Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Prätkähiiret roolipeli

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli EmptyMa Helmi 12 2018, 08:23

Eli idea on suunnilleen samanlainen kuin Jatka tarinoissa mutta vain omia hahmojaan voi liikuttaa. Esimerkiks kanttaa ilmoittaa aluks et mitä hahmoa liikuttaa ja sit jatkentaan juttua. No täs on nyt alkunäyte ja toivottavasti innostutte mukaan.

Mä siis liikutan nyt mun omaa hahmoani Sissiä.


Oli yö ja Chicago nukkui. Urheilustadionin tulostaulussa Prätkähiiret vetelivät myös sikeitä. Porukan ainoa tyttö Sissi kuitenkin pyöri vuoteessaan ja hikoili irvistellen tuskaisesti.
Sissi: Ei...älä tee sitä....Moto!
Sissi heräsi huutaen ja heittäytyi pystyyn. Samaa vauhtia hän onnistui putoamaan sängystä aiheuttaen metelin mikä herätti jätkät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli EmptyPe Heinä 20 2018, 09:14

Sissi nousi nopeasti pystyyn ja käveli ulos tulostaulusta jätkien kysymysten kaikuessa perässä. Hänen oli pakko selvittää päänsä. Miksi Masin oli pakko tunkea hänen uniinsa kiusaamaan häntä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli EmptyLa Heinä 21 2018, 09:01

Sissi istui tulostaulun katolle ja katseli tähtiä. Yksi tähti loisti muita kirkkaammin.
- Mars, hän ajatteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli EmptyLa Loka 13 2018, 12:37

Sissi katseli tähteä hetken ja puisteli päätään. Ei hänen kannattanut muistella menneitä. Ne aiheuttivat aina hänelle vain tuskaisia muistoja.
Sissi: Äh! Ei tää auta. Mun on pakko puhua jonkun kanssa.
Hän nousi ylös ja meni prätkälleen. Hän polkaisi sen käyntiin ja lähti ajamaan pitkin Chicagon öisiä katuja. Oikeastaan Maassa oli vain yksi ihminen jonka kanssa hän voisi nyt puhua ja se oli Santtu.
Sissi kaarsi korjaamon pihaan ja koputti napakasti ovea. Unenpöpperöinen ja haukotteleva Santtu avasi oven.
Santtu: Sissi? Onks prätkässä joku vika vai onks jätkät pulassa vai miks sä oot täällä?
Sissi: Sori, et herätin mut mun oli pakko puhua jolle kulle. Ja se joku ei o jätkät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli EmptyTi Loka 30 2018, 16:44

Santtu: Okei, mä tajuun. Tuu sisään.
Santtu ohjasi Sissin olohuoneeseen ja kävi hakemassa tälle kotikaljatölkin.
Santtu: No niin. Mikä on pielessä.
Ennen kuin Sissi kuitenkaan ehti vastata puhelin soi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Prätkähiiret roolipeli Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret roolipeli   Prätkähiiret roolipeli Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Prätkähiiret roolipeli
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Prätkähiiret Roolipeli: Sarjan pelattavat hahmot
» Prätkähiiret Roolipeli: Omat pelattavat hahmot
» Prätkähiiret pelit
» Prätkähiiret joulukalenteri (S)
» Prätkähiiret mieltymys (K-13)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: