Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mille nauroit viimeksi?

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 08:30

Toi kissan ilme on kyl tosi hassu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 21 2018, 23:06

Nyt naurattaa tämä video, jolla kissat ja koirat häiritsevät joogaavia omistajiaan Laughing 



Erityisesti nauratti kohdan 1:44 mies joka joutui tämän tästä keskeyttämään kissansa takia ja siirtämään kissaa pois matolta, mutta kissa tuli aina uudestaan takaisin Laughing Hyvä kohta oli sekin, jossa nainen vain jatkoi liikkeiden tekemistä, vaikka kissa tuli selän päälle - ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kohta 1:58 näyttää... hieman epämukavalta.

Näin yksin asuvana saan joogata ihan rauhassa ilman keskeytyksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTi Toukokuu 22 2018, 16:19

Jotkut haluu huomiota vähän huonoon aikaan sanoisin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTi Toukokuu 22 2018, 16:22

Sellaista se lemmikkien kanssa eläminen on Laughing Tilannetaju puuttuu ja saattavat kerjätä huomiota juuri silloin kun omistajalla on muuta tekemistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTi Toukokuu 22 2018, 16:23

Joo todella ja vähäks tollanen pörröinen kissan häntä kutittaa jos se kävelee vatsan alta häntä pystyssä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyPe Toukokuu 25 2018, 12:03

Nyt naurattaa tämä koiravideo, jolla ison koiran häntä läpsii tahattomasti pientä koiraa naamaan Laughing 

Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyPe Toukokuu 25 2018, 16:25

Joo mä oon nähny samanlaisia Hauskoissa kotivideoissa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 11:29

Nostalgiahuuruissani muistelin nauraen katsomiani Disneyn elokuvia ja niiden hauskoja kohtauksia. Tässä pari hauskaa juttua jotka ovat jääneet mieleen.

Notre Damen kellonsoittajan kohtaus jossa Frollo ja kapteeni Phoebus katsovat Esmeraldan tanssiesitystä:

Frollo: (Inhoava ilme kasvoillaan) Katsokaa tuota irstasta esitystä.
Phoebus: Kyllä, sir. (Vai oliko se "minä katson" - en muista tarkkaan. Phoebus näyttää seuraavan esitystä mielenkiinnolla.)


Aladdinin kohtaus jossa Aladdin ja Abu-apina pakenevat/yrittävät taikamatolla paeta Ihmeiden onkalosta:

Aladdin: Abu, ei ole paniikin aika. (Jähmettyy paikalleen ja katsoo kauhuissaan eteensä) Paniikin aika!


Mulanin kohtaus jossa päähenkilö on juuri tullut uimasta:

Mulan: En enää koskaan halua nähdä alastonta miestä. (Jähmettyy järkytyksestä paikalleen kun ohi ryntää lauma alastomia miehiä)


Herkuleksen kohtaus jossa Haades raivoaa oheistuotteiden takia. Jollakulla on pahoja vihanhallintaongelmia, sanon minä. 

Haades: Olen tähdännyt sitä koko arsenaalilla, eikä hän edes... (näkee Herkules-sandaalit Piinan jaloissa) Mitkä... nuo... ovat?
Piina: En mä tiedä. Mä sain ne niin ku halvalla.
Haades: Minulla on 24 tuntia aikaa päästä eroon siitä hyypiöstä. Tai suunnitelma, jota olen hautonut 18 vuotta, haihtuu savuna ilmaan. Ja... sinä... ostat hänen... OHEISTUOTTEITAAN!
Paniikki: (Juo Herkules-limsaa) Huikka?
Haades: AAAAAARRRGHH!!! 
(Raivarin takia läheinen stadion tärähtää kuin maanjäristyksen aikana ja kaikki ihmiset paikalla hämmästyvät tapahtuneesta. Piina ja Paniikki ovat noen peitossa seinässä kiinni ja sitten irtoavat seinästä.)


Toinen Herkuleksen kohtaus. Tapahtuu elokuvan alkumetreillä kun muusat ottavat kertojan roolin. Valitettavasti en muista muusien nimiä - ehkäpä siksi koska niitä ei mainita elokuvassa. Kohtaus on tulkittavissa kaksimielisesti. Laughing 

Pisin muusa: Me olemme muusat. Taiteiden jumalattaret ja sankareiden julistajat.
Kiharatukkainen muusa: Sellaisten kuin Herkules.
Pieni ja pullea muusa: Hani, sä tarkoitat varmaan herkkupoikaa. Sen kanssa mä voisin vaikka...

Olen kova Disney-fani ja Herkules on suosikkini kaikista Disneyn elokuvista - lähinnä Haadeksen takia. Koska kyseessä on cool, hauska ja karismaattinen pahishahmo. Olen itse asiassa kuullut niistä ihmisistä jotka ovat katsoneet tämän leffan vain ja ainoastaan Haadeksen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 16:11

Hitsi noi kaikki kohtaukset mitkä sä mainitsit on mega hauskoja Laughing. Varsinkin Mulanin ilme kun jätkät ryntää sen ohi ilkosillaan just kun se on pääsy sanomasta ettei enää koskaan nähdä alastonta miestä. Täs pari meikäläisen lempparia.

Notre Damen kellonsoittaja
Hugo: (Herää henkiin yksien linnun höyheniä suustaan) Mä luulin jo et se aikoo jäädä asumaan. Mä räin näitä höyheniä viikon.
Victor: (Herää myös henkiin) No sen siitä saa kun nukut suu auki.

Aladdin
Ekakskin Hengen ilme kun Jasmine alkaa flirttailla Jafarin kanssa. Se leuan loksahdus on vaan niin hulvaton. Ja tokaks se kun Henki rupee cheerleaderiksi lopputaistelun aikana.

Herkules
Phil: Olet sankariks sä ryhtyä nyt päättänyt. Monet pojanklopit päättäväiset päättömät on nyt. Ne mun odotukset aina uudet vei. On vielä arvet suuret. Minulla on syyni. Vaikka faijas pyysi. Vastauksen sanon sulle hei. On päätöksein nyt tää....(Saa säkärin salamasta) Okei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 16:27

Hauskoja Laughing Varsinkin se kun Hengen leuka loksahtaa ja Jafar joutuu loksauttamaan sen takaisin lmao 

Ja sitten Notre Damen kellonsoittajan hauska loppukohtaus jossa parvi kyyhkysiä laskeutuu gargoilin päälle ja se gargoili huutaa "Ettekö te ikinä muuta!" karkottaen linnut. Tämä samainen gargoili on useaan otteeseen joutunut sietämään sitä että hänen päälleen laskeutuu lintuja. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 16:29

Joo Laverne on kyl tosi hauska kun sil on aina pulut riesana Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 17:27

Disneyn elokuvissa on paljon hassuja juttuja Laughing 


Keisarin uusissa kuvioissa oli tämä hauska kohtaus Laughing 

Yzma: Kronk, vedä vivusta.
(Vipuja on kaksi, Kronk vetää vasemman puoleisesta)
Yzma: (putoaa) Väärä vipu!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Toukokuu 30 2018, 17:30

Joo mä muistan ton  Laughing. Se on tosi hauska kohta.

Leijonakuningas
Timon: Ja teen mitä? Pukeudun naiseks ja alan tanssia hulaa?
Seuraavaks Timon ja Pumba onkin jo vetämässä hulaesitystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 17:41

Äsken nauroin tälle kissalle joka pitää meteliä ja yrittää hyökätä oman peilikuvan kimppuun. Huomaa kyllä etteivät kissat tunnista itseään peilistä.



Vain harva laji pystyy tunnistamaan oman peilikuvansa, ja ihminen on yksi näistä lajeista jotka tunnistavat oman peilikuvansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 17:45

Oon nähny tollasia pelikuvabatleja ennenkin ja ne on kyl tosi hassuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 17:47

Älä muuta sano. On tosi koomista kun lemmikkieläimet yrittävät tapella omien peilikuvien kanssa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 17:49

Joo se on tosi hassua Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Kesä 13 2018, 07:50

Viimeksi nauratti tämä uutisjuttu, jonka mukaan aikuinen mies oli jäänyt jumiin pikkulasten keinuun ja palomiesten piti auttaa hänet pois keinusta Laughing Aika hassu tapaus joka herätti myös wtf-reaktion. Täytyy vain ihmetellä miten mies oli onnistunut ahtautumaan lasten keinuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Kesä 13 2018, 16:21

Toi on kyl aika humoristista Laughing. Miten se edes sai ittensä siihen lasten keinuun.

Ite repesin viimeksi videolle missä kissa häiriköi omistajaansa niin kauan et pääsee makkariin. Se leikkii oven alta ovistopparilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Kesä 13 2018, 16:23

Hyvä kysymys Laughing Itsekin olen pohtinut miten hän pääsi siihen keinuun.

Aika hauska kissajuttu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyKe Kesä 13 2018, 16:26

Oon kyl kuullu vekarasta joka jouduttiin leikkaamaan ulos liikennekartiosta kun se oli juuttunu sen päähän mut tää on kyl kaiken huippu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyPe Kesä 22 2018, 10:05

Tälle videolle. Tämä Robot Chickenin Teräsmies on, toisin kuin tämä kaikkien tuntema "virallinen" Teräsmies, itsekeskeinen ja rietas k*sipää, jonka kanssa varsinkin Batmanilla palaa käämit tämän tästä. Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyPe Kesä 22 2018, 10:10

Oh brother Laughing. Toi on nolo
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTi Kesä 26 2018, 16:13

Viimeksi nauroin sille kun nostalgiahuuruissani muistelin elokuvaa Rölli ja metsänhenki. Erityisesti mieleen palautuivat kaksi hauskaa kohtausta joista ensimmäinen on tulkittavissa kaksimielisesti Laughing Minkäs likaiselle mielikuvitukselle mahtaa.

Menninkäinen: Kuinka sinä pystyt nukkumaan keskellä päivää?
Rölli: Minä olen aina ollut hyvä sängyssä.

Ja tämä toinen kohtaus, jossa Röllistä on tehty röllikylän johtaja sen jälkeen kun hän puolivahingossa  tyrmäsi kylän isoimman ja häijyimmän röllin:

Rölli: Olen oikea suurviisari! Olen Iso-Röllin voittaja! Tanssin kuin perhonen ja pistän kuin puutiainen! (lyö itseään vahingossa valtikalla naamaan/päähän)


Väistämättä tulee mieleen, että elokuvan käsikirjoittajat ovat ottaneet tuohon kohtaukseen vaikutteita nyt edesmenneestä Muhammad Alista, joka tunnettiin lausahduksesta "Tanssin kuin perhonen ja pistän kuin ampiainen". scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 EmptyTi Kesä 26 2018, 16:23

Muistan nuo kohdat aika hyvin ja kyllä sen lausahduksen pitäis kuulua "tanssin kuin perhonen ja pistän kuin ampiainen" scratch.

Itse repesin viimeksi mielikuvalle jonka sain yhtä juttuani lukiessani. Mitä saat kun pistät labraan lauman viisivuotiaita tyttöjä, pinkkiä maalia ja glitteriä ja Ironmanin haarniskan? Päänsäryn Tonylle Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mille nauroit viimeksi?   Mille nauroit viimeksi? - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mille nauroit viimeksi?
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: