Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kysy Hahmoilta! K13

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyTo Huhti 14 2016, 21:46

Kysy Hahmoilta!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Title: Kysy Hahmoilta!
Author: Puvitsu
Genre: Drama, Humor
Pairing: Ehkä?
Rating: K13
Disclaimer: Prätkähiiret kuuluvat tekijöilleen. Ainoastaan kysymysten kysyjä(minä itse^^) kuuluu minulle.
Summary: Kaikilla prätkähiirten faneilla on ainakin yksi kysymys sarjan hahmoille. Nyt on tilaisuus ottaa selvää sarjan hahmojen salaisuuksista, harrastuksista ja kaikesta muusta!
A/N: Mooi! Tällanen ficci tällä kertaa Very Happy. K13 ikäraja johtuu siitä, että jotkut kysymykset voivat olla melko “mielenkiintoisia”, jos ymmärrätte mitä tarkoitan Rolling Eyes . Tarkoituksena olisi vastata mahdollisimman moneen kysymykseen sarjan hahmojen näkökulmasta. Eli minä keksin kysymykset ja “sarjan hahmot” vastaavat niihin Wink (jos tajusitte Rolling Eyes ?). Omia kysymyksiä saa heittää kommentteihin mukaan, jos haluaa ja yritän parhaani mukaan usuttaa ne tarinaan mukaan Very Happy. Toivottavasti pidätte Smile!



Osa 1: Santtu




Puvitsu: “Tervehdys Santtu! Idea on erittäin simppeli: minä esitän kysymykset ja sinä vastaat niihin. Tajusitko?


Santtu: “Tajusin.”


Puvitsu: “Hienoa! Kysymys numero 1: Oliko hyvä juttu, että jätkät tulivat kysymään juuri sinulta apua?


Santtu: “Tottakai! Sain uusia ystäviä, jotka ovat minulle kuin veljiä, mutta vain toiselta planeetalta. Paremmin ei olisi voinut sattua!”


Puvitsu: “Ymmärrän kyllä. Kysymys numero 2: Onko jätkissä joitakin huonoja puolia joista et itse pidä?”


Santtu: “On. Kaikissa heissä on sama huono puoli: Liika suojelevaisuus. Minua ärsyttää ihan suunnattomasti, etten itse saa osallistua taisteluihin, vain koska olen nainen.”


Puvitsu: “Uskon. Kysymys numero 3: Kirjoitat päiväkirjaa?”


Santtu: “Kyllä kirjoitan. Aloitin päiväkirjan kirjoittamisen 10-vuotiaana, mutta lopetin sen 12-vuotiaana. Aloitin kuitenkin sen uudestaan jätkien ilmestyttyä ovelleni.”


Puvitsu: Kysymys numero 4: Mitä mieltä olet siitä, kun Vinski yrittää flirttailla kanssasi?”


Santtu: “Onhan se aika huvittavaa kantsottavaa, kunhan ei mennä liiallisuuksiin.”


Puvitsu: “Kysymys numero 5: Onko sinun ja Vinskin välillä jotain muuta kuin pelkkää kaverina olemista?”


Santtu: “Öh. No, tuota.. Ehkä, ehkä ei. Emme itsekkään tiedä. Pari pusua ei merkitse vielä mitään!”




Puvitsu: “Muutuit aika punaiseksi. No jatketaan. Kysymys numero 6: Kuinka usein joudut paikkailemaan jätkien saamia haavoja ja muita ruhjeita, kun he palaavat Leipäjuuston luota?”


Santtu: “Sanoisinko, että ainakin 6 kertaa päivässä.”


Puvitsu: “Eli aika usein siis. Kysymys numero 7: Onko sinulla ollut koskaan vakavaa suhdetta kenenkään kanssa?”


Santtu: “En voisi sanoa, että vakavaa suhdetta, mutta seurustellut kyllä olen muutaman kerran.”


Puvitsu: “Ei sitä aina voi vakaa suhdetta olla. Kysymys numero 8: Missä on perheesi, kun et koskaan puhu heistä mitään?”


Santtu: “He asuvat maatilalla. En ole hirveästi tekemisissä heidän kanssaan.”


Puvitsu: “Kysymys numero 9: Jos kerta sinulla ja Vinski on jotakin muuta, kuin pelkkä kaverisuhde, niin oletteko vielä käyneet treffeillä?”


Santtu: “Pari kertaa. Viimeksi kävimme katsomassa leffaa ja syömässä. Sen jälkeen kävimme katsomassa auringonlaskua varastorakennuksen päältä. Se oli aika romanttista.”


Puvitsu: “Uskon. Vielä olisi yksi kysymys: Oletko koskaan ajatellut, että mitä sinä teet, kun jätkien on aika palata takaisin Marsiin?”


Santtu: “Olen kyllä ja minulla on jo suunnitelma.”


Puvitsu: “Voisitko kertoa vähän tarkemmin?”


Santtu: “En, koska vastasin jo viimeiseen kysymykseen.”

A/N 2: No niin! Kommentteja ja ehkäpä jopa kysymyksiä seuravalle hahmolle, eli: Motolle. Ja nyt nukkumaan, öitä Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyPe Huhti 15 2016, 07:45

Ihan huippua Very Happy. Sä oot tosi hyvä. Mul ois pari kysymystä Motolle.
1. Oletko oikeasti kertaakaan jäänyt pahisten panttivangiksi?
ja 2. Pidätkö salapoliisiromaaneista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyPe Huhti 15 2016, 08:02

Tämä hahmoilta kysyminen vaikuttaa mielenkiintoiselta jutulta Smile

Yksi kysymys Motolle: Mikä on lempivärisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyPe Huhti 15 2016, 22:36

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 2: Moto


Puvitsu: “Hei Moto! Homma on simppeli: Minä kysyn kysymykset ja sinä vastaat niihin. Ymmärsitkö?


Moto: “Enköhän.”


Puvitsu: “Hienoa! Kysymys numero 1: Oletko koskaan ollut kateellinen Turbolle siitä, että hän on johtaja?”


Moto: “Valehtelisin, jos sanoisin, että en ole. Ja kuten äitimuorilla on tapana sanoa: “Valehtelijan tie on lyhyt.” niin en halua valehdella, joten kyllä olen ollut kerran kateellinen hänelle siitä.”


Puvitsu: “Äitisi on ilmeisesti erittäin viisas. Kysymys numero 2: Pidätkö salapoliisiromaaneista?”


Moto: “Ai pidänkö? Rakastan niitä! Minusta on jännittävää seurata miten itse salapoliisi jäljittää roiston jo pientenkin vihjeiden avulla!”


Puvitsu: “Se on kyllä aika mielenkiintoista. Kysymys numero 3: Kaikki tietävät, että sinulla on sisko, mutta onko sinulla yhtäkään veljeä?”


Moto: “Ei ole. Olemme Mindin kanssa ainoat lapset.”


Puvitsu: “Kysymys numero 4: Mikä on lempivärisi?”


Moto: “Sininen ja violetti, mutta pidän myös keltaisesta.”


Puvitsu: “Kysymys numero 5: Miksi et pidä rotista?”


Moto: “Siihen on kaksi syytä: 1: Isä petti äitiä rotan kanssa ja 2: Rotat tappoivat kihlattuni Tuulin.”


Puvitsu: “Olen pahoillani. Kysymys numero 6: Käyt Miikhalin kanssa kalastamassa, mutta mitä teet yleensä Primerin kanssa?”


Moto: “Primer rakastaa piirtämistä ja vaikka hän on jo 17-vuotias hän silti tykkää piirtää kanssani. Joten yleensä me piirrämme kahdestaan.”


Puvitsu: “Kuulosta kivalta. Kysymys numero 7: Oletko seurustellut kenenkään kanssa sen jälkeen, kun Tuuli kuoli?”


Moto: “En. En ole pystynyt siihen.”


Puvitsu: “Ymmärrän. Kysymys numero 8: Oletko oikeasti kertaakaan jäänyt pahisten panttivangiksi?


Moto: “Valitettavasti. Ja aika monta kertaakin.”


Puvitsu: “Kysymys numero 9: Jos jonain päivänä menet naimisiin ja perustat perheen, niin kuinka monta lasta haluaisit?


Moto: “Hmm.. Sanotaanko että 2-5.”


Puvitsu: “Kysymys numero 10: Mikä on kamalin koulu muisto?”


Moto: “Luultavammin se, kun joku oli liikkatunnin aikana liimannut ison vaaleanpunaisen sydämen mun t-paidan selkäpuolelle ja kirjoittanut sen sydämen sisään isolla: “RAKASTAN OLLA SURKIMUS”. Se jos mikä oli noloa, kun en huomannut sitä, kuin vasta kotiin päästyäni.”


Puvitsu: “Aika ilkeää. Viimeisen kysymyksen aika: Tiesitkö, että Vinski söi eilen sun karkkikätkön?


Moto: “Että mitä? Vinski!!”




A/N: Moto on nyt vastaillut kysymyksiin ja antanut Vinskille opetuksen Very Happy. Ensi kerralla Vinski vastailee kysymyksiin. Kommentteja ja kysymyksiä saa laittaa Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyLa Huhti 16 2016, 07:59

O-ou Vinski taitaa olla pulassa XD. Mulla ois pari kysymystä Vinskille
1. Olet tunnetusti naistenmies joten oletko koskaan joutunut pahismimmin naruttamaksi?
ja 2. Jos sinä, Turbo, Moto ja Santtu pelaisitte Taru sormusten herrasta roolipeliä niin olisitko, haltija, kääpiö, hobitti, ihminen vai velho?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyLa Huhti 16 2016, 22:16

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 3: Vinski



Puvitsu: “Hei Vinski! Homma on erittäin simppeli: Minä kysyn kysymykset ja sinä vastaat niihin.
Ymmärsitkö?”


Vinski: “Tottakai!”


Puvitsu: “Kysymys numero 1: Aiotko palata Marsiin, kun Leipäjuusto on passitettu vankilaan tai takaisin Plutoon?”


Vinski: “Olen ajatellut asiaa paljon ja kyllä aijon. Ellei Santtu halua, että jään suojelemaan häntä.”


Puvitsu: “Sitä odotellessa. Kysymys numero 2: Montako kertaa olet seurustellut?


Vinski: “Liian monta kertaa!”


Puvitsu: “Kysymys numero 3: Olet tunnetusti naistenmies, joten oletko koskaan joutunut pahismimmin narutettavaksi?


Vinski: “Öh.. En haluaisi puhua siitä…”


Puvitsu: “Eli olet joutunut. Kysymys numero 4: Anni vai Santtu?”


Vinski: “Nyt heitit pahan kysymyksen. Jos Anni löytyy niin sitten hän, mutta jos ei niin sitte Santtu.”


Puvitsu: “Kysymys numero 5: Onko sinulla tulevaisuuden suunnitelmia? Mitä teet esim. 10 vuoden päästä?”


Vinski: “Toivoisin, että jatkaisin edelleen vaupaustaistelijana ja muutenkin sotilastoimintoja. Samalla voisin olla naimisissa unelmieni naisen kanssa ja ehkä, mutta vain ehkä haluta omia lapsia.”


Puvitsu: “Mielenkiintoista. Kysymys numero 6: Jos sinä, Turbo, Moto ja Santtu pelaisitte Taru sormusten herrasta roolipeliä, niin olisitko haltija, kääpiö, hobitti, ihminen vai velho?”


Vinski: “Olisin joko velho tai hobitti. Velho voisi sopia minulle ja naiset tykkäisi.”


Puvitsu: “Niinpä tietysti. Kysymys numero 7: Kysyn nyt saman kysymyksen, kuin kysyin Motolta: Oletko koskaan ollut kateellinen Turbolle siitä, että hän on johtaja?”


Vinski: “Kyllä! Kukapa ei olisi? Kaikki haluavat olla johtajia.”


Puvitsu: “Niinpä kai. Kysymys numero 8: Onko sinulla sisaruksia?”


Vinski: “Kyllä. Minulla on kaksonen, Jane.”


Puvitsu: “Eli sinulla on sisko. Kysymys numero 9: Mitä tekisit tällä hetkellä, jos et olisi armeijan kanssa tekemisissä?”


Vinski: “Olisin luultavammin mekaanikko tai huippu prätkästunttityyppi!”


Puvitsu: “Selvä? Viimeisen kysymyksen aika: Oletko aina ollut naistenmies?”


Vinski: “Tottakai olen! Kaikki rakastivat minua jo pentuna!”


Puvitsu: “Tuota en kyllä usko.”


Vinski: “Parempi uskoa totuus!”





A/N: Taisin innostua itse ihan liikaa tästä stoorista Very Happy! No, mutta kommentoikaa ja laittakaa kysymyksiä seuraavaksi Turbolle Smile .
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptySu Huhti 17 2016, 08:21

Olen itsekin innostunut Very Happy . Tää on ihan huippua Smile. Mä en itse ikinä onnistuis näin hyvin. Mul ois pari kysymystä Turbolle.
1. Mikä on tiukin panttivankitilanne johon olet joutunut ja kumpi jätkistä oli pahisten vankina?
ja 2. Pidätkö vanhoista gangsterifilmeistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptySu Huhti 17 2016, 21:22

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 4: Turbo



Puvitsu: “Tervehdys Turbo! Homma on erittäin simppeli: Minä kysyn kysymykset ja sinä vastaat niihin. Asia selvä?



Turbo: “Yleensä minä latelen käskyt, mutta ymmärsin kyllä.”



Puvitsu: “Hyvä juttu. Kysymys numero 1: Mikä johtajana olemisessa on pahinta?”



Turbo: “En oikei osaa sanoa. Luulisin, että se, kun olen johtaja ja joudun antamaan käskyjä ja se käskyjen antaminen on välillä vaikeaa.”



Puvitsu: “Ymmärrän. Kysymys numero 2: Oletko seurustellut koskaan kenenkään muun kuin Minnin kanssa?”



Turbo: “Kyllä olen. Seurustelin joskus yhden Nina nimisen kanssa. Eihän Minni saa tietää tästä?”



Puvitsu: “Ei, jos kukaan ei kerro. Kysymys numero 3: Mikä on tiukin panttivankitilanne johon olet joutunut ja kumpi jätkistä oli pahisten vankina?”



Turbo: “Ai Moto vai Vinski? No sanoisinko, että se, kun tapasimme leipäjuuston ensimmäistä kertaa ja tietenkin Vinskin piti mennä ja hyökätä ensimmäisenä kimppuun, jota seurasi Vinskin jääminen panttivangiksi..”



Puvitsu: “Olisihan se pitänyt arvata. Kysymys numero 4: Mitä teet, kun sota loppuu?”



Turbo: “Sota Marsissa ei lopu koskaan, mutta kun plutolaiset on häädetty ja Mars palautettu kuntoon niin minulla on kyllä suunnitelma, mutta en paljasta sitä vielä.”



Puvitsu: “Tämäpä mielenkiintoista. Kysymys numero 5: Mikä on pahin haavoittumisesi?”



Turbo: “Jotkut luulevat, että se kun menetin silmäni, mutta se ei ole. Pahin oli se, kun erään taistelun aika mursin 3 kylkiluuta, vasemman käteni ja oikean nilkkani sekä minulta irtosi kolme hammasta, kyljessäni oli 3cm syvä ja 14cm pitkä haava ja menetin tajuntani keskellä taistelukenttää. Olin kuulemma onnekas, että selvisin hengissä.”



Puvitsu: “Hurjaa. Kysymys numero 6: Pidätkö vanhoista gangsterifilmeistä?”



Turbo: “Kyllä nekin on hyviä, mutta eniten pidän seikkailuleffoista.”



Puvitsu: “Kysymys numero 7: Kuinka kauan olette tarkalleen seurustellut Minnin kanssa?”



Turbo: “Jos oikein muistan niin 7 vuotta.”



Puvitsu: “Eli aika kauan. Kysymys numero 8: Mikä on pahin riita sinun, Moton ja Vinskin välillä?”



Turbo: “En muista mistä riitelimme, mutta muistan, että emme olleet tekemissä 3 kuukauteen.”



Puvitsu: “Täytyi olla paha riita. Kysymys numero 9: Onko sinulla yhtään sisarusta?”



Turbo: “Kyllä. Minulla on pikkusisko Mira ja tätä ei moni tiedä, mutta minulla on myös veli Teemu.”



Puvitsu: “Viimeisen kysymyksen vuoro: Näetkö yhtään mitään ilman lasejasi?”



Turbo: “Itseasiassa näen metrin verran eteenpäin. Ja ainakin Minnin mielestä silmäni näyttävät nykyään samalta kuin oikeat silmäni.”



Puvitsu: “Ne tosiaan näyttävät oikeilta.”



Turbo: “Se onkin hyvä juttu!”


A/N: Oli pakko kirjoittaa vielä tämä osa Very Happy. Huomenna olisi tarkoitus kirjoittaa Muistoja osa 2. Mutta kysymyksiä seuraavaksi Rontille Wink.



PS: Kiitos ihanista ja kannustavista kommenteistasi Prätkämimmi  I love you!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Huhti 18 2016, 07:34

Ole hyvä Very Happy. Odotan innolla jatkoa. Mulla ois pari kysymystä Rontille.
1. Mikä on pahin panttivankitilanne johon olet itse joutunut?
ja 2. Pidätkö länkkäreistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Huhti 18 2016, 16:52

Vaikka tää ei olekaan varsinaisesti tarina, tykkään kyllä. Kysymykset on kyllä hyvin mietitty. Ainoa ihmetyksen aihe itselläni on se, että minkä takia hahmot puhuvat tarinoissasi tyyliteltyä kirjakieltä käyttäen? confusion

Tähän loppuun oma kysymykseni Rontille:
Mikä on noloin hetkesi vapaustaistelijan uraltasi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Kesä 13 2016, 07:52

Tota noin milloin sä aiot jatkaa tätä kyselyä? Tää on todella hauskaa luettevaa Very Happy. Ois kans vielä yks kysymyskin Rontille.

Onko sinulla vielä tunteita Annia kohtaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Kesä 13 2016, 10:38

Tänään voisin jatkaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyKe Kesä 15 2016, 13:04

Jos jatkat niin ois hyvä juttu Very Happy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyKe Kesä 15 2016, 13:08

Juu oon just kirjottamassa Smile. On ollu vähän menoja parin päivän aikana ku serkku on vierailulla Smile. Uus osa tulee tunnin sisällä Very Happy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyKe Kesä 15 2016, 13:15

Hieno homma Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyKe Kesä 15 2016, 14:11

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 5: Rontti



Puvitsu: “Heipä hei Rontti! Homma menee näin: minä kysyn kysymykset ja sä vastaat niihin. Asia selvä?”


Rontti: “Selvä on.”


Puvitsu: “Oorait. Kysymys numero 1: Koska perustit ryhmän vapaustaistelijat?”


Rontti: “Öö.. Vuosia sitte sisällissotien aikaa.”


Puvitsu: “Eli todella kauan sitte. Kysymys numero 2: Pidätkö länkkäreistä?”


Rontti: “Ei ne ihan parast katottavaa oo, mut menettelee.”


Puvitsu: “Kysymys numero 3: Pahin panttivanki tilanteesi?”


Rontti: “Se ku vuosia sitte jouduin valita kahen parhaan ystäväni väliltä. Toine kuolee toine elää. Näppäryyteni takia kummatki elää viel tänä päivänä.”


Puvitsu: “Hurjaa. Kysymys numero 4: Mikä on noloin hetkesi vapaustaistelijan uraltasi?”


Rontti: “Öh.. Tota noin.. Varmaa se ku Vinski ja Stella olivat saaneet päähänsä yön aikana piirtää noella mun kasvoihin ja ku heräsin lähin vaa kiireellä armeijalle kokoukseen enkä huomannu nokea kasvoillani. Oli kyl aika noloa saapua kokoukseen.”


Puvitsu: “Toi oli kyl aika noloa. Kysymys numero 5: Mikä on pahin panttivankitilanne johon olet itse joutunut?”


Rontti: “Se ku plutolaiset kaappasivat mut ja vei plutolaiselle sota-alukselle. Keksin kuitenki keinon päästä pois: Kun kukaan ei vahtinu mua mä hyppäsin pakosukkulan sisälle ja matkasin takas Marsiin. Jos mua oltais vahittu koko ajan en ois enää tässä.”


Puvitsu: “Hurjaa. Kysymys numero 6: Oletko koskaan seurustellut tai ollut naimisissa kenenkään kanssa?”


Rontti: “Itseasiassa olen. Olen seurustellut monta kertaa ja ollu kerran naimisissa erään Emily nimisen kaunottaren kanssa. Siinä kuitenki kävi huonosti: Olin ollut 3 vuotta poissa ja ku palasin sain tietää, et Emily kuoli plutolaisten hyökkäyksessä.”


Puvitsu: “Suorastaan kamalaa! No jatketaan. Kysymys numero 7: Onko sinulla vielä tunteita Annia kohtaan?”


Rontti: “Öh.. Tota noin.. Jos Vinski ei saa tietää nii kyllä taitaa olla. Ainaki vähän.”


Puvitsu: “Vai niin. Kysymys numero 8: Onko sulla lapsia?”


Rontti: “Ei ainakaan niin et mä tietäisin niistä.”


Puvitsu: “Kysymys numero 9: Mitä mieltä olet siitä, että siskontyttäresi Minni seurustelee yhden parhaimman vapaustaistelijasi kanssa?”


Rontti: “Toki se on vähän outoa, ku kuitenki Turbo on minulle ku oma poika ja sillee, mut jos he rakastavat toisiaan niin se on iha fine. En mä haluu puuttua siihe.”


Puvitsu: “Ymmärrän. Kysymys numero 10: Mikä sinun lempi eläimesi?”


Rontti: “Marsilainen aavikkomyyrä.”


Puvitsu: “Itse en pidä niistä. Viimeinen kysymys: Onko tuosta metallihännästä haittaa?”


Rontti: “Ei aina, mutta… Hups! Aina välillä kyllä..”


Puvitsu: “Santtu ei kyllä tykkää ku löytää tän hajonneen pöydän..”


Rontti: “Olet täysin oikeassa…”


A/N: Tuli taas jatkettua tätäkin Very Happy. Rontti on nyt vastannut kysymyksiin ja hajottanut yhden pöydän, mutta seuraavaksi kysymyksiä Minnille Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyTo Kesä 16 2016, 08:56

O-ou Rontti taitaa olla pulassa Laughing. Tää on tosi hyvä. Kiva et jatkoit. Mulla ois pari kysymystä Minnille.
1. Millaiset olivat sinun ja Turbon ensi treffit?
ja 2. Mikä on tiukin tilanne josta olet pelastanut Turbon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyTo Kesä 16 2016, 09:41

Puvitsu kirjoitti:

Puvitsu: “Vai niin. Kysymys numero 8: Onko sulla lapsia?”


Rontti: “Ei ainakaan niin et mä tietäisin niistä.”

Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta Laughing 

Rontilla voi olla vähän selitettävää Santulle. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyPe Kesä 17 2016, 08:51

Lil Hoss kirjoitti:
Puvitsu kirjoitti:

Puvitsu: “Vai niin. Kysymys numero 8: Onko sulla lapsia?”


Rontti: “Ei ainakaan niin et mä tietäisin niistä.”

Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta Laughing 

Rontilla voi olla vähän selitettävää Santulle. Smile
Joo ihan varmasti Laughing . Ois muuten vielä yks kysymys Minnille.

Mikä on lempikukkasi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Heinä 25 2016, 22:20

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 6: Minni



Puvitsu: “Hei Minni! Kiva saada taas naispuolinen vastaaja. Säännöt ovat helpot: Mä esitän kysymykset ja sä vastaat.”


Minni: “Anna tulla.”


Puvitsu: “Kysymys nuomero 1: Onko kenraalin työ vaikeaa?”


Minni: “Ei se oo jos osaa. Alussa oli vähän hankalaa, mutta ei enää.”


Puvitsu: “Kysymys numero 2: Kaunko sinä ja Turbo olette seurustelleet?”


Minni: “Ootas ku lasken.. Tänä vuonna tulee täyteen 9 vuotta.”


Puvitsu: “Wau! Aika kauan jo. Kysymys numero 3: Mikä on lempi kukkasi?”


Minni: “Marsilainen kaunoruusu on aina ykkönen, mutta Maan kukista kielo on suosikkini.”


Puvitsu: “Kysymys numero 4: Mikä on pahin pelkosi?”


Minni: “Se, että Turbo päättää jäädä Mahaan tai että hän palaa ruumisarkussa takas Marsiin..”


Puvitsu: “Sä tosiaan rakastat häntä. Hurmaavaa. Kysymys numero 5: Millaiset olivat sun ja Turbon ensi treffit?”


Minni: “Romanttiset! Kuten jotkut tietävät isäni veli eli setäni Skabbar vihasi vapaustaistelijoita, joten hän vihasi myös Turboa ja sitä, että minä olin ihastunut Turboon. No minä ja Turbo haluttiin kuitenkin mennä treffeille joten me karattiin yöllä ja ajettiin yhen kallion päälle. Siellä me istuttiin lähekkäin ja juteltiin koko yö. Katsottiin auringonnousu ja sen jälkeen Turbo vei mut takaisin armeijalle. Se oli ihanaa!”


Puvitsu: “Uskon. Kysymys numero 6: Haluatko sä lapsia tulevaisuudessa?”


Minni: “Hmm.. Kyllä, mutta vasta sitten kun plutolaiset on kukistettu ja rauha palaa Marsiin.”


Puvitsu: “Kysymys numero 7: Kenen kanssa sait ensi suudelmasi?”


Minni: “Tätä ei saa sanoo Turbolle, mutta se oli Maxin kanssa. Turbo ja Max vihaavat toisiaan.”


Puvitsu: “Kysymys numero 8: Mikä on tiukin tilanne josta olet pelastanut Turbon?”


Minni: “Vaikea valita, ku se tohelo joutui Marsissa aina ongelmiin. Varmaan se kun Turbo oli onnistunut hajottamaan lasinsa ja joutui sokkona plutolaisten panttivangiksi ja mä olin ainoa joka pystyi hakemaan hänet pois sieltä.”


Puvitsu: “Turbo parka. Kysymys numero 9: Ketä hiirtä vihaat eniten ja miksi?”


Minni: “Tällä hetkellä yhtä Lukasta, koska hän luulee voivansa saada minut itselleen, koska Turbo on täällä Maassa..”


Puvitsu: “Just. Viimeinen kysymys: Sä oot kuitenkin nainen ja kaiken lisäksi kenraali ja aina liikkeessä, niin millaista se sinulle on kun on se aika kuukaudesta?”


Minni: “Kamalaa..”


Puvitsu: “Mä uskon.. Se on kamalaa..”


Minni: “Jep..”


Puvitsu ja Minni: *syvä huokaisu ja katse maahan*


A/N: Mikä kirjotus into mulla on? Tää oli jo kolmas stoori tänä iltana! Kolmas!! Mut kuitenkin: Seuraavaksi kysymyksiä Miikhalille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyTi Heinä 26 2016, 08:36

Ou jes! Vihdoin jatkoa Very Happy. Sä oot huippu. Täs ois pari kysymystä Miihkalille
1. Mikä on lempibändisi?
ja 2. Mikä on tiukin tilanne josta olet pelastanut Moton?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyTi Elo 16 2016, 21:32

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 7: Miikhali



Puvitsu: “Tervehdys Miikhali! Kiva, että pääsit, mutta mennään asiaan. Säännöt on helpot: Minä kysyn ja sinä vastaat. Pidemmittä puheitta nyt aloitetaan. Kysymys numero 1: Kuinka monta vuotta ikäeroa sinulla ja Motolla on?”


Miikhali: “Huikeat kuusi ja puolivuotta! Jotku sanoo ettei se ole paljoa, mutta on se sentään kuus ja puoli, eli aika paljon!”


Puvitsu: “No on! Kysymys numero 2: Onko sulla mitään virallista työtä armeijalla?”


Miikhali: “On! Mut ylennettii kaks kuukautta sitte korpraaliksi.”


Puvitsu: “Wau! Onnea! Kysymys numero 3: Mikä on lempibändisi?”


Miikhali: “Metallica.”


Puvitsu: “Kysymys numero 4: Kuka on sinun ja siskosi isä?”


Miikhali: “Hyvä kysymys, mutta sitä sun täytyy kysyy äidiltä. Hän ei nimittäin ole koskaan kertonut sitä meille.”


Puvitsu: “Harmi. Kysymys numero 5: Ketkä ovat sun parhaimpia ystäviäsi?”


Miikhali: “Tietenkin Cody ja Xeves! He ovat huippuja! Vaikka ovat myös Minnin yksiä parhaimmista ystävistä.”


Puvitsu: “Kysymys numero 6: Jos Mars ei olisi sodassa ja sinä et olisi korpraali, niin mitä tekisit työksesi?”


Miikhali: “Mä olisin varmaan mekaanikko. Niinku Santtu!”


Puvitsu: “Ei huono vaihtoehto. Kysymys numero 7: Mikä on tiukin tilanne josta olet pelastanut Moton?”


Miikhali: “Hmm… Mietitääs… Mä olin vasta 14-vuotias ja Moto-enon kihlattu oli kuollut vasta kaksi kuukautta aikaisemmin, kun eno lähti kostamaan rotille, mutta päätyi pulaan. Olin itse tulossa armeijalta kotiin, kun kuulin tappelun ääniä. Hiivin katsomaan ja näin Moto-enon tappelevan rottaa vastaan kielekkeen reunalla. Eno onnistui pudottamaan rotan kielekkeeltä alas, mutta meinasi itsekkin tippua. Mä juoksin nopeasti paikalle ja kurottauduin ottaan Moto-enon kädestä kiinni ja tajusin rotkon pohjalla virtaavan laavaa. Meni jonkun aikaa kunnes sain enon ylös ja turvaan. Se oli hurjaa!”


Puvitsu: “Hui! Kysymys numero 8: Onko sinulla ketään mielitiettyä?”


Miikhali: “Öh.. Tuota.. Ei..*punastuu*”


Puvitsu: “Niin arvelinkin. Kysymys numero 9: Jos sinulla olisi mahdollisuus valita helvetin ja pluton väliltä, kumpaan menisit?”


Miikhali: “Menisin mieluummin helvettiin kuin sinne silakoiden täyttämälle jäteplaneetalle!”


Puvitsu: “Viimeisen kysymyksen aika: Osaatko soittaa mitään soitinta?”


Miikhali: “ Kyllä. Viulua.”


Puvitsu: “Viulua? Wau! Missä sä opit?”


Miikhali: “Kotona isoäidin opastuksella.”


Puvitsu: “Haluatko joskus näyttää kun soitat?”


Miikhali: “Tottakai!”


A/N: Tadaa! Osa 7 ulkona Razz! Ja seuraavaksi kysymyksiä… Annille! Tan tan taa! En vieläkään ymmärrä mistä mä sain Annin tänne vastaamaan kysymyksiin Shocked. Eihän häntä edes ole näkynyt muutamaan vuoteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyKe Elo 17 2016, 07:31

Soluttauduit masin piilopaikkaan ja pelastitsen rotilta ennen kuin ne edes tajusi veikkaan Very Happy. Mul ois pari kysymystä Annille.
1. Pidätkö jatsista?
ja 2. Kumpi: Vinski vai Rontti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptySu Marras 06 2016, 16:46

Kysy Hahmoilta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osa 8: Anni



Puvitsu: “Kiva et saatiin sutki tänne, Anni. Säännöt ovat yksinkertaiset. Mä kysyn ja sä vastaat. Aloitetaan kysymyksellä 1: Miltä tuntuu olla taas täällä? Miltä tuntui palata takaisin?”


Anni: “Onha se kiva olla taas täällä. Paljon on kyllä muuttunut, mutta onneksi kaikki tutut on tallella.”


Puvitsu: “Meistäkin on kiva saada sut takaisin. Kysymys numero 2: Kumpi: Vinski vai Rontti?”


Anni: “Heititpä pahan kysymyksen. Hmm.. Mä en oikeestaan tiiä.”


Puvitsu: “Ei se mitään. Kysymys numero 3: Missä sä olit nämä vuodet?”


Anni: “Ensin olin jonkin aikaa Masin “vankina”, mutta mä karkasin ja yritin löytää takas armeijalle. No se pakomatka loppu lyhyeen, kun Masi löysi mut ja raahas mukaansa.”


Puvitsu: “Kysymys numero 4: Pidätkö jatsista?”


Anni: “Pidän, mutta en yhtä paljon kuin rockista.”


Puvitsu: “Okei. Kysymys numero 5: Oletko sä koskaan käynyt Maassa?”


Anni: “Itseasiassa olen mä kerran käynyt.”


Puvitsu: “Kysymys numero 6: Onko sulla ollut koskaan lemmikkejä?”


Anni: “Omistin pienempänä oravalepakon.”


Puvitsu: “Kysymys numero 7: Onko sulla ja Rontilla koskaan ollut mitään suhdetta?”


Anni: “No ei sitä oikeastaan parisuhteeksi voi sanoa. Se oli enemmänkin isä tytär suhde. Ei, Rontti ei ole mun isä, mutta hän on ollut aina minulle kuin isä. ”


Puvitsu: “Ymmärrän. Kysymys numero 8: Entä onko sulla ja Vinskillä koskaan ollut mitään suhdetta? ”


Anni: “Jotain pientä, muttei mitään vakavaa.”


Puvitsu: “Kysymys numero 9: Oletko koskaan kokenut mitään paranormaalia?”


Anni: “Kyllä. Muistan kuinka erään käytävän päässä seisoi tumma hahmo. Se ei voinut mitenkään olla kukaan vapaustaistelijoista, koska olin ainoa henkilö koko rakennuksessa.”


Puvitsu: “Hurjaa. Kysymys numero 10: Mitä sun elämässä seuraavaksi tapahtuu?”


Anni: “Ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan.”


Puvitsu: “Viisaasti sanottu. Viimeinen kysymys: Jatkatko sä vapaustaistelijoiden parissa?”


Anni: “Ehdottomasti! Sitä porukkaa mä en vaihtaisi mistään hinnasta.”


Puvitsu: “Hyvä, sillä sua on kaivattu.”


Anni: “No, nyt mä oon täällä, enkä ole menossa minnekään.”


A/N: The End? Ei vielä! Seuraavaksi alkaa uusi vaihde. Nyt saatte antaa kysymyksiä koko Prätkähiiret (Turbo, Moto, Vinski) ryhmälle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 EmptyMa Marras 07 2016, 07:25

Jee vihdoinkin jatkoa cheers.  Oot tosi hyvä Very Happy. Ois pari kysymystä jätkille.
1. Oletteko te pojat koskaan olleet salapoliiseina?
ja 2. Mikä oli teidän viimeinen rintama Marsissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysy Hahmoilta! K13 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy Hahmoilta! K13   Kysy Hahmoilta! K13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysy Hahmoilta! K13
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kysy seuraavalta
» Kysy seuraavalta vol 2
» Kysy seuraavalta vol 3
» Kysy seuraavalta vol 4
» Kysy seuraavalta vol 6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Fanfiction ja fanitaide :: Prätkähiiritarinat S-K13-
Siirry: