Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Fizzy

Fizzy


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 17.02.2018
Ikä : 33
Paikkakunta : Kalakukkolandia

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 09:47

Pöö.

Pienen tuumauksen jälkeen arvelin että koittaisin äkistää jonkunlaisen esittelyn, etten vaan randomisti ilmaantuis necropostailee vanhoja topicceja. :'D
Mutta oon mm. etana ja hidas analysaattori, niin tonne ekaan postaukseeni kerkee varmaan joku jo tällä välin kommentoida. Mut joka tapauksessa...


Nyt jo parisen viikkoa kestäneen nostalgiasukellukseni seurauksena päädyin muutaman mutkan kautta tälle foorumille, kiva nähä että tämäkin fandomi yhä elossa!
Tullu tässä kateltua lähestulkoon koko aluperänen sarja YouTubesta josta riemukseni löysin (melkein) kaikki jaksot, ja siitä se sitten taas lähti. Ai että.

Prätkis-fani oon ollu jo lapsuudesta saakka, vaikkakin tarkkaa vuotta en muista mistä kaikki alkoi, mut luulisin että juurikin niillä näppäimillä kun sarja tuli ekoja kertoja telkkarista. (Oi äiti että mä olin sillon pieni.) Nauhalle päätyikin pienen taistelun seurauksena jokunen jakso, ja oheiskamaa hamstrasin/ruinasin siinä sivussa, sääli vaan että suurin osa aarteista kadonnut muuttojen myötä ja vuosien saatossa. Sad

Moto oli jo ysärillä mun suosikkihahmo, lieköhän jo penskana tuntenut vetoa tähän ns. "gentle giant" (herras)miesmalliin... Very Happy Moto vaan on niin ihana ja lutunen ja piste. Plus tyyliin mun eka fiktio-ihastus ikinä, ja oon vissiin vieläkin siihen ihan lätkässä, yhyy. Embarassed I love you (Tehkää artistiset conikävijät häiskästä fanikamaa myyntiin niin ostan mm. kaiken.) Muutkin hahmot kyllä viihdyttäviä, ja yleisesti sarjan huumori mulle mieleen, jännä perehtyy juttuihin nyt aikuisiällä uudestaan kun tajuaakin vitseistä vähän enempi ja eri kantilta kun ennen. Harmikseni missasin vuosien 2006-2008 buumin ja tv-uusinnat, mutta eipä tää mun rakkaus prätkiksiä kohtaan minnekään kadonnut tässä vuosien aikana, vaikka jäänytkin välillä taka-alalle, niinkun kaikki muukin enempi tahi vähempi. Tuosta reboot-sarjasta en oo kovin kiinnostunut, mut ehkä uteliaisuus vie siitäkin voiton jossain vaiheessa, periaatteistani viis.

Mä oon vissiin vähän huono palstailija, koska operoin ns. bursteissa, eli enemmän tai vähemmän kiihkeen aktiivisuuden seurauksena voin olla kauankin poissa tai "unohtaa" foorumin selailun kokonaan. Kovin aktiivinen kirjottelija en yleisesti oo ennenkään ollut, mut yrittänyttä ei laiteta... Kaikesta huolimatta oon kova pohdiskelemaan ja analysoimaan asioita jatkuvalla syötöllä, plus oon ns. yöelukka, enkä mm. osaa nukkua "ihmisten aikaan", ainakaan tällä hetkellä. Eli lurkkaushommia toimitan enimmäkseen edelleen, toivottavasti ketään ei häiritse mahdollinen satunnainen necroilu.

Itestäni oon vähän huono kertomaan (tai oikeestaan improvisoimaan näin äkkiseltään) mut pyrin vastaamaan kysymyksiin jos/kun kysytään. Sen verran voin kertoo että oon tykänny (ainakin ennen) mm. piirrellä, vaikkakin tätänykyä aikamoinen artblokki päällä, ehkä innostun taas tässä joskus(?). Intressejä mulla on jos jonkinmoista, joista en vissiin millään osaa kertoo lyhyesti, joten en taida toistaseks ees yrittää. Mulla on ilmeisesti aina turhan paljon sanottavaa, mut omien blokkien takia sitä asiaa on joskus vaikee saada ulos haluamallani tavalla, ja sit turhaudun siitä. Voisin sanoo että oon aika "letkeä" tyyppi enkä motkota turhista, mut on mulla sulkeutuneetkin hetkeni. Semmosta.

Olevinaan koitin pitää tän lyhyenä mut tästä tuli nyt tämmönen. Kiitos ja anteeks. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 09:53

Kiva lukea sinunkin esittelysi ja vielä kerran tervetuloa Smile Toivottavasti viihdyt täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 09:54

Kiva tutustua Fizzy Very Happy. Tervetuloa foorumille
Takaisin alkuun Siirry alas
Fizzy

Fizzy


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 17.02.2018
Ikä : 33
Paikkakunta : Kalakukkolandia

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 10:12

Last Chance kirjoitti:
Kiva lukea sinunkin esittelysi ja vielä kerran tervetuloa Smile Toivottavasti viihdyt täällä.

Prätkämimmi kirjoitti:
Kiva tutustua Fizzy Very Happy. Tervetuloa foorumille

Kiitoksia! Täällähän on aktiivista porukkaa kun ehditte jo tällä välin toivottaa tervetuliaiset kun mä vielä sähläsin tätä romaania.. Laughing

Nyt vois jatkaa foorumin stalkkailua, jos vaikka löytäis jotain mielenkiintosta, ehkä itekin koitan saada jonkunlaista ulosantia aikaan.
PS. Repeilen vieläkin salaa tolle avatarille, jotenkin niin rivon näkönen ilme. Hyvässä kohdassa pätkästy!
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 10:14

Tämä foorumi on pieni, mutta kokoonsa nähden erittäin aktiivinen ja tänne tuleekin viestejä päivittäin. Yhteisömme on vielä ainakin toistaiseksi pieni, ja uudet käyttäjät ovat aina tervetulleita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 10:18

Jeah ja tääl on muutenkin kivaa porukkaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyLa Helmi 17 2018, 12:46

Lämpimästi tervetuloa foorumillemme, Fizzy. Toivottavasti nautit täällä olostasi. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptySu Helmi 18 2018, 08:46

Toivottavasti viihdyt Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyTi Helmi 27 2018, 17:36

Tervetuloa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) EmptyTi Helmi 27 2018, 17:38

Sama täällä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty
ViestiAihe: Vs: Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)   Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fizzy esittäytyy (tai ainakin yrittää)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Last Chance esittäytyy

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Ilmoitustaulu :: Esittele itsesi-
Siirry: