Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Rimfire




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 26.07.2018
Ikä : 25
Paikkakunta : Pohjois-Savo

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyTo Heinä 26 2018, 18:09

No mutta päevvee vuan kaekille eli hei vaan näin niinkuin suomeksi!  greeting Jestas sentään, mistähän sitä edes aloittaisi... Olen odottanut tätä hetkeä niin kauan!  Razz Tässäpä teille siis pieni stoori minun ja Prätkähiirien yhteisestä taipaleesta...


Elikkäs, olen Rimfire, vajaa parikymppinen tytöntyllerö Savon puolelta ja olen rakastanut Prätkähiiriä niin kauan kun jaksan muistaa. En edes tarkalleen tiedä milloin kaikki alkoi. Muistan vain, että jos näin Prätkähiiret dvd:n kaupassa enkä sitä saanut, seurasi siitä ensin itkupotkuraivari ja sitä seurasi vähintään päivän mökötys (olin siis varmasti hyvin pieni... lol! ) Iltapäiväkerhossa joskus 1-2-luokilla tilanne oli jo niin "paha", että minä, itse arkkienkeli (kjeh kjeh kjeh  Twisted Evil ) aloitin tappelun, jos aamuista Prätkis-jaksoa ei saanut katsoa kun joku muu ipana tahtoi katsoa vaikkapa Winxejä...  facepalm Silloin mielestäni viikon huonoin päivä oli sunnuntai. Aivan oikein, ainoa päivä, jolloin telkkarista ei tullut Prätkähiiriä!  :lmao:Lempihiireni on aina ollut ja tulee aina olemaan Turbo, vaikkakin Vinskin "hyvälle" huumorille nauraa aina...  lmao Myös Minnistä tykkään paljon, persoonallisuus on kuin itselläni ja minua on aina kutsuttu Minniksi. Pelottavaa... affraid Laughing Minä piirsin hiiriä, minä askartelin hiiriä, minä leikin hiiriä ja tottakai tuputin ihastustani kaikille. Itse asiassa sainkin serkkuni ja jopa parhaan ystäväni kiinnostumaan aiheesta. Siitä sitten seurasi, että tuijotimme piilossa heidän aitassaan hänen isältään pöllityllä läppärillä 8 tuntia fanikuvia Deviantartista, kunnes koneen lukitus meni päälle 6 aikaan aamulla. Hups...  lmao


Kun siitä sitten hieman kasvoin ja ikää tuli lisää, alkoivat kaverit kiinnittää enemmän huomiota poikamaiseen luonteeseeni. Minkäs sille tekee, että olin miehisempi kuin meidän luokan keskenkasvuiset pojat, isän kanssa kun koko ikäni asunut  cheers Noh, ei mennyt kauaakaan kun minulle alettiin ilkkumaan Prätkähiiristä. En ottanut siitä vielä tuolloin itseeni, nauroin vain. Korkeintaan hieman rajoitin fanitustani (eli siirryin piirtämään hiiriä salaa koulun pihalle omaan pieneen vihkooni ja suunnittelemaan heille uusia asusteita ja tyylejä...  facepalm) Yläasteella tilanne sitten muuttui. Siellä pojillakin alkoi olla otsaa yhtä paljon kuin minulla. He tekivät pian eleillään ja puheillaan selväksi, että kaikki mistä he eivät pitäneet tai mitkä he näkivät lapselliseksi oli täyttä kuraa ja vapaata riistaa pilkattavaksi. Joskus tuli puheeksi lapsuuden ajan suosikkiohjelmat. Ainoastaan silloin uskalsin puhua rakkaudestani sarjaan, mutta silloinkin menneessä muodossa eli "silloin joskus pienenä penskana tykkäsin siitä tosi paljon ja katsoin melkein joka päivä..." vaikka todellisuus oli, että kotiin tultua katsoin sitä vieläkin todella usein. Jos olisin kertonut totuuden, kasa lissuja ja mopojonneja olisi laumana hyökännyt kimppuuni. Minua pilkattiin jo ratsastusharrastuksestani, halusta saada mopo, vaikken tiennytkään niistä juuri mitään ja kysyipä kerran yksi luokallani ollut poika täysin pokkana päin naamaani: "Hei ootko sä joku transu ku sulla on tommonen miesten huppari? Vai haluisitko sä olla mies vai?" Kysyjä itse kiukkusi kouluun tullessaan jos ei saanut katsoa aamun Muumeja ja Paavo Pesusientä ja kulki pinkissä paidassa...


Pian olin huomaamattani tilanteessa, etten halunnut puhua kaikista harrastuksistani tai tykkäyksen kohteistani julkisesti kaikille koulussa. En vain jaksanut kuunnella "jonniinjoutavvaa" suun soittoa. Kuitenkin huomaamattani annoin mielenkiinnon kohteitteni pikku hiljaa lipua kauemmas ja olin todella varautunut. Esimerkiksi: Perustin joskus vuonna nakki ja muusi blogin, jonne kirjoittelin tarinoita ja fanficcejä. Sinne aloin rustata myös Prätkähiiristä, ylläri pylläri. Pian kuitenkin piilotin blogini, jottei kukaan koulukaverini löytäisi sitä ja alkaisi levittämään, niinkuin he tekivät kaikkien muidenkin "luusereiden" blogeille. Siellä se teksti edelleen on ja ken tietää, pian ehkä jopa täällä... Wink


Mutta se menneistä, nyt nykyaikaan! Pääsin tänä keväänä ylioppilaaksi työn, tuskan ja burnoutin saattelemana. Asiaa sen enempää kaunistelematta, lukio tappoi kaikki harrastukseni, luovuuteni ja elämän iloni. Luonnollisesti kirjoittamisen halunikin laantui. Jo ala-asteella olin tunnettu pitkistä ja ikäisekseen todella hyvin kirjoitetuista tarinoista. Minulla on aina ollut hyvä mielikuvitus ja olen nauttinut kirjoittamisesta. Se on kuin terapiaa, mahdollisuus paeta, menolippu minne ikinä tahdon, pois arjen jaloista. Lukion kirjoitusmäärillä ja puuduttavilla, tiukkaan rajatuilla tehtävänannoilla en enää edes muistanut miten oikeasti kirjoitetaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni rento kirjoittaminen on vaikeaa  bounce  Pelastavat enkelini eli poikaystäväni ja ihanat ystäväni ovat koittaneet tuuppia minua taas elämän syjään kiinni ja kiitos heidän, alan pienin askelin uskaltaa nauttimaan vanhoista ilon aiheista jälleen, kuten muun muassa kirjoittamisesta ja tietysti PRÄTKÄHIIRISTÄ!!!  cheers Eilen illalla katsoimme piiiiiiitkästä aikaa poikaystävän kanssa Prätkiksiä ja jokin sisälläni sanoi POKS! Vanha kipinä syttyi jälleen!  sunny Kun olisi pitänyt mennä nukkumaan, aloin googlaamaan Prätkis ficcejä ja tadaa, eksyin tänne! Siinä sitten alkuyö meni lahjakkaasti teidän kaikkien ihania ficcjä lukiessa. Olin ihan täpinöissäni, kirjaimellisesti tärisin!  bounce  Laughing En ollenkaan tiennyt mistä minun olisi pitänyt aloittaa sivujen tutkiminen. Viimein, kaikkien näiden vuosien jälkeen löysin paikan, jossa on kaltaisiani ihmisiä, jotka ymmärtävät ja kannustavat nauttimaan siitä mistä olen aina nauttinut. Ja ennen kaikkea, tämä on paikka, jossa viimein voisin uskaltaa antaa ficcieni nähdä päivänvaloa!  cheers


Onnittelut, jaksoit lukea tänne asti! lol!  Toivottavasti teille aukesi edes jotenkin millainen hörhö täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee. Toivon, että tulevat tekstini tuottavat teille yhtä paljon iloa lukiessa kuin ne tuottavat minulle kirjoittaessa! Tää on mun terapiaa!  Cool Jos on jotain kysyttävää, aihe-ehdotuksia tai muuten vain kaipaatte juttuseuraa, älkää pelätkö heittää viestillä!  Basketball   Eipä siis muuta kuin hanat auki ja lippu korkeella kansalaiset!  Cool greeting
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyTo Heinä 26 2018, 19:14

Tervetuloa foorumille, Rimfire. Toivottavasti viihdyt täällä. Smile

Kuulostaa ikävältä asialta, että olet joutunut kouluaikoina silmätikuksi mielenkiinnon kohteiden, luonteen ja pukeutumisen takia Sad On typerää pilkata ja ottaa toisia ihmisiä silmätikuiksi. Ja minusta on aika tekopyhää huomautella miesten hupparista jos itse käyttää pinkkiä paitaa. Jokaisella on täysi oikeus pukeutua niin kuin haluaa ja fanittaa niitä asioita jotka itseä kiinnostuvat. Ja poikamaisuudessa ei ole mitään vikaa.

Muuten, onnittelut ylioppilaaksi valmistumisen johdosta thumbs up Harmi, että luovuutesi ja elämänilosi kärsivät lukioaikoina. Kun pitää kirjoittaa juuri tietyllä tavalla ja tehtävänannot ovat tiukkoja, se haittaa luovuutta. Rento kirjoittaminen ei ehkä ole helppoa mutta siinäkin voi kehittyä. Ja kirjoittaminen kehittyy vain kirjoittamalla. 

Juuri sitä varten tämä sivusto on olemassa, että voi huoletta julkaista omia tekstejään ja puhua prätkähiiristä hyvällä omatunnolla. Täällä ei tarvitse pelätä pilkkaamista eikä minun tietooni ole tullut sellaista, ja täällä puututaan kyllä jos sellaista käy ilmi. Jos on ongelmia foorumin kanssa tai haluat jutella muuten vain, voit ottaa yhteyttä. Smile 

Pidä lippu korkeella.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Heinä 27 2018, 08:21

Kiva tutustua Rimfire Smile.

Musta on ikävää et oot joutunu kiusatuks kouluaikoina mielenkiinnon kohteiden takia. Mulla on samanlaisia kokemuksia ylä- ja ala-asteelta esimerkiks mun lenkkareille naureskeltiin kun jollakin ekaluokkalaisella oli samanlaiset mut mulla on pienet jalat.

Onneks olkoon et oot valmistunut ylioppilaaks. Itsekin yritin aloittaa lukiolla mutta en vain pystynyt jatkamaan ja vaihdoin amikseen.

Jos haluat jutella ota vain yhteyttä.

Lippu korkeella
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Heinä 27 2018, 08:32

Mielenkiinnon kohteista kiistely on typerää ja lapsellista. Olen itsekun joutunut kouluaikoina silmätikuksi milloin mistäkin "syystä", esimerkiksi sen takia etten kuunnellut samoja bändejä kuin kaikki muut.

Mitä väliä sillä on mitä bändejä kuunnellaan ja mitä juttuja fanitetaan? Mielenkiinnon kohteista ei kannata kiistellä, joten mottoni onkin "Elä ja anna toistenkin elää".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Heinä 27 2018, 08:38

Mullekin naurettiin kun kerroin luokan tytöille tykkääväni Dingosta ja sitä pidettiin ihan antiikkisena. Mut mä tykkään iskelmistä ja suomalaisesta poprockista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Heinä 27 2018, 14:55

Lämpimästi tervetuloa foorumille, Rimfire. Toivottavasti nautit täälläolostasi. Jään odottamaan mielenkiinnolla tarinoitasi. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Heinä 27 2018, 17:54

Oijoijoi! Tuskin maltan odottaa uusia tarinoita uudelta kirjoittajalta :3 Tervetuloa jengiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyLa Heinä 28 2018, 08:05

Mäkin odotan mielenkiinnolla tarinoitas. Toivottavasti me saadaan lukea niitä piankin
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyKe Elo 01 2018, 19:01

Tervetuloa jengiin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyTo Elo 02 2018, 09:06

Sä taisit mainatkin et sun lempparihiiri on Turbo Very Happy. Mun suosikki on Moto
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkisfan

Prätkisfan


Viestien lukumäärä : 149
Join date : 25.08.2016

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 03 2018, 08:46

Very welcome toinenkin Minni<3Turbo kannattaja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 03 2018, 08:46

Itsekin pidän TurboXMinnistä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 03 2018, 08:49

Itsekin tykkään Turbo/Minnistä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 03 2018, 08:51

Eli porukkaa on aika paljon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 10 2018, 00:01

Tervetuloa! Ja onnittelut ylioppilaalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! EmptyPe Elo 10 2018, 09:11

Vielä kerran tervetuloa tiimiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty
ViestiAihe: Vs: Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!   Rimfire ilmoittautuu palvelukseen! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rimfire ilmoittautuu palvelukseen!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rimfire's Dream (K-15)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Ilmoitustaulu :: Esittele itsesi-
Siirry: