Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 09:18

Ihan varmasti. Kun mulla oli duunipaikka toisella paikkakunnalla niin joutu aina välillä venaan bussia ja kerran mä jouduin odottaan sateessa. Likomärkä kun pääsin bussiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 17:48

En tiedä oonko vaan hienohelma stadilainen, mutta "paras" kombo on se kun juoksee pysäkille, keuhkoihin sattuu, sataa kaatamalla, on kylmä ja bussi myöhässä ja kun viimein se viitsii saapua pysäkille niin eiköhän se sit oo niin täynnä että joutuu seistä lähes tunnin siinä ahtaassa keskitilassa (ja silti paiskoontua muita matkustajia/lastenvaunuja/pyörätuoleja päin kun kuski luulee olevansa Kimi Räikkönen).

Tossa yks yö hain särkylääkettä joskus kolmelta ja kristus sentään minkä slaagin mä sain ku digiboksi meni itsestään päälle, ja joskus telkkari rupes alko kans kummitella jotain omiaan vaikka olis ollu monta tuntia sammutettuna. Kummittelu ok mutta ei tohon aikaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 18:48

Meillä on tallentava digiboksi ja joskus saattaa joku tallennus alkaa yöllä jos ollaan laitettu tallennukseen Very Happy Vaikka tv ja muut härpäkkeet on olkkarissa ja itse nukkuu makkarissa, jostain syystä siihen aina herää jos se menee päälle Very Happy 
Täällä ei siis kummittele, sen verran uus asunto ja ollaan vasta toiset asukkaat, joten ei oo historiaa ehtinyt "tarttumaan" näiden seinien sisälle.. Mitens teillä muilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 19:52

En tiedä tän rivitaloasunnon historiasta yhtään, joten mitä tahansa on voinu tapahtua ennen ku me muutettiin tänne. Tosin missään ei ole ainakaan mainintaa murhista tai muista vakavista asioista koko lähiön alueelta (ja tää on sellanen ghetto että se on varsinainen ihme) ja murha.infon keskustelufoorumi on aika tarkkaavainen rikosten suhteen. Edellisillä asukkailla ainakin oli hamsteri, sen muistan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 21:32

Itsellä ei ole kokemuksia kummittelevista digibokseista. En myöskään ole huomannut, että jokin laite käynnistyisi itsestään keskellä yötä. Joko ne eivät käynnisty yöllä tai sitten ne käynnistyvät itsestään, mutta en reagoi niihin asioihin koska olen todella sikeäuninen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 21:32

Tämä asuinalue on niin uus, että täällä ei ole mitään hirmuista vielä tapahtunut, mutta tuolla Nokian keskustan toisella puolen on Pitkäniemen psykiatrinen sairaala.. eli vanha Mielisairaala, jolla on kuulemma myös oma (nykyisin hylätty) hautausmaa, jossa kerrotaan kummittelevan (en mä tästä muuten tietäis, mut kaveri rakastaa murhajuttuja). Maailmansotien aikaan niitä ihmisiä ei kohdeltu mitenkään kivasti ja kuulemma hautausmaalle on haudattu myös yhden hoitajan jäännökset kun sadistinen lääkäri tappoi naisystävänsä..  

En kyllä tiedä haluaisinko käydä tuolla vai en  Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTo Heinä 13 2017, 22:19

Meilläkin on muuten vanha mielisairaala jossain täällä, ja siitä nyt on ollut vuosien ajan liikkeillä kaikenlaista puhetta. Nyt siellä on kai jotain muuta toimintaa, mut en oo varma.
Tässä ihan mun lähellä on metsä, joka on todella laaja ja siellä keskellä on sellainen valkoinen talo. Kukaan ei oo uskaltanu mennä kovin lähelle ja siitäkin puhutaan aina kaikenlaista. Etenkin kun lapsena leikittiin siellä pimeän aikaan ja sen talon lähistöltä kuului minkäänlaista ääntä, siinä lähdettiin paniikkijuoksemaan saman tien (hauskaa sinänsä että kaikki ulostuloreitit siitä metsästä vie autotielle tai junaradan ylle). Parasta oli, jos oli sateista ja liukasta niin ryömittiin vaikka mudassa oksiin törmäillen kunhan päästiin mahdollisilta murhaajilta pakoon :'D

Se metsä tosiaan ulottuu juna-aseman ylle, ja siellä on moni tehnyt itsemurhan hyppäämällä junan alle :/ Näitä tapauksia käytiin alakoulussa aina läpi ja yhteen aikaan asemalla näkyi jatkuvasti kukkia ja muistokortteja sun muita, kun edellisiä oltiin tuskin ehditty korjata pois. Erikoista tosin on se, että näistä ihmisistä kukaan ei tuntenut toisiaan etukäteen ja ainakin 3 taisi olla saman taloyhtiön asukkaita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyPe Heinä 14 2017, 09:06

Meidän telkkari tuppaa välillä sulkeutumaan itsekseen mut ei se ole musta mitenkään aavemaista. Ärsyttävää lähinnä. 

En usko kummituksiin mut en sen puoleen ole mikään skeptikkokaan. Joillekin jutuille ei vaan saa mitään järkevää selitystä aikaan. Yks sellanen outo juttu mikä on jääny mietittyttään on sellanen minkä mä olen nähny TV:ssä sellasessa ohjelmassa kuin Outoa vai mitä. Englantilainen perheen isä osti huutokaupasta harvinaisen ruman taulun nimeltä Vihainen mies. Väitettiin et sen tekijä oli käyttäny omaa vertaan maalina. Siinä et porukat alkaa nähdä painajaisia siit et se taulun hahmo ilmestyy makkariin ei musta ole mitään outoa (se taulu oli kyl sen verran ruma) mut se et perheen poika tönäistään alas portaita kun se on ohittanu taulun niin siin on jotain outoa Shocked. Weird or what?
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyPe Heinä 14 2017, 19:59

Mun kuulo on suhteellisen herkkä ja välillä mun huoneen vanha digiboksinrämä menee itsestään päälle just silloin kun yritän nukkua, ja tietysti se sit pitää sellasta hurisevaa ääntä joka häiritsee Very Happy

Siis oon ilonen nyt ku mulla on suklaata, tekee mut aina jostain syystä äärettömän onnelliseks.
Jos ette oo muuten koskaan kattonu niin laittakaa Youtubeen "Dingo Pictures finnish dub" ja nauttikaa tuloksista - kyseessä siis mockbuster-lafka joka tuottaa Paint-tyylisellä jäljellä animoituja elokuvia, jotka kopioivat Disneyn tuotantoa. Jo pelkästään tää animaatio on kamalaa, mutta tää suomidub on aivan hirveää ja tätä on uskomattoman viihdyttävää katsoa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 09:25

retrogalaxy kirjoitti:
Mun kuulo on suhteellisen herkkä ja välillä mun huoneen vanha digiboksinrämä menee itsestään päälle just silloin kun yritän nukkua, ja tietysti se sit pitää sellasta hurisevaa ääntä joka häiritsee Very Happy

Ai eläimellisen vai yli-inhimillisen herkkä Very Happy ? Meinaan Daredevil vai Wolverine?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 21:56

Mulla kuuloaisti korostuu vain kun migreenikohtaus on tulossa päälle kuin yleinen syyttäjä. Silloin alkaa kaikki äänet olla liian lujia ja kaikki valot liian kirkkaita. 
Töissä iski taas sellaista vastaava päänsärky, joka alkoi niskasta ja eteni päähän.. eikä työmaalla ollut lääkekaapissa kuin Panadoleja, joista ei ole meitsille päänsäryssä mitään apua. Ne leikkaa kivulta terävimmän kärjen pois, mutta vasta sellanen särkylääke, joka sisältää ibubrofeenia, auttaa.
Mulla ei siis ole migreenin estolääkitystä, koska puhtaasti migreeniperäisiä kohtauksia tulee niin harvoin ja tänäänkin tuo päänsärky alkoi niskan/selän jumituksesta.
Ei se silti kivaa ole Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 22:05

Mulla siis aistiyliherkkyydet on adhd:n liitännäisoireita, ja siitä nyt ei pääse eroon vaikka kuinka yrittäisi :'D Migreeniä mulla ei onneksi ole kuin tosi harvoin, vaikka se on silloin kyllä melko sietämätöntä.

Snorttasin just vahingossa jauhettua mustapippuria ja nyt tuntuu hieman merkilliseltä hengitysteissä, oon aivastellu 7 kertaa putkeen ja toivon ettei tää jatku koko iltaa :DDD  Just ku toivoin etten tuu uudestaan kipeeksi, nää oireet tuntuu vähän samalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 22:20

Kaikki aistini herkistyvät tosi paljon silloin kun on migreenikohtaus päällä - onneksi niitä tulee harvoin. Silloin kaikki äänet tuntuvat sietämättömiltä, ja vähäinenkin valo tuntuu siltä että yritetään sokaista. Saan kohtauksia helpommin silloin jos olen syömättä pitkiä aikoja, mistä syystä pyrin syömään säännöllisesti ettei verensokeri laskisi liian alas ja ettei kohtausta tulisi niin helposti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 23:26

Itä-Helsingissä taas tapahtuu, tällä kertaa joku veitsimies sekavana seikkaillut siellä. Toivottavasti isä on kunnossa kun sielläpäin asuu.

Se poika, jota aiemmin hätistelin kimpustani ja jonka kanssa luulin saaneeni tämän keissin päätökseen, toivottavasti ymmärtää tällä kertaa mitä "ei" tarkoittaa. Taas sitä samaa "harmittaa ettet halua olla mun kanssa Sad" -matskuahan se taas suolsi vaikka puhuttiin ihan viattomasti Skyrimista :'D Entä te muut, mitä teidän päivään kuuluu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyLa Heinä 15 2017, 23:56

Käytin eilen miehen kanssa rantausaunalla (avantosauna paikka, maksua vastaan saa saunoa ja käydä järvessä uimassa) ja jopa meitsin kaltainen vilukissa uskaltautui löylyistä järveen, vaikka oli se vesi aika jäätävän tuntuista Very Happy 
Tänään olin iltavuorossa, just kun alkaa säät parantua viikonlopuksi, niin eikös mulla oo iltavuoroja maanantaihin asti.. Tiistana on sitten miehen kanssa yhtä aikaa vapaata, oli vähän suunnitelmissa, että mentäis Keskisellä käymään Very Happy Mitään suuria ei osteta, mutta vähän maisemanvaihdosta päiväksi, niin olis kiva Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 00:13

En oo heittäny talviturkkia varmaan vuosiin, vaikka mökillä on tullu käytyä melko usein Very Happy En oo ikinä käyny Keskiselläkään, mitä kaikkea sieltä oikein saa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 09:23

En ole mäkään mut haluisin kyllä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 09:44

Vielä en ole käynyt uimassa - syynä kylmä kesä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 10:04

Sama juttu
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 11:07

Jaa, mitenköhän sitä Keskistä kuvailis..  Suomen Suurin Kyläkauppa keskellä lakeuksia. Pienestä kyläkaupasta tehty tosiaan iso jossa tavara- ja ruokapuoli erikseen. Kiertäminen kestää kauemmin kuin Ikeassa ja ruokapaikkojakin löytyy alueelta aika monta. 
Aika huono oon selittämään, ehkä google osaa auttaa paremmin Very Happy 

Ennen tuota reissua olin käynyt uimassa vain Kroatiassa, mutta sitä ei voi oikein laskea talviturkin heittämiseksi, kun merivesi alkoi olla sen verran lämmintä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptySu Heinä 16 2017, 11:37

Käyty on ja ihan kiva paikka oli Very Happy. Ainakin sillon kun me käytiin siellä niin siin hotellin pihalla oli valtava potkukelkka
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTi Heinä 18 2017, 03:24

Jos voisin valita katujyrän alle jäämisen ja näiden keskellä yötä iskevien menkkakipujen väliltä, ottaisin ensimmäisen vaihtoehdon. Koska tahansa. Mulla ei oo enää suklaatakaan (okei, voin syyttää vain itseäni koska söin kaiken) Very Happy voi tätä elämää
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTi Heinä 18 2017, 09:40

retrogalaxy kirjoitti:
 keskellä yötä iskevien menkkakipujen väliltä,
Noi on tuskallisimmat mennkakivut mitä on. Ennen kuin mä rupesin käyttään e-pillereitä noi oli menkkakivut pahimmiltaan. Ja vielä vaikeenpaa se oli jos mun piti aamulla lähtee jonnekkin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTi Heinä 18 2017, 12:19

Mulle lääkäri määräs e-pillerit lievittämään kipuja mutta ne aiheuttivat niin sairaat tuskat et lopetin ne :'D Tuli tossa pari tuntia kärvisteltyä ennen ku sain itteni raahattua alakertaan särkylääkkeiden ääreen, ne sit onneks vähän autto ja nukuin sittenki jonkin verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 EmptyTi Heinä 18 2017, 12:51

Pahimmillaan ne aiheutti halun tunkea neula varpaan kynnen alle ja potkaista seinään et sais jotain muuta ajateltavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: