Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Itse tehdyt fanituotteet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 3733

ViestiAihe: Itse tehdyt fanituotteet   Ke Toukokuu 18 2016, 07:58

Eli oletteko tehneet mitään Prätkähiiriin viittaavaa fanitavaraa itse. Itse olen kerran tehnyt itse marsilaisantennit ja yhdessä vanhassa penaalissa on ristipistotyö Turbon tatuonnista. Millasii juttuja te ootte tehny. Kertokaa ihmessä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ukuotus_ukuli

Viestien lukumäärä : 144

ViestiAihe: Vs: Itse tehdyt fanituotteet   La Toukokuu 28 2016, 19:31

Toi penaali on varmasti näyttäny aivan huipulta. >83

Yläasteella kirjoin villakangasliiviin marsin ja vapaustelistelijalogon. En tiedä onks se mulla enää tallessa missään. Ite koitin joskus muotoilla cernitistä Termis-figuu muttei siitä tullu mitään niillä taidoilla sillon. Sit tein massapään joskus, kaksi kollaasia seinälle Termis ja V-X ja sitten näpersin avaimenperiä prätkisfigujen kypäristä. Mun avaimenperänä roikkuu aina Moton kypärä ( vaikkei Moto ees sillai oo mun lempparihahmo ). Mulla on jostain Vinski figun kypärästä tehty ja sit musta Moton kypärä malli myös ja tekisin lisää jos mulla olis extrakypäriä mistä tehdä.

Ja mitä on tullut nähtyä; joskus googlatessa vastaan tuli jonkun figunikkarin tekemä customoitu Minni figu. Se oli mielettömän hieno ja siihen oli käytetty uutta Vinskii muun muassa. :'D Ja devissä tuli nähtyä jollain prätkisfanilla marsilaishiireksi kustomoitu pallonivelnukke. :'3 Tunnustan, että hiukanko tekee mieli kokeilla tehdä, ainakin pää. Yhtä lailla haluan tehdä samalla tavalla kustomoidun Predator nukenkin, mut se taas ei liity asiaan mitenkään.

Olen parin vuoden ajan pyöritellyt sellaistakin ideaa, että jos koskaan löytyy sen verran rahaa, että pystyn kustantamaan itselleni 3D tulostimen voitte olla aika varmoja siitä mitä tulee koristamaan hyllyn reunoja sen jälkeen. :')

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Itse tehdyt fanituotteet   Su Toukokuu 29 2016, 08:53

Joo se on tosi hieno ja mulla on se vieläkin.

Mä muistan joskus nähneeni devissä kuvan Minni ja Santtu barbie-nukeista Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Norton

Viestien lukumäärä : 123

ViestiAihe: Vs: Itse tehdyt fanituotteet   To Syys 01 2016, 13:27

muistan, että tehtiin värillisestä kontaktimuovista prätkisten merkin mallisia tarroja. 

Ja kirppikseltä löytyneestä pikkulapsen paidasta tein pienen tyynyn. Pitäiskin pitkästä aikaa käydä kirpparilla katsomassa jos noita prätkisjuttuja vielä pyörii, varsinkin paidoista saisi vaikka mitä. Vähän kyllä tuntuu, että jos joku on prätkisfani ollut niin ne paidat on aikaa sitten kulutettu loppuun Very Happy 

Sitten on mulla muokkauksen alla yksi hiiri, ja prätkänkin sille löysin mutta se on niin kesken vielä ettei kehtaa hirveesti huudella... ihana löytää tämä foorumi, tsemppaa kyllä jatkaa tuotakin (ikuisuus)projektia.

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Itse tehdyt fanituotteet   Pe Syys 02 2016, 07:29

Norton kirjoitti:

Ja kirppikseltä löytyneestä pikkulapsen paidasta tein pienen tyynyn. Pitäiskin pitkästä aikaa käydä kirpparilla katsomassa jos noita prätkisjuttuja vielä pyörii, varsinkin paidoista saisi vaikka mitä. Vähän kyllä tuntuu, että jos joku on prätkisfani ollut niin ne paidat on aikaa sitten kulutettu loppuun Very Happy 

Oi toi tyyny kuulostaa tosi hienolta Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Itse tehdyt fanituotteet   

Itse tehdyt fanituotteet
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Oheistuotteet-
Siirry: