Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

DeadRat esittäytyy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
DeadRat21
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 449
Ikä : 22

ViestiAihe: DeadRat esittäytyy   Su Maalis 08 2015, 10:44

Hei. Olen DeadRat21, tämän palstan (tällä hetkellä) ainoa miessukupuolen edustaja. Olen syntynyt loppuvuodesta 1994 ja asustelen Pirkanmaan maakunnan itäosassa. Valmistuin lukiosta viime vuoden keväällä ja siitä lähtien olen ollut työttömänä pohdiskelemalla samalla tulevaisuuden ammattiani. Harrastuksiani ovat videopelit ja pelikuvan nauhoitus, musiikkivideoiden tekeminen (kunhan saan liekehtivän inspiraation), lukeminen, kirjoittaminen, musiikin kuuntelu, wanhan hywän ajan (80-90 -luvut) piirretyt, elokuvat, arvostelujen tekeminen, urheilun seuraaminen, mysteerien pohdiskelu ja säännöllinen liikunta.

Luonteeltani olen pikkutarkka, syrjäänvetäytyvä, analyyttinen, kaikille tasa-veroista oikeutta janoava, totuudenmukainen, luovuutta ja luontaista rohkeutta arvostava ja osittain herkkänahkainen ihminen, joka ei ainoastaan halua aloittaa jotain, vaan viedä sen myös kunnialla loppuun. Introvertti kun olen, en juurikaan käytä somea ja jos käytän, niin ainoastaan käyttäjänimen varjossa. Jos kuitenkin kiinnostaa keskustella kanssani, niin siitä vaan. Ei tarvitse ollenkaan pelätä sitä, että joku varjoissa hiippaileva äpärä kolkkaisi sinut tajuttomaksi ja raahaisi pimeyden suojiin, mikäli avataristani jotain sellaista päättelit. Terroristit sun muut nilkit tosin saavat pelätä... Twisted Evil

Prätkähiiriä katselin ensimmäistä kertaa 2000 -luvun alkupuolella ja tykästyin välittömästi hiiriin sekä ohjelman asenteeseen kaikkia legendaarisia lausahduksia unohtamatta. Vuoden 2006 loppupuolella Prätkis -buumin nostaessa taas päätään vanha into sarjaa kohtaan palasi ja siitä lähtien se on ollut on/off -tilassa. Tämä johtuu lähinnä siitä, kun välillä tahtoo oikeasti tsekkailla muitakin piirrettyjä, mutta side sarjaan on kuitenkin pysynyt ehjänä vuosien jälkeenkin.

Etsiessäni Prätkähiiri  -fanifiktioita kesällä 2010 törmäsin ihmetyksekseni Last Chance Garageen, suomenkieliselle BMFM -fanifiktiolle tarkoitetulle sivustolle, mutta kesti ainakin 8 kuukautta ennen kuin lopulta päätin ottaa härkää sarvista ja liittyä sinne. Silloin tosin moni vakiokäyttäjä oli, surullista kyllä, vaihtanut jo maisemaa. Tarinani tulevat olemaan melko synkkiä, pääosin siinä K16 – K18 -ikärajahaarukassa, mutta useimmiten K16, sillä minua kiinnostaa enemmän hahmojen tunteisiin syventyminen ja jännityksen luominen kuin todella raa'asta väkivallasta kirjoittaminen. Tarinoitani en tosin säännöllisesti päivittele, sillä minulla on paljon muutakin tehtävää ja joudun silloin tällöin painimaan jokaisen kirjoittajan vihollisen, kirjoituskammon (writer's block) kanssa.

Kommentteja saa toki pistää ja rakentava kritiikki otetaan vastaan, eli ei tarvitse minun puoleltani pelätä raivonpuuskia, kunhan käyttäytyy ja vieläpä asiallisesti. Pitkän kirjan lukeminen on helppoa, mutta itse sellaisen kirjoittaminen vaatii erittäin paljon, varsinkin ensikertalaiselta. Mutta sitä ei kannata nähdä ainoastaan valtavana ylivoimaisena haasteena, vaan mahdollisuutena toteuttaa itseään. Eli käy sinäkin vain tuumasta toimeen, niin johan alkaa tapahtua. Ensimmäinen sana on jo itsessään suuri voitto.

- DeadRat21

Näytä käyttäjän tiedot
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 4626
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: DeadRat esittäytyy   Su Maalis 08 2015, 10:56

On voitu jutella netissä aikaisemmin mutta kiva lukea sinunkin esittelysi Smile

Minä muualla: Livejournalissa (englanniksi, blogin nimi tullaan päivittämään) ja Vuodatuksessa (suomeksi, tullaan poistamaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 5481
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: DeadRat esittäytyy   Ma Maalis 09 2015, 07:39

Kiva tutustua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
DeadRat21
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 449