Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Kerro luonteestasi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Lil Hoss
Admin

Viestien lukumäärä : 4080
Ikä : 27

ViestiAihe: Kerro luonteestasi   Su Helmi 28 2016, 10:19

Millainen luonne sinulla on ja miten kuvailisit sitä?

Sanotaanko vaikka niin, että olen tällainen itsenäinen ja myös itsepäinen oman tiensä kulkija jota ei muiden mielipiteet paljoa kiinnosta. Itsepäisyys saattaa näkyä siten että minun pitää saada tehdä kaikki oman pääni mukaan. Olen melko luova, ja saan päähäni helposti sellaisia ideoita jotka eivät välttämättä käy muiden mielessä. Oikeudenmukaisuus on minulle erittäin tärkeää, ja olen aina valmis pitämään heikompien puolta ja auttamaan muita aina tarvittaessa. Olen myös epäsuomalaisen ulospäinsuuntautunut ja ehkä jopa räväkkä persoona joka sanoo asiat suoraan. En kuitenkaan ole missään nimessä hyökkäävä enkä pahantahtoinen. Olen tietenkin saanut moitteita tässä asiassa, mutta jos luonteenlaatuni tuottaa ongelmia muille ihmisille, se on heidän ongelmansa eikä minun.

Minua ei yleensä häiritse, jos joku on eri mieltä kanssani jostain asiasta - kunhan toinen ei käyttäydy hyökkäävästi eikä tuputa omia näkemyksiään ehdottomina tosiasioina.

Minua ärsyttävät ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia, ja olevansa oikeassa ihan joka asiassa. Minua ärsyttävät myös ne ihmiset jotka eivät tunnu välittävän mistään ja joilla on pakonomainen tarve lytätä ja mitätöidä toisia.

Ulospäin suuntautuneesta luonteenlaadustani huolimatta tarvitsen joskus omaa aikaa jotta jaksan taas olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tapaan mielelläni uusia ihmisiä, mutta en kuitenkaan luota kovin helposti. Teen harvoin lupauksia, mutta jos lupaan jotain, pidän sanani. Tykkään myös laskea leikkiä ja heittää läppää.

Lil Hoss muualla: Livejournalissa (englanniksi) ja Vuodatuksessa (suomeksi, ei aktiivinen)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 4875

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   Ma Helmi 29 2016, 08:10

No olen aika hyväluontoinen tyyppi vaikka saatankin kiihtyä helposti nollasta sataan parissa sekunnissa. Rakastan piirrostoimntasarjoja, supersankarisarjakuvia, fantasia roolipelaamista (vaikka tunnenkin olevani aivan onneton pelinjohtaja) ja eläinpoliisisarjoja. Eläinpoliiseja seuraamalla oppii aika paljon eläimistä vaikka kimpaannun aika helposti kaltoinkohtelijoille. Tyyppi jonka hevoselta on lähes kavio irti väittää et kavio kasvaa takaisin. Joo ei kasva tyhmä! Kukkotappelu kukko jolta on leikattu heltta irti. Hullu! Koiranpentuja joiden hännät on typistetty. Se hyypiö joka teki sen niille pennuille ansaitsis saada itse typistyksen etenkin jos se kaveri oli mies. Uusien ihmisten suhteen olen aika ujo. Luulen sen johtuvan siitä että minua kiusattu koulussa
Näytä käyttäjän tiedot
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   Ke Elo 10 2016, 08:26

Tykkään piirtää ja luen aika paljon. Rakastan dekkareita Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
retrogalaxy

Viestien lukumäärä : 188
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   To Kesä 15 2017, 05:57

Uuu, löysin tän vasta!

Tykkään hirveesti uusista ihmisistä ja tutustun muihin oikein mielelläni, vaikka aluksi oon hieman ujonpuoleinen.
Mulla on tosiaan ADHD, jonka oireet vaikuttaa myös paljolti siihen miten käyttäydyn muiden seurassa, vaikka niitä piirteitä ei päällepäin aina näykään. Esimerkiksi en siedä yhtään jos joku vaikka huutaa mulle tai moittii jostain, etenkin jos siinä on muita ihmisiä. Vaikka kyse olis ihan pikkujutusta, se tuntuu äärimmäisen nöyryyttävältä ja se voi ahdistaa pitkään.

Kaikki tunteet tapahtuu isommin ja voimakkaammin kuin ns. "normaaleilla" ihmisillä. Ilmaisen niitä myös hyvin vahvasti. Innostuessani puhun nopeasti ja paljon, ja välillä joudun toistamaan mitä sanon kun kukaan ei saa selvää :'D Oon kyllä opetellut puhumaan hitaammin, josta on esimerkiks harrastuksissa ollut hyötyä (oon harrastanu teatteria 4 vuotta). Jotkut sanat on vain todella vaikeita sanoa normaalisti, erityisesti sellaiset joissa on paljon samoja konsonantteja.

Oon aika kärkäs mitä tulee mielipiteisiin, mutta kunnioitan kyllä muiden mielipiteitä ja ajatuksia, paitsi jos ne ovat loukkaavia/rasistisia/seksistisiä/etc.
Oon aika avoin ja puhun ongelmistani melko suoraan, mutta mulla on myös suht paljon luottamusongelmia (parin vuoden takaisen kariutuneen seurustelusuhteen takia) ja mietin jatkuvasti, onko kukaan mun lähipiiristä oikeasti mulle rehellinen.

Oon hyvin itsekriittinen monessa asiassa ja mun itsetunto on lähes olematon, mutta yritän koko ajan saada tilannetta muuttumaan. Ala-asteella mua tosiaan kiusattiin sen verran rankasti etten ole näin vuosienkaan jälkeen toipunut siitä, enkä tiedä onko se ees mahdollista. Ehkä joku päivä, mutta se ei tunnu kovin realistiselta ajatukselta ainakaan vielä.

Mitä vuorovaikuttamiseen tulee, pyrin olemaan mahdollisimman ystävällinen ja tulemaan toimeen kaikkien kanssa. Oon hyvin empaattinen ja tuen muita vaikeissa tilanteissa, mutta en siedä sitä että mua pidetään vain ovimattona jonka tunteilla ei ole väliä.

Puhun myös paljon, niin internetissä kuin muussa elämässä : D

Näytä käyttäjän tiedot
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   To Kesä 15 2017, 10:34

Olen kans kova kirjoittamaan omia tarinoita oli sarja mikä tahansa
Näytä käyttäjän tiedot
Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   To Elo 31 2017, 17:36

Pidän kans vanhoista piirrossarjoista niin ku esimerkiks sellanen ku Mummies alive.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kerro luonteestasi   

Kerro luonteestasi
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: