Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 4

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTi Syys 04 2018, 17:23

Sen takia yleensä odotan että tukka kuivuu ennen kuin menen nukkumaan. Ettei tyyny kastu. No, lyhyt tukka kuivuu nopeammin kuin pitkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTi Syys 04 2018, 17:25

Totta. Yleensä saatan mennä hiukset kosteina nukkumaan mutta vain silloin kun olen käynyt suihkussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:17

Hiukset on nyt leikattu. Sivulta ja takaa lyhennettiin aika reippaasti, ja päälaelta jäi pidemmäksi kuin muualta. Olen tyytyväinen uuteen tyyliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:18

Hieno juttu. Kuulostaa tosi kivalta tyyliltä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:28

Melko paljon tuota tukkaa jouduttiin leikkaamaan kun sitä oli niin paljon ja se oli kasvanut reippaasti - ja edellinen hiustenleikkuu oli toukokuussa. Ja kampaajakin totesi että sitä tukkaa on paljon ja se oli kasvanut äkkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:29

Joo itsekin leikkautin tos heinäkuun alussa ja kampaaja sano et mulla on niin paksu tukka ettei pelkkä suihkepullo riitä kasteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:35

Ilmeisesti tarvittiin hieman enemmän kuin pelkkä suihkepullo. Joillakin ihmisillä on luonnostaan tuuheat hiukset.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:36

Joo ihan kunnon kastelu siin hiusten pesu altaassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:42

Toisinaan hiustenleikkuun yhteydessä pestään hiukset. Minulta pestiin hiukset tänään kun olivat sekaisin nukkumisen jälkeen.

Joskus mietin, leikkaisinko itse mutta olen tullut siihen lopputulokseen että käyn mieluummin ammattilaisen luona leikkauttamassa hiukset. Saattaisin vahingossa leikata liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:52

Joo olen itse ollut joskus samalla kannalla että kohta tartun itse saksiin ja leikkaan niskan paljaaksi mutta ei ole tapahtunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:54

Jotkut ihmiset todellakin leikkaavat hiuksensa itse. Tai sitten he tarttuvat parranajokoneen tapaisiin laitteisiin joilla leikkaavat hiuksensa. Joskus olen leikannut jonkin yksittäisen suortuvan joka valuu itsepäisesti silmien eteen vaikka mitä tekisi kun sitä ei saanut muuten kuriin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 16:59

Mulla on äiti tainnut rapisa viimeks otsatukkaa kun olin päiväkerhossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:31

Omaa tukkaa itse joudun pitämään niin lyhyenä kuin mahdollista niin, että joka toisen tai kolmannen viikon välein se otetaan pois. Vielä viime vuosikymmenellä tilanne oli toinen: tavallisesti tukka otettiin minulta pois joko joululoman tai kesäloman alkajaisiksi ja oliko se vuoden 2008 keväällä, kun koulun päätyttyä minulla oli aivan järkyttävä määrä tukkaa, mutta sellainen ei enää ole omalla kohdallani mahdollista. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:33

Mikä on vialla Sad? Kuiva hiuspohja?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:41

Minulla on psoriasiksen riivaama hiuspohja, minkä takia se on pidettävä lyhyenä, tosin se on hoidettavissa tervashamppoolla ja kookosrasvalla. Olen tosin alkanut miettimään vakavasti sitä, että pitäisi vähän aktivoitua liikunnan suhteen (käydä lenkillä ja salilla) ja vähän saada herkutteluakin kuriin, niin voisi edes hieman olo helpottua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:43

Siis sun hiuspohjas hilseilee tosi pahasti? D-vitamiinin pitäis auttaa jos wikipediaa on uskominen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:45

Joo, se on juurikin tuota, mitä arvasit. Mitä nyt olen ymmärtänyt, myös "normaalipainossa" pitäytyminen ja liikunta voivat auttaa sen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 17:47

Okei nyt ymmärrän. Kuulostaa ikävältä vaivalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 22:33

voi vitsi uusi tyyli on aina kiva. 

itsellä on ponnari saanut kasvaa vapaasti kun en ole raaskinut/jaksanut käydä parturissa... mietin jo kaljun ajamista, koska sen osaisi pitää itsekin lyhyenä mutta sitten ei olisi tukkaa mihin pinnittää cosplay peruukit paikoilleen. Ehkä ananastukka niin kuin Nuikilla on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 22:51

Ikävä vaiva tuo psori. Ihon hoitaminen ja rasvaaminen on varmasti kyllä avainasemassa. Eikä nuo terveelliset elämäntavatkaan huono ratkaisu ole. Omalla papalla on kans samaa vaivaa ja hän käyttää jotain pihkavoidetta, josta on ollut hänelle apua : )

Ite näin kosmetologina neuvoisin, että ihon hellävarainen kuorinta silloin tällöin tehostaa voiteen toimimista. Kuitenkin se psori on sitä, että se iho uudistuu liian nopeasti ja se hilseilevä pintakerros ei ota edes niitä rasvoja oikein hyvin vastaan.
Toki ylipäätään ihon toimintaperiaate ja tehtävä on ettei sen kuulukaan päästää mitään sisäänsä (eli suunnilleen kaikki ryppyrasvamainokset on ihan palturia), mutta rauhoittava voide auttaa varmasti siihen kutinaan. Ja jos ei nii sittenhän niitä varmaa on jotain kortisonipohjaisia juttuja tarjolla?

Periaatteessa en noista hiuksiin käytettävistä tuotteista tiedä, muuta kun että niitä kuorivia tuotteita on ;D Varmaan hetken kun googlais niin löytyis varsinaisia tuotteita.. Nopeella vilkasulla näin lähinnä noita vinkkejä että suolaa tai sokeria shamppoon sekaan, mut veikkaan että se on psorille liian ärtsyä, kun iho on muutenkin kuiva ja ärtynyt... 
Nii ja sit kans semmonen juttu ku veden juonti. Koulussa jo opetettii että melkee vaivaan ku vaivaan helpotusta tuo, kun pitää huolta riittävästä kosteutuksesta niin ulkoisesti kuin erityisesti sisäisestikin : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 22:56

Norton kirjoitti:
voi vitsi uusi tyyli on aina kiva. 

itsellä on ponnari saanut kasvaa vapaasti kun en ole raaskinut/jaksanut käydä parturissa... mietin jo kaljun ajamista, koska sen osaisi pitää itsekin lyhyenä mutta sitten ei olisi tukkaa mihin pinnittää cosplay peruukit paikoilleen. Ehkä ananastukka niin kuin Nuikilla on?

Se on!!! Sitä aina nousee itsetunto kohdillee kun on hiuksille tehty vähäkin jotain ja kun malli on semmonen mitä on ajatellutkin ^^

XD Mä aina uhoan myös vetäväni siiliksi välillä. Mies ei sano mitää, mut veikkaan että se ei välttis tykkäis lmao Joskus mietin kyl sitä sivusiiliä tämän paksun fledani kanssa, mut tulin siihen tulokseen, että se olis ihan tuskaa kasvattaa pois, kun kyllästyy silent

XD Voi ananastukka. Olihan se.... käytännöllinen? Vielä oranssilla suoravälillä nii hyvä tulee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyTo Syys 06 2018, 23:44

Itekin oon joskus teininä (ja vielä aikuisenakin) että vetäisin hiukset siiliksi, olis kesällä käytännöllinen ja viileä tyyli.. Very Happy Sen vaan tiedän, että aviomies ei oikein arvostaisi xD Mut lyhyellä mallilla nyt mennään, itsellä meni opiskelujen jälkeen hermot pitkiin hiuksiin, kun ne kihartuivat ja kähertyivät miten sattui ja sitten kun vatsa oli huonossa kunnossa, se näkyi myös hiuksissa (niitä lähti tukottain päästä yms).

Vielä tämän yövuoron kun jaksaisi loppuun asti, pääsisi viikonloppuvapaalle ja Traconiin Very Happy Teemana tosiaan tänä vuonna Kauhu, mutta yritän napsia enemmän kuvia kuin viime vuonna, tiedä vaikka ne hiiretkin siellä näkyis taas Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyPe Syys 07 2018, 08:04

Itse en laittaisi ananastukkaa. Irokeesin voisin ehkä laittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyPe Syys 07 2018, 16:04

Muistan yläasteelta yhden punkkaritytön jolla oli tosi makee irokeesi mut yhdeksännen luokan päätösruokailussa tyyli oli kyllä ihan pariton. Söpö vaalenapunainen mekko ja se irokeesi Laughing. Enhän mä tarjoilijana voinut nauraa ääneen mutta se jäi kyllä hyvin mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 EmptyPe Syys 07 2018, 16:06

Mekko ja irokeesi, siinä yhdistelmä joka tulee harvalle mieleen. Irokeesi ja nahkatakki näyttäisi olevan tavallisempi yhdistelmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 4
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: