Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset hehkutukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 11:52

Harmin paikka, ettette ole nukkuneet kunnolla viime yönä. 

Myös allekirjoittaneella on kokemusta herkutteluun liittyvistä huonoista öistä. Yhtenä iltana tuli syötyä aika reilu annos tulista intialaista ruokaa sillä seurauksella etten saanut lainkaan unta seuraavana yönä. 

Mutta tuo 7,5 tuntia on minulle jo tosi kova juttu kun yleensä kärsin unettomuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 11:54

Ei ole uutta silleen koska ns "Naisten vaivat" osuu mulla aina ikävimmillään just yöllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:06

Oman unettomuuden syy on tuntematon. Ei ole selvinnyt vaikka sitä on jatkunut viimeiset 10 vuotta.

Haluaisin vielä löytää ratkaisun ongelmaani.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:11

En o mikään lekuri mut ootko kokeillu melatoniinia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:19

Olen käyttänyt sitä yli 2 vuotta mutta ei auta yhtään. Ja lääkäri ei suostu minulle unilääkkeitä määräämään. "Syy" on se, että hän ei muka tiedä että olen melatoniinia käyttänyt Evil or Very Mad Ei muka tiedä, vaikka on itse sen reseptin määrännyt ja olen toistuvasti raportoinut, ettei melatoniini auta yhtään facepalm
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:21

Kantsiskohan vaihtaa lekuria Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:23

Aivan taatusti vaihdan kun ei tuo sadistinen idiootti osaa mitään Evil or Very Mad Ja harkitsen kirjallisen valituksen tekemistä.

Keskustelu alkaa mennä aiheen vierestä, joten palataan alkuperäiseen aiheeseen eli hehkutuksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 08 2018, 12:24

Joo kannattais ehkä Evil or Very Mad.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyTo Huhti 26 2018, 11:22

No niin, viimeinen koulupäiväni tältä lukukaudelta päättyy muutaman tunnin kuluttua, ja tulityökorttitentti tuli suoritettua onnistuneesti. Ensi viikolla sitten alkaa koko toukokuun kestävä työharjoittelu, joten ei tarvitse matkata kotoa opiskelupaikkaan ja sitten takaisin. Smile

Sen kunniaksi allekirjoittanut kuuntelee tällä hetkellä Kool & The Gangin Celebrationia. cheers

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyTo Huhti 26 2018, 15:28

Hieno juttu et sulla meni tentti hyvin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Huhti 27 2018, 14:19

YES!!! Vihdoin ja viimein saan uuden pelikoneen. cheers 

Kävin tänään katsomassa Jimm'sin sivuilta läppäriä, jota olen jo jonkin aikaa toivonut, ja huomasin, että sen hinta oli laskettu 3 tonnista 2 ja puoleen tonniin. Enää pitää vain odottaa sen saapumista. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Huhti 27 2018, 14:51

Sain uuden asunnon ja pääsen muuttamaan jo toukokuussa Very Happy 

Muutto nyt on aina raskasta, mutta olen kuitenkin todella onnellinen, vuokra alenee pari sataa mutta itse asunto on paljon siistimmin remontoitu ja modernimpi kuin nykyinen ja vain pari neliötä pienempi

Ja hauska sattuma tuo DeadRat21:n pelikone, koska itse kanssa hankin juuri sellaisen ja samasta paikasta vielä Very Happy Pääsen tosin vasta muuton jälkeen asentelemaan sitä, saa olla paketissaan siihen asti mutta odotan kyllä innolla että pääsee pelaamaan uudempiakin pelejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Huhti 27 2018, 16:09

Norton kirjoitti:
Sain uuden asunnon ja pääsen muuttamaan jo toukokuussa Very Happy 
Hei hieno juttu et sulla on uus kämppä Very Happy . Pikkuveljen muutto Poriin oli kyl viime kesänä aika haikeeta mut en mä sitä suostuis sille ääneen myöntään
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Huhti 27 2018, 17:23

Prätkämimmi kirjoitti:
Norton kirjoitti:
Sain uuden asunnon ja pääsen muuttamaan jo toukokuussa Very Happy 
Hei hieno juttu et sulla on uus kämppä Very Happy . Pikkuveljen muutto Poriin oli kyl viime kesänä aika haikeeta mut en mä sitä suostuis sille ääneen myöntään

Joo... ja toi on kyllä haikeeta kun pikkuveli muuttaa... mun nuorin pikkuveli on tän kevään abi ja lähtee armeijaan ja mä vaan yhä muistan kun vastahan se oli vauva...

ite oon kyllä todellakin innoissani muutosta! Nykyinen asuinpaikka oli alusta asti niin väliaikainen ja ikävä että olisin kyllä halunnut muuttaa jo aiemmin... 
Mutta uus asunto on niin kivan oloinen, että ehkä oli hyvä odottaa  Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Huhti 27 2018, 17:29

Norton kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Norton kirjoitti:
Sain uuden asunnon ja pääsen muuttamaan jo toukokuussa Very Happy 
Hei hieno juttu et sulla on uus kämppä Very Happy . Pikkuveljen muutto Poriin oli kyl viime kesänä aika haikeeta mut en mä sitä suostuis sille ääneen myöntään

Joo... ja toi on kyllä haikeeta kun pikkuveli muuttaa... mun nuorin pikkuveli on tän kevään abi ja lähtee armeijaan ja mä vaan yhä muistan kun vastahan se oli vauva...

ite oon kyllä todellakin innoissani muutosta! Nykyinen asuinpaikka oli alusta asti niin väliaikainen ja ikävä että olisin kyllä halunnut muuttaa jo aiemmin... 
Mutta uus asunto on niin kivan oloinen, että ehkä oli hyvä odottaa  Very Happy
Joo mut se nyt on selvää et pikkuveli muuttaa opiskelun perässä pois Very Happy . Hiukan huvitti kyl kun oli sellainen tunne et olin pikkusisko ja isoveli muuttaa pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptySu Huhti 29 2018, 21:05

JIPPII!!! Suomen Pikkuleijonat (U18 -maajoukkue) on voittanut MM -kultaa, kaataen hallitsevan mestarin Yhdysvallat finaalissa lukemin 3-2. Upea tapa päättää urheiluviikonloppu. cheers


Parhaillaan allekirjoittanut kuuntelee tauotta YLE:n lähetyksen lopussa soitettua Queenin Don't Stop Me Now'ta. Sopii loistavasti loppumusiikiksi.

Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 14:32

Hienoa kuulla että teille on tapahtunut mukavia asioita Smile Voi kun itsellänikin olisi varaa hankkia uusi tietokone. Tämä nykyinen on ollut käytössä vuosikausia ja on alkanut vähän hidastelemaan viimeisen parin vuoden sisällä. Kohtuullisen hyvin tuo vielä pelittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 15:41

Aika hienoa se ainakin oli kun pikkuleijonat voitti mestaruuden vaik Yhdysvaltojen häviö olikin aikast nolo Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 15:42

Tosi hieno juttu kun sää lämpenee Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 15:45

Joo se on kyl mahtavaa et kohta tulee kesä Smile. Musta kyl kaikki vuodenajat on omalla tavalla kauniita mut mä luulen et kesä on kyl se paras.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 15:48

Kaikissa vuodenajoissa on hyvät puolensa Smile Oma henkilökohtainen suosikki on alkusyksy. Kauniit värit ja sääkin on vielä kohtuullisen lämmin. Ja silloin on vielä valoisaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyMa Huhti 30 2018, 16:15

Jeah Smile. Syksyssä kauneinta on väriloisto, talvessa kuuran peittämä maisema, keväässä kukat ja kesässä vehreys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyTo Toukokuu 03 2018, 21:19

Hienoa huomata että sää lämpenee koko ajan. Forecan mukaan ensi viikolle on luvattu jopa 17 asteen lämpötiloja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Toukokuu 04 2018, 15:43

Kuulostaa hyvältä Smile. Tääl on kyl tänään ollut aika kylmä päivä mut eiköhän se siitä lämpene.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 EmptyPe Toukokuu 04 2018, 15:47

Tällä viikolla on ollut aika kehno sää mutta ensi viikolla mennään parempaan suuntaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset hehkutukset
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset
» Sekalaiset vuodatukset vol 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: