Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyLa Elo 26 2017, 17:34

Tässäkö tämä kesä nyt oli? Ei ollut paljon mistään kotoisin.

Toivottavasti ensi kesä on parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyLa Elo 26 2017, 17:40

Toivotaan näin. Toivon myös, ettei ensi talvi olisi kovinkaan kylmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyLa Elo 26 2017, 17:43

Toivotaan niin. Toivon myös että talvesta tulee hyvä ja että saadaan lunta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptySu Elo 27 2017, 10:00

Mäkin toivon et tästä talvesta tulee kunnon talvi
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptySu Elo 27 2017, 10:04

Toivon että saadaan kunnon lumihanki jouluksi. No se vähän riippuu missä päin Suomea ollaan, ja etelässä ei ehkä tule pysyvää lunta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptySu Elo 27 2017, 10:12

Joo totta mut toivotaan kuitenkin et lunta tulis jouluks
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptySu Elo 27 2017, 14:18

Kunnon lumitalvi olis ihan jees, että pystyis käymään laskettelemassa Smile Sappeella ainakin on tosi hyvät rinteet, kunhan niille vain saadaan kunnon lumikerros Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyMa Elo 28 2017, 08:10

Toivotaan kunnon talvea sanon mä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 08:33

Oli muuten mainio mielipidekirjoitus tuolla Helsingin sanomien sivuilla Smile Olen sen kirjoittajan kanssa täysin yhtä mieltä siitä, että mitään ei edistetä sillä että syyllistää yhtä ihmisryhmää "etuoikeutetuksi". Tuo sana nostaa niskavillani pystyyn. 

Kirjoituksessa ja kommenteissa otettiin myös puheeksi tytöttely. Ihmettelen itsekin miksi naisia ei saa sanoa tytöiksi, mutta miehiä saa sanoa pojiksi? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 15:30

Toi on kyl ihan hyvä huomio Smile. Itsekkään en kyl tota kässää et miksei naista voi sanoa tytöks?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 15:37

Niinpä. Täytyy ihmetellä, mistä lähtien on ollut niin ettei naisia saa tytötellä ja mistä syystä. Naisten sanominen tytöksi lasketaan jostain syystä seksismin muodoksi. Kun taas miehiä voi sanoa pojiksi eikä se tuota mitään ongelmaa. Hieman ristiriitaista, ainakin minun mielestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 16:28

Joo samaa mieltä. Mä sanon edelleen et kun mä ja äiti mennään shoppailemaan yhdessä et se on Tyttöjen shoppailukierros eikä siin mitään outoa ole
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 16:31

Minun äitini on sellaisessa työpaikassa jossa suurin osa on naisia. Siinä porukassa tytöttely ei tuota mitään ongelmia, vaan se on siellä yleisesti hyväksyttyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 16:40

En kyl ihmettele. Tollaisessa porukassa tyttöys on selvää
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 20:29

Riippuu pitkälti ihmisestä, mutta monet ovat sanoneet että joissain tilanteissa kokevat tytöttelyn hieman alentavaksi, sellaiseksi että tytötelty mielletään lapsen kanssa samalla aaltopituudella olevaksi (yleensä kun tyttö-sana viittaa lapseen). Sekin on tietysti täysin tilannesidonnaista. Kaikki eivät muutenkaan koe itseään naisiksi/tytöiksi biologisesta sukupuolesta riippumatta, joten siihen voi liittyä alentavuuden sijaan esimerkiksi sellainen ajatus, ettei henkilö haluaisi tulla kohdelluksi sinä sukupuolena mitä toinen olettaa.

Tässä hyvä kirjoitus aiheesta:
http://www.ksml.fi/mielipide/kolumni/Tyt%C3%B6ttely-olkoon-naisten-yksinoikeus-miehelle-olen-aina-nainen-enk%C3%A4-tytt%C3%B6/596416 

Olen itsekin tota tytöttelyn inhoamista ihmetellyt, mutta on kyllä tilanteita joissa sellaisen kuuleminen on rasittavaa. 

Etuoikeusjutusta, ei tietenkään mikään muutu sillä että jotain sanotaan etuoikeutetuksi. Se on kuitenkin totta, että joillakin ihmisillä tai ihmisryhmillä on sosiaalisia etuoikeuksia enemmän kuin joillain toisilla. En ole kuullut esimerkiksi valkoisesta miehestä, jonka täytyisi jatkuvasti olla varuillaan vaikka pimeillä kaduilla vain siitä syystä, että on valkoinen tai mies. Etuoikeus on myös esimerkiksi sitä, että valkoiset poliisit voivat esimerkiksi Yhdysvalloissa murhata keskellä päivää afroamerikkalaisia ilman syytä joutumatta siitä vastuuseen. 

Nää on kuitenkin kaikki vähän kiistanalaisia ja monimutkaisia juttuja, ja täysin ymmärtääkseen kaikkea vaatii melko paljon eri näkökulmiin paneutumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 20:44

Kumma juttu kun miesten kutsumista pojiksi ei leimata samalla tavalla "alentavaksi" niin kuin naisten tytöttelyä. Mutta pojittelu ei ole siis sitä että on "samalla aallonpituudella lapsen kanssa"? Hieman epäloogista, ehkä. Minusta tästä asiasta tehdään turhan iso numero.

Ja tuo voi pitää paikkansa, että tilannekohtaisuuskin voi vaikuttaa.

Tuollainen valkoisten heteromiesten syyllistäminen "etuoikeutetuksi" ei auta mitään. Alan automaattisesti pyöritellä silmiäni kun luen tai kuulen sen sanan jostakin. En suostu allekirjoittamaan väitettä siitä että toiset ryhmät olisivat etuoikeutetumpia kuin toiset. Tosiasia on, että kaikilla ihmisryhmillä on omat ongelmansa, ja siinä on aivan turha ruveta kiistelemään siitä kuka on sorretuin ja kuka etuoikeutetuin. Minä en ole sellainen, että olisin halukas käymään sellaisia keskusteluja.

Muutenkaan en ymmärrä sitä että nykyaikana kaikesta tehdään etuoikeuskysymys. Kun ei kaikessa ole kyse siitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 21:03

Ei sitä yleensä leimatakaan, koska miehille puhutaan harvemmin niin. En tiedä, oletko itse koskaan kokenut syrjintää siksi että olet tiettyä sukupuolta tai siksi että ihosi on erivärinen. Hyvä, jos et ja harmi jos olet. Eri sukupuolten kokema seksismi on erilaista. Miehille harvemmin huudellaan kaduilla törkeyksiä ja naisille harvoin sanotaan että itkeminen on heikkoutta ja heikko ei saa olla.

Tietenkään ei kyse ole kaikessa pelkästään siitä, että joku voi elää vapaammin. Sen ei vain pitäisi olla niin, koska kaikkien tulisi olla samanarvoisia. Ihmisoikeudet eivät valitettavasti toteudu myöskään sillä, että asioihin ei puututa ja ongelmia ei tuoda esiin. 

En ite voi tietää mitä esimerkiksi Suomeen muuttanut kenialainen kokee arkipäivissään, koska mua ei kohdella huonosti mun ihonvärin tai uskonnon takia. Mulla on kuitenkin paljon läheisiä, joita taas kohdellaan, enkä voi hyväksyä sellasta. 

Sun ihonväristä tai uskonnosta tai etnisistä taustoista en tiedä, mutta oletan sun olevan perus vaalea suomalainen, korjaa toki jos oon väärässä. Oletan myös sen perusteella ettet ole kokenut rasismia tai saanut esim. tappouhkauksia vain koska muut näkevät sun ihonvärin tai käytät uskonnolliseksi miellettyä päähinettä. Voisi ehkä olla ihan hyvä jos tutustuisit muihinkin näkökulmiin, vaikka et pystyisi niihin samaistumaan. Etuoikeusasia on kyllä ihan relevantti juttu ja tärkeä ihmisoikeuksien tukemisen kannalta. Kaikki eivät valitettavasti koe samanlaisia vapauksia ku mitä me koetaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 21:15

Siinä olen kyllä yhtä mieltä, että epäkohdat eivät korjaannu itsestään vaan niihin pitää puuttua. 

Oletuksesi osui oikeaan. Olen kuin olenkin "perus vaalea" kantasuomalainen vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen. Täällä Suomessa en ole tietenkään kokenut rasismia ihonvärini takia, mutta jossain toisessa paikassa voisin kokea. Tiedän yhden tapauksen, jossa valkoihoinen suomalainen matkusti keskelle Afrikkaa ja joutui siellä paikallisten silmätikuksi ihonvärinsä takia. Ennakkoluuloja on puolin ja toisin. Eli kyllä valkoihoinen voi joutua rasismin kohteeksi paikassa jossa enemmistö on mustia.

Valkoisena kantasuomalaisena olen siis automaattisesti kaiken pahan alku ja juuri? wtf 

Se etten ole kokenut rasismia henkilökohtaisesti, ei tarkoita sitä ettenkö olisi kohdannut muita vaikeuksia joita varmasti on ollut. En käytä mitään uskonnollista päähinettä, eikä minua häiritse jos joku muu käyttää.

Tietysti voin tutustua erilaisiin näkökulmiin, mutta en välttämättä aio muuttaa kantaani. Minusta tässä "etuoikeus"teoriassa ei ole mitään relevanttia. Sellainen ei saa aikaan muuta kuin vastakkainasettelua. En oikein viitsisi alkaa vääntämään kättä tästä asiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 21:37

Periaatteessa rasismi valkoisia kohtaan on olematonta, koska valkoihoiset eivät ole koskaan kokeneet samanlaista rasismia kuten vaikka afroamerikkalaiset. Syrjintäähän se tietysti on ja erittäin ikävää että sellaista tapahtuu, ja perustuu usein ennakkoluuloihin.  Afrikassa se voi myös olla lähtöisin historiasta - en tarkkaan muista mistä syistä - mutta 1960-70-luvut olivat kyllä melko vaikeita aikoja rodun puolesta.

En väittänyt että olisit itse syyllinen mihinkään ihmisoikeusepäkohtaan, tarkoitin että koska tuskin olet kokenut samanlaista ihmisoikeusrikkomusta kuten esim. joku jonka iho on musta, et luultavasti ole myöskään kykenevä samaistumaan rasismia kokeneisiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ole vähätellä tai mitään, en itsekään tiedä millaista on jos joku uhkaa tappaa mut siksi että olen valkoinen tai siksi että kuulun johonkin uskontokuntaan. Enkä voikaan tietää. Yritän kuitenkin parhaani mukaan.

Etuoikeusjuttu on kyllä ihan olemassaoleva asia, juurikin noi mun esimerkit aiemmin kertovat siitä. Mustia tuomitaan rikoksista herkemmin kuin valkoisia, heitä kohdellaan ruokakaupoissakin eri tavoin ja heitä pidätetään joskus ihan ilman syytä. Noita poliisin tekemiä murhia on sattunut viime aikoina paljon, ja niistä ei kai kukaan ole saanut kunnon tuomioita ainakaan ilman mielenosoituksia. 

Olen monesti todistanut läheisten ystävien kokemaa väärinkohtelua, ja se on kamalaa. Onneksi nykyään esim. julkisilla liikkuessa uskalletaan puuttua rasismiin.
En itsekään halua alkaa väittelemään tästä.

Mun osaltani muihin kuviin ja tunnelmiin; koulun kanssa on vähän kriisiä taas. Pitäis saada 3 uskonnontehtävää nyt illala valmiiksi ja palautettua, tai en voi osallistua kirjoituksiin (oon ilmoittautunut niihin ja maksanutkin ne, joten en jaksaisi pilata tätäkin). Näissä on vaan niin paljon asiaa enkä muista tästä kurssista paljoa mitään. Onneksi olen löytänyt keinon, jolla saan loput kurssit kasaan kevääseen asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 21:42

Tässä maailmassa on tähdellisempiäkin ongelmia kuin tapella siitä kuka on "etuoikeutettu". Kyllä valkoisetkin kohtaavat rasismia, sitä vain tapahtuu täällä länsimaissa vähemmän kuin muualla maailmassa. Ennakkoluuloja on puolin ja toisin.

Tämä taitaa olla jo toinen kerta kun rikot foorumin sääntöjä haastamalla riitaa. Seuraavasta rikkeestä tulee väliaikainen porttikielto.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 21:54

Siis mitä? En todellakaan haasta riitaa, yritän vain esittää omia kantojani ja perustelen niitä. Myös sun omat mielipiteet on monesti esitetty varsin kärkkäästi, joten en oikein ymmärrä tätä. Eikö täällä saanutkin tuoda omia mielipiteitä esiin? Yritän oikeasti keskustella asiallisesti, joskus aiheeseen syventyessäni saatan sanoa joitain asioita melko suoraan. Se ei tarkoita, että haluaisin väkisin tapella sun kanssa yhtään mistään.

 Onko vain sulla oikeus ilmaista asiasi siihen sävyyn kuin tahdot? Viimeksi sen koira-aiheen suhteen puhuit suhteellisen riidanhaluiseen tyyliin, vaikka itse ilmaisin useaan kertaan etten tahtoisi jatkaa siitä sen enempää. En oikeasti tahdo loukata sua tai kuulostaa ilkeältä, mutta ihan totta, toivoisin että kiinnität huomiota siihen miten itsekin välillä käyttäydyt. En mäkään aina runoile mitään kauneimpia sanoja mutta pyrin ottamaan muiden tunteet huomioon. 

Jos näet tämän riidanhaastamisena ja sääntöjenrikkomisena, knock yourself out. Se ei kuitenkaan ole missään vaiheessa ollut tarkoitus ja toivon että pystyt ymmärtämään sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 22:05

Kyllä, täällä saa tuoda omia mielipiteitä perusteiluineen esille. Mutta riitaa ei saa haastaa. Jatkoit usean viestin ajan tuota etuoikeutusjankkausta ja oman mielipiteen tyrkyttämistä ainoana oikeana vaikka tein selväksi etten halua vääntää kättä siitä asiasta. Saman tempun teit siinä koirajutussa, vaikka en ollut riidanhaluinen (kuten en nytkään). 

Se oikeus ei koske vain minua, vaan kaikkia muitakin jotka täällä käyvät. Pelkästä eriävästä mielipiteestä ei tule seuraamuksia, mutta tuollaisesta jankkaamisesta ja kinastelusta tulee.

Valitan, mutta säännöt ovat säännöt.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 22:15

En yrittänyt mitään "jankata", vaan perustella miksi ajattelen näin käyttäen konkreettisia esimerkkejä. En myöskään ole missään väittänyt oman mielipiteeni olevan oikea totuus. Riidan haastaminen on hieman eri asia; jos itse vastaat kärkkäästi, en koe olevani velvoitettu vastaamaan yhtään nätimmin jos kerran ollaan tasavertaisia. Oot kuitenkin mua paljon vanhempi, joten oletan sun pystyvän tunnistamaan myös sen ettet aina itse käyttäydy asiallisesti. En itsekään aina niin puhu kauniiseen sävyyn, tuskin kukaan täällä. 

+ jos siihen koirajuttuun viittaat, sulla oli siellä kommentteja joissa toit omia näkemyksiäsi esille totuutena ja väitit mun puhuvan silkkaa roskaa. Oikeasti nyt. Yritä jooko nähdä mun puoli tässä ja ymmärtää mitä tässä haluan tuoda esille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyTi Elo 29 2017, 22:27

En ole missään vaiheessa tarkoittanut olla kärkäs. Omasta mielestäni olen ollut ihan rauhallinen koko ajan ja perustellut myös näkemykseni. Myönnän etten ole täydellinen ja sanon asiani joskus aika suorasukaisesti. En edes viitsi nyt edes yrittää jatkaa sitä koirajuttua. Alkaa muutenkin olla mitta täynnä.

Taidanpa pitää pienen tauon. Tulen sitten sen jälkeen takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 EmptyKe Elo 30 2017, 16:53

En haluaisi että riitelette tästä aiheesta. Aina kun porukat riiteleet niin mä haluaisin sulkeutua jonnekkin piiloon. Yhtenä kesänä kun porukat oli riidelly koko illan ja jatkanu sitä jo yöhön asti niin mä menin sanomaan ihan suoraan et "Lopettakaa jo tai mä meen nukkumaan ulos"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 26 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 26 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: