Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Pahgiz

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ma Kesä 06 2016, 23:14

Hej på dig!

Tässä sitä on kans yks pitkän linjan prätkis-fani! Vuosimallia -91 ja prätkähiiret on kuulunut ohjelmistoon niin kauan kun muistan. Oli todella suuri osa jaksoja nauhalle täti pistänyt ja niitä aina katseltiin serkkujen kanssa ja sittemmin kun he kasvoivat niistä yli niin minä ja veljeni saatiin ne kallisarvoiset VHS-kasetit. Nyttemmin koko kokoelma löytyy onneksi jo digitaalisesta muodosta ja niitä tulee edelleen välillä katseltuakin ihan Very Happy Ja me ei serkkutyttöjen kanssa ikinä leikitty prinsessaleikkejä taikka kotia. Me leikittiin PRÄTKÄHIIRIÄ! Rupesin jo aika pienenä sitten suoltamaan näitä omia hahmoja ja niitä tuli sitten leikittyä.

Sittemmin vähän kasvettuani rupesi piirtely viemään voiton ja jossain vaiheessa myös tarinan kerrontaa lähdin kokeilemaan. Siltä osastolta sainkin sitten hyvän kaverin Minden jonka kanssa ollaan tehty yhteistyössä monia monia ficcejä. Suurinta osaa ei enää kehtaa näyttääkää ollenkaa rabbit

Nyttemmin sitä aina välillä iskee se semmonen prätkis-into, et pitäs saada kirjoitella taikka piirtää. Tälläkin hetkellä mulla on varastossa ihan tolkuton kasa erinäisiä hirveen hyviä tarinanalkuja. Vielä kun niitä sais jatkettua  :cyclops: Tarinoissani aina yritän pyrkiä seikkailuihin ja semmoseen. Oon tosi susi toiminnan keksimises, mutta kyllä sitä aina yrittää jotain rutistaa Very Happy Koska ei prätkiset oo mitään ilman actionia!

P.S. Olin ihan hirveän onnellinen että täällä näyttäs olevan taas uutta tarinaa ja populaa! Lippu korkeella kansalaiset!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Lil Hoss
Admin

Viestien lukumäärä : 3741
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ma Kesä 06 2016, 23:17

Tervetuloa foorumille. Smile Toivottavasti viihdyt täällä.

Lil Hoss muualla: Livejournalissa (englanniksi) ja Vuodatuksessa (suomeksi, ei aktiivinen)
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 4300

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ti Kesä 07 2016, 08:00

Kiva tavata Very Happy. Mä oon tainnu tavatakin sut devissä
Näytä käyttäjän tiedot
Pahgiz

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ti Kesä 07 2016, 17:26

Oi! Mikä nicci? Very Happy Hyvin suurella todennäköisyydellä minuun oot törmännyt sielä. Aika pitkän linjan deviläinen oon (joskin viime aikoina hiljaisempi jäsen). Pahgiz on semmonen et missä ikinä tulee kyseinen nimimerkki vastaan niin melkein tämä sama pärstä sieltä takaa löytyy. Jännästi se on aina vapaana ;P

Ja Lil H. Minä oon ollu sillo joskus aikaisemminkin tällä palstalla. Enköhän minä viihdy. Näkyi olevan aikas paljon luettavaa sitten viime kerran Smile ja pitää pistää omaakin tuotantoa esille. Jospa tästä sais tuulta purjeisiin että sais noita aloitettuja pätkiä jatkettua! Toivoa ainakin sopii Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Lil Hoss
Admin

Viestien lukumäärä : 3741
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ti Kesä 07 2016, 18:38

Pahgiz kirjoitti:
Ja Lil H. Minä oon ollu sillo joskus aikaisemminkin tällä palstalla. Enköhän minä viihdy. Näkyi olevan aikas paljon luettavaa sitten viime kerran Smile ja pitää pistää omaakin tuotantoa esille. Jospa tästä sais tuulta purjeisiin että sais noita aloitettuja pätkiä jatkettua! Toivoa ainakin sopii Very Happy

Muistinkin että olet joskus aikaisemminkin käynyt täällä.

Ja jos käy niin että foorumin kanssa on ongelmia tai muuten tarvitset opastusta foorumiin liittyvissä asioissa, voit koska tahansa kääntyä puoleeni. Autan mielelläni.

Lil Hoss muualla: Livejournalissa (englanniksi) ja Vuodatuksessa (suomeksi, ei aktiivinen)
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ke Kesä 08 2016, 07:57

Pahgiz kirjoitti:
Oi! Mikä nicci? Very Happy Hyvin suurella todennäköisyydellä minuun oot törmännyt sielä. Aika pitkän linjan deviläinen oon (joskin viime aikoina hiljaisempi jäsen). Pahgiz on semmonen et missä ikinä tulee kyseinen nimimerkki vastaan niin melkein tämä sama pärstä sieltä takaa löytyy. Jännästi se on aina vapaana ;P
Greatwhiteshark1993 Very Happy . Ei ole vielä kuvia mut eiköhän nekin pian tule
Näytä käyttäjän tiedot
DeadRat21
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 413
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ke Kesä 08 2016, 15:23

Terve ja tosi mukavaa on nähdä taas yksi vanhoista käyttäjistä. Ja vieläpä sellainen, jonka tarinoista allekirjoittanut(kin) tykkää. Smile

Ja muuten, enkös tässä muutama vuosi sitten (2012 keväällä) laittanutkin sinulle Devissä yksityisviestiä? Käyttäjänänimeni siellä on xenTro12.

Näytä käyttäjän tiedot
Pahgiz

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ke Kesä 08 2016, 17:05

Very Happy Kiva kuulla että joku muukin tykkää kuin itse kirjoittaja!

Ja joo!! Piti pikkasen palata takaisin ajassa ja löytyihän nuo notet tuolta vielä Smile siitä tosiaan on jokunen vuosi!!
Näytä käyttäjän tiedot
Pahgiz

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Ke Kesä 08 2016, 17:20

Lainaus :

Kävin laittaas watchaas sut nii ei pääse unohtuun Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   To Kesä 09 2016, 08:11

Pahgiz kirjoitti:
Lainaus :

Kävin laittaas watchaas sut nii ei pääse unohtuun Smile
Okei Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   Su Elo 28 2016, 08:10

Kannattaa muuten kokeilla Pelihallin Jatka tarinaa Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran   

Tere moro hei. Pahgiz täs ilmoittautuu jälleen kerran
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Ilmoitustaulu :: Esittele itsesi-
Siirry: