Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ideoita ja ehdotuksia

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Elo 24 2015, 08:00

Täällä saa antaa ehdotuksia ja pyytää idea-apua jos on jotenkin oman tarinansa kanssa umpikujassa Very Happy. Esimerkiks itse en nyt osaa oikeen päättää kumpaan venuslainen käärmekuningatar Kalkkara iskee myrkkyhampaansa: Motoon vai Vinskiin. Mitä ehdotatte
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTo Helmi 25 2016, 16:06

Nyt kaipaisin hieman apua. Olisin kiitollinen jos saisin apua tässä asiassa mutta en halua pakottaa mihinkään.

Olen saanut inspikseni takaisin ja olen aloittamassa ficciä, jossa prätkähiirillä on supervoimia. Luvassa on toimintaseikkaulua huumorilla höystettynä ja ikäraja on siinä K11 tuntumassa. En oikein osaa päättää, miten millaisessa tilanteessa he saavat supervoimansa, vai käytänkö vaihtoehto-/rinnakkaistodellisuutta jossa heillä on supervoimat jo ihan tarinan alusta asti. Onko kenelläkään ehdotuksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyPe Helmi 26 2016, 09:10

Itselleni tulee sellainen kuva mieleen et jätkät sais radioaktiivista happoa päälleen kun ne taistelee kalanaaman kätyreiden kanssa kaatopaikalla. Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyPe Helmi 26 2016, 09:43

Prätkämimmi kirjoitti:
Itselleni tulee sellainen kuva mieleen et jätkät sais radioaktiivista happoa päälleen kun ne taistelee kalanaaman kätyreiden kanssa kaatopaikalla. Miltä kuulostaa?

Kuulostaa hyvältä idealta Smile Kiitos, tuosta oli paljon apua.

Ajattelin myös että jätkien saamat supervoimat ja kyvyt perustuisivat jo muutaman olemassa olevan supersankarin voimiin ja kykyihin. Mistä supersankareista on kyse - sen näkee sitten tarinan aikana. En halua tässä vaiheessa paljastaa liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyLa Helmi 27 2016, 09:07

Kiva että olin avuksi Very Happy. Odotan mielenkiinnolla tätä stooria
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Helmi 28 2016, 09:36

Lil Hoss kirjoitti:
Nyt kaipaisin hieman apua. Olisin kiitollinen jos saisin apua tässä asiassa mutta en halua pakottaa mihinkään.

Olen saanut inspikseni takaisin ja olen aloittamassa ficciä, jossa prätkähiirillä on supervoimia.

Hienoa, että olet saanut inspiksesi takaisin. Odotan mielenkiinnolla, millainen tarinastasi lopulta oikein tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Helmi 29 2016, 07:57

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Nyt kaipaisin hieman apua. Olisin kiitollinen jos saisin apua tässä asiassa mutta en halua pakottaa mihinkään.

Olen saanut inspikseni takaisin ja olen aloittamassa ficciä, jossa prätkähiirillä on supervoimia.

Hienoa, että olet saanut inspiksesi takaisin. Odotan mielenkiinnolla, millainen tarinastasi lopulta oikein tulee.
Sama täällä
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Maalis 13 2016, 08:53

Tuota noin mulla on yks ajatus fanficistä jonka mä voisin ehkä aloittaa, mut en oikein osaa päättää miten aloittaisin. Mulla on kolme vaihtoehtoa.
1. Jätkät ja Santtu pelaa roolipeliä.
2. Leipäjuusto on jotenkin saanut muutettua Chicagon Dungeons & dragons-tyyppiseksi maailmaksi.
3. Jonkinlainen vaihtoehtoinen maailma et jätkät on seikkailijoita ja Santtu on keiju.
Mikä näistä toimis. Mitä mieltä olette?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Maalis 13 2016, 09:29

Prätkämimmi kirjoitti:
Tuota noin mulla on yks ajatus fanficistä jonka mä voisin ehkä aloittaa, mut en oikein osaa päättää miten aloittaisin. Mulla on kolme vaihtoehtoa.
1. Jätkät ja Santtu pelaa roolipeliä.
2. Leipäjuusto on jotenkin saanut muutettua Chicagon Dungeons & dragons-tyyppiseksi maailmaksi.
3. Jonkinlainen vaihtoehtoinen maailma et jätkät on seikkailijoita ja Santtu on keiju.
Mikä näistä toimis. Mitä mieltä olette?

Ehdottaisin vaihtoehtoa 2. Miltä kuulostaisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Maalis 14 2016, 08:15

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Tuota noin mulla on yks ajatus fanficistä jonka mä voisin ehkä aloittaa, mut en oikein osaa päättää miten aloittaisin. Mulla on kolme vaihtoehtoa.
1. Jätkät ja Santtu pelaa roolipeliä.
2. Leipäjuusto on jotenkin saanut muutettua Chicagon Dungeons & dragons-tyyppiseksi maailmaksi.
3. Jonkinlainen vaihtoehtoinen maailma et jätkät on seikkailijoita ja Santtu on keiju.
Mikä näistä toimis. Mitä mieltä olette?

Ehdottaisin vaihtoehtoa 2. Miltä kuulostaisi?
Kuulostaa hyvältä Very Happy . Kiitti avusta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Huhti 10 2016, 20:48

Olen viime aikoina pohtinut sitä että tekisin uuden ficin joka olisi jatko-osa tuolle Supersankarileikkiä- tarinalleni. Ajattelin että tarinan ikäraja olisi K11-K13 tuntumassa, tyylilaji olisi action/adventure huumorilla höystettynä ja käyttäisin tällä kertaa omaa pahishahmoa. Olisiko tällainen idea mistään kotoisin vai onko niin ettei kannata edes yrittää?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Huhti 11 2016, 08:03

Kuulostaa todella hyvältä Very Happy. Onks siinä Miihkali?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Huhti 11 2016, 08:09

TPrätkämimmi kirjoitti:
Kuulostaa todella hyvältä Very Happy. Onks siinä Miihkali?

En ole vielä päättänyt onko Miihkali mukana tarinassa. Tosin pitäisi hänellekin keksiä joku (super)sankari - ehkäpä Robin jotta Turbolla olisi aisapari - Turbosta on siis tullut Batman ja Batmanilla on Robin. Tai vaikkapa Salama? Rolling Eyes Jos sinulla on omia ideoita, anna tulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTi Huhti 12 2016, 08:11

No musta Miihkalille sopis Robin koska se on teini-ikäinen ja samoin on Robin. Siihen kans sopis se supersankarisarjakuvien juttu et jos pahikset ei ole siepannu jotain reprotterinaista niin se on väistämättä sidekick jonka ne on kaapannu. Eli ajatukseni olisi että pahikset sieppaisi Miihkalin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTi Huhti 12 2016, 08:16

Prätkämimmi kirjoitti:
No musta Miihkalille sopis Robin koska se on teini-ikäinen ja samoin on Robin. Siihen kans sopis se supersankarisarjakuvien juttu et jos pahikset ei ole siepannu jotain reprotterinaista niin se on väistämättä sidekick jonka ne on kaapannu. Eli ajatukseni olisi että pahikset sieppaisi Miihkalin Very Happy
 
Miihkalista tehdään sii Robin Smile Voin jo kuvitella Turbon ja Miihkalin taistelemassa pahiksia vastaan ja Batmanin tunnarin soimassa taustalla  Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTi Huhti 12 2016, 08:25

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
No musta Miihkalille sopis Robin koska se on teini-ikäinen ja samoin on Robin. Siihen kans sopis se supersankarisarjakuvien juttu et jos pahikset ei ole siepannu jotain reprotterinaista niin se on väistämättä sidekick jonka ne on kaapannu. Eli ajatukseni olisi että pahikset sieppaisi Miihkalin Very Happy
 
Miihkalista tehdään sii Robin Smile Voin jo kuvitella Turbon ja Miihkalin taistelemassa pahiksia vastaan ja Batmanin tunnarin soimassa taustalla  Laughing
Joo se 60-luvun tunnari Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Heinä 24 2016, 07:53

Jos sä kaipaat vielä apua ton supersankari jutun kanssa niin yks ehdotukseni kuuluu et pahikset vois yrittää tappaa Turbon polttouunilla. Myönnän kyllä et se on silkkaa 60-lukua mut sitä Pingviini yritti tehdä Batmanille vaik sankari olikin silloin siviileissä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptySu Heinä 24 2016, 09:27

Voin harkita asiaa, mutten lupaa mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyMa Heinä 25 2016, 08:19

Okei  Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTo Loka 13 2016, 21:59

Mutantin päivä ei oikeastaan ole jumissa muuten kuin yksi kohtaus kirjoittaa puhtaaksi ja loppumuokkaus pitäisi jaksaa.

Sen sijaan vinkkejä ficcien kommentointiin! Mä olen hirveän huono lukija tässä, luen mutta en juuri kommentoi...

Välillä tosin heti tietää mitä tahtoo sanoa mutta tosi usein ei vaan keksi mitään, tai unohtuu jos jättää myöhemmäksi tai sitten tulee joku ihme kynnys kirjoittaa mitään kun alkaa tuntua liian yksinkertaiselta vaan kirjoittaa "hyvä tarina" tms. vaikka parempihan pari sanaa on kuin ei yhtään. 

Mitä tahtoisit ficin kirjoittajana kuulla lukijoilta? Onko jotain kysymyksiä joihin tahtoisit lukijan vastaavan? Onko sinulle tärkeämpi kuulla mitä tunteita tai fiiliksiä lukijoissa herää vai toivotko ennemmin ehkä syvempää juonellista/tarinallista tai muodollista analyysia - tai ehkä jotain ihan muuta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyPe Loka 14 2016, 07:18

No en mä mitään kirja-arvioo kaipaa mut ois sekin ihan hauska Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTo Heinä 06 2017, 21:46

Mulle on tärkeetä saada tietää, millasia ajatuksia ja tunteita mun teksti lukijoissa herättää, sillä mun kirjoitukset ovat yleensä melko pohdiskelevia tai käsittelevät paljon tunnetiloja, ja on kiinnostava tietää välittyykö lukijalle sama tunnelma kuin mitä mulle silloin kun kirjoitan/luen omaa tekstiäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyPe Heinä 07 2017, 07:51

Älä huoli. Mä ainakin tulen kommentoimaan joka osaa.

Ja sit yks kysymys tohon mieltymyksiin liittyen. Kumpaan te haluutte mun päättävän sen. Häihin vai lasten saantiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTi Heinä 11 2017, 08:56

Prätkämimmi kirjoitti:
Ja sit yks kysymys tohon mieltymyksiin liittyen. Kumpaan te haluutte mun päättävän sen. Häihin vai lasten saantiin?

Ehdotan häitä. Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia EmptyTi Heinä 11 2017, 09:01

Kuulostaa ihan hyvältä. Kiitti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ideoita ja ehdotuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Ideoita ja ehdotuksia   Ideoita ja ehdotuksia Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ideoita ja ehdotuksia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Fanfiction ja fanitaide :: Keskustelua fan fictionista ja fanitaiteesta-
Siirry: