Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää vol 2

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyKe Tammi 17 2018, 16:57

Joo se jakso on aika hyvä esimerkki
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyLa Tammi 20 2018, 13:07

Missä merkeissä teillä on viikko mennyt? Omalla kohdalla ei ole tapahtunut mitään erikoista, sitä samaa tapahtumaköyhää arkielämää. 

Suunnitelmissani on pitää pieni tauko foorumista ensi viikolla. Haasteficin jatkuminen on tällä hetkellä vähän epävarmaa kun inspis on ollut vähissä ja muutakin elämää on ollut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyLa Tammi 20 2018, 16:14

Last Chance kirjoitti:
Vielä ne puuttuvat. Tosin tämä mielikuvitustiimi ei ole vielä täysin valmis, joten saa nähdä millainen porukka saadaan aikaan. Ehkä saamme mukaan tiedemiestyypin ja pelleilijän Smile
Sori, olen kyllä pelleillyt elämäni aikana jo tarpeeksi, joten pelleilijää minusta ei enää saada. Eikä myöskään tiedemiestä, koska en oikein ole niin etevä tieteen kanssa. Tosin voisin olla "lancer" (johtajan/sankarin vastakohta, ns. kakkosmies/oikea käsi); en ole välttämättä se kaikista iloisin ja positiivisin kaveri, nautin enemmän yksinolosta enkä ole ryhmätyöskentelyn suurin ystävä, mutta voin kuitenkin tarjota auttavaa kättä, jos sitä tarvitaan, annan posia silloin, kun sille on aihetta, ja ymmärrän myös, että väkijoukossa oleminen on yksi suurimpia turvia, mitä voi olla, eikä kukaan voi tehdä kaikkea yksin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyLa Tammi 20 2018, 16:41

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Vielä ne puuttuvat. Tosin tämä mielikuvitustiimi ei ole vielä täysin valmis, joten saa nähdä millainen porukka saadaan aikaan. Ehkä saamme mukaan tiedemiestyypin ja pelleilijän Smile
Sori, olen kyllä pelleillyt elämäni aikana jo tarpeeksi, joten pelleilijää minusta ei enää saada. Eikä myöskään tiedemiestä, koska en oikein ole niin etevä tieteen kanssa. Tosin voisin olla "lancer" (johtajan/sankarin vastakohta, ns. kakkosmies/oikea käsi); en ole välttämättä se kaikista iloisin ja positiivisin kaveri, nautin enemmän yksinolosta enkä ole ryhmätyöskentelyn suurin ystävä, mutta voin kuitenkin tarjota auttavaa kättä, jos sitä tarvitaan, annan posia silloin, kun sille on aihetta, ja ymmärrän myös, että väkijoukossa oleminen on yksi suurimpia turvia, mitä voi olla, eikä kukaan voi tehdä kaikkea yksin.

Sinun ei ole pakko pelleillä. Minä voin kyllä olla se porukan hassuttelija johtajan roolin ohella Smile 

Itse asiassa olen ajatellut juuri tuota samaa "lancer"-roolia joka voisi ehkä sopia. Aika monesti tällaiset hahmot ovatkin sellaisia johtajan oikeita käsiä ja vastakohtia. Sen olen kyllä huomannut että meillä on aika erilaiset luonteet, mutta siitä huolimatta tulemme juttuun - olettaisin. Itse olen räväkkä ja ulospäin suuntautunut, ja nautin suuresti siitä että saan tavata uusia ihmisiä ja olen mielelläni osa ryhmää/tiimiä. Innostun helposti ja tykkään hassutella. Pyrin olemaan positiivinen vaikka synkkiäkin hetkiä tulee aina välillä. Siinä olen samaa mieltä, että väkijoukossa oleminen saa aikaan turvallisuuden tunteen. Sekin pitää paikkansa, ettei kukaan voi tehdä yksin kaikkea mahdollista.

Nyt tuli mieleen, että ainakin omasta mielestäni Vinski on mainio esimerkki tällaisesta "lancer"-tyyppisestä hahmosta. Monella tapaa hän on Turbon vastakohta, sillä Turbo on paljon rauhallisempi ja harkitsevampi - Vinski taas on sähäkämpi ja impulsiivisempi, eli toimii hetken mielijohteesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyLa Tammi 20 2018, 17:25

Last Chance kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Vielä ne puuttuvat. Tosin tämä mielikuvitustiimi ei ole vielä täysin valmis, joten saa nähdä millainen porukka saadaan aikaan. Ehkä saamme mukaan tiedemiestyypin ja pelleilijän Smile
Sori, olen kyllä pelleillyt elämäni aikana jo tarpeeksi, joten pelleilijää minusta ei enää saada. Eikä myöskään tiedemiestä, koska en oikein ole niin etevä tieteen kanssa. Tosin voisin olla "lancer" (johtajan/sankarin vastakohta, ns. kakkosmies/oikea käsi); en ole välttämättä se kaikista iloisin ja positiivisin kaveri, nautin enemmän yksinolosta enkä ole ryhmätyöskentelyn suurin ystävä, mutta voin kuitenkin tarjota auttavaa kättä, jos sitä tarvitaan, annan posia silloin, kun sille on aihetta, ja ymmärrän myös, että väkijoukossa oleminen on yksi suurimpia turvia, mitä voi olla, eikä kukaan voi tehdä kaikkea yksin.

Sinun ei ole pakko pelleillä. Minä voin kyllä olla se porukan hassuttelija johtajan roolin ohella Smile 

Itse asiassa olen ajatellut juuri tuota samaa "lancer"-roolia joka voisi ehkä sopia. Aika monesti tällaiset hahmot ovatkin sellaisia johtajan oikeita käsiä ja vastakohtia. Sen olen kyllä huomannut että meillä on aika erilaiset luonteet, mutta siitä huolimatta tulemme juttuun - olettaisin. Itse olen räväkkä ja ulospäin suuntautunut, ja nautin suuresti siitä että saan tavata uusia ihmisiä ja olen mielelläni osa ryhmää/tiimiä. Innostun helposti ja tykkään hassutella. Pyrin olemaan positiivinen vaikka synkkiäkin hetkiä tulee aina välillä. Siinä olen samaa mieltä, että väkijoukossa oleminen saa aikaan turvallisuuden tunteen. Sekin pitää paikkansa, ettei kukaan voi tehdä yksin kaikkea mahdollista.

Nyt tuli mieleen, että ainakin omasta mielestäni Vinski on mainio esimerkki tällaisesta "lancer"-tyyppisestä hahmosta. Monella tapaa hän on Turbon vastakohta, sillä Turbo on paljon rauhallisempi ja harkitsevampi - Vinski taas on sähäkämpi ja impulsiivisempi, eli toimii hetken mielijohteesta.
Kyllä tuo on totta, että Vinski on aika monellakin tapa Turbon vastakohta, mutta omasta mielestäni jopa "lanceria" paremmin Vinskiin sopii kuin nakutettu kuvaus Leeroy Jenkins -tyyppisestä hahmosta, joka säntää suinpäin vaaraan ilman, että miettii ollenkaan riskejä (mikä on kyllä Vinskin tavaramerkki tämän ylisuuren egon ohella).
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyLa Tammi 20 2018, 17:45

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Vielä ne puuttuvat. Tosin tämä mielikuvitustiimi ei ole vielä täysin valmis, joten saa nähdä millainen porukka saadaan aikaan. Ehkä saamme mukaan tiedemiestyypin ja pelleilijän Smile
Sori, olen kyllä pelleillyt elämäni aikana jo tarpeeksi, joten pelleilijää minusta ei enää saada. Eikä myöskään tiedemiestä, koska en oikein ole niin etevä tieteen kanssa. Tosin voisin olla "lancer" (johtajan/sankarin vastakohta, ns. kakkosmies/oikea käsi); en ole välttämättä se kaikista iloisin ja positiivisin kaveri, nautin enemmän yksinolosta enkä ole ryhmätyöskentelyn suurin ystävä, mutta voin kuitenkin tarjota auttavaa kättä, jos sitä tarvitaan, annan posia silloin, kun sille on aihetta, ja ymmärrän myös, että väkijoukossa oleminen on yksi suurimpia turvia, mitä voi olla, eikä kukaan voi tehdä kaikkea yksin.

Sinun ei ole pakko pelleillä. Minä voin kyllä olla se porukan hassuttelija johtajan roolin ohella Smile 

Itse asiassa olen ajatellut juuri tuota samaa "lancer"-roolia joka voisi ehkä sopia. Aika monesti tällaiset hahmot ovatkin sellaisia johtajan oikeita käsiä ja vastakohtia. Sen olen kyllä huomannut että meillä on aika erilaiset luonteet, mutta siitä huolimatta tulemme juttuun - olettaisin. Itse olen räväkkä ja ulospäin suuntautunut, ja nautin suuresti siitä että saan tavata uusia ihmisiä ja olen mielelläni osa ryhmää/tiimiä. Innostun helposti ja tykkään hassutella. Pyrin olemaan positiivinen vaikka synkkiäkin hetkiä tulee aina välillä. Siinä olen samaa mieltä, että väkijoukossa oleminen saa aikaan turvallisuuden tunteen. Sekin pitää paikkansa, ettei kukaan voi tehdä yksin kaikkea mahdollista.

Nyt tuli mieleen, että ainakin omasta mielestäni Vinski on mainio esimerkki tällaisesta "lancer"-tyyppisestä hahmosta. Monella tapaa hän on Turbon vastakohta, sillä Turbo on paljon rauhallisempi ja harkitsevampi - Vinski taas on sähäkämpi ja impulsiivisempi, eli toimii hetken mielijohteesta.
Kyllä tuo on totta, että Vinski on aika monellakin tapa Turbon vastakohta, mutta omasta mielestäni jopa "lanceria" paremmin Vinskiin sopii kuin nakutettu kuvaus Leeroy Jenkins -tyyppisestä hahmosta, joka säntää suinpäin vaaraan ilman, että miettii ollenkaan riskejä (mikä on kyllä Vinskin tavaramerkki tämän ylisuuren egon ohella).

Tuokin varmasti pitää paikkansa. Vinskille tyypillistä on juuri tuo, että syöksytään suin päin vaaratilanteisiin hetken mielijohteesta - ja sen takia joutuu toisinaan pulaan. Turbolla on tapana laatia suunnitelma ennen kuin ryhtyy toimenpiteisiin, ja Moto tavallisesti odottaa Turbon ohjeita. Aika usein mietinkin, puuttuuko Vinskiltä itsesuojeluvaisto kokonaan Rolling Eyes Ihme että on hengissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:04

Ymmärrän et sulla on kiire muutenkin mut älä vielä luovuta sen haasteficin suhteen. Se on tosi hauska juttu Smile .

Kakkosmies on ihan hyvä heitto. Ja noi tiedemies ja porukan pelle oli vaan yhden sankaritiimin pohjalta puuttuvat Smile

Ihan hyvin tää viikonloppu on menny ja varsinkin kun tuli katsottua perjantaina Poliisiopisto 3. Leffan hauskin kohtaus on kyl se kun ykkösestä tuttu maksullinen mimmi huijaa Proctorin hotellihuoneen oven taakse ilkosillaan ja hetken hotellin käytävillä seikkailtuaan Proctor onnistuu löytämään auton joka kyl hyytyy puolitiehen ja lopulta se eksyy Blue oysteriin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:22

Vielä en ole luovuttamassa vaikka inspis on hieman vähissä. 

Nyt meillä on tiimissä pomo, kakkosmies, nyrkkisankari ja lääkintämies-hakkeri. Jokohan tässä alkaa olla tiimi koossa vai vieläkö täydennetään? Entä kuka tai mikä olisi tämän mielikuvitustiimin vihollinen? Jokaisella sankarilla on vastustaja.

Blue Oyster, se klassikkovitsi joka toistuu Poliisiopisto - leffoissa Laughing Aina ne hahmot eksyvät siihen paikkaan ja sitten pistetään tanssiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:27

Joo mä ymmärrän.

Joissakin tiimeissä on kans soturi, jousimies ja salamurhaaja mut taidan mennä vähän turhaa Kostajiin.
Musta pahis vois olla jonkinlainen organisaatio joka yrittää saada maailmaa valtaansa.

Jeah se on tän leffasarjan tavaramerkkivitsi. Ja ne jotka usein eksyy sinne on just ne ärsyttävät tyypit Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:34

Aika monesti tiimeissä onkin tuollaisia tyyppejä. Kyllähän tuo vaikuttaa viittaukselta kostajiin. Jokainen tiimi on erilainen ja me varmasti selviäisimme tällä kokoonpanolla. Tosin porukkaan voisi vielä hyväksyä vapaaehtoisia. 

Eli meidän pitäisi yhdessä yrittää kukistaa tämä organisaatio ja taata maailman pelastuminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:39

Jeah. Joku sellainen joka yrittää erilaisilla terroriteoilla saada maailman valtaansa ja käyttää hommissaan erilaisia superkonnia ja vastaavia joilla on jokin organisaation tunnus kuten esim. pääkalloinen mustekalasormus
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:45

Mielenkiintoista. Vastustajamme olisivat siis terroristeja ja superkonnia. Lopuksi vielä kukistaisimme koko organisaation pääkonnan sen jälkeen kun olemme tehneet hänen suunnitelmansa tyhjäksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:48

Jeah vaik pääkonnaa ei näy muuten kuin TV-ruudulla ja silloinkin pukeutuneena kun entisaikojen samurai eli kasvot peitettynä. Siis ennen kuin kohdataan tyyppi sen päämajassa Nepalin vuoristossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:52

Ja sitten päämaja tuhoutuisi viimeisen taistelun yhteydessä. Ja tietysti maailma pelastuisi eikä paha organisaatio enää terrorisoisi maailmaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:54

Just niin Smile. Sankarit jytää
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:57

Näin on Smile Paha saa palkkansa, maailma pelastuu ja ihmiset ihailevat sankareita.

Voisin kuvitella, että se pääpahis jäisi loukkuun sortuvan päämajansa sisälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 09:59

Joo, mut se yleensä meinaa kans sitä et Mustan lohikäärmeen organisaatio palaa vielä Smile. Pahikset tekee aina comebackin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:07

Joissakin tapauksissa kyllä. Paitsi jos pahis kuolee sortuvan päämajan sisälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:08

Totta tuokin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:10

Jos pahis kuitenkin selviää tapahtuneesta, hän voi tehdä sen comebackin mikä tietää sankareille uutta seikkailua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:12

Totta. Konnilla on tapana kerätä uusi parempi tiimi ja aikomus kostaa joka yleensä menee puihin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:16

Siinä olisi tuokin riski olemassa. Jos pahis ei saisikaan tiimiä koottua, hän toimisi yksin. Jos saisi, kaikki muut olisivat liemessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 10:19

Jeah totta. Pahisporukka koostuu aika usein Johtajasta, ykkösmiehestä, hullusta tiedemiehestä, parista paksukalloisesta pösilöstä ja joukosta jalkasotilaista jotka saavat aika varmasti turpiinsa ekana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:31

Pahistiimejäkin monenlaisia.

Voi voi, kauhea itku ja parku kuuden suden kaatamisen takia Ruotsissa. ( Lähde ) Kuusi sutta ei ole kovin paljon, joskin minulle ei tuottaisi tippaakaan ongelmia kaataa kaikki sudet, koska susi on uhka ihmisen turvallisuudelle. Mutta se tosiasia ei selvästikään mene kettutytöille ja -pojille jakeluun. Eikä näytä menevän sekään, että ihmislajille on luontaista vierastaa suurpetoja. On suorastaan pöyristyttävää, että eläinhullujen arvomaailmassa eläinten oikeudet menevät ihmisten turvallisuuden edelle. Väärä tärkeysjärjestys, sanon minä. Ihmisten turvallisuus ennen kaikkea.

Tästä asiasta ei tietenkään ole pakko olla samaa mieltä, mutta kuten tuossa jutussa oli kerrottu, uhkaileminen, häirintä, henkilökohtaisuuksiin meneminen ja häirintä eivät ole hyväksyttäviä. Eikä metsästämisessä ole minusta mitään pahaa, kunhan jätetään rauhaan ne uhanalaiset lajit rauhaan. Ihmiset ovat metsästäneet aikojen alusta asti. Moni muukin laji metsästää/saalistaa, mutta jostain syystä metsästystä paheksutaan vaikka se on luonnollista Rolling Eyes Pidän muutenkin eläinaktivismia kyseenalaisena touhuna.

Sydämetön en ole, koska pidän eläimistä ja välitän niiden hyvinvoinnista. Mutta ihmisten turvallisuus on minulle ja toivottavasti monille muillekin ensisijaista.

Olen puhunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:37

Itsekin pidän metsästystä ihan järkevänä kun on kyse riistaeläinten harventamisesta. Uhanalaisten eläinten sijaan siinä ei ole mitään järkeä ja myönnän kyllä auliisti että haluaisin pistää salametsästäjät astumaan omiin ansoihinsa niin oppisivat miltä tiikeristä tuntuu kun raudat on kiinni tassussa Rolling Eyes. Joo myönnän kyllä että käytän silmä silmästä hammas hampaasta metodia salametsästäjiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää vol 2   Sekalaista höpinää vol 2 - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: