Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 3

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:01

Mulla oli yhdessä vaiheessa vanhat walkmanin kuulokkeet mut ne hajos. Sit mul oli sellaset pinkkisiniset ja isot kuulokkeet mut niistä alko rapista pehmusteista päälinen ja nyt mulla on kukalliset pelikuulokkeet joita mä käytän lähinnä musaa kuunnellessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:02

Onko nykyisissä kuulokkeissasi hyvä äänenlaatu? Mistä sait ne?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:06

Musta ne on ihan hyvät ja ostin ne kirjamessuilta kun siellä sattu oleen videopelien vaihtomyyjä. Sillä oli myynnissä muutakin tietokonekamaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:27

Hyvä että toimivat.

Nappikuulokkeissa on se hyvä puoli, että niitä on helppo kuljettaa mukana. Huono puoli on se, että minulla ne usein putoavat korvasta ja sitten niitä saa olla laittamassa takaisin aina uudestaan Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:31

Joo se on ärsyttävää Neutral. Jos mä kuuntelen jotain liian pitkään nappikuulokkeilla mun korviin alkaa sattua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:33

Siinä tapauksessa kannattaa ehkä pitää taukoja välillä.

Nappikuulokkeissa on myös se haaste, että niiden kanssa saa säätää sitä äänenvoimakkuutta ettei satu korviin. Toisaalta se on myös etu, sillä silloin riittää pienempi äänenvoimakkuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 16:34

Totta. Mä käytän nappikuulokkeita lähinnä vain pitkillä automatkoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 19:54

Last Chance kirjoitti:
Huomaatteko, että teitä on rickrollattu? Wink 

Sitten välillä toiseen asiaan. Uusi Samsungin kännykkäni on ollut käytössä jo kuukauden ja voisin sanoa että olen jo alkanut tottua siihen. Edelleen pidän enemmän yksinkertaisista peruspuhelimista, ja mieluummin käyttäisin sellaista. Nykyisellä kännykälläni olen vain soittanut puheluita, lähettänyt tekstiviestejä, ottanut kuvia ja surffaillut netissä. Minulle oikeastaan riittäisi vain soittaminen ja tekstailu. Toivottavasti ette saa väärää käsitystä - edelleenkään en ole älypuhelinten ylin ystävä.
No, ennemmin tulen "rickrollatuksi" kuin "meatspinnatuksi". Kyseessä on pila, jossa eräs henkilö laitetaan menemään m e a t s p i n .com-nimiselle shokkisivustolle, jota en tosin itse kehtaa avata edes sekunniksi. Ei hätää, toinen hyperlinkki ei johdata m e a t s p i  n .comiin, vaan Know Your Memen sivulle, joka kertoo sivustosta.

Ja en, en ole saanut sellaista käsitystä, että olisit tuosta vain muuttanut kantaasi älypuhelinten suhteen. Tosin käytän omaani vain välttämättömyyksiin (siis käytännössä samoihin juttuihin, mitä itse toit esille), ja kun minulla on YouTube -kanava, niin voin jopa ollessani poissa kotoa, poissa tietokoneen äärestä, pistää kommenttia ihmisille. En kuitenkaan ympäri vuorokauden kuitenkaan puhelinta käytä, sillä minulla on muutakin tekemistä.


Viimeinen muokkaaja, DeadRat21 pvm Pe Toukokuu 25 2018, 11:08, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyPe Toukokuu 11 2018, 19:58

Olen jo valitettavasti ehtinyt nähdä tuon meatspin-jutun pale  Eksyin sattumalta, ja nyt toivoisin että voisin pyyhkiä pois mielestäni tuon häiritsevän muiston.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:02

En ole törmännyt meatspinniin ja tuon perusteella toivon etten törmääkään pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:11

Parempi on ettei edes tiedä mitä siellä on pale Kuuluu juuri noihin internet-sivustoihin jotka kuuluvat tuohon "parempi kun et tiedä/näe" - kategoriaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:14

Siltä vaikuttaa pale.

Muuten ootteko koskaan miettinyt millaisilta näyttäisiitte jossakin TV-sarjassa. Esimerkiks Varjoankassa kaikki hahmot on eläimiä joten mikä eläin olisit. Itse ajattelisin olevani kissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:25

No onneksi rickrollaus on täysin harmitonta.

Täytyy sanoa, etten ole asiaa ajatellut. Siis sitä mikä otus olisin piirrossarjassa. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:28

Jeah onneks Rolling Eyes.

Ajattelisin olevani vähän Kissanaisen tapainen hahmo mut enemmän sankari kuin perus kissamurtovaras.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:29

Nyt olen ajatellut ja ehkä olisin toimintasankaritiimin johtaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:32

Kuulostaa siistiltä. Millainen se toimintasankaritiimi olisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:36

Hyvä kysymys. Pelottomia ihmisiä, jotka ovat aina valmiita auttamaan ja puolustamaan heikompia. He olisivat taitavia taistelijoita, joita moni ihailisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:40

Cool.

Mä olisin sinä kissamurtovarkaana tosi nopea ja ketterä niin kuin kissat yleensä on. Aseena on sekä taistelulajit että kynnet ja ruoska.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:41

Tuota murtovarasta ei noin vain päihitetä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 09:45

Joo ei todellakaan Smile. Toimisin kyl vain oikeuden puolesta eli murtaudun lähinnä pahisten toimistoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptyLa Toukokuu 12 2018, 23:07

Jaa, Last Chance Garagella on kohta takanaan 10-vuotinen historia. Perustin alkuperäisen foorumin  heinäkuun 2008 alussa ja siihen juttuun lähti muitakin mukaan. Käyttäjiä on tullut ja mennyt, ja lokakuussa 2013 foorumi joutui muuttamaan tänne koska edellinen palvelin oli lopettanut. Pitkän aikaa oli kovin hiljaista, mutta vähitellen tänne tuli enemmän toimintaa. Ja viestimäärä kasvaa huikeaa tahtia - nyt jo tulee tuhansia viestejä vuodessa.

Vaikea uskoa että siitä on jo 10 vuotta Surprised Kylläpä aika on kulunut äkkiä.

Toivottavasti ihmiset täällä osaavat arvostaa sitä vaivaa, jota näen päivittäin tämän sivuston eteen. Sosiaaliset kontaktit ja mahdollisuus ilmaista itseä ovat nimenomaan ne syyt siihen, miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä vuodesta ja kohta myös vuosikymmenestä toiseen - vaikka tämä pyörittäminen tuntuu välillä tosi työläältä.

Edit 13.5. klo 9.25: Muokattu sekavaa viestiä. Ei olisi kannattanut avautua väsyneenä myöhään illalla.


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Su Toukokuu 13 2018, 09:26, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptySu Toukokuu 13 2018, 01:06

Last Chance kirjoitti:
Jaa, Last Chance Garagella on kohta takanaan 10-vuotinen historia. Perustin alkuperäisen foorumin  heinäkuun 2008 alussa ja siihen juttuun lähti muitakin mukaan. Käyttäjiä on tullut ja mennyt, ja lokakuussa 2013 foorumi joutui muuttamaan tänne koska edellinen palvelin oli lopettanut. Pitkän aikaa oli kovin hiljaista, mutta vähitellen tänne tuli enemmän toimintaa. Ja viestimäärä kasvaa huikeaa tahtia - nyt jo tulee tuhansia viestejä vuodessa.

Vaikea uskoa että siitä on jo 10 vuotta Surprised Kylläpä aika on kulunut äkkiä.

Toivottavasti ihmiset täällä osaavat arvostaa sitä vaivaa, jota näen päivittäin tämän sivuston eteen. Sosiaaliset kontaktit ja mahdollisuus ilmaista itseä ovat nimenomaan ne syyt siihen, miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä vuodesta ja kohta myös vuosikymmenestä toiseen - vaikka tämä pyörittäminen tuntuu välillä tosi työläältä.
10 vuotta, kylläpä aika lentää. Vieläkin muistan sen kerran, kun ensi kertaa törmäsin sivustolle vuoden 2010 heinäkuussa ja kävin kaikki mahdolliset viestiketjut läpi, tosin en heti rekisteröitynyt vaan vasta paljon myöhemmin, kun suurin osa käyttäjistä oli jo tosin vaihtanut maisemaa. Ja tuo valtava viestimäärä on kyllä tullut huomattua, vaikka tosiasiassa suurin osa viesteistä on Pelihallin ketjuihin käytettyjä viestejä.

Arvostan kyllä todella suuresti sitä, että olet nähnyt valtavasti vaivaa sivuston pyörittämiseen, vaikka se ei ole välttämättä ollutkaan aina helppoa. Jos kerran tarvitset jossakin vaiheessa kunnon tauon, voit jättää sivustosta huolehtimisen minulle. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptySu Toukokuu 13 2018, 09:19

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Jaa, Last Chance Garagella on kohta takanaan 10-vuotinen historia. Perustin alkuperäisen foorumin  heinäkuun 2008 alussa ja siihen juttuun lähti muitakin mukaan. Käyttäjiä on tullut ja mennyt, ja lokakuussa 2013 foorumi joutui muuttamaan tänne koska edellinen palvelin oli lopettanut. Pitkän aikaa oli kovin hiljaista, mutta vähitellen tänne tuli enemmän toimintaa. Ja viestimäärä kasvaa huikeaa tahtia - nyt jo tulee tuhansia viestejä vuodessa.

Vaikea uskoa että siitä on jo 10 vuotta Surprised Kylläpä aika on kulunut äkkiä.

Toivottavasti ihmiset täällä osaavat arvostaa sitä vaivaa, jota näen päivittäin tämän sivuston eteen. Sosiaaliset kontaktit ja mahdollisuus ilmaista itseä ovat nimenomaan ne syyt siihen, miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä vuodesta ja kohta myös vuosikymmenestä toiseen - vaikka tämä pyörittäminen tuntuu välillä tosi työläältä.
10 vuotta, kylläpä aika lentää. Vieläkin muistan sen kerran, kun ensi kertaa törmäsin sivustolle vuoden 2010 heinäkuussa ja kävin kaikki mahdolliset viestiketjut läpi, tosin en heti rekisteröitynyt vaan vasta paljon myöhemmin, kun suurin osa käyttäjistä oli jo tosin vaihtanut maisemaa. Ja tuo valtava viestimäärä on kyllä tullut huomattua, vaikka tosiasiassa suurin osa viesteistä on Pelihallin ketjuihin käytettyjä viestejä.

Arvostan kyllä todella suuresti sitä, että olet nähnyt valtavasti vaivaa sivuston pyörittämiseen, vaikka se ei ole välttämättä ollutkaan aina helppoa. Jos kerran tarvitset jossakin vaiheessa kunnon tauon, voit jättää sivustosta huolehtimisen minulle. Wink
Sama täällä Wink . Mustakin tää foorumi on huippu ja arvostan pitäjää yli kaiken. Musta ei ois ikinä pitään foorumia ja tai blogia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptySu Toukokuu 13 2018, 09:53

Hienoa kuulla, että on ihmisiä jotka arvostavat tätä paikkaa ja sitä työtä jonka teen sen eteen Smile Onneksi täällä on moderaattori jakamassa työtaakkaa, niin en itse ole täysin tyhjän päällä. Tätä asiaa osaan arvostaa. Moderaattori huolehti foorumista poissaoloaikanani niin hyvin, että voisin jatkossakin uskoa tämän tehtävän hänelle.

Sen 10 vuoden aikana, jonka olen toiminut foorumin ylläpitäjänä, olen oppinut paljon uutta, saanut runsaasti kokemusta ja tutustunut ihmisiin joihin en olisi muuten tutustunut. Ja toivottavasti minusta on tullut myös entistä parempi ylläpitäjä.

Haluan olla se ylläpitäjä, johon käyttäjät voivat luottaa, ja jonka puoleen voi huoletta kääntyä ongelmatilanteissa. Saa tulla jutustelemaan myös muuten vain jos siltä tuntuu Smile Toiset ylläpitäjät eivät juurikaan kirjoittele foorumille, vaan hääräilevät taustalla kaikessa hiljaisuudessa. Toiset kirjoittelevat aktiivisesti foorumille. Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan, ja sitten on tietenkin kaikkea siltä väliltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 EmptySu Toukokuu 13 2018, 10:01

Se susta tekeekin mahtavan ylläpitäjän et kirjoittelet ja osallistut Smile.

Mä en oikeen tiedä mihin osioon tää kuuluis mut pistänpä sen nyt tänne. Oon aika tavalla huolissani ollu eilisillasta asti. Mun mamma kaatui eilen pyörällä ja on nyt sairaalassa. Polvet oli ruhjeilla ja luullakkseni lievä aivotärhdys mut pahimmalta musta tuntuu se et nyt siltä on murtunu toinenkin solisluu. Se on kaatunu kans nuorempana pyörällä ja murisi silloinkin solisluunsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 3   Sekalaista höpinää vol 3 - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 3
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: