Toi penaali on varmasti näyttäny aivan huipulta. >83
Yläasteella kirjoin villakangasliiviin marsin ja vapaustelistelijalogon. En tiedä onks se mulla enää tallessa missään. Ite koitin joskus muotoilla cernitistä Termis-figuu muttei siitä tullu mitään niillä taidoilla sillon. Sit tein massapään joskus, kaksi kollaasia seinälle Termis ja V-X ja sitten näpersin avaimenperiä prätkisfigujen kypäristä. Mun avaimenperänä roikkuu aina Moton kypärä ( vaikkei Moto ees sillai oo mun lempparihahmo ). Mulla on jostain Vinski figun kypärästä tehty ja sit musta Moton kypärä malli myös ja tekisin lisää jos mulla olis extrakypäriä mistä tehdä.
Ja mitä on tullut nähtyä; joskus googlatessa vastaan tuli jonkun figunikkarin tekemä customoitu Minni figu. Se oli mielettömän hieno ja siihen oli käytetty uutta Vinskii muun muassa. :'D Ja devissä tuli nähtyä jollain prätkisfanilla marsilaishiireksi kustomoitu pallonivelnukke. :'3 Tunnustan, että hiukanko tekee mieli kokeilla tehdä, ainakin pää. Yhtä lailla haluan tehdä samalla tavalla kustomoidun Predator nukenkin, mut se taas ei liity asiaan mitenkään.
Olen parin vuoden ajan pyöritellyt sellaistakin ideaa, että jos koskaan löytyy sen verran rahaa, että pystyn kustantamaan itselleni 3D tulostimen voitte olla aika varmoja siitä mitä tulee koristamaan hyllyn reunoja sen jälkeen. :')