Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Painajainen K15

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyLa Heinä 16 2016, 00:21

Painajainen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Title: Painajainen
Author: Puvitsu
Genre: H/C, AU, oneshot.
Rating: K15
Disclaimer: Prätkähiiret kuuluvat tekijöilleen. Omistan vain taustalla viipeltävät omat hahmoni.
Warnings: Jos et kestä sitä, että joku lävistetään tai tapetaan jollakin toisella tapaa en suosittele, että luet tämä ficin.
Summary: Kaikki unet eivät ole hyviä ja Vinski pääsi todistamaan sen.
A/N: Eka oneshotti! Wohoo! Eikä varmasti viimeinen Smile ! Nimittäin mulla on hirveästi oneshotti ideoita jotka kaipaa toteutusta Very Happy . Idea tähän oneshottii tuli omasta painajaisestani jossa jätin parhaat ystäväni pulaan ja… no… Voitte vain kuvitella mitä seuraavaksi tapahtui.. Kamalaa Sad!
Mutta unta se vain oli ja se tiesi myös uutta ficci ideaa jonka tuloksena tuli tämä Smile . Nauttikaa!



Miksi juoksen karkuun? Miksi jätän ystäväni pulaan? Vinski mietti, mutta siihen hän ei saanut vastausta. Hän juoksi pimeää Chicagon katua pitkin tietämättä edes miksi. Yhtäkkiä hän kuuli kuinka joku huusi kivusta hänen takaansa. Vinski pysähtyi ja kääntyi katsomaan taakseen. Hän oli jälleen sen kauhun keskellä jonka luota hän oli yrittänyt juosta pois. Siellä hän seisoi. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti. Hän oli ollut ystäviensä kanssa etsimässä tekemistä, kunnes omituinen, valtava ja pelottava lepakon näköinen olio oli hyökännyt heidän kimppuun ilman syytä. Seuraavaksi Vinski olikin juossut pakoon.
Vinski seisoi paikallaan kuin jäädytetty, mutta olio ei hyökännyt hänen kimppuunsa. Oli kuin olio ei olisi edes huomannut Vinskiä. Lepakko-olio kuitenkin suorastaan kidutti Vinskin rakkaita ystäviä.
Mitä mun pitäisi tehdä? Mä en voi edes liikkua! Enkä puhua.. Apua! Auttakaa! Vinski yritti huutaa, mutta ääntä ei vain tullut. Hän ei pystynyt tekemään muuta kuin katsomaan ystäviensä kohtaloa. Samassa Vinski tajusi, että olio oli saanut otteen Santusta. Vinski yritti liikkua, mutta turhaan. Hän ei voinut pelastaa Santtua. Hän pystyi vain katsomaan kuinka olio lävisti hampaillaan Santun ja kuinka eloton ruumis tipahti maahan. Kylmät väreet kulkivat pitkin Vinskin kehoa, kun hän tuijotti verta vuotavaa ja elotonta rakastaan. Ei! Santtu! Ei!! Hemmetin jalat! Toimikaa! Mikään ei auttanut. Vinski ei vain pystynyt liikkumaan.
Vinski katsoi kuinka Rontti ja Minni tekivät yhteistyötä tuhotakseen hirviön. Turhaan. Huuto ja toinenkin ja sen jälkeen kaksi veristä ruumista lensi lähelle Vinskiä. “Sun… Täytyy… Auttaa… Muita…” Minni mutisi Vinskille kivun keskeltä ennen kuin sulki silmänsä viimeisen kerran. Mä yritän.. Mutta mun jalat ei tottele.. Eikä ääni..
“Vinski! Tule auttamaan äläkä vain seiso siellä! Me tarvitaan sua!” Moto huusi, mutta Vinski ei liikkunut tai vastannut. Hän kääntyi vain hädissään katsomaan Moton suuntaan. Moto kääntyi myös katsomaan Vinskiä, sillä oli kuitenkin vakavat seuraukset. Yksi viilto. Yksi huuto. Moto oli maassa, eikä enää noussut ylös. Ei! Isoveikka! Ei! Miksi kaikki kuolee?! Tää ei oo oikein!!
Jäljellä oli enää Vinskin lisäksi Turbo. Hän ei pysähtynyt hetkeksikään. Turbo hyökkäsi suoraan hirviötä kohti. Räjähdys. Hetken päästä sumun keskeltä käveli hahmo. Hahmo ei voinut olla kukaan muu kuin Turbo. Vinski tajusi pystyvänsä liikkumaan vasta sitten, kun Turbo kaatui maahan. Vinski juoksi Turbon luokse ja piteli häntä hellästi lähellään. “Turbo? Kuuletko sä? Sä et saa luovuttaa vielä!” Vinski sanoi ystävälleen kyyneleet silmissä. “Miksi? Vinski.. Miksi? Mikset.. sä.. auttanut meitä? Sä.. olet.. pelkkä.. pelkuri. Kuulitko? Pelkuri! Mä.. luotin.. suhun ja.. pidin sua.. ystävänä.. ja.. veljenä! Sä.. saat unoh.. unohtaa.. sen.. Mä.. en ole.. sun.. veli enää.. Enkä.. mä myös.. myöskään.. rakasta sua..” Turbo mutisi ja sulki silmänsä, eikä enää avannut niitä. Vinski sulki silmänsä ja itki. Pimeyden keskellä hän kuuli äänen:
Vinski?
Vinski?
Vinski?
“Vinski? Herää! Sä näit painajaista”, ääni kuului Turbolle. Avattuaan silmänsä Vinski ponnahti istumaan ja tajusi olevansa tulostaulun sisällä, omassa sängyssä, kylmän hien ja kyynelten peitossa, rakkaan ystävänsä vieressä. “Turbo? Turbo! Sä oot elossa!” oli ainoa asia jonka Vinski sai sanotuksi ennen kuin syöksähti itkien Turbon kaulaan kiinni. “Wou! Tietenkin mä oon. Se oli vain painajaista. Shh. Ei mitään hätää. Se on ohi nyt”, Turbo lohdutti pienempää veljeään. “Turbo se oli kamalaa! Meidän kimppuun hyökkäsi jättiläis lepakko, enkä mä voinut tehdä mitään! Se tappoi Santun, Rontin, Minnin, Moton ja sut! Mä vain seisoin paikallani, enkä voinut tehdä mitään.. Kun mä vihdoin pystyin liikkua mä tulin sun luokse ja sä sanoit mua pelkuriksi ja että mä en olis sun ystävä tai veikka ja että sä et rakasta mua.. Se oli hirveää!” Vinski sopersi Turbon olkapäätä vasten. “Se on nyt ohi. Me kaikki ollaan elossa, eikä jättiläis lepakkoa ole missään. Sä oot edelleen mun ystävä ja ehdottomasti mun pikkuveikka ja mä rakastan sua yhä niinkuin Motoakin, eikä mikään muuta sitä. Ei nyt, eikä koskaan. Nuku nyt. Mä pysyn tässä niin kauan kunnes sä nukahdat”, Turbo sanoi samalla pyyhkien Vinskin kyyneleet ja silittäen tämän poskea. Vinski nyökkäsi, painoi päänsä takaisi tyynyä vasten ja sulki silmänsä. Juuri ennen nukahtamistaan hän sanoi vielä: “Kiitos Turbo.. Sua parempaa isoveikkaa ei ole olemassakaan.”

A/N: Hyvää yötä Vinski I love you . Tuli aika lyhyt, mutta ei se haittaa, koska: Loppu hyvin kaikki hyvin. Vai mitä Wink ? Ja kyllä se Turbokin osaa olla tunteellinen ja vastuullinen isoveli Razz .  Anteeksi kun laitan tän näin myöhään, mutta halusin laittaa tän heti ku on valmista Rolling Eyes .. Mitä tykkäsitte? Mitäiskö mun tehä lisää oneshottei vai ei? Mut hyvät yöt kaikille älkääkä nähkö painajaisia Smile .
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyLa Heinä 16 2016, 12:29

Tää oli tosi hieno stoori:D. Mul on tapana kirjottaa one-shotteja ja joskus ne saattaa venyy aika pitkiksi. Yks ennätys on 43 sivua käsinkirjotettuna
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyLa Heinä 16 2016, 14:21

Prätkämimmi Oho! Itse en varmaan ihan heti pääse sellaisiin lukemiin Very Happy!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptySu Heinä 17 2016, 10:43

No se stoori on oc mukana kuvioissa versio Notre Damen kellonsoittajasta:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptySu Heinä 17 2016, 10:52

Kuulostaa mielenkiintoiselta Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyMa Heinä 18 2016, 08:29

Ehkä mä jossain vaiheessa laitankin sen tänne:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyMa Heinä 18 2016, 14:21

Jos laitat niin luen sen kyllä heti ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 EmptyTi Heinä 19 2016, 09:39

Kiva et kiinnostaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Painajainen K15 Empty
ViestiAihe: Vs: Painajainen K15   Painajainen K15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Painajainen K15
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Fanfiction ja fanitaide :: Prätkähiiritarinat K15-K18-
Siirry: