Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 

Poistetaanko Fanfiction-tarinoiden listaus käytöstä?
Kyllä
0%
 0% [ 0 ]
Ei
67%
 67% [ 2 ]
Ihan sama
33%
 33% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 3

KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 4626
Ikä : 27

ViestiAihe: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   Ke Tammi 13 2016, 19:17

Tervehdys.

Moni on jo julkaissut omia fanfiction-tarinoitaan tällä foorumilla, mikä on todella hieno juttu. On ilo lukea tarinoitanne. Olen tosin pannut merkille että aika monella kirjoittajalla on edelleen ficit listaamatta Fanfiction tarinoden listaus - osastolle. 

Kyseinen osasto on alunperin luotu siitä syystä, että käyttäjien tällä foorumilla julkaisemien fanfiction-tarinoiden linkit voisi koota yhdelle osastolle. Tällainen järjestely on ollut olemassa siksi, että omat ja muiden käyttäjien tarinat olisi helpompi löytää.

Miten on, koetteko, että ficcien listaamisessa on ollut vaikeuksia? Tarvitsetteko mahdollisesti apua ja opastusta? Koetteko Ficcien listaus - osastoa ylipäätään tarpeelliseksi vai oletteko varmoja, että tarinat löytyvät vaikka niitä ei olisikaan listattu?

Voit äänestää ficcien listaus - osaston tarpeellisuudesta tässä ketjussa. Äänestysaikaa on yhteensä  2 viikkoa eli 26.1-15 asti.

Minä muualla: Livejournalissa (englanniksi, blogin nimi tullaan päivittämään) ja Vuodatuksessa (suomeksi, tullaan poistamaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://lastchancegarage.palstani.com
DeadRat21
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 449
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   Ke Tammi 13 2016, 19:41

Ei ainakaan minun mielestäni tarvitse poistaa. Itselleni ei sinällään tuota juuri minkäänlaista ongelmaa listata ficit yhteen viestiin, mutta ikävä kyllä kun on ollut niin paljon muitakin asioita hoidettavana, tämä asia on jäänyt aivan huomiotta *häpeää itseään*.

No, parempi tehdä tämä juttu myöhään kuin ei milloinkaan.

Näytä käyttäjän tiedot
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   Ke Tammi 13 2016, 19:50

DeadRat21 kirjoitti:
Ei ainakaan minun mielestäni tarvitse poistaa. Itselleni ei sinällään tuota juuri minkäänlaista ongelmaa listata ficit yhteen viestiin, mutta ikävä kyllä kun on ollut niin paljon muitakin asioita hoidettavana, tämä asia on jäänyt aivan huomiotta *häpeää itseään*.

No, parempi tehdä tämä juttu myöhään kuin ei milloinkaan.

Ei se mitään. Ymmärrän kyllä, jos on ollut muitakin asioita hoidettavana. No, kuten sanonta kuuluu - parempi myöhään kun ei milloinkaan.  Smile

Minä muualla: Livejournalissa (englanniksi, blogin nimi tullaan päivittämään) ja Vuodatuksessa (suomeksi, tullaan poistamaan).
Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 5481
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   To Tammi 14 2016, 07:48

En osaa sanoa kun en o varma miten mä saan muutettua ne tarinoiden nimet linkeiksi
Näytä käyttäjän tiedot
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   To Tammi 14 2016, 07:59

Prätkämimmi kirjoitti:
En osaa sanoa kun en o varma miten mä saan muutettua ne tarinoiden nimet linkeiksi

Voin toki auttaa tässäkin asiassa ja antaa pyydettäessä opastusta linkkien lisäämineen. Smile

Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   To Helmi 04 2016, 22:05

Koska äänestys on jo ehtinyt päättyä, ketju lukitaan ja siirretään suoraan kaatopaikalle.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit   

Fanfiction-tarinoiden listaus - osasto ja listaamattomat ficit
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: