Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 2

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyTo Helmi 01 2018, 23:24

Last Chance kirjoitti:
Foorumi näyttää taas toimivan täysin normaalisti. Ainakin on tällä viikolla toiminut.

Välillä on tullut lunta, ja tänään iltapäivällä on paistanut aurinko. Lämpötila on vähän alle nollan.

Huomenna tapahtuvan lakon takia linja-autot eivät kulje, mikä tarkoittaa sitä että en autottomana ihmisenä pääse liikenteeseen ja olen joutunut perumaan huomiselle sovittuja menoja Sad Tämä on epäreilua meitä sivullisia kohtaan jotka käyttävät busseja. Onneksi tämä on vain väliaikaista.
Lunta tuli iltapäivällä suorastaan naurettavan paljon, hyvä, että pystyi kuitenkin pääsemään autolla liikkeelle. Ja tuo lakko on todellakin hanurista, esim. omalle kotipaikkakunnalle on ennustettu klo 4-6 välille rankkaa lumisadetta ja koko päivän pitäisi sataa lunta. Se on todella ihmeellistä, että joulu- ja tammikuun ajan on epätasaiset kelit ja sitten ykskaks tulee lunta oikein urakalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 07:53

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Foorumi näyttää taas toimivan täysin normaalisti. Ainakin on tällä viikolla toiminut.

Välillä on tullut lunta, ja tänään iltapäivällä on paistanut aurinko. Lämpötila on vähän alle nollan.

Huomenna tapahtuvan lakon takia linja-autot eivät kulje, mikä tarkoittaa sitä että en autottomana ihmisenä pääse liikenteeseen ja olen joutunut perumaan huomiselle sovittuja menoja Sad Tämä on epäreilua meitä sivullisia kohtaan jotka käyttävät busseja. Onneksi tämä on vain väliaikaista.
Lunta tuli iltapäivällä suorastaan naurettavan paljon, hyvä, että pystyi kuitenkin pääsemään autolla liikkeelle. Ja tuo lakko on todellakin hanurista, esim. omalle kotipaikkakunnalle on ennustettu klo 4-6 välille rankkaa lumisadetta ja koko päivän pitäisi sataa lunta. Se on todella ihmeellistä, että joulu- ja tammikuun ajan on epätasaiset kelit ja sitten ykskaks tulee lunta oikein urakalla.

Lunta tuli täälläkin muttei kovin paljon. Jos on kunnon lumituisku, niin silloin voi olla hankalaa nähdä eteen ajaessa autolla. Autoton kun olen, niin minulla ei ole sitä ongelmaa. Mutta kun en pääse mihinkään sen lakon takia. Tänne omallekin kotipaikkakunnalle on myös ennustettu lumisadetta, ja onkin tosi outoa että kelit ovat olleet epätasaiset. 

Täällä on lämpötilat heitelleet edestakaisin, välillä on tullut lunta ja välillä on sulanut pois. Nyt on -15 astetta pakkasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 15:32

Lunta on täällä nyt ihan rutkasti. Muistan kyl kerran kun oltiin tulossa Turusta shoppailemasta syyslomalla ja hyvä et nähtiin ajaa kun lunta tuli ihan sikana. Äiti vitsailikin et kohta joudutaan soittaan iskälle et me ollaan Laitilassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 15:44

Tämä lakko on syvältä mutta onneksi se on melkein ohi. Harmittaa kun en ole päässyt mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 15:49

Joo sen uskon. Varmasti tympii kun on jumissa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 15:53

Kyllä se tympii, ja sen lisäksi bussin käyttäjät joutuvat olemaan poissa töistä tai koulusta lakkoilun takia. Tämä lakko on epäreilu bussin käyttäjiä kohtaan kun ihmiset eivät pääse töihin tai kouluun.

Kohta se onkin ystävänpäivä Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 16:04

Totta. Ei ens vaan seuraavalla viikolla Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 16:05

Melko pian kuitenkin Surprised Mitä suunnitelmia teillä on ystävänpäivälle? Minulla on silloin synttärit ja aion sen kunniaksi käydä ravintolassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 16:09

Ei täl hetkel ole suunnitelmia mut saa nähdä Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 17:59

Olemme jo koonneet pahis- ja sankaritiimejä, ja se on ollut hauskaa Smile 

Mutta millaisia supersankareita olisimme? Millaista asua käyttäisimme, mitä kykyjä/voimia meillä olisi ja mitä heikkouksia olisi? 

En ole vielä päättänyt millainen asu minulla olisi, mutta kykyjä olen pohtinut jonkin verran. Pystyisin lentämään, omaisin yli-inhimillisen suuret fyysiset voimat, kestäisin äärimmäisiä lämpötiloja, olisin supernopea ja -kestävä. Paranisin nopeasti, joten pystyisin toipumaan vakavistakin loukkaantumisista nopeasti. Laserkatseeni leikkaisi mitä tahansa materiaalia. Ainoa heikkouteni olisi se, että voisin käyttää voimiani vain silloin jos käytän supersankariasuani - muuten minulla olisi ne samat heikkoudet kuin kenellä tahansa ihmisellä. Todennäköisesti työskentelisin joko yksin tai sankariryhmän johtajana. Tai sitten sidekickin kanssa.

Mitä ajatuksia teillä muilla herää tähän aiheeseen liittyen?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:11

Mulla on niin monia vaihtoehtoja et en oikeen tiedä minkä valita Smile
Yks vaihtoehto ois et oisin eräänlainen ihmislisko jossa yhdistyvät kaikki matelijoille ominaisten kyvyt. Voisin kiivetä seiniä pitkin kuin gekot, muuttaa väriä valon ja varjon mukaan kuin kameleontit ja loikkia ja ampua kieleni eri kohteisiin kuten sammakot. Sen lisäksi voin hätätilassa luoda itselleni selkäkilven luulevyistä kuin kilpikonnan kilpi. Olisin vahva kuten alligaattorit, krokotiilit ja monet kuristajakäärmeet ja sen lisäksi minulla olisi ontot myrkkyhampaat joissa on kaikkien mahdollisten myrkkykäärmeiden myrkyn yhdistelmä mukaan lukien Komodon varaanien suun bakteerikanta Näyttäisin myös aika tavalla liskolta. Heikkouteni olisi se että saatan pelästyessäni jotain todella pahasti pudottaa häntäni kuin sisiliskot. Puku taas olisi koko vihreä trikoopuku johon kuuluu tummemmanvihreät hanskat ja saappaat. Toimisin supersankaritiimin jäsenenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:20

Eläinteemainen supersankari Smile Jotain tämän tapaista osasin odottaa sinulta.

Omassa asussani olisi varmasti punainen viitta ja trikoot joissa on punaista ja sinistä väriä, plus kullanvärinen logo rinnassa. Erikoisen kova ja kestävä metalli suojaisi ylä-ja keskivartaloa koviltakin iskuilta. Viitta mahdollistaisi lentämisen. Kasvot peittävä kypärä varmistaisi, etten saisi iskuja päähän, ja ettei kukaan tunnistaisi minua supersankariasussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:32

Se olikin vaihtoehto A Smile. Sun supersankaris kuulostaa kans tosi siistiltä. Pikkasen tulee mieleen Superman.

Mun toka vaihtoehto ois sellanen et mä ymmärtäisin kaikkia suden sukuisia eläimiä ja mulla ois suden luontaiset kyvyt. Mulla ois samat heikkoudet kuin susilla. Puku taas mulla ois harmaa trikoopuku, mustat saappaat ja hanskat ja viittana sudentalja niin että pää toimii huppuna ja naamiona. Tänäkin sankarina toimisin tiimin jäsenenä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:38

Sillä erolla, että Teräsmiehellä/Supermanilla on aina supervoimat, riippumatta siitä onko puku päällä vai onko tavallisissa vaatteissa.

Kuulostaa aika hienolta Smile  Olisiko tällä kakkosvaihtoehdolla yhtä tarkka hajuaisti kuin sudella? Niillähän on aika hyvä hajuaisti kuten koiran sukuisilla eläimillä yleensä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:48

Kuulostaa tosi siistiltä.

Jep Smile. Tarkka hajuaisti ja samoin kans näkö ja kuulo. Pienenä erikoisuutena myös se et mun silmät ois väriltään keltaiset kuin susilla.

Mun kolmos vaihtoehtona mulla ois laserkatse. Pystyisin ampumaan sistä tarvittaessa enkä tarvitsis edes aurinkolaseja varmistukseksi. Ainoa heikkous ois se et pitkällisen käytön jälkeen mun silmiä särkee niin et joudun oleen aika pitkään joko pimeässä huoneessa tai pitään silmiä koko ajan kiinni. Puku mul ois sininen trikoopuku jossa kaula-aukko ja vyö on mustat ja samoin hanskat ja saappaat ja rinnassa on nelonen. Tiimipelaaja taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyPe Helmi 02 2018, 18:58

Laserkatse kuulostaa tosi coolilta Smile 

Toinen vaihtoehtoni olisi sankari, jolla on aistit kuin haikaloilla ja sen lisäksi suuret fyysiset voimat, nopeus, kestävyys, nopea paraneminen ja kyky hengittää sekä ilmassa että vedenpinnan alla. Puruvoima olisi niin kova, että sen avulla voisi purra rikki ja poikki mitä tahansa. Tarkalla kuulolla kuulisin paremmin kuin ihmiset. Hajuaisti olisi myös supertarkka. Asuni olisi sinimusta trikoopuku ja rinnassa hain kuva. Heikkouteni olisi se, että joutuisin olemaan joka päivä merivedessä, ja jos en pääse pitkään aikaan meriveteen, voimani katoaisivat ajan myötä. Tämä kakkosvaihtoehto olisi saanut kykynsä hullun tiedemiehen kokeen seurauksena.

Edit 2.2.-18: Muokkaan viestiä koska en koe järkeväksi lähettää kahta viestiä peräkkäin. Hetki sitten luin Ilta-sanomien sivuilta, että presidenttipari on juuri äsken saanut perheenlisäystä ja uusi tulokas on poika. Lämpimät onnittelut presidenttiparille perheenlisäyksen johdosta Smile Mukava lukea tällaisia positiivisia uutisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 09:23

Toi kuulostaa tosi makeelta toi haisankari Smile

Kaks ekaa sankarivaihtoehtoa on sellasia et voimat on ilmestyny teini-iässä ja kolmas on sellainen et sain kosmistasäteilyä avaruuslennolla. 

Joo mä kuulin tosta eilen illalla. Onnea presidenttiparille.

Poliisiopisto 6 tehtävä Miami Beach. Se on mun suosikki koko leffa sarjassa ja siinä on niin monta hauskaa kohtaa etten osaa valita parasta. Yks aika hauska on se kun jengi on matkalla Miamiin ja Hooksin vieressä istuva hyypiö polttaa aika vahvalta vaikuttavaa sikaria. Hooks yrittää saada kaverin sammuttamaan sikarinsa mut ei onnistu ja nousee ylös paikaltaan mennäkseen jonnekkin. Hetken kuluttua Hooks tulee takaisin ja sammuttaa sikarin vaahtosammuttimella Laughing.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 09:36

Idean haisankariin sain itse asiassa Katuhaista, tosin Katuhaiden päähenkilöt muuttuivat kokonaan haiden näköisiksi ja oma sankarini näyttää tavalliselta ihmiseltä. Ja Katuhaissakin päähenkilöt saivat kykynsä hullun tiedemiehen laboratoriossa.

On monia tapoja, joilla supersankarit ovat saaneet voimansa, kuten tuo mainitsemasi kosminen säteily tai se, että voimat ilmestyvät teini-ikäisenä. Tai sitten hullun tiedemiehen koe. Tai sitten sankarilla on ollut supervoimat syntymästään asti - esimerkiksi Teräsmies.

Poliisiopisto 6 on jäänyt näkemättä mutta tuo kohtaus kuulostaa aika hauskalta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 09:49

Sitä mä vähän arvelinkin et idea lähti varmaan Katuhaista. Tosi siisti idis.

Jeah tai sit sankari on tiedemies jonka koe menee pahemman kerran pieleen niin kuin Hulk tai on armeijan salainen koe niin kuin kapteeni Amerikka.

Mun neljäs vaihtoehto ois sellainen et mä voisin muuttua mun kaulakorun avulla soturienkeliksi ja pystyisin lentämään. Mulla ois siis supersankarin muodossa suuret sulkasiivet ja valkoisen, laventelin ja hopean kirjava soturin haarniska, hopeinen otsapanta ja vyöllä hopeinen miekka.Oisin hyvä miekkailija. Mun voimat on samalla kans mun heikkous sillä jos siipiin osuu mä oon maassa ja tajuntani menetettyäni mä muutun takaisin tavalliseksi tytöksi. Tiimipelaaja taas

Se on tosi hulvaton kohta Laughing. Ja yks toinen aika hauska on sellainen kun Proctor yrittää tilata Harrisille ja itselleen ykkösluokan lentolippuja ja puhelu menee Lassardin toimistoon jossa Poliisiopiston jengi on järjestelmässä paikkoja. Tiimi järjestää törpöille rahtilennon maatilan eläinten kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 09:56

Luovia ja omaperäisiä ideoita Smile 

Kolmas ideani on sankari, joka pystyy lentämään kuin haukka, ja näkökin on yhtä terävä. On vielä siivetkin kuin haukoilla. Sankarin erityisiä ominaisuuksia ovat supernopeus ja kynnet joilla voi raapia ja leikata mitä vain. Ainoa heikkous olisi se, ettei sankari ole fyysisesti kovin vahva, ja hän selviääkin terävän älynsä avulla tiukoista tilanteista. Tiimin aivot siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 10:07

Heh jeah Smile. Tosi makee toi haukka idea. Haukat on tosi upeita lintuja kans.

Viides ideani on sellainen sankari jolla on tulenhallintakyky. Sankarilla on ollut nämä kyvyt aina mutta ne ilmestyvät vasta seuraavana lohikäärmeen vuonna kiinalaisen horoskoopin mukaan. Tulenhallintakyky on sellainen että voi luoda tulipalloja, hitsiliekkejä, lämmittäviä tai valaisevia liekkejä ja tulesta koostuvia aseita. Puvustus on sellainen että punainen naamio, punainen trikoopuku jossa kultainen lohikäärme, kutainen huivivyö, mustat, sormettomat hanskat, ruskeat, tirkoohousut ja mustat kiinantossut. Heikkous on se että suuttuessaan voimien hallinnan menettää helposti ja sillon ollaan tosi lirissä. Tiimipelaaja taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 10:21

Haukkasankari olisi myös taitava ampuja, joka osuu kohteeseensa lähes aina. Koska sankari ei ole fyysisesti vahva, hän ei ole se paras mahdollinen lähitaistelija, mutta ampuminen kyllä sujuisi.

Kuulostaa tosi hienolta tuo tyyppi joka hallitsee tulen elementin Smile  Ja tiimipelaajia tarvitaan aina.

Neljäs idea on sankari joka hallitsee sähköä ja osaa ampua salamoita käsistään. Hän pystyy kykyjensä avulla luomaan sähköä, jopa niin paljon kerrallaan että sillä voisi sytyttää kaikki kaupungin valot. Sankari pystyisi antamaan sähköiskuja, joilla voi jopa tainnuttaa vihollisia. Hän olisi supernopea ja kestävä, ja myös vahvempi kuin tavallinen ihminen. Hän ei osaisi lentää, mutta juoksee salamavauhtia ja refleksit ovat myös salamannopeat - häneen olisi vaikea osua, koska hän olisi niin nopea reagoimaan. Asu olisi violetti trikoopuku, ja rinnassa on kullan värinen salaman kuva. Kykynsä hän sai siitä kun oli osallistumassa tieteelliseen kokeeseen jonka aikana salama iski häneen. Heikkous olisi se, että hän ei voisi käyttää voimiaan kuin rajoitetun ajan kerrallaan. Ja jos hän käyttää kykyjään pitkään yhteen menoon, hän joutuu palautumaan jotta saisi voimansa takaisin.

Tuleepas meillä nyt paljon ideoita Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 10:32

Kuulostaa tosi makeelta Smile.

Lohikäärmesankari ei voi kuitenkaan itse syttyä tuleen tai lentää sen avulla. Hän voi vain luoda sitä.

Tosi siisti toi sähköinen kaveri.

Kuudes idea on hiukan synkempi mutta sellaisiakin sankareita on. Tällä sankarilla ei ole mitään erityiskykyjä mutta hän on taitava taistelija ja hallitsee teknologian kuin omat taskunsa. Hän on päättänyt niittää rikollisuuden kotikaupungistaan sen jälkeen mitä hänelle tapahtui 14-vuotiaana. Hän näki äitinsä kuolevan ostariamuskelun aikana ja jäi itse henkiin. Roisto joka aloitti tulituksen oli täysin sekaisin päästään. Puvustukseen kuuluu mustat aurinkolasit, mustat urheilubikinit, mustat saappaat ja hanskat, musta pitkä kauluksellinen viitta ja keltainen tarvikevyö. Heikkous on se että hän ajaa eteenpäin kostonhimo ja hän osaa olla aika itsepäinen. Seikkailee aika ajoin yksin mutta toimii myös tiimissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 10:36

Tulee vaikutelma antisankarista. Tuo kuulostaa aika surulliselta, että hahmo on nähnyt oman äitinsä kuoleman sekopäisen roiston takia. Onko tämä roisto myös sankarihahmosi vihollinen juuri se, jolle hän haluaa kostaa? Hahmostasi tulee mieleen Batman - hänkin joutui näkemään perheenjäsenensä kuoleman ja haluaa kitkeä rikollisuuden kotikaupungistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 EmptyLa Helmi 03 2018, 10:40

No ei se ihan antisankari ole mut läheltä liippaa. Itse asiassa mä keksin koko hahmon Batmaniin Robinin tyttöystäväksi. Ja kyllä roisto on sama joka tappoi sankarin äidin. Tytön nimi on Vampiregirl
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 11 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: