Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 

Onko foorumilla tulevaisuutta?
On, älä luovuta
100%
 100% [ 3 ]
Ei ole
0%
 0% [ 0 ]
Ihan sama
0%
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 3

KirjoittajaViesti
Lil Hoss
Admin

Viestien lukumäärä : 3741
Ikä : 27

ViestiAihe: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Pe Huhti 08 2016, 22:54

Hei.

Foorumin kohtalo on tällä hetkellä 'auki' enkä ole tehnyt asiasta lopullista päätöstä, enkä itse osaa sanoa onko sillä tulevaisuutta. 

Foorumi on kovin pieni. Toistuvat ja pitkään jatkuneet yritykset herätellä foorumia eloon eivät ole onnistuneet, ja epäilen onko kannattavaa jatkaa tämän foorumin pyörittämistä. Toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon käyttäjätunnuksensa poistanut trolli on inttänyt, foorumin hiljaisuus ei ole minun syytäni, sillä olen omasta mielestäni tehnyt jo kaiken mahdollisen tämän foorumin eteen mutta vaivannäkö näyttää menneen täysin hukkaan. Ylläpitäjänä toimiminen on epäkiitollista - ylläpitäjänä en saa ollenkaan palautetta omasta toiminnastani foorumilla. Pienen ja hiljaisen foorumin pyörittäminen tuntuu melko turhauttavalta, ja olen yrittänyt tuloksetta saada foorumia aktivoitumaan. Koen jossain määrin epäreiluna sen että minä näytän olevan ainoa joka on täällä äänessä vaikka olen itse yrittänyt saada aikaan keskustelua aloittamalla uusia ketjuja ja vastaamalla vanhoihin.  Sad

Alunperin tämän sivuston piti olla mukava ja rento keskustelupaikka jossa jokainen voisi olla oma itsensä. Tosin minua vastaaan on hyökätty ja syyllistetty turhan draaman aiheuttamisesta. Koskaan en ole tarkoittanut aiheuttaa "turhaa draamaa", enkä pahoittaa kenenkään mieltä - vaikka olen onnistunut tekemään niin pelkästään olemalla olemassa. Joka tapauksessa pahoittelen jos olen onnistunut pahoittamaan jonkin mielen - niin ei ollut tarkoitus tapahtua.

Haluaisin itse pystyä uskomaan, että foorumilla on toivoa mutta olen melko epäilevä tässä asiassa. Mitä te muut tuumaatte? Onko tällä sivustolla tulevaisuutta?

Lil Hoss muualla: Livejournalissa (englanniksi) ja Vuodatuksessa (suomeksi, ei aktiivinen)

Viimeinen muokkaaja, Lil Hoss pvm Ma Toukokuu 30 2016, 09:53, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 4301

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   La Huhti 09 2016, 07:59

On älä luovuta. Tää foorumi on huippu. Missään muualla ei voi fanittaa Prätkähiiriä kunnolla. Meinaan ilman et tulee mollatuksi. Kun mä olin yläasteella mut valittiin luokan silmätikuksi jolle ei meinattu antaa sekuntiakaan rauhaa. Myönnän auliisti, että kerran pinna katkesi ja läimäytin yhtä poikaa, mut se ääliö kerjäs kuonoonsa ja mulla oli muutenkin huono päivä. Suurin syy tais kuitenkin mun valintaan olla se et mä diggasin piirossarjoista ja olin sanalla sanoen nörtti. Mut nyt kun mä olen täällä niin mä tiedän mikä mä olen ja myönnän sen täysin. Olen prätkisfani ja olen ylpeä siitä!

Joten älä luovuta Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Lil Hoss
Admin

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   La Huhti 09 2016, 12:03

Prätkämimmi kirjoitti:
On älä luovuta. Tää foorumi on huippu. Missään muualla ei voi fanittaa Prätkähiiriä kunnolla. Meinaan ilman et tulee mollatuksi. Kun mä olin yläasteella mut valittiin luokan silmätikuksi jolle ei meinattu antaa sekuntiakaan rauhaa. Myönnän auliisti, että kerran pinna katkesi ja läimäytin yhtä poikaa, mut se ääliö kerjäs kuonoonsa ja mulla oli muutenkin huono päivä. Suurin syy tais kuitenkin mun valintaan olla se et mä diggasin piirossarjoista ja olin sanalla sanoen nörtti. Mut nyt kun mä olen täällä niin mä tiedän mikä mä olen ja myönnän sen täysin. Olen prätkisfani ja olen ylpeä siitä!

Joten älä luovuta Very Happy

Ainakin yksi ihminen näyttää uskovan siihen että foorumilla olisi toivoa.

Ja nörttiydessä ja piirrossarjojen fanittamisessa ei ole mitään vikaa vaikka kaikki eivät olekaan yhtä mieltä tässä asiassa. Nörtti olen itsekin - nörtti joka tykkää myös piirretyistä. En suosittelisi läimäyttämään toista ihmistä, mutta ymmärrän miksi reagoit sillä tavalla. Kukaan ei halua joutua silmätikuksi ja toisten mollattavaksi omien kiinnostuksen kohteidensa takia. Prätkisten fanittamisessa ei ole mitään häpeällistä, ja voit ylpeästi olla sitä mitä olet. Smile

Lil Hoss muualla: Livejournalissa (englanniksi) ja Vuodatuksessa (suomeksi, ei aktiivinen)
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Su Huhti 10 2016, 07:57

Niin mä oonkin Very Happy. Muistan mä kyl sellasenkin tapuksen yläasteelta, kun me historian tunnilla katottiin yhtä leffaa ja ope meni puhuun puhelimessa luokan ulkopuolelle mä sain sen verran kauheen alavatsakrampin et putosin tuolilta lattialle. Myöhemmin mä sain tietää et joku nuija oli kuvannu sen
Näytä käyttäjän tiedot
Puvitsu

Viestien lukumäärä : 231

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Su Huhti 10 2016, 22:25

Moi! Tiedän, olen yksi niistä jotka ovat olleet nyt epäaktiivisia jonkin aikaa, mutta nyt yritän alkaa aktiivisemmaksi. Joten: Älä luovuta, Lil Hoss! Olen Prätkämimmin kanssa aikalailla samoilla aaltolinjoilla. Minua on kiusattu mieltymyksiäni takia ja haukuttu nörtiksi ja lapselliseksi. No nörttihän minä kyllä oonki: piirrettyjä katon, pelejä pelaan ja tarinoita kirjoitan Very Happy ! Onneksi on myös ystäviä jotka ovat ymmärtäneet ja haluavat kuunnella pitkiä puheitani näistä hiiristä, vaikkei heitä kiinnostaiskaan Smile. Kun löysin tän foorumin ajattelin heti: Hei! Vihdoin paikka jossa on muita samanlaisia ihmisiä kuin minä! Tää on oikeastaan ainoa paikka jossa voin olla oma itseni ja puhua niin paljon prätkähiiristä kuin haluan ja kaikki kuuntelee ja ymmärtää ja haluaa kuunnella Smile. Omasta mielestäni oli hyvä juttu kun perustit tän foorumin, joten pää pystyyn! Virheistään oppii ja kyllä tällä foorumilla tulevaisuus on. Ihan varmasti Smile.

(PS: Puvitsun ficci-maratooni alkaa pian! Kerron lisää ficci-maratoonista huomenna Wink !)

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Ma Huhti 11 2016, 07:52

Jee Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Lil Hoss
Admin

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Ma Huhti 11 2016, 08:36

Puvitsu kirjoitti:
Moi! Tiedän, olen yksi niistä jotka ovat olleet nyt epäaktiivisia jonkin aikaa, mutta nyt yritän alkaa aktiivisemmaksi. Joten: Älä luovuta, Lil Hoss! Olen Prätkämimmin kanssa aikalailla samoilla aaltolinjoilla. Minua on kiusattu mieltymyksiäni takia ja haukuttu nörtiksi ja lapselliseksi. No nörttihän minä kyllä oonki: piirrettyjä katon, pelejä pelaan ja tarinoita kirjoitan Very Happy ! Onneksi on myös ystäviä jotka ovat ymmärtäneet ja haluavat kuunnella pitkiä puheitani näistä hiiristä, vaikkei heitä kiinnostaiskaan Smile. Kun löysin tän foorumin ajattelin heti: Hei! Vihdoin paikka jossa on muita samanlaisia ihmisiä kuin minä! Tää on oikeastaan ainoa paikka jossa voin olla oma itseni ja puhua niin paljon prätkähiiristä kuin haluan ja kaikki kuuntelee ja ymmärtää ja haluaa kuunnella Smile. Omasta mielestäni oli hyvä juttu kun perustit tän foorumin, joten pää pystyyn! Virheistään oppii ja kyllä tällä foorumilla tulevaisuus on. Ihan varmasti Smile.

(PS: Puvitsun ficci-maratooni alkaa pian! Kerron lisää ficci-maratoonista huomenna Wink !)

Olen positiivisesti yllättynyt siitä että vielä on ihmisiä jotka jaksavat uskoa siihen että tällä foorumilla on toivoa.

Ne jotka kiusaavat toisia, ovat juuri niitä kaikista lapsellisimpia. Ei siinä ole mitään häpeällistä jos tykkää piirrettyjen katsomisesta, pelaamisesta ja tarinoiden kirjoittamisesta. Itsekin harrastan niitä asioita joista mainitsin edellisessä lauseessa. On hieno juttu että sinulla on ystäviä jotka ymmärtävät ja hyväksyvät kiinnostuksenkohteesi Smile 

Täällä tuntuu olevan aika paljon nörttejä, ja tämä paikka onkin tarkoitettu sellaiseksi että piirrossarjoja fanittavat nörtit voisivat olla huoletta omia itsejään ilman että tarvitsee pelätä lapselliseksi leimaamista ja kiinnostuksen kohteiden pilkkaamista. Ja täällä voi puhua prätkiksistä niin paljon kuin haluaa - juuri siksi tämä sivusto on olemassa.

ukuotus_ukuli

Viestien lukumäärä : 144

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Ma Huhti 18 2016, 15:24

Mitä kaikkea onkaan tapahtunu sillä aikaa kun olen huidellu muualla ja huilannu. Shocked

Vaikka se tuntuis vaikeelta niin älä luovuta. Osaisinpa vaan sanoa, että mistä repiä se voima millä jaksaa. Foorumin ylläpito on epäkiitollinen homma, trolleja tulee ja menee. Jos jotain positiivista pitää sanoa niin ainakaan sulla ei oo modet seonnu ja keksiny kaapata foorumia.

Lil Hoss
Admin

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Ma Huhti 18 2016, 16:01

ukuotus_ukuli kirjoitti:
Mitä kaikkea onkaan tapahtunu sillä aikaa kun olen huidellu muualla ja huilannu. Shocked

Vaikka se tuntuis vaikeelta niin älä luovuta. Osaisinpa vaan sanoa, että mistä repiä se voima millä jaksaa. Foorumin ylläpito on epäkiitollinen homma, trolleja tulee ja menee. Jos jotain positiivista pitää sanoa niin ainakaan sulla ei oo modet seonnu ja keksiny kaapata foorumia.

Onhan täällä sattunut ja tapahtunut. On tullut uusia fanficcejä, uusia topiceja ja foorumilla on nykyään myös moderaattori. Olen (positiivisesti) yllättynyt siitä että vielä on olemassa ihmisiä jotka vielä uskovat että foorumilla on tulevaisuutta. 

No, tämä foorumin pyörittäminen on rehellisesti sanottuna aika vaativaa hommaa. Niin ja kuten itsekin totesit - on hyvä asia että modet eivät ole seonneet ja saaneet päähänsä kaapata foorumia. Pitänee aloittaa ketju jossa foorumin käyttäjät voivat antaa ylläpidolle palautetta. Ehkäpä sen avulla voisi saada juuri sitä voimaa jolla jaksaa, ja antaa käyttäjille lisää mahdollisuuksia vaikuttaa foorumin asioihin.

Lil Hoss
Admin

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   Ma Toukokuu 30 2016, 09:52

Foorumi saa elää.

Asia lienee loppuun käsitelty, joten ketju lukitaan ja siirretään kaatopaikalle.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?   

Onko Last Chance Garagella tulevaisuutta?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: