Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:13

Mulla on hammaslääkäri tän viikon torstaina Very Happy. Se on vaan tarkastus mut ainakin tulee tsekattua nää "viisastelijat"
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:18

Tiettyyn aikaan kuukaudesta maistuu suklaa ja muu vähemmän terveellinen - muina aikoina en edes ajattele suklaata ja olen tarkka siitä mitä syön. Onneksi en ole allerginen suklaalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:22

Lil Hoss kirjoitti:
 Onneksi en ole allerginen suklaalle.
Sama täällä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:25

Olisi varmasti aika kurjaa jos alkaisi himoita jotain jolle on allerginen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:27

Totta. Mun yks kaveri kerto olevansa allerginen suklaalle mut syövänsä siitä huolimatta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:34

Ehkäpä ei kannattaisi syödä suklaata jos on allerginen. Itse en voi syödä avokadoa koska olen allerginen sille - ja onneksi ei edes tee mieli syödä sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 08:56

Mulla ei onneks ole mitään ruoka-aine allergioita
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 11:52

Eikö sulla Minde pitäis olla saattaja mukana, herrajumala löydät ittes jostain ihan muualta ku kotiseudulta tota menoa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 16:15

No omalla autolla menin, kotia tullessa väsytti, mutta tavallaan se väsymys meni "yli" niin ei sitten niin väsyttänytkään kun hammaslääkäriin lähdin. Ja tuo bussi millä olisin mennyt, kulkee ihan vain kaupungin sisällä samaa reittiä, kyllä kuski olis mut jossain vaiheessa herättäny xD
Hammas oli röntgenkuvan perusteella piece of cake, mutta ei sitten oikeasti ollutkaan.. Ei saanut lääkäri sitä irti ja pyysi suukirurgiakin katsomaan. Ei onnistunut hänelläkään, joten torstaina meen sitten tuolle samaiselle suukirurgille poistattamaan hammasta. Olis ihan kiva että silloin onnistuis.
Puudutus kyllä toimi hyvin, sain riittävästi ja pyydettäessä sitä puudutetta lisää, siitä pointsit lääkärille.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 18:02

Mulla on kans torstaina tää hampaanpoisto, ja tällä kertaa kuulemma vaikeempi operaatio :'D Tää on siirtynyt niin monta kertaa et ihmettelen jos nyt oikeesti pääsisin näistä eroon. Ekalla kerralla niillä oli laitteet rikki, seuraavaksi olin saanu väärän ajan ku mun kirurgin ajat oliki jo varattu ja sit olin niin kipeenä etten voinu mennä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyMa Heinä 03 2017, 23:53

Voi että, kunpa niitä Nokia 3310- kännyköitä saisi vielä jostakin. Vieläkö joku muistaa Nokian 3310-kännykät? Se oli paras puhelin jonka olen koskaan omistanut. Edullinen, kestävä, helppo käyttää ja akku kestää monta päivää - se oli siis kaikkea sitä mitä nämä nykyajan "äly"puhelimet eivät ole. Koen ne hankaliksi, epäkäytännöllisiksi ja yliarvostetuiksi. En muutenkaan näe mitään syytä hankkia sellaista.

Tämän kesän sää on ollut aika kummallinen - välillä on lämmintä ja aurinkoista, välillä viileää ja sateista. Tosin nyt tässä on ollut muutama kunnon kesäpäivä. Tänäänkin oli 27 astetta lämmintä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 00:11

Ne oli kyllä hienoja ja muutenkin kivan yksinkertasia! Mut vielä kivempi olis lankapuhelin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 08:52

Musta älypuhelimen ainoot hyvät puolet on netti ja WhatsApp. Muuten se on kyl vähemmän älykäs kuin luulis sanon minä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 10:45

Lankapuhelimessa on varmasti omat etunsa Smile Itse tarvitsen kännykkää vain soittamiseen ja tekstiviesteihin - älypuhelimessa on paljon sellaista mitä en oikeastaan tarvitse mihinkään. Hyvin olen pärjännyt vaikka en älylaitetta omista. Älypuhelimissa arveluttaa myös hinta - ne ovat kalliita. Ja en edes tiedä mahtuvatko ne taskuun. Ja eivätkös ne hajoa tosi helposti?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 10:57

Ainaskin näyttö on herkkä Smile. Broidi kompuroi toissa kesänä lentokentän parkkipaikalla ja sen puhelimesta hajos näyttö. Toisaalta sen polveen ja kämmeneenkin tuli haavat mut jätkä harmitteli ekana kännykkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 11:59

On nää kyllä mulle käteviä, kun saan pidettyä yhteyttä sellaisiin kavereihin jotka asuu kaukana ja voin käyttää internetiä nopeasti. Osa näistä on kalliita, osa ei, mut kyl näihin enemmän ku satanen menee.
Mulla puhelin on kestänyt yllättävän hyvin ottaen huomioon sen, miten paljon vahingossa pahoinpitelen sitä :'D Tää on lentänyt näyttö edelle ties mitä kaikkea päin mutta näytössä vain yksi naarmu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 12:00

Hyvä homma sulle
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 12:03

Minulle on käynyt niin että Nokia 3310 on vahingossa tippunut veteen ja myös vahingossa lentänyt portaita alas. Ihme ja kumma, ettei se edes kärsinyt siitä. Älypuhelin menisi varmasti romuksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 12:05

Samaa veikkaan mäkin. Siks mä kannan mun kännykkää kassissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 15:03

Se kans vähän riippuu puhelimen mallista, iPhonet kai menee rikki käsittelyssä suht helposti Very Happy Siis Nokian 3310 ei mee rikki ees ydinsodassa! Vaikka takoisit sitä muussiksi kirveellä ja liekinheittimellä ja pudottaisit alasimen sen päälle Empire State Buildingista, siihen tuskin tulis naarmuakaan. Periaatteessa Nokia 3310 elää kauemmin kuin sä.

Mulle älypuhelimessa on asioita joita tarvitsen, voin pitää yhteyttä tärkeisiin ihmisiin ilmaiseksi (tekstaaminen/soittaminen maksaa ja lähes kaikki kaverit asuu kaukana) ja jotenkin elämä on helpompaa tän kanssa. Mun eka älypuhelin tippui koulussa puhelimen taskusta portaiden kautta jonku alaportailla istuvan pojan päähän, kumpikin selvisi vammoitta Very Happy

Oon muuten varmaan sanonut joskus mut mulla on suklaa-allergia. Lapsena se oli niin paha etten saanu syödä sitä ollenkaan, tosin kapinallinen äitini ei aina totellut lääkärisetien määräyksiä ja anto mulle suklaata välillä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 15:30

Nokia 3310 ainoa huono puoli on se ettei siinä ole kalenteria. Kalenteria en muista juuri koskaan vilkaista, mutta kännykän kalenteria muistan. Siihen sitten merkitsen kaikki tärkeät menot ja tapaamiset. 

Koska tarvitsen kännykkää vain soittamiseen, kaikki älypuhelimen erikoisominaisuudet ja sovellukset koen ylimääräisenä ja tarpeettomana. Miksi hankkia jotain mitä ei edes tarvitse - vain sen takia että kaikilla muillakin on? Olen sitä paitsi pärjännyt tähän mennessä ilman älylaitteita. En muutenkaan koskaan tee asioita pelkästään sen takia, koska "kaikki muutkin" tekevät sitä. Insinööri-isäni on yrittänyt monta vuotta painostaa ja käännyttää minua älypuhelinfaniksi, vaikka tietää varsin hyvin että en perusta mistään älylaitteista enkä aio muuttaa mieltäni. Eilen illalla yritti taas käännyttää minua sen jälkeen kun oli ottanut äidin kanssa selfien.  confusion
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 17:11

Kalenteri on supertärkee, herrajumala. Puhelimen kalenteria tulee jostain syystä katsottua paljon helpommin ja useammin ku seinäkalenteria, ja oon muutenki huono merkitsemään asioita muistiin Very Happy

Jos pärjää niin sehän on hyvä, älypuhelimissa on sekin et niistä tehdään tarkoituksella kestämättömämpiä jotta ihmiset ostais uusia koko ajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 17:43

retrogalaxy kirjoitti:
Kalenteri on supertärkee, herrajumala. Puhelimen kalenteria tulee jostain syystä katsottua paljon helpommin ja useammin ku seinäkalenteria, ja oon muutenki huono merkitsemään asioita muistiin Very Happy

Jos pärjää niin sehän on hyvä, älypuhelimissa on sekin et niistä tehdään tarkoituksella kestämättömämpiä jotta ihmiset ostais uusia koko ajan.

Kännykän kalenteria katsoo helpommin koska kännykkää katsoo muutenkin monta kertaa päivässä. 

Juuri tuo kestämättömyys on yksi syy siihen miksi pidän älylaitteita hankalina ja epäkäytännöllisinä. Jos kännykkä hajoaa helposti, joutuu aina ostamaan uusia - sehän on rahan tuhlausta. Tulee sellainen vaikutelma, että kännykkävalmistajat ajattelevat vain rahaa, ja että puhelimen laatu ja kestävyys ovat niille vähemmän tärkeitä asioita.

Millainen kännykkä sinulla muuten on? Itsellä on Nokia c6. Vanhahan tuo on, mutta hyvin toimii.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 18:41

Mulla on Samsung Galaxy J5, jossain mainostettiin joskus että parempi akunkesto kuin muissa Samsungeissa niin otin sit tän. Aiemmin mulla oli Samsung Galaxy S3, siihen tuli sisäistä häikkää ja se hajosi ja sen jälkeen mulla oli joku LG:n puhelin, joka sekin hajosi jostain syystä. Tää on vielä parin vuoden jälkeen onnistuneesti hengissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 EmptyTi Heinä 04 2017, 18:49

Toivottavasti pysyy toimivana mahdollisimman pitkään. 

Oma puhelin on ollut hengissä ainakin 6 vuotta. Siis yhtä kauan kuin olen omistanut sen.

Älylaitteiden akku ei yleensä kestä kauaa - veikkaan sen johtuvan siitä että niissä on kaikenlaisia erikoistoimintoja ja sovelluksia, jotka kuluttavat akkua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: