Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 4

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyMa Elo 27 2018, 21:12

Täytyy myöntää että itsekin paheksun toisinaan nuorisoa. Bussissa matkustaessa on kärsivällisyys tosi koetuksella kun joillakin on joka toinen sana jotain painokelvotonta. Ja mopot eivät todellakaan kuulu lenkkipoluille. Mutta eivät kaikki aikuisetkaan käyttäydy erityisen hyvin.

Vuosien varrella olen miettinyt oman kuvan julkaisemista täällä mutta ei oikein ole ollut kanttia. Mutta... älä koskaan sano ei koskaan. Ehkä joskus, paino sanalla ehkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyTi Elo 28 2018, 17:26

En itsekkään innostu tyypeistä jotka motocrossaa lenkkipolulla ja joka toinen sana on kirous. Mut eivät kaikki aikusetkaan käyttäydy järkevästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyPe Elo 31 2018, 10:47

*yskii keuhkojaan pihalle* Hemmetin syysflunssa.. Tämän kanssa kärvistellään sitten pari päivää Sad Tänään sairaslomaa hakemaan, ei tällä kunnolla voi töihin mennä Sad Mustaherukkamehua, Panadol Hottia ja hunajaa, siinä tämän päivän menuu.. ja ehkä kiinalaisesta kanaa valkosipulilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyPe Elo 31 2018, 15:54

Voi harmillista Sad. Flunssa on aina ikävä juttu. Toivottavasti paranet pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyPe Elo 31 2018, 17:17

Pikaista paranemista, Minde.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyPe Elo 31 2018, 17:23

Samaa toivon mä. Kuuma kaakao auttaa ainakin mulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 09:48

Pikaista paranemista, Minde. 

Itsekin olen ollut flunssassa tällä viikolla enkä ole oikein jaksanut tehdä mitään. Tosin nyt alkaa vointi kohentua. Olo on yhä puolikuntoinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 09:51

Joo tiedän millaista on olla flunssainen kun mulla ne pakkaa aina pitkittymään
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 09:54

Omalla kohdallani flunssat seuraavat toisiaan. Viime talvi oli juuri sellaista flunssakierrettä, ja nyt alan tankata ravintolisiä ettei seuraavana talvena käy samalla tavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:00

Ehkä se on viisasta. Mul on auttanu C-vitamiini poretabletit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:08

Minulla on ollut ne käytössä tämän viimeisimmän flunssan aikana ja aion käyttää niitä jatkossakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:10

Joo suosittelen niitä. Mulla on aika tavallista että flunssat venyy koko kahden kuukauden pituisiksi ja siitäkin pidemmiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:20

Mahtaa olla ärsyttävää. Pitkittyneestä flunssasta on ollut itselläkin kokemusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:24

Joo se onkin todella ärsyttävää. Ens alkuun olen kuin rekan alle jäänyt koko päivän mutta sitten se jää lähinnä siihen et yskin koko ajan keuhkojani pellolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:31

Varmasti todella rasittavaa kun on niin kova yskä. Joskus olen sairaana yskinyt niin etten saa nukuttua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 10:32

Sama vika. Havahdun aika usein siihen et alan yskiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 13:38

:'D Mulla loppu kunnon sairastelut siihen että melkee vuoden Angiinaputken jälkeen leikeltii tuo kurkku hyväksi. En oo ollu ku yhdes oikeesti kovas flunssas 6 vuoden aikana ja sillon tosiaa kolme viikkoa heti putkeen korkeeta kuumetta ja ääni oli kokonaan pois...

Mut esim tuo kun kävin tosiaan opiskelemassa tossa nii mä olin meidän luokalta ainoa jolla ei ollu yhtää poissaoloja sairastumisen vuoksi koko kahdelta vuodelta... :'D Eipä tarvinnu tehdä paljon korvaavia...

Mutta sekin kans sivu"oireena" tosta leikkauksesta että mulla ei enää oikeesti nouse kuume :/ ainoostaan toi yks törkeen pitkä kamala tauti on ollu kuumeen kera. Mutta se on ihan hirveetä kun mähän sit oon ihan vuodepotilaana kun kuumetta on joku 37,3 ja lääkärit ja kaikki arvioi flunssan sen perusteella paljonko kuumetta on! Työterveyteen ku oon joutunu menee hakee saikkua ihan puolikuolleena nii mä oon istunu odotustilas takki päällä että oon saanu lämmöt nousemaan sellaselle tasolle että lääkäri ottais tosissaan wtf
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 14:17

Hyvä jos sillä saatiin sairastelu vähenemään.

Vähän samantapainen juttu minulla, paitsi että omalla kohdallani tämä ominaisuus on synnynnäinen eli ei johdu leikkauksesta. Kun en ole koskaan ollut missään leikkauksessa. Minulla ei koskaan nouse kuume, ja vaikka olisi kuinka huono olo, ruumiinlämpö jumiutuu sinne hieman yli 36 asteeseen. Yli 37 astetta on minulla enemmänkin poikkeus kuin sääntö, ja selvää kuumetta on vain tosi harvoin poikkeustapauksissa. Esimerkiksi marraskuussa 2016 sairastin kurkunpään tulehdusta joka nosti lämmöt 39 asteeseen. 

Aika omituinen menettelytapa noilla lääkäreillä, kun tuijottavat vain lämpömittarin lukemia. Kaikilla ihmisillä se kuume ei vain nouse, vaikka olisi kuinka huono olo. Pitäisi uskoa potilasta eikä tuijotella mittareiden lukemia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 19:32

Olo alkaa olla jo vähän parempi, mut ihan hyvä päätös se oli pyytää saikkua, niin ei yski koko ajan töissä keuhkojaan pihalle.

Mulla terveyskeskuksen sairaanhoitaja vain kyseli voinnin ja kyl varmasti kuuli mun yskästä ja käheästä äänestä etten huvikseen hae saikkulappua. Totesi, ettei hän tutki tarkemmin, kun on itsekin flunssassa, ettei mee taudit ristiin. Eli ei siis mitannut lämpöä tai muuta just sillä hetkellä.

Tarttui kaupasta mukaan tuo Fazerin uutuussuklaa, Tyrkisk Peper. On kyl jännän makuista, mutta ei omien lemppareiden mukaan pääse, vaikka melkoinen suklaamonsteri olenkin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 20:48

Se oli ihan ku vähemmän sotkeva versio tästä ennemmin ilmestyneestä salmiakkisuklaasta missä se täyte on semmosta inhottavan valuvaa Very Happy Ei semmosta potkua ku turkin pippuris yksistään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 20:49

Kyllähän tuo turkinpippuri-suklaa on jo ajatuksena erittäin... eksoottiselta kuulostava. Mutta kyllähän sitäkin voi syödä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 22:28

Suosittelen kokeilemaan mikäli tykkää salmiakista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptyLa Syys 01 2018, 23:08

Täytyy sanoa, että on aika mielenkiintoinen makuyhdistelmä. Suklaa ja turkinpippuri yhdessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptySu Syys 02 2018, 10:26

Kuulostaa aika mielenkiintoiselta suklaamaulta. Oon kyl täl viikolla maistanut mustikkasuklaata mut toi kuulostaa uudelta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 EmptySu Syys 02 2018, 10:33

Täällä on 16 astetta lämmintä ja puolipilvistä. Viime päivinä on satanut aika vähän mutta tulevan viikon aikana niitä sadepäiviä pitäisi tulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 4   Sekalaista höpinää vol 4 - Sivu 18 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 4
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: