Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Viikonloppuvierailu (pwp, K18)

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyLa Toukokuu 19 2018, 22:47

Title: Viikonloppuvierailu
Author: Minä eli Last Chance
Genre: PWP/erotiikka, ripaus romancea
Pairing: Turbo/Minni
Rating: K18
Warning: Tarkasti kuvailtua seksiä, ronskia kielenkäyttöä
Disclaimer: En omista prätkähiiriä enkä tee tällä tuotoksella rahaa.
Summary: Minni tulee vierailemaan Turbon luokse viettämään viikonloppua, ja yksi asia johtaa toiseen.
A/N: Tämä idea oli ollut jo pitkään suunnitteluvaiheessa joten päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Inspis on ollut vähän niin ja näin mutta nyt likainen mielikuvitukseni on käynyt kovilla kierroksilla, ja nyt tuleekin uutta materiaalia. Jos k18-materiaali tuottaa ongelmia tai et ole vielä täysi-ikäinen, suosittelen lukemaan kesympiä ficcejä. Jos asia ei tuota ongelmia, voit jatkaa lukemista. Koko teksti on alusta loppuun mielikuvituksen tuotetta.


Viikonloppuvierailu

Kesäisenä iltana Turbo katseli tulostaululta taivaalle Minniä ikävöiden. Hän oli varma, että pääsisi vielä Minnin luokse tai ehkä Minni tulisi Maahan vierailulle. Edellisestä tapaamisesta oli jo pitkä aika, ja  Turbolla oli kova ikävä. Tapaamisia oli vaikea järjestää koska kumpikin asui eri planeetalla, ja kummallakin oli omat velvollisuutensa. Minni oli mukana Marsin vapaustaistelijoissa sotimassa plutolaisia vastaan, ja Turbo joutui taistelemaan Chicagossa Leipäjuustoa ja superkelmejä vastaan tovereidensa kanssa. Mutta vielä koittaisi se aika, jolloin Turbo näkisi Minnin ja pääsisi viettämään laatuaikaa tämän kanssa. Turbo havahtui kuullessaan Santun äänen.

"Maa kutsuu, Turbo. Ootko yhä mukana pelissä?" Santtu kysyi. Santtu oli nimittäin ehdottanut jätkille Twisterin pelaamista, johon jätkät olivat suostuneet Santun mieliksi ja myös siksi ettei ollut muutakaan tekemistä. Kaikki kolme olivat vääntyneet mitä erikoisimpiin asentoihin värikkäällä Twister- matolla.
"Sori. Oon yhä mukana", Turbo vastasi.
"Äh!" Moto ähkäisi. "Ois ehkä pitäny ilmoittautuu joogatunnille ekaks."
"Oikee käsi punaselle, vasen jalka siniselle... vasen käsi keltaselle..." Santtu ohjeisti jätkiä jotka olivat melkein solmussa. Kaikilla kolmella alkoi tasapaino pettää.
"Älä töni mua!" Vinski sihahti Motolle.
"Miten niin, älä sä töni mua!" Moto murahti yrittäessään pitää itsensä tasapainossa ja estää itseään kaatumasta.
"Hei pojat, älkää tapelko..!" Santtu yritti mutta poikien peli muuttui tappeluksi. Twister-matto lensi ilmaan ja tappelun loputtua laskeutui kaikkien kolmen hiiren päälle. Maton alta pilkotti käsiä, jalkoja ja häntiä. 

"Juku, ja mä kun luulin et tää peli ois tylsä", Vinski sanoi nostaessaan maton pois kasvojensa edestä.
"Voi pojat", Santtu huokaisi. "Se siitä peli-illasta." 
"Ai onks teillä menossa peli-ilta?" kuului tuttu ääni jonka Turbo tunnisti Minnin ääneksi. 
"Minni!" Turbo nousi innostuneena ylös ja kietoi kätensä Minnin ympärille. Hän sai nähdä tyttöystävänsä aikaisemmin kuin oli olettanut. Mikä ilahduttava yllätys.
"Voi veljet, mitä kakaroita!" Santtu tuhahti nähdessään Vinskin ja Moton tirskuvan kun Turbo suuteli Minniä. Pian Santtu kääntyi Minnin puoleen. "Mikä sut toi tänne Chicagoon?"
"Sain viikonlopun vapaaks", Minni vastasi. "Mikä ei oo kovin yleistä nykyään Marsissa. Muuten, onks täällä suihkua jossain. Aluksessa tuli kuuma."
"Mä voin näyttää missä se on. " Turbo johdatteli Minnin kohti pukuhuoneita. 

Pukuhuone oli tyhjä, joten kukaan ei häiritsisi heitä. Turbo seurasi sivusta Minnin riisuutumista ja katseli miten vaatteet vähenivät. Turbon katse porautui Minniin ja tämän naiselliseen vartaloon eikä hän saanut silmiään irti tyttöystävästään. Heti kun Minni oli riisunut rintaliivinsä, Turbon huomio kiinnittyi paljaisiin rintoihin. Hiirimies ei saanut sanaa suustaan.

"Saat tulla mukaan suihkuun jos haluut." Minni riisui pikkuhousunsa ja jätti ne pukuhuoneen penkille. 

Turbo pudotti nahkaiset liivinsä penkille, riisui saappaansa ja farkkunsa, jotka hän jätti penkille ja meni Minnin perässä suihkuhuoneeseen. Hiirinainen huuhteli shampoota pois yönmustista hiuksistaan. Turbo siirtyi viereisen suihkun luokse peseytymään. Vesisuihku huuhtoi ja kasteli molemmat läpimäriksi. Minnin kastunut turkki näytti korostavan naisellisia kehon muotoja entisestään.

"Onks ollu ikävä?" Minni kysyi ja laski kätensä Turbon olkapäille.
"Vielä kysyt", Turbo vastasi ja asetti kätensä Minnin vyötärön ympäri. "En oo saanu sua mielestä."

Minni nousi varpailleen suutelemaan suihkun alla Turboa joka vastasi suudelmaan, nauttien siitä miten lähellä toisiaan he olivat. Pitkä odotus oli päättynyt, ja nyt se odotus palkittaisiin. Pari oli ollut pitkään eri planeetoilla, joten heillä ei ollut pitkään aikaan ollut mahdollisuutta tavata toisiaan laatuajan merkeissä. Ikävä oli ollut kova. Turbo hengitti nopeammin tuntiessaan, miten vatsanpohjassa alkoi tuntua poltetta ollessaan Minnin syleilyssä. 

Minni irtautui hitaasti suudelmasta, alkoi polvistua ja antoi käsiensä vaeltaa alas päin pitkin Turbon rinta- ja vatsalihaksia. Kädet vaelsivat vatsalta edelleen alas päin, kohti kovana seisovaa elintä jota sirot sormet alkoivat hyväillä.

”Anna palaa!” Turbo huohotti, Minnin toisen käden hyväillessä kovan elimen vartta ja toisen hieroessa kiveksiä. Minni lipoi huuliaan himokas katse silmissään ja ryhtyi nuolemaan Turbon elintä. Ensin kielen pää lipoi hitaasti ja nautinnollisesti, sitten yhä nopeammin kunnes Minni upotti sen kokonaan suuhunsa saaden Turbon huohottamaan. Imeminen ja hyväily jatkuivat kunnes Turbo laukesi ulvahtaen ja lennätti lastinsa suoraan Minnin kasvoille. Suihkun valuva vesi huuhteli sen pian pois.

”Vau...” Turbo huohotti. ”Oliks noin kova ikävä?”
”Olihan mulla. Ois vielä yks juttu jonka mä halusin tehdä.” Minni iski silmää ja nousi seisomaan.
”Mikä juttu?”
”Haluun, et sä otat mut tässä ja nyt”, Minni kuiskasi Turbon korvaan. ”Seinää vasten.”

Eikä Turboa tarvinnut kahdesti käskeä. Hän nosti Minnin syliinsä, Minnin kietoessa kätensä Turbon kaulalle ja jalat vyötärön ympäri. Turbo painoi Minnin selän seinää vasten, suihkuveden valuessa hänen omaa selkäänsä pitkin. Antaumuksellinen suutelu lämpimässä suihkussa teki tilanteesta entistäkin kiihottavamman. Minni haukkoi happea Turbon suudellessa hänen kaulaansa, vaatien häntä tulemaan sisälle. Ja sitten Turbo alkoi työntyä sentti kerrallaan sisälle Minniin, yhä kannatellen naistaan seinää vasten. Voihke ja huohotus sekoittuivat suihkuavan veden kohinaan, Turbon työntyessä kiihtyvään tahtiin.

”Ah..! Jatka!” Minni vaati, saaden Turbon kiihdyttämään tahtiaan. 

Koko toimitus tuntui kestävän pienen ikuisuuden mutta se ei tätä pariskuntaa haitannut ollenkaan, varsinkin kun he olivat olleet erossa toisistaan pitkään ja nyt oli tilaisuus viettää laatuaikaa. Mitä kauemmin akti jatkui, sitä lähempänä huippu oli.

”Mä tuun kohta..!”  Turbo huohotti. Muutamaa nopeaa työntöä myöhemmin sekä Turbo että Minni laukesivat ulvahtaen. Hengästyneenä ja perusteellisen tyytyväisinä he irtautuivat toisistaan ja sammuttivat vesihanat.

Suihkun jälkeen sekä Turbon ja Minnin olo oli sekä puhdas, raikas että tyydyttynyt. Jos Turbolta kysyttiin, tällaisia viikonloppuja saisi olla useamminkin.

*

Hitsi vieköön, mitä olen taas saanut aikaiseksi?  Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 09:12

Huh johan oli kuumaa settiä Embarassed. Tää oli tosi intiimi stoori ja tosi hyvä. Huomaa kyl et Turbo ja Minni kaipas toisiaan. Oot tosi hyvä kirjoittaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 09:18

Kiitos kommentista. Kiva juttu jos kelpasi vaikka tämä ei olekaan parasta tuotantoani.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 09:19

Ole hyvä vain. Ja musta se oli hyvä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:04

Vuuh, sehän olikin kostea ja kuuma stoori. Turbo/Minni -ficcejä ei ole koskaan liikaa. Smile

Muuten, tästä tarinasta tuli mieleen tämä kuva (K18), jonka luulen toimineen sinulle inspiksenä. Onko asia näin?


Viimeinen muokkaaja, DeadRat21 pvm Su Toukokuu 20 2018, 16:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:05

DeadRat21 kirjoitti:
Vuuh, sehän olikin kostea ja kuuma stoori. Turbo/Minni -ficcejä ei ole koskaan liikaa. Smile
Sitä mäkin sanoin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:13

DeadRat21 kirjoitti:
Vuuh, sehän olikin kostea ja kuuma stoori. Turbo/Minni -ficcejä ei ole koskaan liikaa. Smile

Muuten, tästä tarinasta tuli mieleen tämä kuva (K18), jonka luulen toimineen sinulle inspiksenä. Onko asia näin?

Olen kyllä samaa mieltä tuosta parituksesta - Turbo/Minniä ei voi koskaan olla liikaa. Sehän on canonia. Smile 

Olen kyllä nähnyt linkittämäsi kuvan, mutta juuri se ei ollut inspiraationi lähde. Olin jo joskus kauan sitten miettinyt tällaista ideaa. Ja sitten... aikuisviihdettä katsellessani eilen iltapäivällä sain inspiraatiota kirjoittaa vähän ronskimpaa materiaalia. Embarassed

Kiitos kommentista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:16

Olen itsekin saanut kuumia ideoita katsoessani TV:tä joskin se viimeisin idea kyl lähti sellaisesta ohjelmasta kuin Vaaralliset suhteet vai oliko se Tappavat suhteet Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:19

Ideoita voi syntyä mistä tahansa Smile Oli kyseessä sitten tv-ohjelma tai internetsivusto.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptySu Toukokuu 20 2018, 12:21

Joo todella Smile. Kaikki käy kun inspiraatio iskee
Takaisin alkuun Siirry alas
Tee.Bee.




Viestien lukumäärä : 16
Join date : 21.05.2017
Ikä : 36
Paikkakunta : EP

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyTo Toukokuu 24 2018, 23:21

Tämä piristi työukon päivää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyPe Toukokuu 25 2018, 08:26

Tee.Bee. kirjoitti:
Tämä piristi työukon päivää Very Happy

Kiva kuulla tuo Smile Kiitos kommentista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyPe Toukokuu 25 2018, 16:24

Ja ihan tosissaan tää stoori oli kyl tosi kuuma Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyPe Toukokuu 25 2018, 16:26

Prätkämimmi kirjoitti:
Ja ihan tosissaan tää stoori oli kyl tosi kuuma Smile

Jos tämä tarina on lukijoiden mielestä kuumaa kamaa, olen ilmeisesti tehnyt jotain oikein sillä sen tarkoitus olikin olla kuuma. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyPe Toukokuu 25 2018, 16:29

Last Chance kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Ja ihan tosissaan tää stoori oli kyl tosi kuuma Smile

Jos tämä tarina on lukijoiden mielestä kuumaa kamaa, olen ilmeisesti tehnyt jotain oikein sillä sen tarkoitus olikin olla kuuma. Smile
No sanotaan näin että jos ei vielä tullut kuuma sään takia niin tän lukemisen jälkeen kyllä tuli Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyTi Toukokuu 29 2018, 21:05

Oi Moton mamma! Aika hottia tekstiä Very Happy Hyvin kirjoitettu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyTi Toukokuu 29 2018, 21:09

Minde kirjoitti:
Oi Moton mamma! Aika hottia tekstiä Very Happy Hyvin kirjoitettu Smile

Kiva kuulla positiivista palautetta. Smile Kiitos kommentista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyKe Toukokuu 30 2018, 15:58

Oon samaa mieltä Minden kanssa Smile. Tulikuumaa tekstiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyKe Toukokuu 30 2018, 16:11

Prätkämimmi kirjoitti:
Tulikuumaa tekstiä.

Asiasi on jo tullut selväksi.

Vaikka onhan se kiva juttu jos aikaansaannokseni kelpaavat lukijoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkisfan

Prätkisfan


Viestien lukumäärä : 149
Join date : 25.08.2016

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyKe Toukokuu 30 2018, 19:40

Itse oon "perehtynyt" kirjoittamaan Turbo/Minni ficcejä ja oon usein ajatellut jotain vastaavaa tarinaa, mutta ei ole ollut pokkaa kirjoittaa vie ihan näin intiimiä stooria. Olet kuulut tän mutta tykkäsin ja sai mielenkiintoni heräämään, että mitä näiden kahden makuuhuoneessa voisi oikeasti tapahtua. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) EmptyKe Toukokuu 30 2018, 19:51

Prätkisfan kirjoitti:
Itse oon "perehtynyt" kirjoittamaan Turbo/Minni ficcejä ja oon usein ajatellut jotain vastaavaa tarinaa, mutta ei ole ollut pokkaa kirjoittaa vie ihan näin intiimiä stooria. Olet kuulut tän mutta tykkäsin ja sai mielenkiintoni heräämään, että mitä näiden kahden makuuhuoneessa voisi oikeasti tapahtua. Very Happy

Tämä Turbo/Minni tuntuu olevan hyvin suosittu paritus suomalaisten fanien keskuudessa. Kaikkia ei ehkä kiinnosta eikä kaikilla ole pokkaa kirjoittaa näin intiimejä stooreja. Jokainen voi kirjoittaa niitä genrejä jotka tuntuvat itsestä luontevilta, ja silloin kun kokee olevansa valmis. Kiva juttu jos tykkäsit. Smile 

Kiitos kommentista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppuvierailu (pwp, K18)   Viikonloppuvierailu (pwp, K18) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Viikonloppuvierailu (pwp, K18)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Fanfiction ja fanitaide :: Prätkähiiritarinat K15-K18-
Siirry: