Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Nuikki

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Nuikki   Nuikki EmptyMa Loka 17 2016, 08:08

Hintelä, iso pää, täysin kajahtanut. Ne tulevat ekana mieleen kun on kyse Nuikista. Musta Nuikki on on suorastaan se ensimmäinen hahmo joka tulee mieleen kun sanoo hullu tiedemies. Tämän hullun tiedemiehen jonkin asteisiin saavutuksiin voisi luokitella mutantti Fredin, Rasvanahan saaminen Leipäjuuston kätyriksi ja kuljetin josta lappaa superkonnia Prätkähiiretn haasteiksi. Nuikissa on ehkä hauskinta hänen repliikkinsä.
"Voi Väyrynen!"
"Ei kannata pelleillä nykytieteen kanssa senkin museotonttu"
"Se on pommi. Ei matkalaukku senkin mussuttava öljyläikkä!"
Jotenkin mulle tulee kuvaa et halloween bilesiisä Nuikki ois mutantti. Kertokaa toki oma mielipiteenne tästä hullusta tiedemiehestä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyMa Loka 17 2016, 17:55

Nuikin ja Rasvanahan välinen sanailu on kyllä viihdyttävää katseltavaa. Esimerkiksi tämä dialogi Pyöreän pöydän prätkäritareista:

Nuikki: Tässä on viimeinen pommi. Peittele ne.
Rasvis: Oukkidoukki.
Nuikki: Jahka olen noussut montusta, senkin keskiaikainene torvitaulu!

Tuskin Nuikki tarvitsee asua halloween-bileisiin - hän voisi mennä sinne omana itsenään. Laughing 

Voi olla että Nuikista ei tiedetä ihan kaikkea. Emme tiedä mistä hän on kotoisin, miksi hän on Leipäjuuston palveluksessa, ja onko hän edes ihminen scratch Entä miksi hän mielistelee ja imartelee pomoaan koko ajan?  confused Saattaa olla että hän yrittää säilyttää hyvät välit pomonsa kanssa- tai ainakin pysyä väleissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyTi Loka 18 2016, 07:54

Ei se ainakaan plutolainen ole. Sillon sen suomuinen muoto ois näytetty ainaskin kerran scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyTi Loka 18 2016, 17:57

Prätkämimmi kirjoitti:
Ei se ainakaan plutolainen ole. Sillon sen suomuinen muoto ois näytetty ainaskin kerran scratch

Aivan. Eikä Nuikki edes haise plutolaiselta. Plutolaiset kun ovat tunnettuja pahasta hajusta.

Olen pannut merkille, ettei Nuikki juuri koskaan sano vastaan Leipäjuustolle tai nimittele tätä. Paitsi kerran hän on sanonut pomoaan "torttunaama tonnikalaksi" ja kerran "veltoksi vesipuhveliksi". Jostain syystä hän harvemmin kyseenalaistaa pomonsa suunnitelmia. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyKe Loka 19 2016, 07:52

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Ei se ainakaan plutolainen ole. Sillon sen suomuinen muoto ois näytetty ainaskin kerran scratch

Aivan. Eikä Nuikki edes haise plutolaiselta. Plutolaiset kun ovat tunnettuja pahasta hajusta.

Olen pannut merkille, ettei Nuikki juuri koskaan sano vastaan Leipäjuustolle tai nimittele tätä. Paitsi kerran hän on sanonut pomoaan "torttunaama tonnikalaksi" ja kerran "veltoksi vesipuhveliksi". 
No ne oli itse jumissa Unohduksen asteroidilla joten kai siinä kohdassa toistensa haukkuminen sallitaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyKe Loka 19 2016, 11:20

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Ei se ainakaan plutolainen ole. Sillon sen suomuinen muoto ois näytetty ainaskin kerran scratch

Aivan. Eikä Nuikki edes haise plutolaiselta. Plutolaiset kun ovat tunnettuja pahasta hajusta.

Olen pannut merkille, ettei Nuikki juuri koskaan sano vastaan Leipäjuustolle tai nimittele tätä. Paitsi kerran hän on sanonut pomoaan "torttunaama tonnikalaksi" ja kerran "veltoksi vesipuhveliksi". 
No ne oli itse jumissa Unohduksen asteroidilla joten kai siinä kohdassa toistensa haukkuminen sallitaan Laughing

Voi olla että Leipikselle vastaan sanominen tarkoittaa työpaikan menetystä. Ehkäpä se on syynä siihen miksei Nuikki juuri koskaan sano pomolleen vastaan tai hauku tätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyTo Loka 20 2016, 07:45

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Ei se ainakaan plutolainen ole. Sillon sen suomuinen muoto ois näytetty ainaskin kerran scratch

Aivan. Eikä Nuikki edes haise plutolaiselta. Plutolaiset kun ovat tunnettuja pahasta hajusta.

Olen pannut merkille, ettei Nuikki juuri koskaan sano vastaan Leipäjuustolle tai nimittele tätä. Paitsi kerran hän on sanonut pomoaan "torttunaama tonnikalaksi" ja kerran "veltoksi vesipuhveliksi". 
No ne oli itse jumissa Unohduksen asteroidilla joten kai siinä kohdassa toistensa haukkuminen sallitaan Laughing

Voi olla että Leipikselle vastaan sanominen tarkoittaa työpaikan menetystä. Ehkäpä se on syynä siihen miksei Nuikki juuri koskaan sano pomolleen vastaan tai hauku tätä.
Totta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyMa Heinä 31 2017, 10:04

Nuikki on kyl yks sekopäisinpiä hulluja tiedemiehiä mitä mä tiedän Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tee.Bee.




Viestien lukumäärä : 16
Join date : 21.05.2017
Ikä : 36
Paikkakunta : EP

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyPe Elo 04 2017, 23:54

Vaan millainen lienee Nuikin exä jonka hän mainitsee Pyöreän pöydän prätkäritareissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki EmptyLa Elo 05 2017, 07:53

Jos sitä Merlinin loihtimaa hahmoa on uskominen niin veikkaan et varsinainen meduusa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nuikki Empty
ViestiAihe: Vs: Nuikki   Nuikki Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nuikki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Hahmot-
Siirry: