Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Hauskat kohtaukset

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTo Syys 01 2016, 12:57

Mitkä ei olis hauskoja Very Happy Yks mun lemppareita on hiirten laulut. Ne naurattaa aina, joskus ne sanat mut ainakin se tyyli. Ei ne mun korvaan niin kamalilta kuulosta, mutta muut sarjan hahmot tekee selväksi, että lähietäisyydeltä kuultuna on aivan karseeta - mut hiiret vaan laulaa kun tykkäävät siitä. 

Kaivoksen konnat, tyypit on Monttupomon vankina:

Moto (laulaa): Hetki lyöä, viimein hetki lyöä

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Hetkilyoumlviimehetkilyouml-kumpipahempipaikkataumlmaumlvaisunlaulu

Manuel: Kumpi pahempi soppa, sun laulu vai tää paikka?

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Kumpipahempisoppasunlauluvaitaumlaumlpaikka

Turbo: Helppo kysymys, laulu!

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Kumpipaahempi-helppokysymyslaulu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTo Syys 01 2016, 14:15

Kylläpäs Manuel näyttää pieneltä Turboon ja Motoon verrattuna.

Edellisen kirjoittajan allekirjoitus toi mieleen Haisevan kaupungin kohtauksen jossa Leipis sanoi tuplaavansa Rasviksen palkan ja Rasvis sanoo "Vau, ennen en saanu mitään ja nyt saan sen tuplana!" Laughing 

Anteeksi jos viisastelen, mutta nolla kertaa kaksi on edelleen nolla Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyPe Syys 02 2016, 07:23

Tää taitaa löytyy jaksosta Alta nollapisteen.


Leipäjuusto: Emme ole matkalla Pohjoisnavalle vielä emmehän. Pitääkö minun muistuttaa että tilanne on epätoivoinen ja pyylevä pyrstöni on pelissä?
Nuikki: Ei ole pelilläkään helppoa.

Hulvaton Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Syys 06 2016, 19:39

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 KotikaljaaLaitaselikaseelasiin

Kun Vinski yrittää esittää hurjaa Kaivoksen konnissa ja tilaa
"Kotikaljaa, laita se likaseen lasiin"
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyKe Syys 07 2016, 07:22

Ja se jatkuu kun Vinski sanoo sille korstolle et "Mä toivoin ettet ois puhunu. Sun henki haisee kuin kaiken kokenu komposti" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Syys 13 2016, 18:03

Tämä kohtaus jaksosta Talli tulilinjalla:

Kourakolli: (puhuu Santusta) Missä se kuuma sussu on?
Rasvanahka: Se ei halunnu tulla mut mä toin sen isoäidin. (Rasviksen vieressä seisoo mummoksi puettu Vinski)


Ja tämä Naamioidusta prätkämimmistä:

(Pahikset saapuvat paikale mukanaan Harri Happokäsi)
Moto: Kato vaan. Vanhoja tuttuja ja yks uus naama.
Vinski: Hahaa, hyvin laskettu.
Moto: En oo haka matikas, mut nää tyypit on helppo ynnätä.


Ja tämä Katukorpeista:

(Moto ja Vinski loukkaantuivat jakson alussa, minkä vuoksi Motolla on kipsi jalassa ja Vinskillä käsi kipsissä, Vinski ajaa kuorma-autoa ja Moto kirjoittaa jotain Vinskin kipsiin)

Vinski: Mitäs kirjottelet, Moto-veikkaseni? Et kai sä rakkauskirjettä väsää?
Moto: Tää tulee suoraan sydämestä.
Vinski: (lukee tekstin kipsistään) "Vinskille joka mursi tämän käden yrittäessään taputtaa itseään selkään."


Ja vielä yksi Vuoden kelmistä:

(Hiiret ovat kahleissa sidottuina)
Vinski: "Et usko, miten kivuliaat nää kahleet on mun bodylle."
(Hiiret voihkivat ja ovat valittavinaan kipua)
Mutantti: "Älkää kiusatko! Te koettelette mua! Lopettakaa! (nauraa)


Ei voi muuta kuin nauraa lmao

Hetkinen ja seis; missä välissä Vinski on oppinut ajamaan kuorma-autolla? confusion
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyKe Syys 14 2016, 07:37

Noi on kieltämättä kaikki ihan älyttömän hauskoja mut paras tulee kyl tässä.
Alta nollapisteen
Nuikki: Sataneljä kilometriä
Leipäjuusto: Loistavaa
Nuikki: Pohjoisnavalta
Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyKe Syys 14 2016, 18:12

Lil Hoss kirjoitti:

Ja tämä Katukorpeista:

(Moto ja Vinski loukkaantuivat jakson alussa, minkä vuoksi Motolla on kipsi jalassa ja Vinskillä käsi kipsissä, Vinski ajaa kuorma-autoa ja Moto kirjoittaa jotain Vinskin kipsiin)

Vinski: Mitäs kirjottelet, Moto-veikkaseni? Et kai sä rakkauskirjettä väsää?
Moto: Tää tulee suoraan sydämestä.
Vinski: (lukee tekstin kipsistään) "Vinskille joka mursi tämän käden yrittäessään taputtaa itseään selkään."


Hetkinen ja seis; missä välissä Vinski on oppinut ajamaan kuorma-autolla? confusion
Toi on yks mun lemppareista, ja sekin on musta hyvä että välillä näytetään, että stunttitempuista voi käydä myös huonosti...

Ainakin uuteen sarjaan mennessä vinski on unohtanut tuon nelipyöräisillä ajotaidon, yhdessä jaksossa mopot on kaapattu ja Santtu hankkii heille hippivolkkarin. Vinski tietysti uhoaa osaavansa ajaa joten Santtu ei neuvo... Lopulta he yrittää ohjekirjan kanssa ajaa, vaihteet rutisten "kengurubensalla" ja lopulta Moto ajelee hätävilkut päällä ja tuulilasinpyyhkimet viuhuen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTo Syys 15 2016, 07:32

Norton kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:

Ja tämä Katukorpeista:

(Moto ja Vinski loukkaantuivat jakson alussa, minkä vuoksi Motolla on kipsi jalassa ja Vinskillä käsi kipsissä, Vinski ajaa kuorma-autoa ja Moto kirjoittaa jotain Vinskin kipsiin)

Vinski: Mitäs kirjottelet, Moto-veikkaseni? Et kai sä rakkauskirjettä väsää?
Moto: Tää tulee suoraan sydämestä.
Vinski: (lukee tekstin kipsistään) "Vinskille joka mursi tämän käden yrittäessään taputtaa itseään selkään."


Hetkinen ja seis; missä välissä Vinski on oppinut ajamaan kuorma-autolla? confusion
Toi on yks mun lemppareista, ja sekin on musta hyvä että välillä näytetään, että stunttitempuista voi käydä myös huonosti...

Ainakin uuteen sarjaan mennessä vinski on unohtanut tuon nelipyöräisillä ajotaidon, yhdessä jaksossa mopot on kaapattu ja Santtu hankkii heille hippivolkkarin. Vinski tietysti uhoaa osaavansa ajaa joten Santtu ei neuvo... Lopulta he yrittää ohjekirjan kanssa ajaa, vaihteet rutisten "kengurubensalla" ja lopulta Moto ajelee hätävilkut päällä ja tuulilasinpyyhkimet viuhuen Very Happy
Mä muistan ton jakson Very Happy . Ainoo jolla lopulta autolla ajo  suju oli muistaakseni Turbo Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Loka 18 2016, 18:07

Muistin Kivikasvosta aika huvittavan kohtauksen jossa ylipäällikko Camembert on tilannut itsensä näköisen patsaan joka siirtyi kuljettimella Plutoon. Ylipäällikkö kertoo huvittuneen oloisena, että patsas saapui hänen puutarhaansa juuri kun anoppi oli kylässä. Tässä kohtaa näytetään että anoppi on joutunut patsaan liiskaamaksi. Laughing 

Piirretyissä tuo on hauskaa, mutta oikeassa elämässä se olisi vähemmän hauskaa. Jotenkin tuli mielikuva, ettei Camembert tule kovin hyvin juttuun anoppinsa kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyKe Loka 19 2016, 07:41

Totta Very Happy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptySu Marras 27 2016, 18:55

Ollako vai eikö olla -jakson lopusta:

(Leipis ja kumppanit on siirretty Kolme pientä porsasta-satuun)
Leipäjuusto (possunaamari päässä): Oi pliis, herra hukka, pliis! Äh, mitä minä oikein anelen?

Saman jakson lopussa:
Rasvis: T-t-thats all folks! (Leipis kiskaisee Rasviksen pois ruudusta)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyMa Marras 28 2016, 08:06

Lil Hoss kirjoitti:


Saman jakson lopussa:
Rasvis: T-t-thats all folks! (Leipis kiskaisee Rasviksen pois ruudusta)
Looney tunes-klassikko Laughing . Musta se on kyl Nuikki joka sen kiskasee Rasviksen verhon taakse mut ihan sama Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyMa Marras 28 2016, 19:06

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:


Saman jakson lopussa:
Rasvis: T-t-thats all folks! (Leipis kiskaisee Rasviksen pois ruudusta)
Looney tunes-klassikko Laughing . Musta se on kyl Nuikki joka sen kiskasee Rasviksen verhon taakse mut ihan sama Very Happy

Ai se olikin Nuikki. Onpas minulla huono muisti Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Marras 29 2016, 08:40

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:


Saman jakson lopussa:
Rasvis: T-t-thats all folks! (Leipis kiskaisee Rasviksen pois ruudusta)
Looney tunes-klassikko Laughing . Musta se on kyl Nuikki joka sen kiskasee Rasviksen verhon taakse mut ihan sama Very Happy

Ai se olikin Nuikki. Onpas minulla huono muisti Embarassed
Joo musta hanska kerta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptySu Tammi 29 2017, 21:50

En muista missä jaksossa tämä tapahtui, mutta se naurattaa silti.

Vinski: (seisoo kivisen muurin päällä) Hei, muistakaa kenelle puhutte!
(Konnat tulittavat, muuri sortuu ja Vinski putoaa alas sätkien ja katoaa näkyvistä)
Vinski: Mä en todellakaan siedä et mut keskeytetään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyMa Tammi 30 2017, 08:15

Lil Hoss kirjoitti:
En muista missä jaksossa tämä tapahtui, mutta se naurattaa silti.

Vinski: (seisoo kivisen muurin päällä) Hei, muistakaa kenelle puhutte!
(Konnat tulittavat, muuri sortuu ja Vinski putoaa alas sätkien ja katoaa näkyvistä)
Vinski: Mä en todellakaan siedä et mut keskeytetään.
Tää taitaa olla jaksossa Juustomaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyLa Helmi 11 2017, 13:07

Lil Hoss kirjoitti:
Jori Van Hameen vuorosanasekoilu jaksossa Vaara on bisnekseni nauratti ainakin minua niin että putosin tuolilta lmao Jori uhosi että tekee itse omat stunttinsa mutta lensi kuitenkin rähmälleen kuralätäkköön Laughing Huomaan kyllä että Joria ei valittu näyttelijänlahjojen perusteella.
Se oli mainio. Samoin kun Santtu oli rambona jakson lopussa. Laughing

Kadonnut järvi jaksossa. Se kohtaus kun Rasvis koittaa hienotunteisesti vihjata Leipikselle, että Prätkikset on hengissä ja tulossa kimppuun ja Leipis koittaa hätistää sen kun juttelee Camembertin kanssa levävesitilauksesta ja kutsuu sen Maahan.  lmao Koitan saada klipin saksittua tuubiin. Se pitää nähdä ja kuulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyLa Helmi 11 2017, 13:49

ukuotus_ukuli kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Jori Van Hameen vuorosanasekoilu jaksossa Vaara on bisnekseni nauratti ainakin minua niin että putosin tuolilta lmao Jori uhosi että tekee itse omat stunttinsa mutta lensi kuitenkin rähmälleen kuralätäkköön Laughing Huomaan kyllä että Joria ei valittu näyttelijänlahjojen perusteella.
Se oli mainio. Samoin kun Santtu oli rambona jakson lopussa. Laughing

Kadonnut järvi jaksossa. Se kohtaus kun Rasvis koittaa hienotunteisesti vihjata Leipikselle, että Prätkikset on hengissä ja tulossa kimppuun ja Leipis koittaa hätistää sen kun juttelee Camembertin kanssa levävesitilauksesta ja kutsuu sen Maahan.  lmao Koitan saada klipin saksittua tuubiin. Se pitää nähdä ja kuulla.

Ai se kohtaus jossa Rasvis tekee käsillään hiirenkorvat ja hokee "hanatauki, hanatauki" Laughing

Jostain syystä minua nauratti myös Ystävyys koetuksella - jakson kohtaus jossa Turbo on tulossa pelastamaan Vinskiä ja Motoa Leipiksen tornitalosta. Leipis huomaa että Turbo on tulossa, minkä jälkeen alkaa kiljua, huitoa käsillään ja juoksennella edestakaisin kuin päätön kana lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptySu Helmi 12 2017, 08:49

Lil Hoss kirjoitti:
ukuotus_ukuli kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Jori Van Hameen vuorosanasekoilu jaksossa Vaara on bisnekseni nauratti ainakin minua niin että putosin tuolilta lmao Jori uhosi että tekee itse omat stunttinsa mutta lensi kuitenkin rähmälleen kuralätäkköön Laughing Huomaan kyllä että Joria ei valittu näyttelijänlahjojen perusteella.
Se oli mainio. Samoin kun Santtu oli rambona jakson lopussa. Laughing

Kadonnut järvi jaksossa. Se kohtaus kun Rasvis koittaa hienotunteisesti vihjata Leipikselle, että Prätkikset on hengissä ja tulossa kimppuun ja Leipis koittaa hätistää sen kun juttelee Camembertin kanssa levävesitilauksesta ja kutsuu sen Maahan.  lmao Koitan saada klipin saksittua tuubiin. Se pitää nähdä ja kuulla.

Ai se kohtaus jossa Rasvis tekee käsillään hiirenkorvat ja hokee "hanatauki, hanatauki" Laughing
Joo toi kohta on kyl ihan hulvaton Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 09 2017, 16:29

Olipa kerran Marsissa - trilogiasta:


Leipis tai Stilton: (höpöttävät jotakin automaattilaukaisimesta)
Rasvis: Lauennut autonratti? Ei kiitos kun mulla ei oo ees ajokorttia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 09 2017, 16:33

Lil Hoss kirjoitti:
Olipa kerran Marsissa - trilogiasta:


Leipis tai Stilton: (höpöttävät jotakin automaattilaukaisimesta)
Rasvis: Lauennut autonratti? Ei kiitos kun mulla ei oo ees ajokorttia.
Toi on niin nolo Laughing !
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 14 2017, 08:35

Jos kysytään hauskinta kohtaa Juustokuninkaan katkuisesta valtakunnasta niin jokainen kohta kun mutantti sekoilee Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyPe Heinä 28 2017, 10:45

Jakso Hanat auki:


Mutantti: Hei proffa. Miten ois neljä kättä et vois taputtaa stereona?

Tosi hassua Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 EmptyPe Heinä 28 2017, 21:00

Talli tulilinjalla - jaksossa Mutantti lentää helikopteria/jotain lentävää härveliä ja katsoo toiveikkaana ulos nähdessään jätkät. Hetken kuluttua näkyy, miten mutantti laskeutuu laskuvarjon varassa pettynyt ja hapan ilme kasvoillaan lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hauskat kohtaukset   Hauskat kohtaukset - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hauskat kohtaukset
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Noloimmat kohtaukset/tilanteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Yleinen prätkähiirikeskustelu-
Siirry: