Hei!
Näyttäisi olevan pieni mutta aktiivinen foorumi niin laitetaas esittely samoin tein, ettei tartte ihmetellä mikä lurkkeri tänne eksyi - tai mikäs nimimerkki täällä äkkiä spämmää joka toista ketjua. Aloin lueskella foorumia ja oli hauska yllätys huomata, että on muitakin aikuisia fanittajia. Kiva päästä lukemaan muiden juttuja ja valua nostalgian suloisiin syövereihin.
Uusi innostus sarjaa kohtaan nousi, kun olin viime viikolla sairaana ja jotain hömppää ajattelin katsoa. Jostain keksin lapsuuteni lempisarjan Prätkähiiret kirjoittaa youtubeen... Ja sieltähän niitä löytyi
Oon kyllä tässä välissä jotain jaksoja sitä uudempaa sarjaa nähnyt (tosin nyt vissiin täytyy etsiä niistäkin loput) kun sattui joinain päivinä sopivasti aamukahvin lomaan... kuka sitä jaksaa aikuiseksi kasvaa ja aamu-uutisiin vaihtaa?
Tällä kertaa ei oo muistot kullanneet sarjaa vaan päin vastoin - sieltähän löytyy hurjasti juttuja jotka on (onneksi) menneet lapsena ihan ohi. Hauska myös huomata, että lempihahmokin on pysynyt samana vaikka skidinä syy oli lähinnä hienoin prätkä (no mun mielestä ainakin). Moto on vaan niin sympaattinen.
Kirjoittaminen ei oo mun vahvin juttu, mutta piirustelen joskus. Ehkä käyn joku päivä penkomassa porukoilla jos vanhoista hiiripiirroksista olisi jotain jäljellä, ne vois olla aika hauskoja
Niin joo ja Norton sattui oleen eka pyörä joka tuli mieleen niin mennään sillä... Kiitos, että sain tulla foorumille! Ja nyt on aika heiluttaa (tietokoneen hiiren) häntää ja jatkaa lueskelua!