa) Paikallinen:(ei näy ruudussa) Tässä sinulle alohaa! Esko: Tuo on varmaankin paikallinen tapa tervehtiä. Karvinen: Pikemminkin kansainvälinen.
Ja Oskun ilme viimeisessä ruudussa kertoo jo paljon Itse ainakin ymmärtäisin stripin niin, että aloha olisi paikallinen loukkaus ja saaren asukas näytti siksi Eskolle keskisormea. Tässä sarjakuvassa kaikkia asioita ei näytetä suoraan ja moni on vihjailun varassa ja siksi pitää osata lukea rivien välistä. Mutta se vain tekee Karvisesta hauskan.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Mille nauroit viimeksi? Su Syys 16 2018, 08:52