Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus EmptyMa Joulu 03 2018, 20:19

Hei kaikille.

Pitkään ja hartaan pohtimisen jälkeen olen päättänyt jättää tämän foorumin ja myös prätkähiirten faniyhteisön/fandomin lopullisesti. Olen vielä tämän viikon täällä, ja ensi maanantaista eli 10.12.-18 lähtien minua ei enää näy täällä. Foorumin olemassaoloon tämä asia ei vaikuta, ja kirjoittamani fanficit jäävät tänne. Päätös on ja pysyy, enkä muuta mieltäni. 

Kerron lyhyesti siitä miksi olen päätynyt tähän ratkaisuun. Ensiksi, minulla on huonoja kokemuksia tästä sivustosta, ja koen sen ylläpitämisen tuottavan enemmän stressiä kuin iloa. Toiseksi, olen pettynyt prätkähiirten faniyhteisöön. Kolmanneksi, henkilökohtaisista syistä johtuen minun on vaikea huolehtia foorumista ja sen asioista. Neljänneksi, minusta tuntuu siltä, ettei minulla ole enää mitään annettavaa tälle faniyhteisölle. Sad 

Pahoittelen tätä asiaa, mutta minusta tuntuu että näin on parasta. Mutta arvomaailmaani ja mielipiteitäni en pyytele anteeksi, vaikka niistä on tullut "sanomista" ja jopa mielenterveyteni on asetettu perusteettomasti kyseenalaiseksi tämän takia. Tuntuu siltä, ettei minulla ole oikeutta omiin mielipiteisiin ja tunteisiin edes täällä. Oletin pitkään että olemalla avoin näyttäisin esimerkkiä ja rohkaisisin muitakin avautumaan - niin ei käynyt. Minulta kesti tosi pitkään rohkaistua avautumaan mutta aina kun avaudun, tulee sanomista facepalm 

Jos tähän loppuun voi jotain hyvää sanoa, niin olen saanut mahdollisuuden toteuttaa luovuuttani ja myös suoda saman mahdollisuuden myös muille prätkisfaneille. Olen myös tutustunut ihmisiin joihin en olisi muissa olosuhteissa tutustunut.

Pitäkää lippu korkeella ja koittakaa pärjätä.

- Last Chance


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Su Joulu 09 2018, 10:06, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : korjasin päivämäärän - maanantai olikin 10.12 eikä 9.12)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus EmptyTi Joulu 04 2018, 16:04

Harmihan tämä on mut se on sun päättökses Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Tee.Bee.




Viestien lukumäärä : 16
Join date : 21.05.2017
Ikä : 36
Paikkakunta : EP

Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus EmptyKe Joulu 05 2018, 00:17

Onneksi kuitenkin aina voi tulla takaisin jos koskaan siltä tuntuu :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus EmptyKe Joulu 05 2018, 16:19

Tee.Been sanois on kyl pointtia :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus EmptySu Joulu 09 2018, 20:58

Se on nyt hyvästien paikka. Takaisin en aio tulla. Ikinä.

Tämä viesti on viimeinen kerta kun kuulette minusta täällä. Myös henkilökohtaiset prätkisaiheiset blogini Vuodatuksessa ja Livejournalissa tulevat katoamaan lähipäivinä internetin bittiavaruuteen. Eli selvällä suomenkielellä se tarkoittaa sitä, että ne poistetaan. Elämäni jatkuu, mutta jossain muualla kuin täällä. Tunnustani en poista koska en ylläpitäjänä pysty poistamaan omaa tunnustani - muut voivat nyt halutessaan poistaa oman tunnuksensa.

Älkää yrittäkö tavoittaa minua. En halua olla enää missään tekemisissä tämän faniyhteisön kanssa jossa minua vihataan. Pidemmän ajan foorumin pyörittäminen on maistunut puulta ja nöyryytyksiltäkään en ole säästynyt. Henkilökohtaisesti olen kokenut nämä nöyryytykset kiusaamisena. Tämä asia on yksi syy siihen miksi lähden täältä, sen ohella että faniyhteisö on tuottanut pettymyksen koska, sillä on aivan liian jyrkkä ja ehdoton kanta uusia prätkähiiriä kohtaan.

Arvomaailmaani ja mielipiteitäni en pyydä anteeksi. En myöskään pyydä anteeksi sitä, että olen huomauttanut sääntörikkomuksista julkisesti - joillakin foorumeilla tämä on normaali käytäntö. Jos olen sanonut sääntörikkomuksista, olen sanonut aiheesta. En myöskään ole pahoillani siitä, että olen avautunut omista ongelmistani ja puhunut foorumin ongelmista. En myöskään pahoittele sitä, että olen yrittänyt hankkia ystäviä tämän faniyhteisön kautta. Ainoa asia jota pahoittelen on se jos olen aiheuttanut mielipahaa sanomisillani. Olen vaikka ja mitä, mutta en varmasti ole mikään diktaattori enkä syypää foorumin ongelmiin.

Jos jotain hyvää voin sanoa, niin sen että olen saanut tilaisuuden toteuttaa omaa luovuuttani ja antaa saman mahdollisuuden myös muille.

Hyvästi ja kiitos yhteisistä vuosista. 

- Last Chance
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty
ViestiAihe: Vs: Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus   Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ylläpitäjän jäähyväisilmoitus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Moderaattoreiden ja ylläpitäjän tehtävät ja toimenkuva
» Ylläpitäjän nimimerkki vaihtuu 27.11.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Ilmoitustaulu :: Ilmoitusasiat-
Siirry: