Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Jatka tarinaa

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTo Joulu 17 2015, 07:45

Turbo ja Vinski kyyristyivät hänen ylleen.
- Hei isoveikka. Ootko yhtenä kappaleena? Vinski kysyi.
- Sä olit vähällä hukkua, Turbo sanoi.
Moto nyökkäsi voihkaisten ja yritti nousta ylös. Vinski tuki häntä.
- Mä oon okei kiitti teidän jätkät. Miten löysitte mut? Moto kysyi.
- Paikannettiin sun ja Elsan prätkät, Turbo selitti.
Silloin Moto havahtui. Elsa oli vaarassa. Hän kääntyi Turbon ja Vinskin puoleen.
- Mä tiedän mitä Monttupomo juonii. Se aikoo myydä Elsan Leipäjuustolle, Moto sanoi.
Turbo ja Vinski katsoivat toisiaan.

Samaan aikaan linnoituksessa Monttupomon kätyrit raahasivat vastaan tappelevan Elsan Monttupomon eteen. Monttupomo virnisti ja nosti Elsan leukaa.
- Oot aika sievä kuurankukka, hän sanoi.
- Sano mua vielä kerran kuurankukaks ja saat kuurankukkia naamaas senkin myyrä, Elsa kivahti.
Monttupomo nauroi ja painoi sitten valtaistuimen käsinojassa olevaa nappia. Katosta laskeutui iso kuvaruutu ja siihen ilmestyi Leipäjuusto.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTo Joulu 17 2015, 14:15

"Se pitää estää", Vinski sanoi päättäväisesti.
"Ja mieluiten heti paikalla", Moto sanoi.
"Joten pannaan hösseliks." Turbo hyppäsi prätkänsä kyytiin ja puki kypärän päähän. Vinski ja Moto tekivät samoin. "Joten ei kun..."
"...hanat auki!" Kaikki kolme nostivat keulia ja lähtivät etsimään Elsaa. Toivottavasti hiirineito oli kunnossa.

*

Leipäjuusto oli tyytyväinen siihen että Monttupomo kätyreineen oli saanut Elsan kiinni. Nyt olikin aika neuvotella kaupankäynnistä ja hinnoista. Plutolainen hymyili omahyväisenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyPe Joulu 18 2015, 07:43

Elsa irvisti vihaisesti. Tämä alkoi mennä naurettavaksi. Ensin Star Warsin orjalookki ja nyt tämä. Monttupomo virnisti Elsalle ja kääntyi sitten Leipäjuuston puoleen.
- Kauppatavara on tässä, Monttupomo sanoi.
- Aivan niin. Kuinka paljon haluat hänestä? Leipäjuusto kysyi.
- 7000, Monttupomo totesi.
Leipäjuusto näytti ällistyneeltä.
- 7000! Oletko hullu?! hän huusi.
- Voin mä kaupata ton Detroittiinkin, Monttupomo sanoi vihjaten aika vahvasti Teuvo Tahkoon.
- Hyvä on. Hyvä on. 7000 siis, Leipäjuusto huokaisi.
- Ok. Sun miehes voi tulla hakeen sen, Monttupomo sanoi.
Silloin Elsa huusi:
- Et tuu onnistumaan! Jätkät on tulossa!
Monttupomo kääntyi Elsan puoleen naurahtaen:
- Epäilen tuota. Se harmaakin nukkuu tällä hetkellä kalojen kanssa.
Elsan katse lasittui. Oliko Moto...?
- Moto...eih, Elsa voihkaisi.
Hänen taisteluhalunsa sammui ja hän laski katseensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyPe Joulu 18 2015, 21:31

Hiirikolmikko jatkoi matkaansa kunnes saapuivat Monttupomon linnoituksille. Elsan oma prätkä seurasi perässä. Kolmikko syöksyi prätkineen suoraan linnoituksen ovesta läpi. Moto ampui käsitykillään rikki kahleet jotka olivat pidelleet Elsaa. Vinski ja Moto tyrmäsivät muutaman kätyrin.

"Mitä ihmettä?!" Leipäjuusto älähti. "Eivätkö ne mahdottomat maanvaivat ikinä käytä ovia!?"

Turbo iski Monttupomoa nyrkillä niin kovaa että tämä kaatui iskun voimasta. "Sori vaan, mut tää kauppa perutaan nyt."
Moto kääntyi Elsan puoleen. "Ootsä okei? Mä oli tosi huolissani susta. "
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyLa Joulu 19 2015, 09:06

Elsa katsoi Motoa hämmästyneenä.
- Moto? Olet elossa? Monttupomo sano et sä olet...Elsa sanoi ja huomasi sitten Vinskin tuijottavan hänen pukuaan suu auki.
- Ja ykskin letkautus mun puvusta ja tukin sun suus lumipallolla, Elsa sanoi kuulostaen ärtyneeltä.
Äkkiä tuttu ääni sai kaikki katsomaan kuvaruutua:
- Sä et selviä tästä senkin öljykanisteri!
Rasvanahka oli ilmestynyt Leipäjuuston toimistoon mukanaan Roope ja Santtu. Vinskin ilme muuttui järkyttyneeksi.
- Santtu! hän huudahti.
Leipäjuusto virnisti.
- Näyttääpä siltä että alan olla niskan päällä, hän naurahti.
- Päästä Santtu heti senkin hapansilakka, Vinski kivahti.
Sillä välin Monttupomo oli päässyt pystyyn ja heilautti ruoskaansa. Ruoska kietoutui Elsan ympärille. Monttupomo vetäisi hänet luokseen, kietaisi käsivartensa Elsan ympärille ja painoi laserpistoolin hänen päätään vasten.
- Teinä mä pysyisin aloillani jos ette halua tän jääkuningattaren sulavan, hän sanoi.
Hiiret katsoivat toisiaan. Konnilla oli sekä Elsa että Santtu ja Roope.
- Mitä tehdään, veikat? Vinski kysyi.
- En mä tiedä. Niillä on kaikki kortit, Moto sanoi.
- Mitä muuta voidaan, Turbo sanoi huokaisten ja nosti kätensä.
Samoin tekivät Moto ja Vinski. Heidät oli saatu satimeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptySu Joulu 20 2015, 23:15

Samaan aikaan Leipäjuuston tornilla Santtu ja Roope olivat joutuneet siepatuiksi. Kumpikin oli sidottu ja kummallakin oli suu teipattu ilmastointiteipillä, eivätkä he voineet siksi puhua tai kävellä. Molemmilla oli sekä kädet että jalat sidottu köydellä. Leipäjuusto oli komentanut Rasvanahan vahtimaan etteivät panttivangit pääsisi karkuun. Mutta Rasvanahka oli nukahtanut työpöydän ääreen ja nukkui sikeästi.

Santtu yritti keksiä miten päästä pois toimistosta. Hän mietti kuumeisesti, ja huomasi toimiston pöydän reunalla terävän paperiveitsen. Sillä voisi varmasti leikata köydet poikki. Santtu nousi vaivalloisesti seisomaan sillä hänen nilkkansa oli köytetty. Varovasti hän lähti liikkumaan kohti työpöytää - hyvin hiljaa ettei Rasvanahka heräisi. Mutta korsto nukkui kuin tukki eikä huomannut mitään.

Lopulta Santtu sai veitsen käsiinsä ja onnistui katkaisemaan köydet jotka olivat pitäneet hänen ranteensa yhdessä. Sitten hän irroitti tepin suunsa edestä ja katkaisi nilkkoja pitelevät köydet. Sen jälkeen hän meni vapauttamaan Roopen.

"Mitä..?" Roope aloitti mutta Santtu vaiensi hänet nostamalla etusormen suunsa eteen.
"Shhh!" Nainen vilkaisi taakseen ja huomasi että Rasvanahka oli yhä sikiunessa. "Häivytään täältä", hän jatkoi kuiskausäänellä.

Kaksikko poistui toimistosta ja tornista hyvin hiljaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyMa Joulu 21 2015, 08:10

Roope ja Santtu juoksivat Roopen autolle ja lähtivät etsimään jätkiä ja Elsaa.
- Ne jäi Monttupomon vangeiks eli niiden täytyy olla jossain maan alla, Roope sanoi.
- Mut miten me löydetään ne? Sen piilopaikka on yhtä sokkeloinen kuin myyrän kolo, Santtu kysyi.
Roope napsautti kojelaudasta esille paikantimen. Kolme punaista täplää vilkkui vanhan metroaseman kohdalla.
- Ne on metrossa. Monttupomon tuntien jätkien suunniteltu loppu ei ole kaunista katseltavaa, Roope totesi.

Samaan aikaan metrossa Monttupomon kätyrit tönäisivät hiiret sidottuina metron kiskoille. Heidän käsivartensa ja ranteensa oli sidottu yhteen ja samaten nilkat. Osuminen metallisiin kiskoihin sai heidät ähkäisemään kivusta. Turbo käänsi katseensa laiturille jolla seisoivat Monttupomo ja Leipäjuusto. Vähän kauempana Bob piteli Elsan käsiä selän takana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTi Joulu 22 2015, 23:10

Hiiret yrittivät rimpuilla itseään vapaaksi, mutta turhaan. Köydet oli sidottu tiukasti, ja niistä tuli hiertymiä ranteisiin. Sitä paitsi aikataulujen mukaan metro tulisi viiden minuutin sisällä, mikä tarkotti sitä että metro voisi saapua koska tahansa. Tilanne ei näyttänyt kovin hyvältä. Leipäjuusto katsoi rimpuilevia hiiriä häijysti hymyillen.

*

Onnistuttuaan paikantamisessa Santtu ja Roope lähtivät kohti vanhaa metroasemaa. Alue oli kovin sokkeloinen, mutta paikantiman avulla he löysivät perille. Nyt oli tosi kyseessä ja aikaa ei sopinut hukata, joten kaksikko kiihdytti vauhtia. 

Santtu ja Roope saapuivat metroasemalle - Leipäjuuston ja Monttupomon tyrmistykseksi. Tunnelista alkoi kuulua metron ääntä, mikä tarkoitti sitä että metro oli tulossa. Santtu ja Roope vapauttivat Moton, joka käsitykillään ampui rikki ne köydet jotka olivat pidelleet Turboa ja Vinskiä paikoillaan. Santtu, Roope ja hiiret hyppäsivät viime tingassa pois raiteilta, ja metro kiisi heidän ohitseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyKe Joulu 23 2015, 08:18

- Lahdatkaa noi rotat! Monttupomo karjaisi.
Kätyrit kävivät suoraan hyökkäykseen kohti hiiriä, Santtua ja Roopea.
- Anteeksi nyrkkini, Moto totesi ja iski mekaanisella kädellään Monttupomoa niin kovaa että tämä lensi laiturin toiseen päähän.
Leipäjuusto perääntyi liukuportaille.
- Kannatan pikaista poistumista ja tyttö mukaan, hän sanoi Bobille.
Konna kaksikko pakeni paikalta Elsa mukanaan.
- Pahikset häipyy! Vinski huusi.
- Ja niillä on Elsa! Moto huudahti.

Pahisten päästyä takaisin tornille he nousivat suoraan Leipäjuuston toimistoon. Rasvanahka oli hetki sitten herännyt ja huomannut Santun ja Roopen paenneen.
- Tota pomo. Ne meidän vangit. Ne pääs haneen, hän sanoi nolona.
- Tiedän varsin hyvin senkin öylähtänyt untuva-aivo, Leipäjuusto ärähti.
Elsa katsoi Leipäjuustoa vihaisena.
- Tiedän kyllä sun suunnitelmas. Aiot antaa mut plutolaisille eläväksi vesiautomaatiksi, hän sanoi.
Leipäjuusto virnisti.
- Sellainenkin on suunnitelmana mutta varsinainen suunnitelmani on kyllä ihan toisenlainen, hän naurahti ja painoi sitten nappia pöydässä.
He nousivat hissillä tornin katolle. Nuikki hääräsi lautasantennia muistuttavan vekottimen kimpussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTo Joulu 24 2015, 23:35

("öylähtänyt untuva-aivo" Laughing Anteeksi, en voinut olla nauramatta.)

"Aika panna hösseliks!" Turbo komensi ja painoi kypärän päähänsä. Vinski ja Moto tekivät samoin ja Vinski nosti Santun prätkänsä kyytiin. Kolmikko nosti keulia ja lähti kohti Leipäjuuston tornitaloa. 

Tornitalon luona oli pataljoona hanttapuleja vartioimassa. Rasvanahka huomasi hiiret ja radiopuhelimella antoi hanttapuleille käskyn tuhota hiiret. Tässä vaiheessa Vinski nosti Santun pois pyörän päältä.
"Hei, mitä..!" Santtu protestoi.
"Sori, söpöliini. Mut tää on liian vaarallista kauniimman sukupuolen edustajille." Vinski kaahasi tiehensä.

Moto ampui kahdesta hanttapulin ajoneuvosta eturenkaat puhki, ja autot törmäsivät toisiinsa. Turbo täräytti vieressään ajelevaa konnaa nyrkillä niin että tämä lensi pää edellä isoon roskasäiliöön. Vinski heitti lähintä ajoneuvoa hiirikranaatilla, ja ajoneuvoa kuskannut hanttapuli hyppäsi viime hetkellä pois ennen kuin kranaatti räjähti.

Santtu ei ollut jäänyt täysin toimettomaksi. Pari hanttapulia juoksi häntä kohti aikomuksenaan ottaa hänet kiinni, mutta nainen poimi maasta metallisen putkenpätkän ja kalautti sillä ahdistelijoiltaan tajun kankaalle.
"Aika hyvin vaikka itse sanonkin", Santtu tuumi.

Sillä aikaa hiirikolmikko lähti ajamaan tornin seinää ylös ja syöksyi suoraan toimiston ikkunasta sisälle. Moto osoitti Rasvanahkaa käsikanuunallaan ja tivasi:
"No niin, petroolipelle. Missä Elsa on?"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyPe Joulu 25 2015, 07:44

Samaan aikaan tornin katolla Bob oli kahlinnut Elsan ranteista sateliittiantenniin. Leipäjuusto virnisti ja kääntyi Nuikin puoleen.
- Olemmeko valmiita aloittamaan operaatio lumimyrskyn? hän kysyi.
- Aivan heti teidän jäisyytenne, Nuikki sanoi ja käänsi erästä nappulaa kojelaudassa.
Elsan silmät laajenivat järkytyksestä.
- Mun voimilla on rajansa. Jos se menee yli mä saatan.....AAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!! Elsa ei saanut sanottua loppuun kun hänen kehonsa läpi lensi jääsäde.

Kadulla Santtu oli saanut viimeisenkin hanttapulin lakoon kun hän huomasi tuulen yltyvän. Tuulen yltymisessä ei sinänsä ollut mitään outoa (Chicagoahan kutsutaan tuuliseksi kaupungiksi) vaan sen mukana tuleva lumi yllätti Santun.
- Lunta? hän ihmetteli ja käänsi sitten katseensa taivaanrantaan.
Chicagoa kohti oli tulossa valtava suppilopilvi.
- Tornado, Santtu huudahti ja säntäsi sisälle.
Hänen oli varoitettava jätkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyMa Joulu 28 2015, 19:11

Rasvanahka otti askelia taaksepäin nähdessään Moton osoittamassa häntä käsikanuunalla. "S-se on tornitalon katolla.. pomo vei sen sinne..!"

Santtu juoksi prätkänsä luokse ja alkoi puhua radiopuhelimeen siinä toivossa että saisi hiiret tavoitettua.
"Jätkät, kuuletteko te mua?" Santtu kysyi. Hän onnistui tavoittamaan Vinskin.
"Kuullaan. Mistä on kyse?"
"Mun pitää varoittaa teitä...  tornado lähestyy kaupunkia, ja kohta tuulten kaupunki voi olla tuulen viemää!"
"Outoa", Turbo tuumi. "Näillä seuduilla ei yleensä näe tornadoja. Joten on varmaa että Leipäjuustolla on sormensa pelissä."
"Ja se peli päättyy nyt", Moto sanoi päättäväisesti.
"Joten ei kun hanat auki!" Kolmikko nosti keulia.

Samaan aikaan tornitalon katolla Leipäjuusto katseli kuinka lumimyrsky yltyi. "Operaatio näyttää etenevän suunnitelmien mukaisesti. "
Nuikki katseli ympärilleen ja huomasi prätkähiirten saapuvan paikalle. "Aivan, teidän hyytävyytenne... mutta tällä hetkellä näyttää siltä että suunnitelmiin on tulossa muutoksia!"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTi Joulu 29 2015, 08:15

Elsa riippui kahleiden varassa sateliittiantennissa. Kuullessaan tutun prätkän jylinän hän nosti hieman päätään.
- Moto? hän sopersi.
Moto katsoi hetken Elsaa ja kääntyi sitten Leipäjuuston, Nuikin ja Bobin puoleen silmä punaisena hohtaen.
- Sun suunnitelmas päättyy tässä ja nyt, hän sanoi.
Leipäjuusto virnisti.
- Niinhä te luulette. Nuikki, hän sanoi.
- Kyllä teidän lumisuutenne, Nuikki virnisti ja väänsi laitteen täysille.
Elsa kiljui tuskasta kun jääsäde meni hänen lävitseen. Hänen käsiinsä ja jalkoihinsa alkoi muodostua jääkuori.
- Elsa! Moto huusi.
Turbo katsoi Motoa.
- Vapauta sä Elsa. Mä ja Vinski hoidetaan toi säämasiina, hän sanoi.
Moto nyökkäsi ja ampaisi liikkeelle. Turbo ja Vinski hyökkäsivät kohti laitetta. Moto kaahasi sateliittiantennin luo ja ampui käsitykillään Elsan kahleet hajalle. Elsa putosi hänen syliinsä. 
- Elsa. Kato mua. Oleks sä kunnossa? Elsa kiltti. Sano jotain, Moto sanoi ja yritti saada Elsaa tajuihinsa.
Elsan keho oli jo melkein kokonaan jääkuoren peitossa. Hän avasi hitaasti silmänsä ja katsoi Motoa hymyillen.
- Hei Moto, Elsa sanoi.
- Elsa. Mä olen niin pahoillani, Moto aloitti mutta Elsa keskeytti hänet:
- Älä ole. Sä kuitenkin pelastit mut. Oma James Bondini.
Sitten Elsan kasvot peittyivät jääkuorella. Moto sulki silmänsä ja painoi otsansa vasten Elsan otsaa. Hän yritti taistella kyyneleitä vastaan.
- Elsa. Elsa! ELSAAAA!!!! Moto huusi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTi Joulu 29 2015, 15:37

(Päätin itsekin liittyä tähän tarinan kerrontaan Very Happy)

Turbo käänsi katseensa Motoon päin ja näki mitä Elsalle oli tapahtunut. "Vinski! Mä uskon että sä selviät tästä yksinäs. Mä meen auttaan Motoa!", Turbo sanoi ja kaahasi Moton ja Elsan luokse. "Moto! Mulla on idea! Tää kuulostaa hullulta, mutta luota muhun!", Turbo selitti ja samalla kaivoi taskuistaan johtoja. "Siirrä Elsa mun prätkän moottoria vasten", Turbo käski ja Moto totteli. "Mun antenneista virtaa lisää sähköä mun prätkän moottoreihin näiden johtojen avulla. Kun sähköä on tarpeeksi suuri määrä jää sulaa hetkessä ja Elsa pelastuu!", Turbo selitti ja kytki johtojen toiset päät antenneihinsa. "Sä oot hullu! Sä voit kuolla siihen!", Moto yritti estellä. "Eikös se ole johtajan tarkoitus? Pelastaa ystävät keinolla millä hyvänsä", Turbo vastasi hymyillen. Hän kytki johtojen toiset päät prätkänsä moottoriin. Oranssi valo alkoi virrata Turbon antenneista prätkän moottoriin. Todellinen tuska alkoi. Kipu kiersi ympäri Turbon kehoa, mutta se oli sen arvoista. Jää alkoi nimittäin hetkeä myöhemmi sulaa. "Mä vaikka kuolen jos on pakko, kunhan Elsa on vain turvassa!",Turbo ajatteli.

Kaiken touhun keskellä kukaan ei huomannut, että Leipäjuusto kätyreineen oli kadonnut. He olivat paenneet tornin katolle ja sieltä helikopterilla pois kaupungista. "Nuikki, oletko varma, että torni ja hiiret räjähtävät ajallaan?", Leipäjuusto kysyi Nuikilta ja katseli kopterin ikkunasta torniaan. "Kyllä teidän homeisuutenne. Täsmälleen ajallaa!", Nuikki nauroi ivallisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyKe Joulu 30 2015, 08:52

Moto piteli Elsaa Turbon prätkän moottoria vasten ja katsoi huolestuneena Turboa. Hunajanruskea hiiri irvisteli tuskasta ja yritti kaikin voimin pysyä pystyssä. Jääkuori Elsan ympärillä suli pikkuhiljaa. Lopulta tyttö oli vapaa jäästä. Moto ponkaisi pystyyn ja irroitti johdot Turbon antenneista. Turbo rojahti polvilleen ja huohotti. Moto laskeutui ystävänsä puoleen.
- Turbo. Sä todella olet sekopäisin tyyppi jonka mä olen tavannu. Ooks sä okei? hän kysyi.
- Jeah. Entä Elsa? Turbo huohotti.
Moto kääntyi Elsan puoleen mutta tyttö ei liikkunut. Moto kokeili hänen pulssiaan ja katsoi sitten Turboa.
- Pulssi tuntuu mut on yhä taju veks, hän sanoi.
Silloin Vinski ajoi paikalle.
- Veksistä puheen ollen kantsis häipyä. Tää paikka paukkuu parin sekan sisällä, hän huikkasi.
Turbo ja Moto loikkasivat prätkiensä selkään ja Moto nosti tajuttoman Elsan syliinsä. Kolmikko kaahasi katon reunan yli juuri kun rakennus räjähti. Santtu seisoi kadulla ja katseli kuinka torni tuhoutui jälleen kerran. Hiiret ajoivat hänen luokseen.
- Hienosti hoidettu jätkät, Onks Elsa kunnossa? Santtu kysyi.
Pojat eivät heti vastanneet. Turbo ja Vinski katsoivat Motoa joka nousi prätkänsä selästä tajuton Elsa käsivarsillaan. Santtu peitti suunsa kädellään.
- Ei kai hän? Santtu aloitti.
- Ei. Vain tajuton, Moto sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyPe Tammi 01 2016, 22:44

Elsa oli yhä elossa. Hän näytti kuitenkin kovin kalpealta ja hänen käsivartensa riippuivat velttoina kylkiä vasten. 

Turbo kertoi Santulle mitä oli tapahtunut. "Elsa siepattiin, kiinnitettiin lautasantenneihin ja oli vähällä muuttua jääksi. Sitten Leipis pakeni paikalta just ennen ku sen torni hajos maan tasalle. Toivottavasti se tornado ei saanu kovin pahaa jälkee aikaan."

Santtu vilkaisi ympärilleen. Yhtään rakennusta ei ollut sortunut, ja onneksi tornado oli jo poissa. "Onneks ei käyny kovin pahasti. Mut näyttää siltä et Elsan pitää päästä toipumaan. Tää päivä ei todellakaan oo ollu sieltä helpoimmasta päästä."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyLa Tammi 02 2016, 08:27

Pojat nyökkäsivät, nousivat prätkien selkään ja lähtivät ajamaan kohti baseball-steadionia. 
Hieman myöhemmin tulostaulussa Moto istui tuolilla Elsan vieressä ja tarkkaili häntä. Elsa makasi vuoteessa ja hengitti rauhallisesti mutta miltei huomaamattomasti. Motosta Elsa näytti samalta kuin uneen lumottu prinsessa vaikka Elsalla ei ollutkaan käsisään kukkakimppua tai ruusua. Moto laski katseensa ja mutisi hiljaa itsekseen:
- Oon niin pahoillani tästä Elsa.
Turbo, Vinski ja Santtu katsoivat Motoa hivenen huolestuneina. Pojat olivat yrittäneet tarjota hänelle hodareita ja kotikaljaa mutta Moto ei ollut koskenutkaan annokseen.
- Onks sillä joku paastoaika käynnissä? Vinski ihmetteli.
- Moto on vain huolissaan Elsasta. Siinä kaikki, Santtu sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyMa Tammi 04 2016, 19:47

Turbo huokaisi. "Ei se yleensä kieltäydy hodareista."

Moto ei sanonut mitään vaan istui yhä paikallaan. Hän oli poissa tolaltaan, minkä vuoksi hänellä ei ollut lainkaan ruokahalua. Sitä paitsi hän syyllisti itseään ja koki olevansa vastuussa siitä mitä Elsalle oli tapahtunut. "Yleensä mä diggaan hodareist, mut just nyt ei tee mieli. Mä olen tosi huolissani Elsasta. Jos oisin ehtiny ajoissa hätiin, se ei ois tässä tilassa just nyt."

"Älä syytä ittees, sillä se ei oo sun vika", Vinski muistutti toveriaan. "Se juustopää on vastuussa siitä mitä on tapahtunu", hän sanoi tarkoittaen Leipäjuustoa.
"Tää kaikki on mun syytä", Moto huokaisi.
"Moto, nyt lopetat tollaset puheet", Turbo sanoi. " Se ei ollu sun syy. "
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTi Tammi 05 2016, 08:56

Moto nousi ylös ja katsoi kavereitaan hivenen ärtyneenä.
- Etteks te jätkät tajua? Se oli mun syytä. Jos mä olisin tajunnut mitä kalanaama aikoi niin tätä ei ois tapahtunu eikä Elsa ois tuossa tilassa just nyt. Te kaks olisitte varmaan samanlaisia jos kyse ois Minnistä tai Santusta. (Tässä kohdassa Vinskin naama muuttui saman väriseksi kuin antenninsa) Mä-mä... Moto ei saanut lausettaan loppuun kun hän kuuli Elsan päästävän äänen joka oli jostain huokauksen ja voihkaisun välimailta.
Hän kääntyi takaisin Elsaan päin, istui alas ja otti Elsaa kädestä.
- Elsa kiltti. Palaa tajuihisi, Moto mutisi.
- Ouu mään jätkähän on kuin mikäkin Romeo, Vinski jupisi.
Silloin Santulla leikkasi. Romeo. Se mitä Moto oli sanonut Minnistä ja hänestä. Santtu veti Turbon ja Vinskin hieman kauemmas Motosta.
- Mä taidan tietää mistä toi johtuu, hän sanoi.
- Ei toi o uutta. Moto oli samassa tilassa kun se plutolainen nappula jäi tulituksen alle tai muka jäi, Turbo mutisi.
- Älä muistuta, Vinski voihkaisi.
- Ei tää siitä johdu. Moto on rakastunu Elsaan, Santtu sanoi.
- Täh!? Turbo ja Vinski huudahtivat.

Samaan aikaan eräs toinen plutolainen tarkkaili hiiriä ja Santtua valvontakameran välityksellä.
- Kas kas kas. Vai on harmaa hiirulainen retkahtanut lumivalkoiseen jääneitoseen, Tahko naureskeli.
- Hoidellaanko me ne? Yks hiiri kerrallaan, sit mekaanikkotypy ja sit me saadaan jäähiiri, Ykkönen murahti.
- Ei ei ei ei ja ei. Tarvitsemme hieman nokkelamman suunnitelman, Tahko mutisi ja katsoi sitten videokuvaa.
Sitten hänellä leikkasi.
- Kyllä. Juuri niin. Tarvitsemme tuon valkoisen, Tahko huudahti ja osoitti kuvaa.
- Jäähiiri vai hurjapää? Ykkönen kysyi hieman kummissaan.
Videokuvassa oli nimittäin kaksi valkoista hiirtä.
- Hurjapää. Jos saamme hänet käsiimme hänen tovereillaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin suostua ehtoihini, Tahko sanoi ja nauroi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyKe Tammi 06 2016, 21:35

"Kuulitte ihan oikein", Santtu sanoi katsoen Turboon ja Vinskiin päin ja vaimensi ääntään ettei Moto kuulisi. "Se on aivan lätkässä, ja siitä huomaa et se välittää Elsasta tosissaan. Tietenkin se on poissa tolaltaan."
"Se selittää paljon", Turbo kuiskasi. "Mikään ei oo Motolle niin tärkeetä kuin se, et sen läheiset on turvassa. Ja jos joku sille tärkee joutuu vaaraan, se saattaa syttää itteään niin ku just nyt."
"Mäkin alan käsittää", Vinski kuiski. "Paitsi et se ei ollu Moton vika, eikä sillä oo mitään syytä syyttää itteensä."

Moto ei kuullut toveriensa keskustelua vaan katsoi yhä Elsaan päin toivoen, että hiirineito heräisi. Vaikka hänen toverinsa kuinka vakuuttelivat ettei hän ollut syypää, hän ei voinut lakata soimaamasta itseään. "Heräisit nyt..." hän huokaisi pitäen Elsaa kädestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTo Tammi 07 2016, 08:43

Juuri silloin Elsan silmät värähtivät ja ne avautuivat hiukan.
- Moto, hän sopersi.
- Elsa! Moto huudahti ja kääntyi sitten muihin päin.
- Hei kaiffat! Elsa on hereillä!
Sitten hän kääntyi takaisin Elsaan päin. Elsa yritti nousta seisomaan mutta hänen jalkansa eivät tuntuneet vielä kantavan. Hän rojahti vasten Motoa.
- Sun ei kantsis vielä nousta, Moto sanoi.
Elsa katsoi Motoa ujosti hymyillen. Moto ei ollut voinut koskaan vastustaa tuota hymyä. Hän halasi Elsaa.
- Mä olen niin pahoillani Elsa, Moto sopersi.
- Moto. Älä syytä itseäsi. Sä et olisi voinut onnistua paremmin. Niinku mä olen sanonu sulle ennenkin sä olet mun oma James Bond, Elsa sanoi.
- Elsa, Moto sanoi ja sipaisi hänen hiuksiaan.
Kun Turbo, Vinski ja Santtu ehtivät paikalle he löysivät Moton ja Elsan suutelemassa. Vinski virnisti.
- Toi on siis niin Kodakin arvoinen tilanne, hän naurahti.
Vinskin ääni tuntui rikkovan tilanteen lumouksen. Moto ja Elsa havahtuivat ja kääntyivät katsomaan toisia. Santtu hymyili.
- Kiva nähdä et sä olet hereillä, hän sanoi.
- Kauanks mä oikeastaan olin tajuton? Elsa kysyi niskaansa hieroen.
- About 7 tuntia. Kelpaisko hodarit ja kotikalja? Turbo ehdotti.
- Kiitti mut kaipaisin kyl kylmää appelsiinijuomaa, Elsa sanoi hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptySu Tammi 10 2016, 16:26

"Mä voin tuoda sitä sulle. Tuun kohta takas." Santtu lähti hakemaan kylmää appelsiinijuomaa.
"Me lähdetään hakemaan hodareita ja kotikaljaa. Ei pitäis kestää kauaa", Turbo sanoi pukiessaan kypärää päähänsä. "Vinski, tuutsä mukaan?"
"Jep, messissä ollaan. Ja eikun..."
"Hanaa!" Turbo ja Vinski hyppäsivät prätkiensä kyytiin ja kaahasivat tiehensä.

Kun Santtu, Turbo ja Vinski olivat lähteneet, Moto kääntyi katsomaan Elsaa. "Millainen vointi sulla on? Pärjäätkö sä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyMa Tammi 11 2016, 08:14

- Hiukkasen huippaa ja jalat ei taida kantaa vielä kunnolla mut muuten oon kunnossa. Kiitti sun ja jätkien, Elsa sanoi hymyillen ja katsoi Motoa silmiin.
- Ehkä sun kantsis levätä vielä hetki, Moto ehdotti ja auttoi Elsan takaisin vuoteelle.
Elsa hymyili Motolle ja otti tätä kädestä. Moto hymyili ja suuteli sitten Elsaa.

Samaan aikaan kadulla Turbo ja Vinski kaahasivat kohti lähintä ruokakauppaa. Äkkiä heidän ohitseen toiseen suuntaan kaahasi kourallinen rantakirppuja. Kumpikin tunnisti autoletkan kärjessä olevan auton kuskin.
- Näiks sä saman ku mä? Vinski sanoi.
Turbo pysäytti prätkän ja katsoi autoletkan perään.
- Jeah. Ykkönen. Näyttää siltä et Tahko aikoo laajentaa reviiriään, Turbo totesi leukaansa hieroen.
- Ei tuu onnistuun, Vinski naurahti ja käynnisti prätkän.
- Vinski venaa! Turbo huusi mutta Vinski ei kuunnellut vaan säntäsi konnien perään.
Ykkönen vilkaisi taustapeiliin ja huomasi Vinskin.
- Kala ui suoraan rysään, hän naurahti ja johdatti konnat varastoalueelle.
Hieman myöhemmin Vinski pääsi varastoalueelle. Hän kaahasi sisälle erääseen varastoon. Mitään ei näkynyt. Vinski nousi prätkän selästä tutkien paikkaa tarkemmin. Hän oli varma että roistot piileskelisivät siellä. Juuri silloin varaston ovi sulkeutui ja Vinskin kimppuun kävi joukko konnia. Vinski yritti tapella vastaan mutta Tahkon kätyreitä oli monin verroin enemmän. Vinskin suulle vedettiin liina ettei hän pystyisi huutamaan prätkälleen ohjeita, kädet sidottiin selän taakse ja jalat sidottiin yhteen. Vinski yritti edelleen taistella itsensä vapaaksi kun hänen eteensä astui Ykkönen.
- Nä bileet taitaa olla sun osaltas ohi rotta, Ykkönen naurahti.
- Mmhp smmph! Vinski yritti huutaa mutta liina tukahdutti sanat.
Ykkönen katsoi konnia.
- Varmistakaa et ne muut löytää sen prätkän. Tää valkoinen otetaan mukaan, hän sanoi.
Vinski yritti taistella itsensä irti köysistä mutta lopetti kun yksi roitoista iski häntä laserpistoolin kahvalla takaraivoon. Vinskin päässä pimeni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyKe Tammi 13 2016, 21:59

Santtu tuli takaisin kylmän appelsiinijuoman kanssa ja näki Moton ja Elsan suutelemassa. Ne näyttää tosi hyvältä yhdessä, nainen ajatteli ja yritti varovaisesti kiinnittää Elsan huomion. "Hei, toin sitä appelsiinijuomaa."

Turbo yritti mennä auttamaan Vinskiä, mutta valkoinen hiiri oli jo lyöty tajuttomaksi ja oli nyt rantakirppujen mukana matkalla Teuvo Tahkon luokse. Turbo tutki ympäristöä siinä toivossa että näkisi Vinskin edes vilaukselta. Oli niin Vinskin tapaista syöksyä vaarallisiin tilanteisiin pää kolmantena jalkana täysin harkitsemattomasti, mutta häntä ei voinut siitä huolimatta jättää pulaan. Turbo onnistui paikantamaan Vinskin prätkän ja löysi sen varastorakennuksen luota.

Turbo pysähtyi ja nousi prätkänsä kyydistä. "Vinsentin prätkä. Tää meinaa sitä et Vinski ite on ollu täällä hetki sitten. Hyvä et Santtu on asentanu meiän prätkiin radiopuhelimet." Hän alkoi puhua prätkänsä radiopuhelimeen ja yritti tavoittaa Motoa. "Moto, kuuletsä mua? Vinski on siepattu, ja Tahkon rantakirput on ollu asialla. Sen prätkä löyty varastoalueelta. "
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 EmptyTo Tammi 14 2016, 08:14

Elsa huomasi Santun ja irrottautui Motosta hieman nolon näköisenä.
- Kiitti Santtu, hän sanoi ja otti ihmisnaisen ojentaman lasin.
Samassa Moto huomasi prätkänsä radiopuhelimen rätisevän ja sitten kuului Turbon ääni:
- Vinski on siepattu ja Tahkon rantakirput on ollu asialla. Sen prätkä löyty varastoalueelta.
- Täh!!!??? kolmikko huudahti yhteen ääneen.
Moto avasi yhteyden.
- Moto tässä. Kuuluu kyllä. Sanoiks sä et Vinski on siepattu? hän kysyi.
- Jeah. Tahkon kätyrit on siepannu sen. Tuu varastoalueelle. Mä ootan siellä, Turbo sanoi.
- Ok. Oon siel hetkes, Moto sanoi ja katkaisi yhteyden.
Elsa oli aikeissa nousta ylös mutta oli jälleen vähällä kaatua. Santtu onnistui tukemaan häntä. Moto katsoi Elsaa huolestuneena. Mitä jos Elsa vaipuisi taas tajuttomuuteen tai Jotain muuta. Santtu tuntui lukevan Moton ajatukset.
- Mä huolehdin kyl Elsasta, hän sanoi.
Moto nyökkäsi, nousi prätkän selkään ja kaahasi ulos tulostaulusta.

Samaan aikaan Detroitissa Vinski alkoi palata tajuihinsa armottoman päänsäryn avustamana.
- Uuh. Millä mut oikein kolkattiin. Pää soi kuin sotilassoittokunnan bassorumpu. Hetkinen miks mä en voi liikkua? Vinski ajatteli ja vilkaisi sitten alas.
Hän tajusi nopeasti istuvansa sidottuna tuolissa. Hänen käsivarsiensa ja rintansa yli meni ristiinrastiin köysiä, ranteet oli kahlittu selkänojaan käsiraudoilla, nilkat oli sidottu tuolin jalkohin kiinni ja hänen suunsa oli tukittu ilmastointiteipillä. Vinski yritti kiemurrella itsensä vapaaksi kun Tahko astui toimistoon perässään ykkönen.
- Aaa valkoinen panttivankimme on näemmä palannut tajuhinsa, Tahko sanoi virnistäen mielipuolisesti.
Vinski yritti huutaa uhkauksia mutta sanat puuroutuivat pelkäkisi muminaksi.
- Anteeksi kuinka? En puhu suukapulamuminaa, Tahko sanoi ja nauroi.
Sitten hän käveli LA-radion luokse joka oli valmiiksi viritetty prätkäradion taajuudelle. Ykkönen asettui seisomaan Vinskin taakse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa   Jatka tarinaa - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jatka tarinaa
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
 Similar topics
-
» Jatka tarinaa 2
» Jatka tarinaa 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: